Ha, ik uh, Samson, van Gert!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:26 schreef WillemijnB het volgende:
Jij hebt Idina gezien?! *jaloers!! Ik alleen Stephanie, Willemijn en Renée.
Ik vind Renée echt super. Ze doet echt niet onder voor Willemijn en ik vind haar qua spel leuker dan Willemijn. Haar Elphaba spreekt me meer aan. Maar Willemijn is vocaal gewoon fenomenaal.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:26 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Jij hebt Idina gezien?! *jaloers!! Ik alleen Stephanie, Willemijn en Renée.
En meniscus te scheuren ipv te knippen.quote:
Ja maar die kop alleen al, maar goed smaken verschillen vind er geen zak aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Boeien, strippen kan zonder praten.
Ditquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:31 schreef Injetta het volgende:
Van mij mag het meisje door...
Alhoewel deze ook wel goed is. Maar het meisje vind ik leuker.
Hihi, misschien komt t ook door de halve fles wijn die ik op heb. Ik vind bijna iedereen lekker nu.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar die kop alleen al, maar goed smaken verschillen vind er geen zak aan
Wow, echt gaaf! Ik ben pas in 2008 in NYC geweest (ik had niet eerder NYC centjes) en daarna helaas niet meer naar Londen geweest (weer geen Londen centjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]was in 2004, we vonden het zo goed dat we die zelfde week nog ieder een dikke duit hebben betaald om nog een keer te gaan.
En een jaar later was ze in Londen te zien. Daarna nam Kerry het over. Ben ook heel benieuwd naar hoe Renee het doet, ik wil zeker nog een keer gaan in Scheveningen!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hihi, misschien komt t ook door de halve fles wijn die ik op heb. Ik vind bijna iedereen lekker nu.
danquote:
Nakend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:33 schreef Pheno het volgende:
Nou, mag ie de volgende dans hinkstapspringen
quote:
Terechte vraagquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
Waar zijn m'n travellers.Nu moet ik het met deze josti's doen.
Jammer he, van mij had hotter than my daughter wel nu mogen komenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |