die is dan wel weer echt briljant!quote:
fap fapquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Kijk dit dansen vind ik dan wel weer leuk.
gelukkig zijn die opquote:
Met deze erbij vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ze hebben er maar 4, en toch tovert Gordon opeens een ticket tevoorschijn.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:33 schreef loezzzje het volgende:
Lekkere mannen hoor
En die mime vent was eng
echt hequote:
Dat is toch gewoon een grote dansgroep? Zou er een aparte naam voor zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk nu terug, die hele grote Dansgroep vond ik tof!!
Dat isnieuw? In Amerika? Hoe heet dat?
Sowieso doen ze dat wel vakerquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:18 schreef roos85 het volgende:
Dat met die "extra" golden ticket was zooo obvious dat dat zou komen, want waarom zouden de laatste dan in het begin van de uitzending al weggeven..
Nou inderdaad, vond het al zo vreemd dat het zo aan het begin was, en dan dat overacten van de juryquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso doen ze dat wel vaker. In mijn ogen bullshit om daarover te zeiken
Dus datquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, vond het al zo vreemd dat het zo aan het begin was, en dan dat overacten van de jury![]()
en ineeeens is er een extra kaart
Golden ticket is inderdaad nieuw, als een act een golden ticket krijgt is die gelijk door naar de liveshows.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:35 schreef loezzzje het volgende:
Ik volg de audities niet echt. Liveshows straks vind ik wel leuk.
Golden ticket wat is dat dan? Is dat nieuw?
Okquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Golden ticket is inderdaad nieuw, als een act een golden ticket krijgt is die gelijk door naar de liveshows.
Whut?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ze hebben er maar 4, en toch tovert Gordon opeens een ticket tevoorschijn.
Verdomd, ik ben er weer ingetraptquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:18 schreef roos85 het volgende:
Dat met die "extra" golden ticket was zooo obvious dat dat zou komen, want waarom zouden de laatste dan in het begin van de uitzending al weggeven..
Een illusie-/goochelact, maar een stuk beter opgezet dan die anderenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het einde gemist (telefoon), wat voor act was het?
Ik vond de rest van de uitzending regelrechte baggerVorige week was wel leuk
En lekkere half naakte mannenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een illusie-/goochelact, maar een stuk beter opgezet dan die anderen
Ze gaven het een aparte naamquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een grote dansgroep? Zou er een aparte naam voor zijn?
Oeh, veel plezier!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef MissJ het volgende:
ik weet nog niet of ik er morgen ben...
Ben sowieso niet thuis (weekendje weg naar de zuiderburen) en weet niet of ze RTL4 op de hotelkamer hebben
Neem iig wel mijn tablet mee
dank jequote:
Nee hier is het nu al Vrijdagquote:
Geen Gypsies?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vd Vorst ziet Sterren vanavond, leuk leuk!
Erg he, maar heerlijke verstand op 0 tvquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef egeltje1985 het volgende:
wat is goede tijden altijd slecht toch
Daar heb ik al genoeg andere dingen voor om te kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Erg he, maar heerlijke verstand op 0 tv
HGT is er ook zo'n mooi voorbeeld vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Daar heb ik al genoeg andere dingen voor om te kijken.
Inderdaad.. vreselijk......quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef egeltje1985 het volgende:
wat is goede tijden altijd slecht toch
Nee..quote:
Dat doe ik wel in de pauzequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Oei nog even wijn en zo pakken, ik zat even iets anders te doen.
Ha, welke?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was even met een nieuwe game bezig
Hey hallotjesquote:
KLopt, is het ook...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Injetta het volgende:
he?? Is het nog steeds audities?? Ik dacht dat het nu het tweede optreden was.
Laptop, ipad en iphone....quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Zitten jullie eigenlijk allemaal met de laptop/smartphone voor de tv?
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Guildwars2, er was iets misgegaan met de download, even opnieuw aan moeten zetten.quote:
Laptop ja. Met mn smartphone is het niet bij te houden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Ik ookquote:
2 laptops en een smartphonequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef houdjemond het volgende:
Hoezo??quote:
Jaaa, gek he? Ik was er van overtuigd dat het vorige week de laatste auditie was...quote:
Nee, Hagenezen toch? Ik had ze nog niet horen praten toen ik dat typte trouwensquote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jaaa, gek he? Ik was er van overtuigd dat het vorige week de laatste auditie was...
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Achterstevoren zingenmet zijn rug naar het publiek?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef iBenny het volgende:
"Ik ga achterstevoren zingen"____!
lepel lepel leeeeeeeepeeeeeeeeeeel ♫♫
2 weken terug was oke, vorige week vond ik echt kut, ben benieuwd vanavondquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik het niet langer vol kan houden als het net zo boeiend is als afgelopen weken
Jaquote:
+1quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ken dit nummer. Ik vier carnaval ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook....quote:
Jij zat ook aan de wijn las ik net!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh verrek de Sjonnies waren dus toch AmsterdamsHeb ik zeker verdrongen.
Hehe die vertaling
De Sjonnies is een feestband uit Nijmegenquote:[imhttp://nl.wikipedia.org/w(...)okzine.net/p/99s.gif[/img] Op vrijdag 27 april 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Hehe die vertaling
Het is ook niet mijn ding, maar elke week tutjes in spagaat of buikdansers, dat is het ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef D. het volgende:
Mij kon het niet zo boeien
Gezien de reacties hier ligt dat aan mij
Je bent verzuurd....quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef D. het volgende:
Het waren misschien Amsterdamse typetjes, maar de band kwam uit Nijmegen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Hehe die vertaling
Oh ik dacht ook al, Gordon riep net Amsterdam.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De Sjonnies is een feestband uit Nijmegen
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Sjonnies
Doe jij ff moeilijk jaquote:
T waren wel typetjes met een apart accent, maar uit Nijmegen kwamen ze zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook al, Gordon riep net Amsterdam.
De Johnny's komen niet uit Amsterdam.. dat zouden we toch niet willen?/quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook al, Gordon riep net Amsterdam.
Vandaar dat ik al dacht dat ik het verdrongen hadquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
De Johnny's komen niet uit Amsterdam.. dat zouden we toch niet willen?/
Ga je bed in...quote:
en aan mij danquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef D. het volgende:
noed snee ouj laz kiquote:
Heb je al voor zitten borrelen Lut? Nee wachtquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef FokNederland het volgende:
Knap, maar niet Hollands Got Talent waardig.
Kom er maar in, weer een groepje tutjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding, maar elke week tutjes in spagaat of buikdansers, dat is het ook niet
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
hoe die mensen zo simpel touwtjespringen. Ik ben 21 en kan het nog steeds niet
vorigen waren echt goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
TouwtjespringenLeuk, als ze tenminste heel goed zijn.
Helaas welquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nouIk als ouwe vrouw kan het nog steeds.
Hoe kan je nou geen touwtje kunnen springen?????quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
hoe die mensen zo simpel touwtjespringen. Ik ben 21 en kan het nog steeds niet
Door keihard te falenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen touwtje kunnen springen?????![]()
Kan ik ook niet. Het helpt daarbij niet dat ik geen diepte zie en niet weet wanneer ik moet springen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen touwtje kunnen springen?????![]()
Geen motorisch iets Benny?quote:
Elmo UIquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef Maartel het volgende:
Toch wel behoorlijk wat schoonheidsfouten.
En met een programma met deze titel slaan import acts toch echt nergens op.
The Voice of Holland dan hahahahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef Maartel het volgende:
En met een programma met deze titel slaan import acts toch echt nergens op.
Tja, moeders mooiste zijn ze nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef Maartel het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Ja? Terwijl Gordon net zegt dat hij foutjes zag EN dat de andere groep veel beter was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ghehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |