Zondag bij TUDB weer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]Jammer, tot volgende week of morgen bij Voice UK?
quote:
Thanks! Is zo'n ding met marsepein enzo, kost wat meer tijd dan een 'gewone' kwarktaart die je in de koelkast kunt flikkeren.quote:
Ik maak alleen appeltaarten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:38 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Zondag bij TUDB weer.
[..]
[..]
Thanks! Is zo'n ding met marsepein enzo, kost wat meer tijd dan een 'gewone' kwarktaart die je in de koelkast kunt flikkeren.![]()
Fijne avond nog iedereen!
Klinkt spannend zeg....quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:38 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Zondag bij TUDB weer.
[..]
[..]
Thanks! Is zo'n ding met marsepein enzo, kost wat meer tijd dan een 'gewone' kwarktaart die je in de koelkast kunt flikkeren.![]()
Fijne avond nog iedereen!
Oh ik dacht dat, dat een andere was. Ik herkende haar zeker niet zonder bruidsjurk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zij zat toch in het voorstukje te miepen dat ze niet de juiste muziek had?
Ik ook, ik was al aan het jankenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:46 schreef patat het volgende:
Ja.. dit wordt 'm wel![]()
Voelde de emotie al inderdaad.
Ik mag hopen van niet, want dan kan ik ze horen als de wind goed staat.quote:
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Wow!Ow niet mijn teamsSPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Wow!SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT; wel aardig dit ^_^T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Dat sowieso.quote:
Dat automatisch, ik slaap.quote:
quote:
Baas van de weddenschappen.quote:
Een griet waar de hondelul van Samson in is gegaan hoef ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een griet waar de hondelul van Samson in is gegaan hoef ik niet.
Dat is gewoon hét idee van het programmaquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Die Mongool mag van mij wel door, dat vond ik echt apart.
Gert beklimt elke K3quote:
Daarom, dat is echt iets wat je nooit ziet of hoort. En tot mijn verbazing vond ik het nog goed ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is gewoon hét idee van het programma
Karen volgens mijquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, en nu gaat ie met haar..
Ik kijk wel ff bij SHO wie die andere was
Mwoaaaaaahhh gertje, ik zie een poes in het broekje van Josje, ik ga d'r pakken!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh Josje
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Alle kinderen sowieso naar huis wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik hoor nu die enge stem van die stomme hond in mijn hoofd
gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Alle kinderen sowieso naar huis wat mij betreft.
Doet het PI-spook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Waarom verandert mijn PI soms opeens zomaarDat vraagteken had ik echt niet aangeklikt, weet ik zeker en ik heb het wel vaker gehad dat er opeens een andere stond zonder dat ik iets had gedaan.
Dat is bij Roel van Velzen lastigerquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
Zeg gewoon "iedereen die onder mij staat moet op het podium komen"
wie?quote:
Ze had geen zin om de band te knippen of zoiets.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef Injetta het volgende:
Ik heb het net gemist. Waar ging het nou om?
Zou ik ook graag willen weten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef Injetta het volgende:
Ze had geen zin een bandje te knippen oid, gelijk afgestrafd door Koorden!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef Injetta het volgende:
Ze wilde a cappella, omdat ze geen zin had om een band te regelenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:11 schreef Injetta het volgende:
Alsof dat nog nut heeftquote:
Geen haar op zijn zak.quote:
Vertaalde je net de Nederlandse ondertiteling?quote:
Ik ken het niet. Maar ik ben een musicalbla.quote:
oneensquote:
Kapperschool niet afgemaakt denk ik.quote:
Holland's got talent live #18: net zoals Patries: niet strakquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Maar ik ben een musicalbla.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef Cee het volgende:
Wat leuk, dit liedje in een niet-engelse taal gezongen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef iBenny het volgende:
Die man bij het centraal station is beter
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef WillemijnB het volgende:
Het meisje dat dit nummer eerder deed en toen over de trap struikelde deed het nog tien keer beter!
die chickies sowieso nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:22 schreef WillemijnB het volgende:
Wat mij betreft laten ze geen van drieën door.
Demi Lovatoquote:
Yeah I know. Al vond ik de versie van Stephanie J. Block ook erg gaaf, die heb ik destijds in NYC gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt
Maar Willlemijn's versie is echtzij is ook verkozen tot beste Elphie
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, zij had geen zin haar haar te knippen?
En haar navelstrengquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, zij had geen zin haar haar te knippen?
Ik heb Idina, Kerry en Willemijn gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:23 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Yeah I know. Al vond ik de versie van Stephanie J. Block ook erg gaaf, die heb ik destijds in NYC gezien.
Ha ha, het is de rechter geworden....quote:
Jij hebt Idina gezien?! *jaloers!! Ik alleen Stephanie, Willemijn en Renée.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb Idina, Kerry en Willemijn gezien.
Hoe was Renee??quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:26 schreef WillemijnB het volgende:
Jij hebt Idina gezien?! *jaloers!! Ik alleen Stephanie, Willemijn en Renée.
Ha, ik uh, Samson, van Gert!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:26 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vind Renée echt super. Ze doet echt niet onder voor Willemijn en ik vind haar qua spel leuker dan Willemijn. Haar Elphaba spreekt me meer aan. Maar Willemijn is vocaal gewoon fenomenaal.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:26 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
En meniscus te scheuren ipv te knippen.quote:
Ja maar die kop alleen al, maar goed smaken verschillen vind er geen zak aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Boeien, strippen kan zonder praten.
Ditquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:31 schreef Injetta het volgende:
Van mij mag het meisje door...
Alhoewel deze ook wel goed is. Maar het meisje vind ik leuker.
Hihi, misschien komt t ook door de halve fles wijn die ik op heb. Ik vind bijna iedereen lekker nu.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar die kop alleen al, maar goed smaken verschillen vind er geen zak aan
Wow, echt gaaf! Ik ben pas in 2008 in NYC geweest (ik had niet eerder NYC centjes) en daarna helaas niet meer naar Londen geweest (weer geen Londen centjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]was in 2004, we vonden het zo goed dat we die zelfde week nog ieder een dikke duit hebben betaald om nog een keer te gaan.
En een jaar later was ze in Londen te zien. Daarna nam Kerry het over. Ben ook heel benieuwd naar hoe Renee het doet, ik wil zeker nog een keer gaan in Scheveningen!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hihi, misschien komt t ook door de halve fles wijn die ik op heb. Ik vind bijna iedereen lekker nu.
danquote:
Nakend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:33 schreef Pheno het volgende:
Nou, mag ie de volgende dans hinkstapspringen
quote:
Terechte vraagquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
Waar zijn m'n travellers.Nu moet ik het met deze josti's doen.
Jammer he, van mij had hotter than my daughter wel nu mogen komenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |