die is dan wel weer echt briljant!quote:
fap fapquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Kijk dit dansen vind ik dan wel weer leuk.
gelukkig zijn die opquote:
Met deze erbij vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ze hebben er maar 4, en toch tovert Gordon opeens een ticket tevoorschijn.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:33 schreef loezzzje het volgende:
Lekkere mannen hoor
En die mime vent was eng
echt hequote:
Dat is toch gewoon een grote dansgroep? Zou er een aparte naam voor zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk nu terug, die hele grote Dansgroep vond ik tof!!
Dat isnieuw? In Amerika? Hoe heet dat?
Sowieso doen ze dat wel vakerquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:18 schreef roos85 het volgende:
Dat met die "extra" golden ticket was zooo obvious dat dat zou komen, want waarom zouden de laatste dan in het begin van de uitzending al weggeven..
Nou inderdaad, vond het al zo vreemd dat het zo aan het begin was, en dan dat overacten van de juryquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso doen ze dat wel vaker. In mijn ogen bullshit om daarover te zeiken
Dus datquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, vond het al zo vreemd dat het zo aan het begin was, en dan dat overacten van de jury![]()
en ineeeens is er een extra kaart
Golden ticket is inderdaad nieuw, als een act een golden ticket krijgt is die gelijk door naar de liveshows.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:35 schreef loezzzje het volgende:
Ik volg de audities niet echt. Liveshows straks vind ik wel leuk.
Golden ticket wat is dat dan? Is dat nieuw?
Okquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Golden ticket is inderdaad nieuw, als een act een golden ticket krijgt is die gelijk door naar de liveshows.
Whut?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ze hebben er maar 4, en toch tovert Gordon opeens een ticket tevoorschijn.
Verdomd, ik ben er weer ingetraptquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:18 schreef roos85 het volgende:
Dat met die "extra" golden ticket was zooo obvious dat dat zou komen, want waarom zouden de laatste dan in het begin van de uitzending al weggeven..
Een illusie-/goochelact, maar een stuk beter opgezet dan die anderenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het einde gemist (telefoon), wat voor act was het?
Ik vond de rest van de uitzending regelrechte baggerVorige week was wel leuk
En lekkere half naakte mannenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een illusie-/goochelact, maar een stuk beter opgezet dan die anderen
Ze gaven het een aparte naamquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een grote dansgroep? Zou er een aparte naam voor zijn?
Oeh, veel plezier!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef MissJ het volgende:
ik weet nog niet of ik er morgen ben...
Ben sowieso niet thuis (weekendje weg naar de zuiderburen) en weet niet of ze RTL4 op de hotelkamer hebben
Neem iig wel mijn tablet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |