nee dat zou juist moeten. fuck de vvd die deed al niet meer mee vanaf zaterdag. de pvda was dus aanzet als grootste 2e partijquote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
Het PvdA-plan als uitgangspunt van de discussie. Dat is dus het hele probleem van de houding van de PvdA Fransie.
Hoezo deed de VVD niet meer mee? Zij zijn gewoon de grootste partij in de Kamer.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee dat zou juist moeten. fuck de vvd die deed al niet meer mee vanaf zaterdag. de pvda was dus aanzet als grootste 2e partij
En het CDA doet net alsof de PvdA het jammer moet vinden dat ze niet met het CDA samenwerken.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
Het PvdA-plan als uitgangspunt van de discussie. Dat is dus het hele probleem van de houding van de PvdA Fransie.
mss omdat zij (de pvv natuurlijk vooral) even 7 weken gefucked up hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoezo deed de VVD niet meer mee? Zij zijn gewoon de grootste partij in de Kamer.
Dat moeten ze ook ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het CDA doet net alsof de PvdA het jammer moet vinden dat ze niet met het CDA samenwerken.
Ik ben niet bekend met dit " knock-out system" dat u hier beschrijft. Welke pagina van het wetboek beschrijft dit?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
mss omdat zij (de pvv natuurlijk vooral) even 7 weken gefucked up hebben
1/5e van de kiezers uitsluiten. Lekker democratisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
En hoe wou jij verder aan een meerderheid komen dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
cu, d66, sp, gl en pvda en mss vvd weet niet hoever je dan zou komen?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
En hoe wou jij verder aan een meerderheid komen dan?
probeer eens: niet ver genoegquote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
cu, d66, sp, gl en pvda en mss vvd weet niet hoever je dan zou komen?
Oh, dus nu mag de VVD weer wel meedoen? Ik snap je niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
cu, d66, sp, gl en pvda en mss vvd weet niet hoever je dan zou komen?
Het was een gebbetje. CDA-humor. Haha.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie, daarom is het CDA zo kut.
Precies, de Pvda wordt aan de ene kant nu leeggeten door de SP (iets wat al lang gaande is) en de gematigde PvdA'ers lopen nu echt wel over naar een progressieve partij omdat zij vandaag wel aan tafel zatenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:27 schreef alors het volgende:
PvdA is lekker aan het framen met Kunduz, ze hopen echt afvallige GL'ers te pakkenSP en PVV doen precies hetzelfde dus daar zit de winst ook al niet.
Jawel, het is een lutser.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:29 schreef Hexagon het volgende:
Van Boxtel is misschien oud maar nog lang niet versleten
Zien we dan toch wel op 12/9?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Timmermans kan beter naar huis gaan nu... want het wordt er echt niet beter op
Maar hij heeft een partij gelijk hierquote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef Syntix het volgende:
boxtelthe fuck joh wat een irritante stem...
Zolang er geen nieuw kabinet is gelden deze afspraken en die worden voor nu ook structureel ingeboekt. Besluit het nieuwe kabinet deze plannen aan te passen dan zijn ze daar natuurlijk vrij is, zoals dat normaal ook zo is bij een nieuw kabinet.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:30 schreef Syntix het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dit akkoord als de uitslagen in de verkiezingen in september weer heel anders blijken? Wordt dit akkoord dan voor 2013 nog aangepast of gaan ze dan over 2014 alweer...
In de praktijk kunnen SP en PvdA dit terugdraaien als ze aan de macht komen... maar de partijen die vandaag een akkoord hebben gesloten zullen dat natuurlijk verdedigenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:30 schreef Syntix het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dit akkoord als de uitslagen in de verkiezingen in september weer heel anders blijken? Wordt dit akkoord dan voor 2013 nog aangepast of gaan ze dan over 2014 alweer...
Want dat zijn de SP, PVV en PvdA wel van plan denk je?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ik neig wel naar tegen Kunduz, ze doen geen ene reet aan die huizenmarkt.
Iig de HRa aanpakken, is wel erg belangrijk, want je betaalt echt te gekke prijzen voor een stapeltje stenen tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:32 schreef Logros het volgende:
[..]
Want dat zijn de SP, PVV en PvdA wel van plan denk je?
Toch wel apart dit, waarom melden ze dit niet eens ff op tvquote:Op donderdag 26 april 2012 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de praktijk kunnen SP en PvdA dit terugdraaien als ze aan de macht komen... maar de partijen die vandaag een akkoord hebben gesloten zullen dat natuurlijk verdedigen
Voor eeuwig vastgelegd.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
Zouden ze in Kunduz weten dat ze in Den Haag een eigen coalitie hebben?
Dat houden ze wel over, idiote groenen zijn dat...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef alors het volgende:
Ik denk dat 5 zetels voor GL toch wel de ondergrens is, die hebben toch wel een kleine groep trouwe stemmers?
De aflossingsvrije hypotheken zijn een beginquote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iig de HRa aanpakken, is wel erg belangrijk, want je betaalt echt te gekke prijzen voor een stapeltje stenen tegenwoordig.
Hahah dat doen zij iig ècht nietquote:Op donderdag 26 april 2012 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iig de HRa aanpakken, is wel erg belangrijk, want je betaalt echt te gekke prijzen voor een stapeltje stenen tegenwoordig.
Maar dat is toch peanuts joh.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De aflossingsvrije hypotheken zijn een begin
Dat zeiden ze toch zonet?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Toch wel apart dit, waarom melden ze dit niet eens ff op tv
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
De aflossingsvrije hypotheek wordt toch aangepakt?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ik neig wel naar tegen Kunduz, ze doen geen ene reet aan die huizenmarkt.
Daar hadden ze het net over, en ook in het debat werd er uitgebreid over gediscussieerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is faal, wel de lage inkomens en hun subsidies aanpakken en het ontslagrecht (wat iedereen pakt) en niet de villa-subsidies. Miljarden liggen daar.quote:
Toch enkel de aflossingsvrije? Een zeer onwenselijke hypotheek vorm waar banken niet zo scheutig meer mee zijn. Daarbij wilde de VVD dat het alleen voor nieuwe hypotheken zou gelden (de afbouw van de HRA) geen idee hoe dat precies in het plan staat. Want dat VVD plan lijkt me weinig op te leveren.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De aflossingsvrije hypotheek wordt toch aangepakt?
Ik zie al weer adevertenties met subsidies om meer dan 20% hypotheek te nemen voor starters.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Toch enkel de aflossingsvrije? Een zeer onwenselijke hypotheek vorm waar banken niet zo scheutig meer mee zijn. Daarbij wilde de VVD dat het alleen voor nieuwe hypotheken zou gelden (de afbouw van de HRA) geen idee hoe dat precies in het plan staat. Want dat VVD plan lijkt me weinig op te leveren.
De nieuwe aflossingsvrije hypotheken, inclusief de spaarvarianten voor zover ik het begrepen heb...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:37 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Toch enkel de aflossingsvrije? Een zeer onwenselijke hypotheek vorm waar banken niet zo scheutig meer mee zijn. Daarbij wilde de VVD dat het alleen voor nieuwe hypotheken zou gelden (de afbouw van de HRA) geen idee hoe dat precies in het plan staat. Want dat VVD plan lijkt me weinig op te leveren.
Lagere overheden geven alweer subsidies voor starters.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De nieuwe aflossingsvrije hypotheken, inclusief de spaarvarianten voor zover ik het begrepen heb...
Men wil dus directe aflossing op de lening weer gaan stimuleren
Ingesproken door Sybrand Buma?quote:
Toch niet zo groots als ik het graag had gezien, desalniettemin zou ik ook het ontslagrecht verder versoepeld willen zien. Net als Duitslandquote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De nieuwe aflossingsvrije hypotheken, inclusief de spaarvarianten voor zover ik het begrepen heb...
En terecht. Met een aflossingsvrije hypotheek huur je gewoon bij de bank en speculeer je gewoon met een mogelijke waardestijging van het huis die tegenwoordig helemaal niet zeker is (en feitelijk nooit zeker is).quote:Op donderdag 26 april 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een verdere aanpak van de HRA is pas te verwachten als de huren zogenaamd marktconform zijn. Geconformeerd aan de nu geldende prijzen voor koophuizen. Op die manier zullen de prijzen van koophuizen veel minder dalen bij een afschaffing van de HRA en betaalt de huurder in wezen toch weer mee aan de winsten die de huiseigenaren de laatste decennia gemaakt hebben.quote:
Inderdaad, ik zweef al tijden tussen PvdA en D66...vandaag is mijn keuze defintief op D66 gevallen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, de Pvda wordt aan de ene kant nu leeggeten door de SP (iets wat al lang gaande is) en de gematigde PvdA'ers lopen nu echt wel over naar een progressieve partij omdat zij vandaag wel aan tafel zaten
Ja, dat vrees ik ook, als ik de term hoor huurprijzen markt conform.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een verdere aanpak van de HRA is pas te verwachten als de huren zogenaamd marktconform zijn. Geconformeerd aan de nu geldende prijzen voor koophuizen. Op die manier zullen de prijzen van koophuizen veel minder dalen bij een afschaffing van de HRA en betaalt de huurder in wezen toch weer mee aan de winsten die de huiseigenaren de laatste decennia gemaakt hebben.
Die is gek.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
Ja, daar zul je Breivik echt mee hebben.
dat zal hem leren!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
Ja, daar zul je Breivik echt mee hebben.
Schandalig, soms lijkt het wel alsof ze er op oefenen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Alweer een typisch CDA-er: geen antwoord geven op concrete vragen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Alweer een typisch CDA-er: geen antwoord geven op concrete vragen.
Tenzij ze de grootste partij worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Best triest voor de PvdA... vandaag stonden links en rechts (SP en PVV) buiten spel... en zij zijn de enige middenpartij die vandaag niks heeft bereikt
Ja als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tenzij ze de grootste partij worden.
Hij is jonger dan jij, denk ik, of niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
Wat ziet die Van Boxtel er oud en uitgewoond uit.
Ja, okee, dat zullen we zien, moeten ze goede campagne voeren...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
Ja Wim Kok kan nog een puntje zuigen aan die wallen onder zijn ogen...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
Die loopt sws op.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Timmermans vergeet even dat als er vandaag geen akkoord was geweest de werkloosheid alleen maar nog harder was opgelopen....
Hij steekt gewoon z'n kop in het zand...het is te hopen dat de kiezer hier door heen prikt.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Timmermans vergeet even dat als er vandaag geen akkoord was geweest de werkloosheid alleen maar nog harder was opgelopen....
Tuurlijk niet, ze passen de strategie van de SP toe. Gewoon glashard een deel van de realiteit niet erkennen en overgaan tot de orde van de dag. De partij van de arbeid: SP lightquote:Op donderdag 26 april 2012 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Ongeveer even oud.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
Hij is jonger dan jij, denk ik, of niet?
btw. die telegraaf kneusquote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef marcodej het volgende:
PvdA gaat dus voor SP (light). Duidelijk vanaf vandaag. Ik stem geen PvdA.
Net doen alsof de BTW verhoging rijken niet structureel raakt. Niet dat ik daar niet voor ben, maar waarom valt de PvdA de midden partijen toch zo aan?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is inderdaad SP-taal van Timmermans...
We zullen het zien, ik denk sws dat er niet minder werklozen komen, maar ja werklozen zijn toch lutsers toch?quote:
Eens. Maar lees dan dit:quote:Op donderdag 26 april 2012 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch gewoon bezopen dat je nu van die 3% af zou willen wijken terwijl je heel Zuid-Europa bij de ballen hebt gepakt om hen wel aan die norm te laten voldoen
Tja er moet iets in beweging komen. Ik zal ook niet zeggen dat dit een droom is die uitkomt. Maar iig is het iets dat weer perspectief bied en weer het vertrouwen kan herstellen in de eurozone.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik denk sws dat er niet minder werklozen komen, maar ja werklozen zijn toch lutsers toch?
Als je zo denkt ben je een gekke rechtsje wmb.
Haha, zoiets dacht ik ook idd.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
Yups, het Kunduztrio en ookquote:
Heertjequote:
De PvdA heeft maanden geleden gezegd geen zaken meer met dit kabinet te doen (want ze willen gewoon verkiezingen én daarna onderhandelen), dus ze hebben gewoon hun woord gehouden. Jammer dat de media nu net doet of de PvdA niet meer meetelt en dat ze een flater slaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:00 schreef marcodej het volgende:
Timmermans vind ik normaal wel ok, maar gaat vanavond een beetje nat.
Slechte dag voor de PvdA. Jammer dat hun leider op de eerste de beste dag waarin hij belangrijk kan zijn "weleens betere dagen gehad heeft."
Dat klopt niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of de Kunduz-coalitie (CDA halveert in de peilingen, evenals GroenLinks) wel een meerderheid haalt na de verkiezingen. Frappant detail: in de Eerste Kamer, ook niet geheel onbelangrijk, hebben ze maar 34 zetels, een flinke minderheid dus.
Hij heeft ook een eigen onderwerp volgens mijquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:12 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom nodigen ze overigens een comedian uit om politieke duiding te geven?
Omdat Raoul ook een visie heeft op het politieke spel en de media?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:12 schreef AryaMehr het volgende:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft ook een eigen onderwerp volgens mij
Ja, dus? Clown Bassie waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef alors het volgende:
Omdat Raoul ook een visie heeft op het politieke spel en de media?
Die is tegen cultuursubsidie, Bas en Aad hebben ook nooit een stuiver van de staat ontvangen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dus? Clown Bassie waarschijnlijk ook.
Heertje wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Die is tegen cultuursubsidie, Bas en Aad hebben ook nooit een stuiver van de staat ontvangen.
Raoul gaat waarschijnlijk dingen roepen die hij op internet gelezen heeftquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:12 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Tekstschrijver en stand-upcomedian beschouwt de politieke week.
Zoals een eckte standup-comedian betaamt natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Raoul gaat waarschijnlijk dingen roepen die hij op internet gelezen heeft
Van der Vlies schijnt nog steeds slecht te slapen...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Derksen zou Arie Slob wel aanvallen denk ik want die maakt beslissingen op basis van een gedateerd sprookjesboek.
Sap is natuurlijk ook enkel een groenende-thee-drinkende schooljuffrouw.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Derksen zou Arie Slob wel aanvallen denk ik want die neemt beslissingen op basis van een gedateerd sprookjesboek.
Haha, vond wel dat Van der Vlies het heel netjes oppakte toen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van der Vlies schijnt nog steeds slecht te slapen...
Hij zit nu te broeden op de komische noot die gebracht moet gaan worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef claus_johann het volgende:
Raoul vraagt zich terecht afwaarom hij hier zit
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
Laat Sap alsjeblieft weer een bril gaan dragen, het is zo net een jonge Rita Verdonk (compleet met mimiek)
Rooie Paultje neemt het wel op voor Samsom.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Dit komt op mij over als Diederikje-pesten.
Mooi vrouw hoor, sap, zonder bril. Haar stem is alleen niet zo sexyquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
Laat Sap alsjeblieft weer een bril gaan dragen, het is zo net een jonge Rita Verdonk (compleet met mimiek)
Jij draagt ook een bril voor de sier om verstandig over te komen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
Nee, maar het barst van de foto's van Sap met bril, dus ze zal nu wel lenzen dragen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij draagt ook een bril voor de sier om verstandig over te komen?
Dat kan ik me goed voorstellen, ik vind brillen echt de grootst mogelijke ondingenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar het barst van de foto's van Sap met bril, dus ze zal nu wel lenzen dragen.
hjb ken je heertje wel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
[..]
Ja, dus? Clown Bassie waarschijnlijk ook.
Sommige brildragers zien er juist zonder niet meer uit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, ik vind brillen echt de grootst mogelijke ondingen
Ik snap het ook wel hoor, maar of het de vermoeidheid is of iets anders, maar ik zag haar zitten en zag gewoon een jonge Verdonk zitten... en in dat stukje debat met Samson zag ik ook gewoon een jonge Verdonk staan. Dat lijkt me wel de laatste op wie je wilt lijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, ik vind brillen echt de grootst mogelijke ondingen
Inderdaad. Die weten van niets, en geven straks Wilders de credits voor de "crisisbelasting".quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat dacht je van dat Wilders-stemmers misschien helemaal geen politiek volgen
Ja, minister Wilders heeft dat voor ze geregeldquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Inderdaad. Die weten van niets, en geven straks Wilders de credits voor de "crisisbelasting".
En dat we ons door de hoge heren uit Europa laten bestelen...en meer van dat soort holle retoriek...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Inderdaad. Die weten van niets, en geven straks Wilders de credits voor de "crisisbelasting".
Alsof die havenslaven die SP stemmen het wel weten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, minister Wilders heeft dat voor ze geregeld
het klopt welquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat we ons door de hoge heren uit Europa laten bestelen...en meer van dat soort holle retoriek...
Sap moet echt aan har debat skills werken, ze kan het wel, maar daar komt het er nog niet echt uit, dat kost haar punten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef rubbereend het volgende:
Sap is best heel goed ingelicht blijkt. Nu komt Sap eigenlijk vele malen beter over dan in de debatten, soort ideale nummer twee
Nee, maar die zitten dan iig nog bij de partij die wat voor ze wil doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alsof die havenslaven die SP stemmen het wel weten.
We laten ons 'bestelen' ja, is een eigen keuze.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat we ons door de hoge heren uit Europa laten bestelen...en meer van dat soort holle retoriek...
Wat vind je van dit?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat dacht je van dat Wilders-stemmers misschien helemaal geen politiek volgen
oh asjeblieft. sp stemmers zijn de ratten van de laatste 5 jaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar die zitten dan iig nog bij de partij die wat voor ze wil doen.
Wilders zit daar alleen maar voor z'n eigen belang, want die heeft geen homogene groep stemmers.
Okay, ze zijn allemaal xenofoob, dat dan wel weer
Aardige vergelijkingquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat vind je van dit?
PVV-adepten te vergelijken met gelovigen?
mag wel, maar hij had niets ingeleverd bij de voorzitter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff niet mogen aflezen van een Ipad
ipad inleverenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mag wel, maar hij had niets ingeleverd bij de voorzitter.
jup. politici moeten ook van de straat gehouden wordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef alors het volgende:
Wat een gejank zeg over dat het pakket houdbaar is tot de verkiezingen, dan gaan ze toch nog 4-5 maanden bakkeleien over een coalitie en dan zijn we zo al weer een jaar verder. Er moet toch iets gaan gebeuren he
Logisch na 10 jaar CDA. Moet Nederland maar beter kiezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jup. politici moeten ook van de straat gehouden wordenna de verkiezingen is het toch weer een teringzooi, ik heb er geen vertrouwen meer in.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat gelul iedere keer over de hervorming van de woningmarkt. Er wordt een financieringsvorm voor nieuw af te sluiten hypotheken afgeschaft, starters en doorstromers gaan het daardoor lastiger krijgen en de koopmarkt gaat na 1 januari na een kleine opleving volledig op slot.
quote:'Kabinet pakt starters, woningmarkt verder omlaag'
De Nederlandse woningmarkt komt verder in de problemen door de plannen van het VVD-CDA-kabinet in samenwerking met gedoogsteun van D66, GroenLinks en de ChristenUnie. Dit zei hoogleraar volkshuisvesting Peter Boelhouwer vrijdag in EénVandaag.
De nieuwe plannen houden in dat de hypotheekrenteaftrek alleen nog geldt voor de annuïteitenhypotheek, waarbij alles na een bepaalde periode wordt afgelost. De maatregel geldt echter alleen voor nieuwe gevallen. Een gemiste kans, denkt Boelhouwer. Doordat de maatregel alleen voor nieuwe gevallen geldt, komen starters, die het al moeilijk hebben op de woningmarkt, nog verder in problemen.
"Ze geven mensen die het toch al lastig hebben nog een extra duwtje", aldus Boelhouwer. Door de nieuwe maatregelen kunnen starters nog minder lenen en is er nog minder doorstroming, wat weer resulteert in extra prijsdruk, zegt de hoogleraar.
Boelhouwer: "Ik zie het aantal verkopen nog verder zal gaan dalen en dat daardoor ook de prijzen verder onder druk komen te staan." De hoogleraar verwacht dat nog meer mensen met een restschuld achter zullen blijven.
Sport en P&W, dat wordt een uurtje minder tv.quote:
Ik spring ook als ik na een uur zitten weer kan staan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
paul wil altijd als eerste de handjes schudden na een uitzendingvalt me op. hij springt op
Komop, het is heel eenvoudig om je in dit geval gewoon aan de procedures te houden. En die procedures zijn terecht omdat het andere een chaos wordt in de zaal en Kamerleden niet fatsoenlijk kunnen debatteren omdat ze elkaar moties niet kennen omdat die niet rondgestuurd zijn.quote:
Uiteraard, maar die motie was er dus wel op schrift, maar lag ergens anders. Hij had ook best kunnen toestaan dat Tofik het na het voorlezen even snel ging ophalen/uitprinten en het dan gaf. Duurt hooguit 5 minuutjes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Komop, het is heel eenvoudig om je in dit geval gewoon aan de procedures te houden. En die procedures zijn terecht omdat het andere een chaos wordt in de zaal en Kamerleden niet fatsoenlijk kunnen debatteren omdat ze elkaar moties niet kennen omdat die niet rondgestuurd zijn.
quote:Op maandag 30 april 2012 19:47 schreef eriksd het volgende:
Hele uitzending met sporters.
Ik sla over.
quote:Op maandag 30 april 2012 19:47 schreef eriksd het volgende:
Hele uitzending met sporters.
Ik sla over.
Ik denk niet dat ze het over politiek gaan hebben met deze gasten nee.quote:Op maandag 30 april 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaan we het nou 60 minuten over sport hebben?
Soms ruilen ze na 30 minuten met de gasten, vandaag niet denk ik.quote:Op maandag 30 april 2012 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het over politiek gaan hebben met deze gasten nee.
Hij krijgt een nieuw programma,quote:Op maandag 30 april 2012 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
Sporters
Denk dat Pauw vanavond even checkt of z'n boot in topvorm is.
Dit is toch een prefabshowtje?quote:Op maandag 30 april 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Soms ruilen ze na 30 minuten met de gasten, vandaag niet denk ik.
Dit is vorige week opgenomen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prefabshowtje?
Vooraf gefabriceerd showtje?
Net als die show over Robert M, met al hun moeders.quote:Op maandag 30 april 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prefabshowtje?
Vooraf gefabriceerd showtje?
quote:
Ah oke. wist ik niet.quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als die show over Robert M, met al hun moeders.
Ah duidelijkquote:Op maandag 30 april 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ah oke. wist ik niet.
geen live uitzending vanwege Koninginnedag?
Dit is niet live..quote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef chufi het volgende:
Die Dennis vdG ook mar druk, vanmiddag nog live bij AT5 , daarna moest ie om 7 uur nog draaien op het Amstelveld en nu hier....
Wat heeft hij in z'n nek?quote:Op maandag 30 april 2012 23:22 schreef AryaMehr het volgende:
Inge de Bruijn er ook bij? Vraag me af of ze haar Turkse boy ook heeft meegebracht.
[ afbeelding ]
Bianchessi. Geniale partijquote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Marcoss het volgende:
Die partij van vd Geest tegen die Italiaan toen sloeg helemaal nergens op
Nee hij heet Herman.quote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Toffe gast die Maarten, zo heet ie toch?
Toen begon ie zelfs geblesseerd.quote:Op maandag 30 april 2012 23:32 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat het alleen over de OS gaat. Het WK goud van Van Der Geest is gewoon mooier.
Met Pieter als co-commentatorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:15 schreef roos85 het volgende:
Maarten met zijn licht therapie en zuurstoftent, blijft een mooi verhaal.
Wat? Ik keek niet.quote:
Lijkt me logisch. Dag van de arbeidquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Allemaal PvdA toppertjes aan tafel vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |