Dan gaat heerenveen dus expres van Feyenoord verliezen, en wordt psv geen 2e gvd.quote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
Gurbuh, stel dat Heerenveen woensdag wint en Feyenoord wint van Heracles en PSV wint ook, hoop je dan dat Heerenveen zondag verliest?
Als Heerenveen namelijk wint wordt PSV 2e en heeft Heerenveen geen Europees voetbal
Bizar slot dan...quote:Op maandag 30 april 2012 12:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan gaat heerenveen dus expres van Feyenoord verliezen, en wordt psv geen 2e gvd.
Moet az ook van NEC winnen..
Als Heerenveen van jullie verliest van Twentequote:Op maandag 30 april 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
Gurbuh, stel dat Heerenveen woensdag wint en Feyenoord wint van Heracles en PSV wint ook, hoop je dan dat Heerenveen zondag verliest?
Als Heerenveen namelijk wint wordt PSV 2e en heeft Heerenveen geen Europees voetbal
ja idd, maar ja is de schuld van de KNVB regelquote:Op maandag 30 april 2012 12:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bizar slot dan.... competitievervalsing!
Daar ben ik het mee eens, maar dan nog, dit is fout van de KNVB die dan, feyenoord helpt,psv naait,heerenveen helpt.quote:Op maandag 30 april 2012 12:27 schreef DutchSL het volgende:
Ach, competitievervalsing.
Ten eerste moet die bekerfinale gewoon weer na de competitie gespeeld worden.Ten tweede heeft PSV ook wel eens expres gelijk gespeeld ipv proberen te winnen tegen ik meen FC Groningen om kampioen te worden. Hadden we maar gewoon niet elke uitwedstrijd na de winterstop moeten verliezen/gelijkspelen (behalve tegen Roda dan).
Bovendien heeft dit PSV toch niks in de CL te zoeken
en Heracles naaitquote:Op maandag 30 april 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar dan nog, dit is fout van de KNVB die dan, feyenoord helpt,psv naait,heerenveen helpt.
Verder dit psv heeft meer te zoeken in de CL dan feyenoord oid.
Zeker volgend jaar als V. bommel terugkomt, Zanka als versterking achterin en misschien Narsingh heeft psv gewoon een zeer degelijk elftal(gelijk aan ajax denk ik dan als daar niet heel veel gebeurdt) en zou het voor het nederlandse voetbal het beste zijn als psv de CL in ging
Psv laatr geen punten meer liggen hoor, ADO thuis en excelsior uit.
Laten we gewoon woensdag afwachten. In plaats al te gaan speculeren. PSV kan punten verspelen. Misschien gaat Heracles er alles aan doen om tegen Feyenoord min 1punt te pakken. Verlies Heerenveen van Twente. Je kan pas hier over na gaan denken naar woensdag avond. Of Heerenveen expres wil verliezen van Feyenoord.quote:Op maandag 30 april 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar dan nog, dit is fout van de KNVB die dan, feyenoord helpt,psv naait,heerenveen helpt.
Verder dit psv heeft meer te zoeken in de CL dan feyenoord oid.
Zeker volgend jaar als V. bommel terugkomt, Zanka als versterking achterin en misschien Narsingh heeft psv gewoon een zeer degelijk elftal(gelijk aan ajax denk ik dan als daar niet heel veel gebeurdt) en zou het voor het nederlandse voetbal het beste zijn als psv de CL in ging
Psv laatr geen punten meer liggen hoor, ADO thuis en excelsior uit.
En PSV kan bijna geen één uitwedstrijd meer winnen naar de winterstop. Schuif niet alles op de KNVB afquote:Op maandag 30 april 2012 12:33 schreef marcie216 het volgende:
idd, maar is toch gek dat dit kan. De KNVB kan niet veel, geen speelschema maken, gekke regels, slechte scheidsrechters etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Dit geldt niet alleen voor dit seizoen, is al aantal jaren.. laatst ook weer zo 'n blunder. Sturen ze amateurclubs bericht dat ze goedkoop ofso naar de JC schaal konden die tussen Ajax en Twente ging, maar psv speelt hem..quote:Op maandag 30 april 2012 12:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En PSV kan bijna geen één uitwedstrijd meer winnen naar de winterstop. Schuif niet alles op de KNVB af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |