quote:Gert Verhulst heeft relatie met Josje van K3
Gert Verhulst en Josje Huisman, de blonde zangeres van K3, hebben een relatie. Dat maakte het stel vrijdag zelf bekend in een persbericht.
'Aangezien er de jongste dagen hardnekkige geruchten de ronde deden over een relatie tussen Gert Verhulst en K3-zangeres Josje Huisman, heeft het paar beslist om de geruchtenstroom een halt toe te roepen, en bevestigen zij hun nog zeer prille relatie', klinkt het.
'Net omwille van het prille karakter van hun relatie, vraagt het koppel met aandrang om hun privacy en die van hun nabije omgeving te respecteren. Aangezien het om een strikte privéaangelegenheid gaat, zal hierover geen verdere communicatie worden gevoerd', aldus Studio 100 in het persbericht.
Acteur, presentator en hoofd van productiehuis Studio 100 Gert Verhulst had eerder al een relatie met de roodharige K3-zangeres Karen Damen. Josje was in het verleden even een koppel met de Nederlandse acteur Levi Van Kempen
Nee z'n ex zit ook nog in de groepquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:
En als je ze beu bent, stel je gewoon nieuwe aan. Wat een pooier.
Ja, maar als ze alledrie geweest zijn gaan de volgende drie erin natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee z'n ex zit ook nog in de groep
serious?quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol dit wist ik nog niet!! (Ben al vanaf ongeveer m'n 3e groot Samson & Gert fan, ze zijn mijn childhood!)
Dat dat alweer zo lang geleden is!quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik gooi deze er nog even bij: t is een oudje, maar wel leuk voor erbij
K3's Karen geeft Gert trap na
Net als in Fightclub fragmenten tussen de nieuwe plopfilm door.quote:Op maandag 16 april 2012 14:47 schreef L3viathan het volgende:
Nu Kristel nog.. als hij een beetje slim is pakt ie ze tegelijkertijd en maakt hij daar een mooi redtube filmpje van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |