De Sjonnies is een feestband uit Nijmegenquote:[imhttp://nl.wikipedia.org/w(...)okzine.net/p/99s.gif[/img] Op vrijdag 27 april 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh verrek de Sjonnies waren dus toch AmsterdamsHeb ik zeker verdrongen.
Hehe die vertaling
Het is ook niet mijn ding, maar elke week tutjes in spagaat of buikdansers, dat is het ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef D. het volgende:
Mij kon het niet zo boeien
Gezien de reacties hier ligt dat aan mij
Je bent verzuurd....quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef D. het volgende:
Het waren misschien Amsterdamse typetjes, maar de band kwam uit Nijmegen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh verrek de Sjonnies waren dus toch AmsterdamsHeb ik zeker verdrongen.
Hehe die vertaling
Oh ik dacht ook al, Gordon riep net Amsterdam.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De Sjonnies is een feestband uit Nijmegen
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Sjonnies
Doe jij ff moeilijk jaquote:
T waren wel typetjes met een apart accent, maar uit Nijmegen kwamen ze zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook al, Gordon riep net Amsterdam.
De Johnny's komen niet uit Amsterdam.. dat zouden we toch niet willen?/quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook al, Gordon riep net Amsterdam.
Vandaar dat ik al dacht dat ik het verdrongen hadquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
De Johnny's komen niet uit Amsterdam.. dat zouden we toch niet willen?/
Ga je bed in...quote:
en aan mij danquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef D. het volgende:
noed snee ouj laz kiquote:
Heb je al voor zitten borrelen Lut? Nee wachtquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef FokNederland het volgende:
Knap, maar niet Hollands Got Talent waardig.
Kom er maar in, weer een groepje tutjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding, maar elke week tutjes in spagaat of buikdansers, dat is het ook niet
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
hoe die mensen zo simpel touwtjespringen. Ik ben 21 en kan het nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |