Leuk voor je.quote:Op zondag 29 april 2012 00:21 schreef mrsjouaquinphoenix het volgende:
[..]
Nee was bullshit, ik mag turkenwel.
Nu ben ik heel erg benieuwd naar hoe jouw baklava smaakt.quote:Op zondag 29 april 2012 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
6 uurtjes. En ja, wel als je 4 tepsi's baklava moet maken. Oh en wij maken alles zelf. Yufka enzo dus ook. Niet van die kant en klare uit de winkel.
Zieligquote:Op zondag 29 april 2012 00:23 schreef Ayca het volgende:
Heb wel een aantal keer meegeholpen met manti maken... dan ben je wel de hele dag bezig ja als je voor 4 huizen moet maken.
Dit was het resultaat:quote:Op zondag 29 april 2012 00:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nu ben ik heel erg benieuwd naar hoe jouw baklava smaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven.
Werd je weer gedwongen? Arme meidquote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Ayca het volgende:
Ja. En ik hou niet eens van mantianders had ik nog uit kunnen kijken naar het eten ervan
..
Hahahaha vah kuzum.quote:Op zondag 29 april 2012 00:23 schreef Ayca het volgende:
Heb wel een aantal keer meegeholpen met manti maken... dan ben je wel de hele dag bezig ja als je voor 4 huizen moet maken.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit was het resultaat:Wauw, azim sulandi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven.
Adres?
Nja iedereen helpt mee enzo, zou een beetje onbeleefd zijn als ik tv ging kijken danquote:
[..]
Dit was het resultaat:Het is dat mijn kies is ontstokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven..
.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja iedereen helpt mee enzo, zou een beetje onbeleefd zijn als ik tv ging kijken danTegenwoordig blijf ik gewoon weg als ik weet dat ze manti gaan maken
Voordeel van jongen zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja iedereen helpt mee enzo, zou een beetje onbeleefd zijn als ik tv ging kijken danTegenwoordig blijf ik gewoon weg als ik weet dat ze manti gaan maken
Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
We leven op doner en baklava, ja.quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef AryaMehr het volgende:
Is helemaal niet gezond wat jullie eten.
Turks eten en gezond eten, pick one.quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef AryaMehr het volgende:
Is helemaal niet gezond wat jullie eten.
[..]
Dit was het resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
[..]
Dit was het resultaat:Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar proeven.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2012 00:29:25 ]
Wel hayirli genc erkekler dan?quote:Op zondag 29 april 2012 00:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
De TT zou 'Turken op fok! met hayirsiz genc kizlari' moeten heten.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
De TT zou 'Turken op fok! met hayirsiz genc kizlari' moeten heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:30 schreef Landysh het volgende:
Meisjes/dames van 22 die een pittig kort kapsel nemen, 20 kilo aankomen en net 40 lijken.Gecmis olsun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Van wie heb je die Turkse spreekwoorden geleerdquote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ishj niet goed.![]()
Gunes girmeyen eve doktor girer.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:30 schreef Landysh het volgende:
Meisjes/dames van 22 die een pittig kort kapsel nemen, 20 kilo aankomen en net 40 lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik snap niet hoe ze dat kunnen laten gebeuren.
Inderdaad. Maar haar kapsel is nog wel het ergst.quote:Op zondag 29 april 2012 00:32 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik snap niet hoe ze dat kunnen laten gebeuren.
Kom ze weleens tegen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Van wie heb je die Turkse spreekwoorden geleerd? Ik kende deze niet eens.
Iskender bedoel je?quote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
Ik had overigens een Turkse vriend van me die helemaal gek was van 'Iskandar'. Nog nooit gegeten, maar is het wat?
Iskenderquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
Ik had overigens een Turkse vriend van me die helemaal gek was van 'Iskandar'. Nog nooit gegeten, maar is het wat?
Döner met rijst, tomatenpuree en yoghurt, wel lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef Eagle_99 het volgende:
thanks, werk, stage, druk druk druk![]()
lekker vakantie
Geen iskender kennenquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
Iskandar is Perzisch voor Alexander (de grote), dat is waar Iskender ook vanaf stamt, het is vernoemd naar hem omdat hij lange tijd in Bursa heeft gewoond.quote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom ze weleens tegen.
Ja.quote:
Ja, de zijne ook. At hij vaak toen in Turkije. Helaas niet geprobeerd.quote:
Keertje proberen maar dan.quote:Op zondag 29 april 2012 00:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Döner met rijst, tomatenpuree en yoghurt, wel lekker
Ken het toch wel, alleen nog nooit gegeten.quote:
Gruwelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 00:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iskandar is Perzisch voor Alexander (de grote), dat is waar Iskender ook vanaf stamt, het is vernoemd naar hem omdat hij lange tijd in Bursa heeft gewoond.
Laat maar eem keer weten dan. Mogen ze ook wel wat voor mij meenemen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef Landysh het volgende:
In Duitsland maken ze de beste Iskender. Mijn ouders rijden regelmatig voor Iskender kebab naar Duitsland.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef Landysh het volgende:
In Duitsland maken ze de beste Iskender. Mijn ouders rijden regelmatig voor Iskender kebab naar Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |