Wat? Echt?quote:Op zondag 29 april 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik had je allang verteld dat ik jaren terug ben bekeerd. Maar ok
sorry, ik zei "cihan/wereld" literatuur, het was "divan"quote:Op zondag 29 april 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, tof. Moet me sowieso eens verdiepen in de literatuur van die landen. Op vakantie nog een aardige Turkse student ontmoet die thuis was in die literatuur. Van Yunus Emre, etc. Heb nog een uitnodiging van hem staan dus wellicht eens gebruik van maken.
En we noemen het 'herkeerd', omdat iedereen als moslim wordt geboren, dus eigenlijk herkeer je, hence ook de pejoratief 'bekeren' moeten we positieve dingen opzoeken.quote:Op zondag 29 april 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik had je allang verteld dat ik jaren terug ben bekeerd. Maar ok
Even opslaan. Morgen ff lezen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:19 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
sorry, ik zei "cihan/wereld" literatuur, het was "divan"![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_poetry
Jij mag haar nu minder, terwijl het eigenlijk niks verandert aan hoe zij eerder tegen jou gedroeg? Vreemde snuiter ben je soms Arya.quote:
Nee, dat heb je niet gezegd. Wel iets van: 'verdiept' ouzo.quote:Op zondag 29 april 2012 01:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Euhm jawel, per DM, en toen zei je dat jij er niks mee had
Klopt. Grote turn off.quote:Op zondag 29 april 2012 01:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij mag haar nu minder, terwijl het eigenlijk niks verandert aan hoe zij eerder tegen jou gedroeg? Vreemde snuiter ben je soms Arya.
Shit happens, life goes onquote:
Hoezo, we zijn op page 11quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |