SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonguh, ik ben zijn moeder niet. Geen idee wat-ie in Amsterdam doetquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat doet ie in Amsterdam dan? En waar in Amsterdam? Houdt die je niet eens op de hoogte?Wa ne janette
Nee, je bent zijn vriendin kiz wat is dezequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben zijn moeder niet. Geen idee wat-ie in Amsterdam doet. Dat gaat hij mij vast nog vertellen.
Maar wat betekent het dan?quote:
Allahu Akbar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, je bent zijn vriendin kiz wat is deze
[..]
Maar wat betekent het dan?
Maak je geen zorgen Julish, hij houdt van je. Dat doet hij echt niet!quote:
Okay, ik zal hem bellen. Alleen voor jou, msnk. Alleen voor jou. Ik wilde hem niet storen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, je bent zijn vriendin kiz wat is deze
[..]
Maar wat betekent het dan?
Je laat hem betalen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
estagfurullah Enige musteri is mijn verloofde.
Ja, kloptquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Don't call him, soms moet je elkaar ruimte geven en elkaar vertrouwen
Bilmiquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:47 schreef Landysh het volgende:
Doet mrsjouaquinphoenix jullie ook aan iemand denken?
Ja? Zou zij het zijn?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bilmi? Maar dat is ze niet. Als het goed is
Nee, dacht aan iemand anders maar nu je het zegt...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, dacht aan iemand anders maar nu je het zegt...
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:53 schreef Landysh het volgende:
Ze noemde Julis 'prensesim' en toen moest ik opeens denken aan een andere Koerd met een identiteitscrisis die ook iets voor Julis had.
Bilmi was niet nationalistisch....quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Bilmi kan wel Turks en is juist nationalistisch?
Welkom terug, in het Nederlands communiceren danku.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:47 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
oud lid ja evet soyledim. wie anders.
Yes!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:55 schreef Julis het volgende:
[..]. Je bedoelt Spiked
. Hij is wel lief.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef Landysh het volgende:
Ik heb trouwens nog 26 ongelezen berichten tussen Genus en Bilmi in mijn inbox. Even lezen wat ze allemaal hebben geschreven.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:51 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Nee, meiden die op bruidschat goud dergelijke vragen... ik hoor zulke vrouwen van mijn turkse schoonzus over haar vriendinnen die kilo's goud vragen tovbe tovbe FAIL We gaan trouwen omwille van Allah. Hij maakt mij rijk in mijn hart mashaAllah.
En? Staat er wat leuks tussenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef Landysh het volgende:
Ik heb trouwens nog 26 ongelezen berichten tussen Genus en Bilmi in mijn inbox. Even lezen wat ze allemaal hebben geschreven.
Gedeelde inbox?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef Landysh het volgende:
Ze zijn volgens mij al meer dan een jaar oud en zitten ver achter in mijn inbox. Heb eigenlijk helemaal geen zin om ze op te zoeken.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja.
Weet je nog toen je Genus een haat bericht over mij stuurde? Was best grappig om te lezen.
quote:
Numarasi hala var bendequote:
Vallaha kan ik mij niet meer herinnerenquote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja.
Weet je nog toen je Genus een haat bericht over mij stuurde? Was best grappig om te lezen.
Heb ik ookquote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Numarasi hala var bendeVerim istersen
[..]
Vallaha kan ik mij niet meer herinnerenMaar het zou mij niets verbazen
quote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef xminator het volgende:
Wat doet zargon bij de wallen? Ik zag iemand die op hem leek...
Wat deed jij daar dan?quote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef xminator het volgende:
Wat doet zargon bij de wallen? Ik zag iemand die op hem leek...
Wat moet jij met haar nummer? Ouwe trekgeitquote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Numarasi hala var bendeVerim istersen
[..]
Vallaha kan ik mij niet meer herinnerenMaar het zou mij niets verbazen
quote:
Eee, wat houdt je tegen kizquote:Op zondag 29 april 2012 00:04 schreef Ayca het volgende:
Wie wil bilmi bellen om te vragen hoe het met haar gaat? Oh wel het gesprek opnemen natuurlijk.
Telefoonseksen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat moet jij met haar nummer? Ouwe trekgeit
Wie is dat dan?quote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]waarom maken jullie mij lievelingskoerd dood?
Gelukkig heb ik nog wel mijn lievelingsturk.
Turken zijn koerden te baas.quote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]waarom maken jullie mij lievelingskoerd dood?
Gelukkig heb ik nog wel mijn lievelingsturk.
Ik zie niets?quote:
Dat spel heb ik lang niet meer gespeeld. Hmmm. Jij ownt dus gewoon iedereen?quote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
CS: Source gespeeld, Bilge is echt slecht, Ché wel degelijk, ik beter
Zijn je ouders trouwens tevreden met het feit dat je met een niet-Koerd trouwt? Veel Koerden zijn immers traditiegebonden, ken veel Koerden en geen die met Turken zijn getrouwd.quote:
Ja, tot het moment dat er andere mensen bij kwamen die we niet kenden, toen kwam ik met een negatieve score te zittenquote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zie niets?
[..]
Dat spel heb ik lang niet meer gespeeld. Hmmm. Jij ownt dus gewoon iedereen?
Staat-ie aan? Ik krijg meteen je voicemail te horen.quote:
Ik had haar per ongeluk een WA-bericht gestuurd die voor Alice bedoeld was.quote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had ik een tijd geleden al gedaan, maar ze reageerde niet.
Burak dus.quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had haar per ongeluk een WA-bericht gestuurd die voor Alice bedoeld was.
Fucking hell haar reactie![]()
![]()
Ik vraag me nog steeds af of het misschien Burakius was
Ik schrok gewoon zo fucking agressief
Wat stuurde jij dan dat hij/zij zo reageerde?quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef msnk het volgende:
[..]
![]()
Sana ne kocumquote:Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat stuurde jij dan dat hij/zij zo reageerde?
Ik ook jouw voicemailquote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
staat-ie aan? Ik krijg meteen je voicemail te horen.
Nu ben ik wel benieuwd naar de inhoudquote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef msnk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef msnk het volgende:
[..]
![]()
Weet niet meer precies... Maar het was een vrij normaal bericht.quote:
Waar in Amsterdam ben je looo?quote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:
Oh ja, nieuw nummer (zit op werktelefoon dat batterij). DM je nummer eens..
En ik begon net te denken dat je verstandig was, blijk je ook zo'n slappe aftreksel van een moslim te zijn. Mooi hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Ik mag 99% van het Turkse bevolking niet. En dat hou ik ook niet geheim, kijk maar naar mijn oude account en reacties. KOERDISTAN altijd nummer 1.
Mijn verloofde is de 1% van de Turkse bevolking die ik echt mag. Zijn schoonzus en zijn hele schoonfamilie mag ik ook niet. En dat weet hij ook.
Mijn familie is verturkst tfoe.
Sorry broer, heb het allang verwijderd. We hebben het nog over 2011. Maar het was niets raars of zo.quote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie A zegt moet de inhoud van zijn WA zeggen.
Ze is een koerd.quote:Op zondag 29 april 2012 00:15 schreef sp3c het volgende:
je schoonzus en zijn hele schoonfamilie
Turken zijn ingewikkeld ...
Ik weet niet wat voor repliek jou zal volstaan, eerst gedraag je als de perfecte rolmodel en nu dit soort uitingenquote:Op zondag 29 april 2012 00:13 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Ik mag Turken gewoon niet klaar. Dat betekent niet dat ik ze buitensluit ofzo, helemaal niet. Maar ik mag ze niet. En ik begon net te denken dat jij bij mijn 1% turken behoorde. Mooi hoor.
Arcadia gaat vast met je mee.quote:Op zondag 29 april 2012 00:15 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
Wie gaat er morgen naar de Quran lezing in Amsterdam? HOLLA BACK
mij om het evenquote:
Jaaaaaa, leukquote:Op zondag 29 april 2012 00:15 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
Wie gaat er morgen naar de Quran lezing in Amsterdam? HOLLA BACK
dishkrimnaziquote:
Sorry broeder.quote:Op zondag 29 april 2012 00:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tovbe et, dan mag ik je weer
[..]
Ik kan voor mezelf spreken, dankjewel.
Duurt baklava bakken een hele dag?quote:Op zondag 29 april 2012 00:19 schreef Landysh het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag mijn moeder geholpen met baklava bakken. Goed he?
Aferin kizquote:Op zondag 29 april 2012 00:19 schreef Landysh het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag mijn moeder geholpen met baklava bakken. Goed he?
6 uurtjes. En ja, wel als je 4 tepsi's baklava moet maken. Oh en wij maken alles zelf. Yufka enzo dus ook. Niet van die kant en klare uit de winkel.quote:
Leuk voor je.quote:Op zondag 29 april 2012 00:21 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Nee was bullshit, ik mag turkenwel.
Nu ben ik heel erg benieuwd naar hoe jouw baklava smaakt.quote:Op zondag 29 april 2012 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
6 uurtjes. En ja, wel als je 4 tepsi's baklava moet maken. Oh en wij maken alles zelf. Yufka enzo dus ook. Niet van die kant en klare uit de winkel.
Zieligquote:Op zondag 29 april 2012 00:23 schreef Ayca het volgende:
Heb wel een aantal keer meegeholpen met manti maken... dan ben je wel de hele dag bezig ja als je voor 4 huizen moet maken.
Dit was het resultaat:quote:Op zondag 29 april 2012 00:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nu ben ik heel erg benieuwd naar hoe jouw baklava smaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven.
Werd je weer gedwongen? Arme meidquote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Ayca het volgende:
Ja. En ik hou niet eens van mantianders had ik nog uit kunnen kijken naar het eten ervan
..
Hahahaha vah kuzum.quote:Op zondag 29 april 2012 00:23 schreef Ayca het volgende:
Heb wel een aantal keer meegeholpen met manti maken... dan ben je wel de hele dag bezig ja als je voor 4 huizen moet maken.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit was het resultaat:Wauw, azim sulandi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven.
Adres?
Nja iedereen helpt mee enzo, zou een beetje onbeleefd zijn als ik tv ging kijken danquote:
[..]
Dit was het resultaat:Het is dat mijn kies is ontstokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven..
.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja iedereen helpt mee enzo, zou een beetje onbeleefd zijn als ik tv ging kijken danTegenwoordig blijf ik gewoon weg als ik weet dat ze manti gaan maken
Voordeel van jongen zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja iedereen helpt mee enzo, zou een beetje onbeleefd zijn als ik tv ging kijken danTegenwoordig blijf ik gewoon weg als ik weet dat ze manti gaan maken
Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
We leven op doner en baklava, ja.quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef AryaMehr het volgende:
Is helemaal niet gezond wat jullie eten.
Turks eten en gezond eten, pick one.quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef AryaMehr het volgende:
Is helemaal niet gezond wat jullie eten.
[..]
Dit was het resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
[..]
Dit was het resultaat:Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2012 00:29:25 ]
Wel hayirli genc erkekler dan?quote:Op zondag 29 april 2012 00:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
De TT zou 'Turken op fok! met hayirsiz genc kizlari' moeten heten.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
De TT zou 'Turken op fok! met hayirsiz genc kizlari' moeten heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:30 schreef Landysh het volgende:
Meisjes/dames van 22 die een pittig kort kapsel nemen, 20 kilo aankomen en net 40 lijken.Gecmis olsun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Van wie heb je die Turkse spreekwoorden geleerdquote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ishj niet goed.![]()
Gunes girmeyen eve doktor girer.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:30 schreef Landysh het volgende:
Meisjes/dames van 22 die een pittig kort kapsel nemen, 20 kilo aankomen en net 40 lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik snap niet hoe ze dat kunnen laten gebeuren.
Inderdaad. Maar haar kapsel is nog wel het ergst.quote:Op zondag 29 april 2012 00:32 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik snap niet hoe ze dat kunnen laten gebeuren.
Kom ze weleens tegen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Van wie heb je die Turkse spreekwoorden geleerd? Ik kende deze niet eens.
Iskender bedoel je?quote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
Ik had overigens een Turkse vriend van me die helemaal gek was van 'Iskandar'. Nog nooit gegeten, maar is het wat?
Iskenderquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
Ik had overigens een Turkse vriend van me die helemaal gek was van 'Iskandar'. Nog nooit gegeten, maar is het wat?
Döner met rijst, tomatenpuree en yoghurt, wel lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef Eagle_99 het volgende:
thanks, werk, stage, druk druk druk![]()
lekker vakantie
Geen iskender kennenquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
Iskandar is Perzisch voor Alexander (de grote), dat is waar Iskender ook vanaf stamt, het is vernoemd naar hem omdat hij lange tijd in Bursa heeft gewoond.quote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
Ja.quote:
Ja, de zijne ook. At hij vaak toen in Turkije. Helaas niet geprobeerd.quote:
Keertje proberen maar dan.quote:Op zondag 29 april 2012 00:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Döner met rijst, tomatenpuree en yoghurt, wel lekker
Ken het toch wel, alleen nog nooit gegeten.quote:
Gruwelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iskandar is Perzisch voor Alexander (de grote), dat is waar Iskender ook vanaf stamt, het is vernoemd naar hem omdat hij lange tijd in Bursa heeft gewoond.
Laat maar eem keer weten dan. Mogen ze ook wel wat voor mij meenemen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef Landysh het volgende:
In Duitsland maken ze de beste Iskender. Mijn ouders rijden regelmatig voor Iskender kebab naar Duitsland.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef Landysh het volgende:
In Duitsland maken ze de beste Iskender. Mijn ouders rijden regelmatig voor Iskender kebab naar Duitsland.
Voor haar is naar Duitsland hetzelfde als naar Haarlem voor ons.quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef Arcadia het volgende:
Rijden naar een ander land voor voedsel, gaat me toch iets te ver.
Oos West, Samsun bestquote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik heb de lekkerste iskender in Samsun gegeten
. Oh, hier in Enschede maken ze het ook best goed.
ja, alleen dinsdag invallen voor mijn neefje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Juist, gewoon bij meneer die ook met de achternaam Iskender heet. Die restaurant keten (welke nu door zijn zoon beheert wordt) maakt erg lekkere iskender maar is wel kapot duur voor een Turks restaurant.quote:Op zondag 29 april 2012 00:44 schreef xminator het volgende:
Beste iskender in Istanbul/Bursa.
Zo met tereyag enzo. Nergens smaakt het zoals daar en zo lekker pfff alleen daarom ga ik naar turkije
Of birader (is ook Perzisch volgens mij).quote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hemsho inderdaad. Hoorde ik vaak aan de pokertafel.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ja, alleen dinsdag invallen voor mijn neefje.
Op stage vroegen ze of ik kon komen werken(mijn antwoord:)
Volgende week zondag naar België, mijn piepklein nichtje is jarig
Je stak letterlijk je tong uit als antwoord : O? Ahw, lief de band met je nichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Betekent broer bij ons. Baradar.quote:Op zondag 29 april 2012 00:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of birader (is ook Perzisch volgens mij).
quote:Op zondag 29 april 2012 00:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of birader (is ook Perzisch volgens mij).
Klinkt ook als brother...quote:
Ketensquote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef Blocko het volgende:
[..]
Juist, gewoon bij meneer die ook met de achternaam Iskender heet. Die restaurant keten (welke nu door zijn zoon beheert wordt) maakt erg lekkere iskender maar is wel kapot duur voor een Turks restaurant.
Hmquote:Op zondag 29 april 2012 00:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ook. Abi, birader, kardes/kardas etc.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm... Daarom zeggen al die hangjongeren zeker birader? Ik dacht dat ze gewoon het Engels aan het verkrachten waren
Hadiiii, zoooo'n veelvoorkomend woord is dit nou ook weer niet... Toch?quote:
Dat is het ook ja. Waar ik vandaan kom zeggen we eigenlijk kakoe of kaka voor broer.quote:Op zondag 29 april 2012 00:49 schreef Landysh het volgende:
Of broeder. Het is waarschijnlijk een van die gedeelde Indo-Europese woorden.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is het ook ja. Waar ik vandaan kom zeggen we eigenlijk kakoe of kaka voor broer.
hahaquote:Op zondag 29 april 2012 00:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Je stak letterlijk je tong uit als antwoord : O? Ahw, lief het band met je nichtje.
Als zelfs hangjongeren het gebruiken dan mag je er wel vanuit gaan dat het een bekend woord is.quote:Op zondag 29 april 2012 00:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Hadiiii, zoooo'n veelvoorkomend woord is dit nou ook weer niet... Toch?
De buren zijn weer wiet aan het paffen trouwensKutlucht
Maar die weten meer Turks, Marokkaans, Swahili dan Nederlands dus dat wil ook niet veel zeggenquote:Op zondag 29 april 2012 00:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als zelfs hangjongeren het gebruiken dan mag je er wel vanuit gaan dat het een bekend woord is.
Liever wietgeur dan kutlucht.quote:Op zondag 29 april 2012 00:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Hadiiii, zoooo'n veelvoorkomend woord is dit nou ook weer niet... Toch?
De buren zijn weer wiet aan het paffen trouwensKutlucht
Wel jammer dat jullie die schrift niet meer hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 00:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Turkse taal heeft enorm veel verturkste woorden uit het arabisch en perzisch. Logisch natuurlijk als je eeuwenlang Arabisch en/of Perzisch als alfabet gebruikt
In het Roemeens ookquote:
Dat schriftquote:Op zondag 29 april 2012 00:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wel jammer dat jullie die schrift niet meer hebben.
Ik heb liever latijnsquote:Op zondag 29 april 2012 00:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wel jammer dat jullie die schrift niet meer hebben.
Sukkel.quote:
Is toch mooi als je het schrift van je voorouders kan lezen?quote:Op zondag 29 april 2012 00:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb liever latijnsIk zou wel Arabisch/Perzisch willen leren. Ook Russisch en Cyrillisch trouwens
Okocha??quote:
Voor zo ver ik weet niet. Curva is hoerquote:
Hoi canim, nasilsin? Van mijn moeder trouwens toestemming gekregen, maar ze moeten uiteraard nog wel groeien tot ze enkele weekjes zijn.quote:
Dan zou ik ook de Orkhon alfabet moeten lerenquote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is toch mooi als je het schrift van je voorouders kan lezen?Ja, Russisch lijkt me ook wel wat, maar volgens mij wel lastig.
Ai, gamzeli bebekler cok tatli oluyorquote:Op zondag 29 april 2012 00:54 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahanee hoor, gewoon netjes afgewezen
![]()
M'n nichtje is 3 maanden te vroeg geboren(ook mijn eigen zusje trouwens). Ze wordt zondag 1 jaar. Gamzeleri var bir görsen![]()
Eigenlijk hoop ik dat ze maandag hierheen komen
Dat is anders man. Daar zijn bijna geen schriften van. Meeste Turkse literatuur is toch in Perzisch/Arabisch geschrift geschreven?quote:Op zondag 29 april 2012 01:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook de Orkhon alfabet moeten leren![]()
[ afbeelding ]
Goed hoor, met jou?quote:Op zondag 29 april 2012 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi canim, nasilsin? Van mijn moeder trouwens toestemming gekregen, maar ze moeten uiteraard nog wel groeien tot ze enkele weekjes zijn.
Vrouwen hatende Roemeen. Jij bent de naam Perzier niet waardigquote:
Tijdens het lezen van Spijkerschrift kwam ik inderdaad ook heel veel woorden tegen die leken op Turkse woordenquote:Op zondag 29 april 2012 00:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Turkse taal heeft enorm veel verturkste woorden uit het arabisch en perzisch. Logisch natuurlijk als je eeuwenlang Arabisch en/of Perzisch als alfabet gebruikt
Ik haat geen vrouwen en Roemenen. Doe het altijd goed bij Roemenen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vrouwen hatende Roemeen. Jij bent de naam Perzier niet waardig.
Ah ik weet wel dat het oekraieieieens wel zo isquote:Op zondag 29 april 2012 01:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet niet. Curva is hoer.
Oh.. Euhh okquote:Op zondag 29 april 2012 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Jay jay okocha een beroemde voetbalspelert
quote:Op zondag 29 april 2012 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heb toevallig net mijn map/schrift met onderzoeken naar de Islam gevonden.. Erg leuk om terug te vinden. Mn (Nederlandse) Koran lag er ook bij
Word weer eens tijd om te lezen.
quote:
Roemeense vrouwen die op jou vallen? Sorry, kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik haat geen vrouwen en Roemenen. Doe het altijd goed bij Roemenen.![]()
Waarom niet? Eigenlijk ben ik best lief.quote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Roemeense vrouwen die op jou vallen? Sorry, kan ik me niks bij voorstellen.
En arrogantquote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom niet? Eigenlijk ben ik best lief.
Meen je het? Of troll je? Hoeveel heb je er gehad dan?quote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom niet? Eigenlijk ben ik best lief.
Heb je zelf gezegdquote:Op zondag 29 april 2012 01:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Valt wel mee. Wel gezonde arrogantie.![]()
Ik troll niet. Waarom kan je het niet voorstellen dan?quote:Op zondag 29 april 2012 01:07 schreef AliceWonder het volgende:
Meen je het? Of troll je? Hoeveel heb je er gehad dan?
Bij jou welquote:
Elhamdulillah. Masha'Allah, ik zou je persoonlijk leren helpen met bidden, maar de afstand laat het jammer genoeg niet toe. Wat betreft de Nederlandse vertaling, ik vind ze verre van correct.quote:Op zondag 29 april 2012 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goed hoor, met jou?
Heb toevallig net mijn map/schrift met onderzoeken naar de Islam gevonden.. Erg leuk om terug te vinden. Mn (Nederlandse) Koran lag er ook bij
Word weer eens tijd om te lezen.
Logisch dat ze nog moeten groeien!
Waarom val je op Oost- Europese vrouwen? Val je niet op Iraanse vrouwen?quote:Op zondag 29 april 2012 01:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik troll niet. Waarom kan je het niet voorstellen dan?
Nooit gezegd dat ik op Oost-Europeaanse vrouwen val. Gewoon geen problemen mee. Ik discrimineer niet.quote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef AliceWonder het volgende:
Waarom val je op Oost- Europese vrouwen? Val je niet op Iraanse vrouwen?
Ik heb idd meerdere mensen horen zeggen dat die vertaling niet correct is. Het is ook echt heel moeilijk te begrijpen hoor die Nederlandse versie. Zo vreemd vertaald denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 01:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elhamdulillah. Masha'Allah, ik zou je persoonlijk leren helpen met bidden, maar de afstand laat het jammer genoeg niet toe. Wat betreft de Nederlandse vertaling, ik vind ze verre van correct.
http://quran.com/1
Je kan verschillende verzen aanklikken, maar de vertaling van Engels <-> Nederlands is erg vaag. Is beter om de Engelse vertaling te lezen, Surah Al-Fatiha is trouwens de belangrijkste soera, als je transliteratie aanklikt dan kun je het leren.
Je zegt dat je het goed doet bij Roemeense vrouwen. Dus zij vinden je leuk maar jij wist ze af? Ik snap het al.quote:Op zondag 29 april 2012 01:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik op Oost-Europeaanse vrouwen val. Gewoon geen problemen mee. Ik discrimineer niet.
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nergens voor nodig schat. Plaag je weleens.
Wat is 17 december 2011? De dag dat je verkering kreeg met msnk of zoiets zoetsappig?quote:Op zondag 29 april 2012 01:12 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je zegt dat je het goed doet bij Roemeense vrouwen. Dus zij vinden je leuk maar jij wist ze af? Ik snap het al.
Soms val je bij een bepaalde groep gewoon meer in smaak.quote:Op zondag 29 april 2012 01:12 schreef AliceWonder het volgende:
Je zegt dat je het goed doet bij Roemeense vrouwen. Dus zij vinden je leuk maar jij wist ze af? Ik snap het al.
Klopt, het Ottomaanse "cihan/wereld" literatuur is perzisch dacht ik. Ik heb wel eens een paar coupletten gezien, je snapt er geen bal van, zoveel arabische en perzische woorden die hedendaags niet meer gebruikt worden.quote:Op zondag 29 april 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is anders man. Daar zijn bijna geen schriften van. Meeste Turkse literatuur is toch in Perzisch/Arabisch geschrift geschreven?
Dat wilde je zelfquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Nee ben gewoon Joaquin Phoenix, maar kan niet met mijn oude account posten. Gesloten account enzo
Ik geloof je helemaal.quote:Op zondag 29 april 2012 01:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Soms val je bij een bepaalde groep gewoon meer in smaak.
Aha, tof. Moet me sowieso eens verdiepen in de literatuur van die landen. Op vakantie nog een aardige Turkse student ontmoet die thuis was in die literatuur. Van Yunus Emre, etc. Heb nog een uitnodiging van hem staan dus wellicht eens gebruik van maken.quote:Op zondag 29 april 2012 01:14 schreef Eagle_99 het volgende:
Klopt, het Ottomaanse "cihan/wereld" literatuur is perzisch dacht ik. Ik heb wel eens een paar coupletten gezien, je snapt er geen bal van, zoveel arabische en perzische woorden die hedendaags niet meer gebruikt worden.
Maar de "wereld literatuur" behoort tot de Ottomaanse elite. Het normale volk sprak gewoon bijna hedendaags Turks(of eerder een dialect die meer op Azerbeidzjaans leek had ik ergens gelezen). Zie bv. de gedichten van Yunus Emre, Pir Sultan Abdal.
Ja.quote:Op zondag 29 april 2012 01:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is 17 december 2011? De dag dat je verkering kreeg met msnk of zoiets zoetsappig?
Wat? Echt?quote:Op zondag 29 april 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik had je allang verteld dat ik jaren terug ben bekeerd. Maar ok
sorry, ik zei "cihan/wereld" literatuur, het was "divan"quote:Op zondag 29 april 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, tof. Moet me sowieso eens verdiepen in de literatuur van die landen. Op vakantie nog een aardige Turkse student ontmoet die thuis was in die literatuur. Van Yunus Emre, etc. Heb nog een uitnodiging van hem staan dus wellicht eens gebruik van maken.
En we noemen het 'herkeerd', omdat iedereen als moslim wordt geboren, dus eigenlijk herkeer je, hence ook de pejoratief 'bekeren' moeten we positieve dingen opzoeken.quote:Op zondag 29 april 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik had je allang verteld dat ik jaren terug ben bekeerd. Maar ok
Even opslaan. Morgen ff lezen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:19 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
sorry, ik zei "cihan/wereld" literatuur, het was "divan"![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_poetry
Jij mag haar nu minder, terwijl het eigenlijk niks verandert aan hoe zij eerder tegen jou gedroeg? Vreemde snuiter ben je soms Arya.quote:
Nee, dat heb je niet gezegd. Wel iets van: 'verdiept' ouzo.quote:Op zondag 29 april 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Euhm jawel, per DM, en toen zei je dat jij er niks mee had
Klopt. Grote turn off.quote:Op zondag 29 april 2012 01:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij mag haar nu minder, terwijl het eigenlijk niks verandert aan hoe zij eerder tegen jou gedroeg? Vreemde snuiter ben je soms Arya.
Shit happens, life goes onquote:
Hoezo, we zijn op page 11quote:
Interraciale relaties.quote:Op zondag 29 april 2012 01:28 schreef Ayca het volgende:
Lol vader vindt iraans meisje hinderlijker voor mijn broertje als armeensbroertje ging nationaliteiten af 'wat als ik met nederlandse/griekse/armeense/etc trouw'
bij allemaal zei mijn vader 'kan' maar bij iraans moest hij even nadenken en zei in de trant van doe maar niet
![]()
Nu vraag ik me af of hij een vervelende ervaring heeft gehad met een iraanse...
Er wonen miljoenen Azeri's in Iran(meer dat waar dan ook). Misschien dat hij daarom negatief denkt over Iranquote:Op zondag 29 april 2012 01:28 schreef Ayca het volgende:
Lol vader vindt iraans meisje hinderlijker voor mijn broertje als armeensbroertje ging nationaliteiten af 'wat als ik met nederlandse/griekse/armeense/etc trouw'
bij allemaal zei mijn vader 'kan' maar bij iraans moest hij even nadenken en zei in de trant van doe maar niet
![]()
Nu vraag ik me af of hij een vervelende ervaring heeft gehad met een iraanse...
quote:Op zondag 29 april 2012 01:29 schreef Arcadia het volgende:
Trek je broek maar aan en ga feesten jij.
Jij verbiedt je zusje? Hoezo bepaal jij voor haar wat zij wel en niet mag doen?quote:Op zondag 29 april 2012 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
Heb mijn zusje alleen verboden om met twee groepen om te gaan: negers en Marokkanen.
Broer, duh.quote:Op zondag 29 april 2012 01:31 schreef Arcadia het volgende:
Jij verbiedt je zusje? Hoezo bepaal jij voor haar wat zij wel en niet mag doen?
Weet ikquote:Op zondag 29 april 2012 01:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Er wonen miljoenen Azeri's in Iran(meer dat waar dan ook). Misschien dat hij daarom negatief denkt over Iran
Ik hoop dat ze thuiskomt met een grote neger.quote:Op zondag 29 april 2012 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
Heb mijn zusje alleen verboden om met twee groepen om te gaan: negers en Marokkanen.
Doet ze niet. Jarenlange indoctrinatie aan vooraf gegaan. Dom ben ik natuurlijk niet.quote:Op zondag 29 april 2012 01:33 schreef AliceWonder het volgende:
Ik hoop dat ze thuiskomt met een grote neger.
Ik zeg doen!quote:Op zondag 29 april 2012 01:35 schreef Ayca het volgende:
Denk dat bij mij thuiskomen met een koerd wel het ergste zou zijn. Een armeen zou het ook wel goed doen.
Gewoon een Iraanse Koerd. Lijkt me het mooist.quote:Op zondag 29 april 2012 01:35 schreef Ayca het volgende:
Denk dat bij mij thuiskomen met een koerd wel het ergste zou zijn. Een armeen zou het ook wel goed doen.
Gewoon omdat ze gescheiden zijn of iets in die richtingquote:Op zondag 29 april 2012 01:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ikmaar waarom zou hij daarom negatief erover moeten denken?
Was geen serieus gesprek hoor, echt negatief denk hij er vast niet over
Weet je zeker dat je Atheïst bent?quote:Op zondag 29 april 2012 01:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Doet ze niet. Jarenlange indoctrinatie aan vooraf gegaan. Dom ben ik natuurlijk niet.
quote:Op zondag 29 april 2012 01:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen domme accordeon-speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |