Iemand dumpen en uiteindelijk ook zelf gedumpt worden. De ultieme straf.quote:De leugen van België
K3's Karen geeft Gert trap na
"Hoezo? Het was niet eens aan..."
Hij liet vrouw en kinderen in de steek en zij haar vriendje. Karen Damen en Gert Verhulst waren stapel verliefd op elkaar. Nu de liefde over is, verkondigt het roodharige K3-zangeresje dat er nooit iets geweest is tussen haar en de Studio 100-directeur. Foto's bewijzen echter het tegendeel. Waarom liegt Karen en zet ze haar minnaar voor schut?
Ze maakte een huwelijk kapot en geeft vervolgens haar minnaar een trap na. Hoe hard is het 'onschuldige' K3-zangeresje Karen Damen, die twee jaar lief en leed deelde met haar baas Gert Verhulst? Als je een ding je kinderen niet leert, dan is het liegen. Curieus genoeg doet Karen van K3 niet anders, terwijl je toch mag verwachten dat zij als jeugdidool het voorbeeld moet geven...
Twee jaar geleden verliet Gert Valerie Calliau, de moeder van zijn kinderen Marie (9) en Viktor (11), en liet Karen de Vlaamse popster Regi Pinxten in tranen achter. De romance was ontstaan tijdens de repetities van de musical De Drie Biggetjes die Gert regisseerde. Tot verbazing van Kathleen en Kristel kreeg Karen ook buiten het repetitie-lokaal nog wat aanwijzingen van de regisseur. Het leidde destijds tot heftige kleedkamerruzies tussen het populaire supertrio.
Kathleen en Kristel vreesden namelijk dat Karen niet alleen betere nummers toebedeeld zou krijgen, maar ook een hogere honorering. Het gaf wrijving, die echter volgens ooggetuigen met de mantel der liefde werd bedekt voor de buitenwereld, want de K3-miljoenentrein moest immers ongeschonden voort denderen.
Alles gebeurde in het geniep en de Vlaamse media repten er met geen woord over. Gert, die niet alleen de eigenaar is van televisiehond Samson, maar ook van pretpark Plopsaland en productiemaatschappij Studio 100, plaatst immers jaarlijks voor miljoenen aan advertenties in kranten en geeft veel geld uit aan televisie-commercials. Een kwaad woord over de miljonair die er met zijn protégee vandoor ging en de advertenties en lezers- en kijkersacties worden teruggetrokken! Ook nu weer het paar uit elkaar is, zwijgen de Vlaamse journalisten wederom. Vandaar dat Privé vorig jaar als eerste met het bewijs van de liefdesaffaire naar buiten kwam. Alle ontkenningen ten spijt, foto's liegen nooit.
De plaatjes van de liefdesvakantie in Dubai sloegen in als een bom en rekenden voorgoed af met het brave imago van K3 en dat van Gert, de kindervriend die zijn eigen kinderen had verlaten. De fans reageerden geschokt. Het was dus echt waar. En geld speelde geen rol voor het verliefde paar. Niet alleen de liefdesvonken, maar ook de euro's spatten er vanaf tijdens hun verblijf in het exclusieve Burj Al Arab Hotel, de markante toren in de vorm van een zeil die de skyline van Dubai bepaalt. Daar werd voor 1.300 euro(!) een liefdesnacht doorgebracht. De rest van de vakantie vond plaats in het super-de-luxe Royal Mariage Hotel: 600 euro per nacht.
In het zwembad werd elke dag gezwommen, gestoeid en vooral gezoend. Ver weg van de het thuisfront waanden Karen en Gert zich ongezien en lieten zij zich helemaal gaan. Volgens Karen heeft de Privé-fotograaf kennelijk een vuiltje op zijn lens gehad, want de roodharige ster blijft ontkennen dat er ooit sprake is geweest van een liefdesverhouding. Dat moet voor Gert uiterst pijnlijk zijn. Want terwijl Karen inmiddels weer terug is bij haar Regi, is volgens ingewijden een terugkeer van Gert naar zijn vrouw en kinderen vrijwel uitgesloten. In een klap is hij alles wat hem lief is en was, kwijt. Dit moet ook gevolgen hebben op de werkvloer. Ingewijden verwachten dat de Vlaamse John De Mol binnenkort grote schoonmaak gaat houden en dat K3 uit de Studio 100-stal wordt geveegd.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Samsom : Whaaaaooo Gertjuh waarom doe jij zo sip kijken hè ?
Gert : Omdat ik mijn vrouw heb verlaten en er met Karen van Ka-drie vandoor was gegaan en zij me aan de kant gezet heeft en ik dus geen vriendinnetje meer heb Samsom.
Samsom: Ja daar word je natuurlijk eeeel eeeeel veeel beetje verdrietig van he Gertjuh ?
Gert : Ja Samsom ben inderdaad een beetje verdrietig daarom.
Samsom: En jouwe vrouw
Gert: Wat is daar mee Samsom?
Samsom: Die is natuurlijk eeeel eeeel blij
Gert: Waarom dan ?
Samsom: Omdat zij nu eeeel eeel veeel alliminitatiecentjes krijgt.
Gert: Allimentatie Samsom
nu niemand meer! (geen gehoor)quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:27 schreef schatje het volgende:
Wie heb ik aan de lijn? Hallo, hallo?![]()
.
nee die ging steeds vreemd en kwam nooit opdagen voor de afleveringenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:26 schreef Aurelium het volgende:
Gert is toch nog steeds verliefd op madelaine ofzo
Ja en als de burgemeester bij ons het kantoor binnenloopt, roep ik ook altijdquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:26 schreef Aurelium het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Gert : Omdat ik mijn vrouw heb verlaten en er met Karen van Ka-drie vandoor was gegaan en zij me aan de kant gezet heeft en ik dus geen vriendinnetje meer heb Samsom.
Samsom: Ja daar word je natuurlijk eeeel eeeeel veeel beetje verdrietig van he Gertjuh ?
Niet zo he!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:12 schreef EmmYKuHh het volgende:
kutbelgen allemaal
....het zijn wel de makers van Peking Expressquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef haagse_elfje het volgende:
alle belgen zijn een pot nat
de naam is Samson, mongoolquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Imago en zoquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Warom mag ze nou niet liegen omdat ze in K3 zit ?? Bassie is toch ook niet altijd grappig in het echt ??
Awel gertje, da hast du schoen gemacht.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:12 schreef op_dreef het volgende:
Los van alles, die Gert heeft het wel mooi voor elkaar zeg!
Van TV-presentator die met een pop vroeger een blokje van 10 minuten na het nieuws kreeg in een nauw hokje, tot multi-miljonair met eigen concern en pretpark.
Dacht het niet. Het format is bedacht door de Zwedenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:55 schreef Frederic het volgende:
[..]
....het zijn wel de makers van Peking Express![]()
En Bassie z'n imago dan ??quote:
Ma-kers. M-a-k-e-r-squote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Dacht het niet. Het format is bedacht door de Zweden.
Zoals ik het lees klimt ze bij Gert's kamer naar binnen (moet ook, de bel is kapot hij hoort haar niet..) en daarna wordt ze keihard geneukt terwijl hij haar mond heeft afgeplakt zodat ze geen kreten slaakt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef Toeps het volgende:
Hmm...
[..]
Bah! Ik zie het al helemaal voor me.
Ik heb er de hele tijd over zitten nadenken hoe ze heet, en het is Marleneke. Ik dacht al, er klopt iets nietquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:26 schreef Aurelium het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |