Waarom ik weg ben gegaan. Rond topic 120quote:Op maandag 30 april 2012 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Achja.. vanaf het moment dat GJE hier kwam ging het nogal bergafwaarts met de FUT reeks. Daarna zijn eigenlijk alleen maar debielen erbij gekomen (op een paar na dan) en is er nog weinig aan hier.
quote:Op maandag 30 april 2012 10:24 schreef Fuszy het volgende:
Met plezier wat reports geplaatst
goedemorgen trouwens
Stop dan met FIFAquote:Op maandag 30 april 2012 10:34 schreef Pino0 het volgende:
alle jesus wat een spel is dit toch
zo fucking scripted echt jonge die mensen die daar achter zitten gwn kapot maken
Nee, vind het te leuk om te laten liggen, helaas baal ik er van dat mensen in een online voetbal spel gescripte dingen erin hebben gestopt.quote:
Je kan beter H2H doen om dat te voorkomenquote:Op maandag 30 april 2012 10:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, vind het te leuk om te laten liggen, helaas baal ik er van dat mensen in een online voetbal spel gescripte dingen erin hebben gestopt.
Kan ik niet bevatten.
Feit.quote:Op maandag 30 april 2012 10:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Cheap ass budget teams zijn gewoon veel chiller om mee te spelen. Er is gewoon een soort van handicap maar daarnaast is het ook iets mentaals. Als je met een goed team speelt dan is de tegenstander veel meer geconcentreerd. Als je met een goedkoop team (met minder bekende spelers) speelt dan denken ze eerder van, dit moet ik kunnen winnen waardoor je ze makkelijk kan verassen.
Heb je er ooit aan gedacht dat je er misschien gewoon niks van kanquote:Op maandag 30 april 2012 10:57 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb hem besteld maar ik ga hem toch maar terug sturen.
Met head to head een of andere slome zwakbegaafde mongool die geen benul heeft van afmaken en alsnog door 1 kans voorkomt..
Triest spel is het toch. Geluk is meer van belang dan skill. De fouten van de scheidsrechters komop EA get your shit right. Overtredingen buiten de 16 worden bestraft maar als ze in de 16 gebeuren is er bijna nooit een penal...
Afschieten die vieze honden. Tegen de muur en gewoon kapot schieten.
Ik zit in div 4 en had een niet goed maar decent record bij fut. Ben gewoon een redelijke speler. Niks bijzonders, ben ook niet heel slechtquote:Op maandag 30 april 2012 11:28 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Heb je er ooit aan gedacht dat je er misschien gewoon niks van kan
Gvd.. het is je gegund hoor, maar waarom kan IEDEREEN verkopen behalve ik. Terwijl jullie ze zelfs duurder aanbieden.quote:Op maandag 30 april 2012 10:37 schreef Fuszy het volgende:
geld van 100k staat nu op mijn rekening. Die jongen wilde 500k verkopen, maar het eerst testen met 100k. Nu nog iets van hem kopen en daarna de resterende 400k verkopen.
quote:Op maandag 30 april 2012 11:47 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/120654949
Steek op goal.quote:Op maandag 30 april 2012 11:47 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga mijn team veranderen naar dit http://www.futhead.com/12/squad/622498
lijkt me wel vet
Ik begon met Fer, vond hem echt kut, sloom en de draaicirkel van een koe. Anita is klein, behendig, snel en past veel meer bij mijn spel.quote:
Ik zal wel een van de weinigen zijn die Anita echt waardeloos vind. Fer in goede doen is zoveel malen beter dan Anita. Jammer dat Anita bij ajax speelt, want men meent dat iedere ajacied makkelijk international moet worden.quote:
Amsterdamquote:Op maandag 30 april 2012 11:53 schreef marcie216 het volgende:
heeeey lindgren. is back![]()
![]()
Goedemorgen, gaan jullie nog wat doen op koninginnedag
reports hebben toch geholpenquote:Op maandag 30 april 2012 11:58 schreef marcie216 het volgende:
heb even het topic teruggelezen, wat waren mensen hier aan het kutten op elkaar
Nectar is echt een debielquote:Op maandag 30 april 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
reports hebben toch geholpenzie nectar
we wilden naar SlamFM maar dat zat om elf uur al volquote:
Armin van Buuren draait op de garenmarkt! Daar bij de hoogvliet. Daar ga ik naar toe!quote:Op maandag 30 april 2012 12:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we wilden naar SlamFM maar dat zat om elf uur al voldus we gaan gewoon kijken wat er is, zijn ook zat bekenden heengegaan dus wordt vast leuk
en anders gaan we naar Leiden ofzo, lekker dichtbij
quote:Op maandag 30 april 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
reports hebben toch geholpenzie nectar
Als je mij niet ziet ben ik dan dood?quote:
Gast, het is konningendag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |