Okocha??quote:
Voor zo ver ik weet niet. Curva is hoerquote:
Hoi canim, nasilsin? Van mijn moeder trouwens toestemming gekregen, maar ze moeten uiteraard nog wel groeien tot ze enkele weekjes zijn.quote:
Dan zou ik ook de Orkhon alfabet moeten lerenquote:Op zondag 29 april 2012 01:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is toch mooi als je het schrift van je voorouders kan lezen?Ja, Russisch lijkt me ook wel wat, maar volgens mij wel lastig.
Ai, gamzeli bebekler cok tatli oluyorquote:Op zondag 29 april 2012 00:54 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahanee hoor, gewoon netjes afgewezen
![]()
M'n nichtje is 3 maanden te vroeg geboren(ook mijn eigen zusje trouwens). Ze wordt zondag 1 jaar. Gamzeleri var bir görsen![]()
Eigenlijk hoop ik dat ze maandag hierheen komen
Dat is anders man. Daar zijn bijna geen schriften van. Meeste Turkse literatuur is toch in Perzisch/Arabisch geschrift geschreven?quote:Op zondag 29 april 2012 01:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook de Orkhon alfabet moeten leren![]()
[ afbeelding ]
Goed hoor, met jou?quote:Op zondag 29 april 2012 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi canim, nasilsin? Van mijn moeder trouwens toestemming gekregen, maar ze moeten uiteraard nog wel groeien tot ze enkele weekjes zijn.
Vrouwen hatende Roemeen. Jij bent de naam Perzier niet waardigquote:
Tijdens het lezen van Spijkerschrift kwam ik inderdaad ook heel veel woorden tegen die leken op Turkse woordenquote:Op zondag 29 april 2012 00:56 schreef Eagle_99 het volgende:
Turkse taal heeft enorm veel verturkste woorden uit het arabisch en perzisch. Logisch natuurlijk als je eeuwenlang Arabisch en/of Perzisch als alfabet gebruikt
Ik haat geen vrouwen en Roemenen. Doe het altijd goed bij Roemenen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vrouwen hatende Roemeen. Jij bent de naam Perzier niet waardig.
Ah ik weet wel dat het oekraieieieens wel zo isquote:Op zondag 29 april 2012 01:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet niet. Curva is hoer.
Oh.. Euhh okquote:Op zondag 29 april 2012 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Jay jay okocha een beroemde voetbalspelert
quote:Op zondag 29 april 2012 01:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heb toevallig net mijn map/schrift met onderzoeken naar de Islam gevonden.. Erg leuk om terug te vinden. Mn (Nederlandse) Koran lag er ook bij
Word weer eens tijd om te lezen.
quote:
Roemeense vrouwen die op jou vallen? Sorry, kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik haat geen vrouwen en Roemenen. Doe het altijd goed bij Roemenen.![]()
Waarom niet? Eigenlijk ben ik best lief.quote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Roemeense vrouwen die op jou vallen? Sorry, kan ik me niks bij voorstellen.
En arrogantquote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom niet? Eigenlijk ben ik best lief.
Meen je het? Of troll je? Hoeveel heb je er gehad dan?quote:Op zondag 29 april 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom niet? Eigenlijk ben ik best lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |