HIJ WOU ME ALLEEN 50k GEVEN HAHAHAquote:Op maandag 30 april 2012 02:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft ie jou ook een poot uitgedraaid dan?
Mja, ik weet ook niet wie het was. Maakt ook verder niet uit, want op dat moment had ik wel door dat jullie in een privé-party beetje aan het lullen waren. Ik maar lullen in de gamechat, "koekoek" roepen bij elk doelpunt dat we scoorden en beetje sierd-de-vossen...zaten jullie in privé-party.quote:Op maandag 30 april 2012 02:31 schreef Rijst het volgende:
Even zonder dollen. Ik was de captain niet in dat potje en het was niet mijn idee.
Ik moest wel even een traantje weg pinken toen ik dit las. Jij zit echt diep in de put.quote:Op maandag 30 april 2012 02:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook niet wie het was. Maakt ook verder niet uit, want op dat moment had ik wel door dat jullie in een privé-party beetje aan het lullen waren. Ik maar lullen in de gamechat, "koekoek" roepen bij elk doelpunt dat we scoorden en beetje sierd-de-vossen...zaten jullie in privé-party.![]()
Ok en nu ga je rijst alsnog coins geven?quote:Op maandag 30 april 2012 02:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook niet wie het was. Maakt ook verder niet uit, want op dat moment had ik wel door dat jullie in een privé-party beetje aan het lullen waren. Ik maar lullen in de gamechat, "koekoek" roepen bij elk doelpunt dat we scoorden en beetje sierd-de-vossen...zaten jullie in privé-party.![]()
jongen het word coins of iets dat met geld te maken heeft mag niet voorkomen in je bericht, anders negeert hij het vanwege zijn gierigheid barrièrequote:Op maandag 30 april 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest wel even een traantje weg pinken toen ik dit las. Jij zit echt diep in de put.
PS: Die auction loopt bijna af, kan je 'm even snel kopen?
Mijn geduld begint ook op te raken nu.quote:Op maandag 30 april 2012 02:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
jongen het word coins of iets dat met geld te maken heeft mag niet voorkomen in je bericht, anders negeert hij het vanwege zijn gierigheid barrière
Nectar heeft liever een harde snikkel.quote:Op maandag 30 april 2012 02:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Gasten, neem is een snicker ofzo... jullie lijken wel een stelletje wijven...
[ afbeelding ]
fitness +20quote:Op maandag 30 april 2012 02:56 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze pica staat Drenthe toen ie nog bij Real speelde.
GEBALD DYSLECTE CHAMPIGNONquote:Op maandag 30 april 2012 02:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan me ma helemaal niet gebeld hebben, want ze doet haar telefoon altijd uit voor het slapen gaan. Dus je lult.
ga je weer zo stoer pratenquote:
Jij noemt mij een dyslectie champignon, terwijl je zelf niet eens 'moeder' kan spellen. Lelijke kkwesp.quote:Op maandag 30 april 2012 02:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
ga je weer zo stoer praten
wist je nog een paar maanden geleden?
toen gaf ik je een tikkie waarna je bij je oeder gnig huilen
''ammam hij gaf me tikkie'
Ok vrienden weer?quote:Op maandag 30 april 2012 03:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij noemt mij een dyslectie champignon, terwijl je zelf niet eens 'moeder' kan spellen. Lelijke kkwesp.
[AUTOPOST] Nee, hier posten op dit moment alleen bots. [/AUTOPOST]quote:Op maandag 30 april 2012 03:04 schreef OmniRocket het volgende:
LALALALALALLALALA GOOOOLLLAAZZZOOOO!!!!! ong mensen wakker?
Eindelijk, werd tijd dat je opkankertquote:Op maandag 30 april 2012 03:05 schreef Rijst het volgende:
Ik ga pitten. Morgen hele dag werken. Fijne koningedag.
Yo later, ouwe kipknots van me.quote:Op maandag 30 april 2012 03:05 schreef Rijst het volgende:
Ik ga pitten. Morgen hele dag werken. Fijne koningedag.
ga jij ook gelijk maar slapen met je taalgebruikquote:Op maandag 30 april 2012 03:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eindelijk, werd tijd dat je opkankert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |