abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123114389
heeft hij geen kinderen van haar leeftijd?
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:42:10 #102
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_123122864
Kim Boekhoorn is schijnbaar zijn dochter

Zal niet veel schelen met Hind inderdaad
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_123125482
Jezus Hind :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_123444928
quote:
'Russell Crowe en Natalie Imbruglia daten'
Russell Crowe en Natalie Imbruglia zijn volgens ingewijden aan het daten.

Dat meldt het Britse boulevardblad Mirror donderdag.
Het Australische stel werd gespot in de nacht na de Oscars. Volgens ooggetuigen zaten de twee tot vroeg in de ochtend achter een piano in de Gladiator's Suite van het Beverly Hills Hotel.

Nadat ze tot in de vroege ochtend samen liedjes zongen, vertrokken ze met een aantal vrienden naar de kamer van Crowe. "Ze hadden het samen erg naar hun zin en deden weinig om hun geflirt te verbergen", aldus een bron.
De acteur liet de dag erna op Twitter weten dat hij een behoorlijke kater had opgelopen.

Vrienden
Crowe en Imbruglia werden eerder al samen gespot tijdens een feestje in het Soho House Hotel in Hollywood. Later werden ze samen gezien op de Australian Academy of Cinema and Television Arts Awards, de uitreiking van de belangrijkste filmprijzen in Australië. Volgens bekenden van de twee zijn de twee "slechts vrienden".

De Australische acteur ligt op het moment in scheiding met zijn vrouw, Danielle Spencer. Imbruglia scheidde in 2008 van haar man Daniel Johns, de frontman van de rockband Silverchair.

Door: NU.nl
know'm sayin?
word? word.
pi_123445324
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:31 schreef alors het volgende:

[..]

Whaaaa wat een combi _O-
  Moderator donderdag 28 februari 2013 @ 13:13:54 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_123452426
Zie het net in een ander topic:
Steven Tyler (64) date dochter van Clint Eastwood (19)
Bron

Beauty and the Beast.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123608655
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:31 schreef alors het volgende:

_verhaal over Russell Crowe en Nathalie Imbrulia_

Hij is blijkbaar te koppelen aan meerdere dames

quote:
Is Russell Crowe, 48, dating his 22-year-old co-star? Gladiator star 'linked to Les Miserables actress Samantha Barks'

-Australian magazine claims the pairs have a 'special relationship'
-Miss Barks has been working out with Crowe and singing with his band
-Her father Richard says the co-stars are 'simply friends'

She's come a long way from finishing third on the BBC’s Saturday night talent show I’d Do Anything.

Five years later, Samantha Barks is well on the road to becoming a Hollywood star – with, perhaps, a Hollywood superstar on her arm to boot.

Miss Barks, 22, has been linked romantically with 48-year-old Russell Crowe, her co-star in the film Les Miserables.

An Australian magazine claims that Miss Barks, from the Isle of Man, has developed a ‘special relationship’ with the Gladiator actor.

An insider told New Idea magazine that at the Oscars after-party: ‘She was continually touching his sleeve, giggling and sitting in awe of his every word, and he was lapping up every moment.’

Miss Barks has also been working out with the actor, and singing with his band at gigs in New York.

But her father, Richard, said the pair were ‘simply friends’.

Pictures in the magazine showed the co-stars out together last week in fitness attire and dining at a Beverly Hills café.

The pair were also together at the Oscars ceremony in Los Angeles where Les Mis won three of the coveted statuettes.

An insider said they were clearly on very close terms at the after-show party, the Governor's Ball.

The onlooker at the told the magazine: ‘Russell and Sam greeted each other like the oldest of friends and no one could get a word in.

‘It was electric watching them flirt, it was the buzz of the ball.'

Miss Barks missed out playing Nancy in the West End production of Oliver! after coming third in the BBC series I’d Do Anything, won by Jodie Prenger.

But despite not winning the coveted stage role she went on to star as Eponine in the big screen adaptation of Les Miserables.

Miss Barks has previously spoken about how she hit it off with Mr Crowe during filming of the musical.

She said in one interview: ‘We had the best time hanging out. It was awesome.’

Mr Crowe has also written about the actress and singer on his Twitter account revealing he had been ‘working out’ with her including a ‘4km walk, 30 mins elliptical, 4 mins prone hold, shoulder routine, lats, bench, Turkish stand’.

He also complimented her before her appearance at the Oscars on the social networking site.

He wrote: ‘Last tech rehearsals for the Big O done...next up...showtime..@SamanthaBarks will be looking amazing tonight, worth tuning in just for that.’

Miss Barks shared one of her own moments with Crowe on Instagram which showed the pair ‘having boxing lessons’ on set.

In January she also revealed told how the the pair have performed together. She said ‘Russell and I actually do gigs - I gig with his band so I speak him a lot.’

She added: ‘It’s very cool. We’ve done a few gigs in New York so far but whenever we’re all free, we all just love to have a little jam...it’s wicked.’

Despite the couple’s obvious closeness her family last night denied they are romantically involved.
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 14:25:49 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_123616666
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:42 schreef kvd het volgende:
Russell Crowe, 48, dating his 22-year-old co-star
Weer zo een heel groot leeftijdsverschil. Wat zien die meisjes in die ouwe bokken :?
niet zo tof doen
pi_123620135
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:25 schreef Karina het volgende:

[..]

Weer zo een heel groot leeftijdsverschil. Wat zien die meisjes in die ouwe bokken :?
Geld?
Inspiratie?
Adoratie? (als in, ik ken jou van de film,ik hou van wat je doet)
Springplank?
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 15:59:32 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_123620232
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 15:56 schreef kvd het volgende:

[..]

Geld?
Inspiratie?
Adoratie? (als in, ik ken jou van de film,ik hou van wat je doet)
Springplank?
Tot op zekere hoogte begrijp ik dat wel, maar ZO een groot leeftijdsverschil :N
niet zo tof doen
pi_123621184
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 15:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte begrijp ik dat wel, maar ZO een groot leeftijdsverschil :N
Eerste grote rol, pakken wat je kan pakken? Als het natuurlijk al waar is.
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 16:23:48 #112
9859 crew  Karina
Woman
pi_123621255
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef kvd het volgende:

[..]

Eerste grote rol, pakken wat je kan pakken? Als het natuurlijk al waar is.
Stel dat het waar is, ik zit zelf niet zo in elkaar, daarom begrijp ik het nooit. Tot, zeg, 15 jaar ouder OK, maar 30 jaar of meer ouder... moet er niet aan denken.

Al zou dat nu al helemaal raar zijn, dan moet ik een vent van 80 aan de haak slaan :D
niet zo tof doen
pi_123621627
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Stel dat het waar is, ik zit zelf niet zo in elkaar, daarom begrijp ik het nooit. Tot, zeg, 15 jaar ouder OK, maar 30 jaar of meer ouder... moet er niet aan denken.

Al zou dat nu al helemaal raar zijn, dan moet ik een vent van 80 aan de haak slaan :D
:o
Had ik je niet gegeven...

Maar je kan het ook omdraaien ~O>
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 16:33:11 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_123621654
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef kvd het volgende:

[..]

:o
Had ik je niet gegeven...

Maar je kan het ook omdraaien ~O>
Haha nee eentje van 20 zie ik niet zitten hoor. Net of je met je zoontje op stap gaat.
niet zo tof doen
  donderdag 7 maart 2013 @ 09:18:09 #115
6067 Turbomuis
pi_123735264
quote:
Peter Jan Rens ontkende tot voor kort zijn relatie met de 19-jarige Virginia uit Tiel. Maar de twee hebben wel degelijk een relatie, en hebben besloten dit met de wereld te delen. De presentator en producent krijgt naar eigen zeggen een 'energieboost' van zijn nieuwe liefde. 'Ik ben nu desastreus en gelukkig', geeft hij toe aan weekblad Weekend.

In videobeelden die door Weekend zijn gepubliceerd is het verliefde stel te zien in een park. 'Ze heeft zo veel kracht en power. Het is iemand die waanzinnig inspireert en waarvan je gewoon helemaal opgewonden raakt. Het is een reden om door te leven', laat de 62-jarige Peter Jan los over Virginia.

Ook de 19-jarige brunette komt voor haar gevoelens uit. 'Hij maakt mij elke dag vrolijk. Hij voelt zich jong, en ik ook', zegt ze over Peter Jan. 'Ik ben nu desastreus en gelukkig', zegt de presentator over deze fase in zijn leven. Dat mensen de liefde tussen hem en Virginia afkeuren, snapt hij niet. 'Wij lopen vooraan, dus wij hebben gewonnen. Ik begrijp niets van deze mensen, ze moeten een kronkel hebben.'

De presentator en zijn vrouw Joke zijn na een relatie van 40 jaar uit elkaar gegaan. 'Ik had nooit verwacht dat ik zo gelukkig zou zijn. Het klinkt als een cliché, maar er zijn nieuwe dingen gekomen die ik nooit had verwacht. Ik ben nu 62 en om in die fase nog een kick te krijgen... Ik ga tot 150 door met deze energieboost, al zou het alleen maar zijn om mijn vijanden te treiteren', sluit Peter Jan af.
pi_123735374
Sorry, maar :r
Tap tap tap
pi_123735400
quote:
'Jake Gyllenhaal heeft nieuwe liefde'
Jake Gyllenhaal zou verliefd zijn. Volgens bronnen heeft de 32-jarige acteur een relatie met model Emily DiDonato.

Dat meldt USmagazine.

Gyllenhaal zou sinds twee maanden een relatie hebben met het 10 jaar jongere model. De twee zouden elkaar volgens het tijdschrift ontmoet hebben tijdens een spinningles op de sportschool.

Gyllenhaal zijn laatste lange relatie was met country-zangeres Taylor Swift, met wie hij twee jaar geleden samen was. Eerder dit jaar werd de acteur door tijdschriften aan Katie Holmes gekoppeld, dit ontkenden zij echter beide.
pi_123735441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

hij heeft ook zo lekker gelogen over de breuk met Joke...

quote:
Ex Peter Jan Rens spreekt

Joke Bos, die na ruim veertig jaar aan de kant is gezet door Peter Jan Rens, heeft besloten één keer haar zegje te doen. Er zijn een paar dingen die ze wil rechtzetten.

"Peter Jan zegt dat we al jaren geen liefdesrelatie meer hebben, maar dat is echt niet waar", vertelt Joke, die is 'ingeruild' voor de 20-jarige Virginia, in Weekend.

Vervolgt: "Pas twee maanden geleden hoorde ik dat van hem. En dat meisje, Virginia, had hij al meteen na de breuk, terwijl hij dat ontkende."

De twee hebben nauwelijks contact meer. Joke denkt dat Peter Jan nooit van haar heeft gehouden. Ze heeft het zwaar, vooral in de weekenden, maar gaat niet thuis zitten treuren. "Je kunt de werkelijkheid niet veranderen, dus ik moet dit doorstaan en op eigen kracht doorgaan."

Joke is na de scheiding achtergebleven in het riante landhuis dat de presentator na zijn faillissement op haar naam liet zetten. Naar eigen zeggen kan ze de hypotheek van 1 miljoen euro niet betalen en is het huis daarom op last van de bank te koop gezet voor 885.000 euro. Joke vreest dat ze zonder financiële steun van haar ex in de schuldsanering komt.

Maar: "Ik blijf positief. Dat komt doordat het geld is, en het materiële is maar een deel van mijn leven."
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:03:14 #119
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_123736423
Ik ben desastreus?

desastreus (bn): catastrofaal, heilloos, noodlottig, rampspoedig, rampzalig

Klinkt positief :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_123736664
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:25 schreef kvd het volgende:

[..]

Wat leuk! :D Z'n nieuwe vlam ontmoeten tijdens een spinningles in de sportschool. O+
Soms zijn celebs net gewone mensen. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_123736986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat leuk! :D Z'n nieuwe vlam ontmoeten tijdens een spinningles in de sportschool. O+
Soms zijn celebs net gewone mensen. :D
Totdat je het commentaar erbij leest op 1 van de Amerikaanse sites....blijkt dat hij als hij in (meen ik) New York is zelf spinninglessen geeft om in de picture te komen bij de dames ;)
En natuurlijk het nog steeds hardnekkige gerucht dat hij meer van de herenliefde is, maar daar geloof ik niet zo in
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:22:16 #122
123170 alors
zlata1234
pi_123737001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:27 schreef kvd het volgende:

[..]

hij heeft ook zo lekker gelogen over de breuk met Joke...

[..]

Goh, wie had dat nou gedacht? Laffe hond is het :r
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:46:11 #123
6067 Turbomuis
pi_123737748
quote:
11s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben desastreus?

desastreus (bn): catastrofaal, heilloos, noodlottig, rampspoedig, rampzalig

Klinkt positief :')
Hij heeft wel gelijk dunkt me :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:27:05 #124
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_123753097
quote:

[peter jan rens]

Dat laatste zinnetje ook echt, hoezo transparant. :')!
Kansloze, egogedreven, compenserende hondenlul dat je bent....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_123829308
quote:
Wibi Soerjadi eindelijk aan de vrouw

Na tien jaar vrijgezel te zijn geweest, is er opeens weer iets anders dan alleen vleugels in het leven van Wibi Soerjadi. De 43-jarige pianovirtuoos heeft een nieuwe vriendin!

Wibi Soerjadi verliefd op Celine (25)

De achttien jaar jongere kunsthistorica Celine van Riemsdijk zet momenteel zijn leven op zijn kop.

Ik dacht wel eens dat ik misschien mijn hele leven vrijgezel zou blijven. Mijn hele leven hier op het landgoed is daarop ingericht. Ik had er min of meer vrede mee. Als ik nu ’s ochtends naast haar wakker word, ben ik echt blij verrast. Zo van ’oh ja er is iets heel fijns in mijn leven nu’.”
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:54:14 #126
12888 Skull-splitter
pi_123833102
Ook weinig O+ aan IMO...
pi_123846870
Wibi lijkt me een toffe kerel dus die gun ik het wel. :)
  Moderator zaterdag 9 maart 2013 @ 22:40:51 #128
184769 crew  Deisyy
pi_123846911
Leuk voor Wibi ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 maart 2013 @ 18:36:40 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_124215957

Woods en Vonn
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_124216504
Ik krijg altijd jeuk van Wibi, ik kan er niks aan doen. Dat ielige stemmetje, zijn interesses, dat gegiebel. Hij had zelfs homo kunnen zijn.
Wel leuk voor hem, als hij al zo lang vrijgezel was.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 maart 2013 @ 23:51:01 #131
12888 Skull-splitter
pi_124234659
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg altijd jeuk van Wibi, ik kan er niks aan doen. Dat ielige stemmetje, zijn interesses, dat gegiebel. Hij had zelfs homo kunnen zijn.
Wel leuk voor hem, als hij al zo lang vrijgezel was.
Tis gewoon een verwend nest met talent. En daarna wanhopig gelukkig willen zijn en dat niet trekken als het niet lukt.
pi_124239208
quote:

[..]

19 :') Ze ziet eruit als 40.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 19 maart 2013 @ 06:50:13 #133
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124239220
Doei

[ Bericht 98% gewijzigd door Ole op 19-03-2013 07:17:33 ]
"Do the monkey with me"
pi_124311390
quote:
Mariska van Kolck weer verliefd

van onze redactie
AMSTERDAM -
Mariska van Kolck is gevallen voor de charmes van de vermogende zakenman Rick Meijer.

"Mariska is al een paar maanden verliefd op Rick. (....) Mariska leerde hem kennen op een jetsetfeestje. Rick is een joviale man en het is begrijpelijk dat Mariska meteen van hem gecharmeerd was", zegt een anonieme bron in Story, die foto's heeft gepubliceerd waarop Mariska zoenend met Rick te zien is.
Mariska brak vier maanden geleden met Edgar Peer, met wie ze op dat moment ruim drie twee jaar samen was. Een maand voordat de musicalster een relatie kreeg met Edgar, scheidde ze van Knut Jacobsen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_124312577
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Gaat ook steeds snel bij haar.
Peer een maand na de scheiding van Knut en nu 4 maanden na Peer al meerdere maanden wat met Rick hebben...
pi_124312657
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef kvd het volgende:

[..]

Gaat ook steeds snel bij haar.
Peer een maand na de scheiding van Knut en nu 4 maanden na Peer al meerdere maanden wat met Rick hebben...
Yes.. terwijl ze destijds die Knut helemaal zat af te zeiken dat hij zo snel een andere liefde had :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:30:16 #137
12888 Skull-splitter
pi_124319050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:44 schreef roos85 het volgende:

[..]

Yes.. terwijl ze destijds die Knut helemaal zat af te zeiken dat hij zo snel een andere liefde had :')
Blijft een vrouw he, lekker je eigen onzekerheden projecteren, bevestiging claimen maar zelf bij het minste of geringste doorhoppen :')
pi_124324988
quote:
Mariska van Kolck: 'Rick is níks voor mij'

AMSTERDAM - Mariska van Kolck is in een knuffelige omhelzing met de vermogende zakenman Rick Meijer gespot. Maar de zangeres, van wie een paar maanden geleden de relatie met politicus Edgar Peer definitief strandde, beklemtoont dat ze niet bezig is met verliefd worden op de in Monaco woonachtige man.

„Wij zijn heel verschillend. Echt, hij is níks voor mij. Ik moet wel verschrikkelijk om hem lachen en ik heb inderdaad af en toe een ’happy single avond’ met hem. Maar verder kan ik me niet voorstellen dat het iets wordt. Ik vind het daarom ook zo sneu voor hem dat dit nu gebeurt. Raar land leven we hoor, dat je niet meer gewoon over straat kunt lopen of iemand een zoen geven. Voordat je het weet word je gesnapt door iemand met een mobiel.”

Mariska, die eind dit jaar 50 wordt, geeft ruiterlijk toe dat ze ’knuffelig’ is geweest met Rick. „We hebben nu drie keer samen gegeten in Hotel Okura. Daarbij worden dan de nodige drankjes genuttigd. En het zit in mij om iemand ten afscheid warm te omhelzen. Ik word gewoon een beetje aanhalig van alcohol, dat herkennen vast meer mensen.”
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:42:44 #139
330855 ejiraM
for the greater good
pi_124330464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:14 schreef kvd het volgende:

[..]

Fuckbuddies dus? :D Of wat zou ik anders moeten verstaan onder een 'happy singles avond'?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_124332150
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:42 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Fuckbuddies dus? :D Of wat zou ik anders moeten verstaan onder een 'happy singles avond'?
Ik zou het wel verwachten.
Of gewoon een gezellige avond met de nodige drank zoals ze zelf zegt en een beetje flirterij een aanhankelijkheid erbij, want dat kan dan gewoon natuurlijk.

Nou trouwens maar hopen dat Rick er hetzelfde over denkt, anders is dit wel een publiekelijke afwijzing voor hem.

Of juist omdat ze zo 'stellig' is, dat we het andersom moeten zien, een soort van afleidingsmanouvre....nee hoor....ik zie eeeeecht niks in hem....maar ondertussen ~O>
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:06:05 #141
6067 Turbomuis
pi_124333248
quote:
Na 27 jaar samen gaan Tina Turner en haar Duitse vriend Erwin Bach trouwen. Dat staat volgens de tabloid Bild in de Duitse versie van Vogue, waar de 73-jarige zangeres in de april-editie op de cover prijkt. Het Zwitserse blad Blick heeft bovendien nog meer details: het feest gaat in hun woonplaats Zürich plaatsvinden en de gasten zijn verzocht witte kleding te dragen.

'Ik ben gelukkiger dan ik ooit had kunnen dromen', zegt Tina tegen Vogue. De 57-jarige Bach zou haar al jaren geleden om haar hand hebben gevraagd, maar vanwege haar gewelddadige huwelijk met Ike Turner durfde ze het niet eerder aan.

Nu woont Tina al jaren in Zürich met Bach, een muziekmanager. Ze zit op Duitse les en heeft in januari zelfs de Zwitserse nationaliteit aangenomen.
Eerder deze week werden Tina en Erwin gespot terwijl ze voor ringen aan het shoppen waren. Op vragen naar een mogelijk huwelijk door het Amerikaanse Sun-Times weigerde een woordvoerder toen commentaar te geven.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 07:28:58 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_124596163
Bokser Klitschko is verloofd met actrice Panettiere
Hayden Panettiere en Wladimir Klitschko laten er geen gras over groeien. De actrice en de bokser hebben zich nog maar twee maanden geleden verzoend, maar zouden nu al willen gaan trouwen. Dat beweert 'US Weekly' althans.

'Nog maar heel weinig mensen zijn op de hoogte en ze draagt ook haar verlovingsring nog niet', weet een vriend van het stel. 'Ik gok op een huwelijk in de zomer.'

Wladimir en Hayden - bekend van acteerwerk in de tv-serie 'Heroes' en meer recent in de drama-serie 'Nashville' - waren van 2009 tot 2011 een stelletje. Ze gingen vriendschappelijk uit elkaar omdat hun langeafstandsrelatie niet werkte. In januari van dit jaar vonden de tortelduifjes elkaar echter weer terug, met een vurige kus in de thuishaven van NBA-team Miami Heat als climax.

Panettiere had in het verleden ook relaties met collega's Milo Ventimiglia en Stephen Colletti, maar atleten hebben haar voorkeur. 'Ze zitten in hetzelfde stramien van drukke agenda's, maar toch is het een andere wereld', geeft ze als verklaring.
Bron
niet zo tof doen
pi_125689922
quote:
Is Isa op Barry?

Het heeft er alle schijn van dat er een nieuw acteurskoppel is opgestaan. "Ik houd ontzettend veel van Isa, het is een bijzondere aantrekkelijke en leuke vrouw", aldus Barry Atsma.

Barry Atsma en Isa Hoes hebben samen een boek geschreven: Doordraven en overeind blijven. Daarin delen ze hun gedachten, zorgen en geluk. Het lijkt er echter op dat er tussen de schrijvers meer gaande is dan een briefwisseling. Barry en Isa hebben allebei een moeilijke periode achter de rug en dat heeft het koppel dichter bij elkaar gebracht.

'Bezitterig'
“Als er iets is, bel ik Barry”, vertelt de actrice aan RTL Boulevard. "Isa is natuurlijk een heel goede vriendin en we zijn beide al een tijdje alleen en dan word je soms bezitterig", doet Barry er een schepje bovenop.

'Aantrekkelijke vrouw'
Hoewel ze het woord ‘relatie’ niet in de mond nemen, is overduidelijk dat de twee gek op elkaar zijn. “Ik word heel blij van Barry", zegt Isa. "Als ik bij Barry ben, dan voel ik me heel lekker." En dat gevoel is wederzijds. "Ik houd ontzettend veel van Isa, het is een bijzondere, aantrekkelijke en leuke vrouw. Dus daar is al een hoop mee gezegd."
http://www.tvgids.nl/arti(...)_Hoes_zijn_setje%27/
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 april 2013 @ 23:34:37 #144
330855 ejiraM
for the greater good
pi_125704215
quote:
Ik heb het filmpje gezien en had het idee dat ze juist bewust liepen te fucken om deze insinuaties op te wekken :D

Filmpje is overigens hier te vinden!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_126252416
-O-
quote:
Heleen van Royen heeft relatie met drummer Rigby
Heleen van Royen heeft een nieuwe liefde. De 48-jarige schrijfster laat aan RTL Boulevard weten dat ze het leuk heeft met Bart Meeldijk, de 26-jarige drummer van de band Rigby.

Van Royen gaat woensdagavond naar een boekpresentatie met haar nieuwe vriend. Van Royen staat momenteel met haar nieuwe roman De Hartsvriendin op de achtste plek van de bestsellerlijst.

Heleen maakte begin dit jaar bekend te gaan scheiden van Ton van Royen. De twee waren twintig jaar getrouwd. Ze hebben samen twee kinderen.
pi_126253039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:49 schreef bloempje-moi het volgende:
-O-

[..]

En van de week was ze nog bij een presentatie van haar boek met Ton :D
pi_126253752
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

En van de week was ze nog bij een presentatie van haar boek met Ton :D
Bij Koffietijd heeft Heleen zojuist ontkent dat ze een relatie hebben. Ze zijn net 1 keer met elkaar uit geweest, zegt ze.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 mei 2013 @ 16:10:59 #148
22592 crew  Ole
pi_126350796
Deze stond in het verkeerde topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[quote]Freaking hell, wordt dat mens nou niet doordmoe van zichzelf? Zal ze nou zelf steeds de Story bellen?
quote:
Mariska van Kolck is weer verliefd
Mariska van Kolck heeft haar hart verloren aan een nieuwe man. "Ik ben zó verliefd, iedereen ziet het."

Dat vertelt de actrice aan Story.

Van Kolck is naar eigen zeggen dolgelukkig, maar houdt de identiteit van haar nieuwe liefde voorlopig geheim. "We hebben elkaar nog maar vijf keer gezien. We doen het rustig aan, het is nu verstandig elkaar eerst beter te leren kennen."

Haar twee zoons weten inmiddels ook van haar nieuwe relatie. "Voor hen heb ik geen geheimen. Maar zij hebben hem nog niet ontmoet. Ze weten dat ik niet te hard van stap loop."

Vorig jaar kwam er een einde aan haar relatie met Edgar Peer, met wie zij kort na haar scheiding van haar ex-man Knut ging daten.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:14 schreef computergirl het volgende:
<[quote]"Ik ben zó verliefd, iedereen ziet het."
quote:
Ze weten dat ik niet te hard van stapel loop
8)7

quote:
Daarbij vergeet je:
[quote]We hebben elkaar nog maar vijf keer gezien
quote:
Lijkt Gordon wel zeg :{

[ Bericht 8% gewijzigd door Ole op 11-05-2013 16:18:52 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:29:07 #149
6067 Turbomuis
pi_126351568
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bij Koffietijd heeft Heleen zojuist ontkent dat ze een relatie hebben. Ze zijn net 1 keer met elkaar uit geweest, zegt ze.
En de dag daarna twittert ze dit:

Vermoeiend tiepje... :)
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:37:24 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126351923
Aaaaandacht :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_126367710
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 16:10 schreef Ole het volgende:
Deze stond in het verkeerde topic:

[..]

[..]

[..]

[..]

8)7

[..]

[..]

Ik had hem bewust daar neergezet eigenlijk. Aangezien de identiteit van deze beste man niet bekend is, weten we ook niet of het een match tussen sterren is. En daarbij is een scheiding ongetwijfeld op komst ;)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 mei 2013 @ 22:42:11 #152
22592 crew  Ole
pi_126367763
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:41 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik had hem bewust daar neergezet eigenlijk. Aangezien de identiteit van deze beste man niet bekend is, weten we ook niet of het een match tussen sterren is. En daarbij is een scheiding ongetwijfeld op komst ;)
Hoe lang zullen we deze geven? Paar weken?
pi_126367910
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:42 schreef Ole het volgende:

[..]

Hoe lang zullen we deze geven? Paar weken?
Dat lijkt me nog optimistisch. Alhoewel, ze hebben elkaar al 5 keer gezien. Het wordt wel eens tijd om aan kinderen te beginnen lijkt me. :Y
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 mei 2013 @ 22:46:10 #154
22592 crew  Ole
pi_126367937
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dat lijkt me nog optimistisch. Alhoewel, ze hebben elkaar al 5 keer gezien. Het wordt wel eens tijd om aan kinderen te beginnen lijkt me. :Y
Eerst een liefdesvakantie O+
pi_126368151
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:46 schreef Ole het volgende:

[..]

Eerst een liefdesvakantie O+
Dan matching tattoo's!
pi_126368877
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ze is 49....ik vraag me af of ze daar nog aan kan/gaat beginnen....
pi_126376927
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef kvd het volgende:

[..]

Ze is 49....ik vraag me af of ze daar nog aan kan/gaat beginnen....
Als Halle het kan ;) Adopteren dan. Of een hondje.
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:06:03 #158
6067 Turbomuis
pi_127146231
In het kader van "we jojo-en nog ff lekker door:

quote:
Sharon en Ozzy Osbourne zijn weer samen. De 'prins van de duisternis' heeft beloofd dat hij zich op regelmatige basis laat testen op drugs en alcohol. Dat meldt Showbizspy.

© EPA.
Het beroemde stel was meer dan dertig jaar getrouwd, maar ging uit elkaar. Sharon kon niet leven met het feit dat Ozzy zich weer dagelijks vergreep aan drank en drugs. De zanger is inmiddels anderhalve maand van de middelen af. Sharon zou hem daarom weer een kans willen geven, maar wel onder de voorwaarde dat hij regelmatig gecontroleerd wordt.

'Ozzy wil Sharon heel erg graag terug. Hij heeft er alles voor over. Hij kan niet leven zonder haar', meldt een bron dicht bij het koppel. 'Maar Sharon heeft hem gewaarschuwd. Hij mag niets meer achter haar rug om doen als het om drinken en drugs gaat. Eén misstap en hij kan gelijk weer vertrekken.'

De rockdiva wilde aanvankelijk pas weer met Ozzy leven als hij ten minste drie maanden achtereen geen drugs of alcohol zou consumeren. Dat heeft ze nu bijgesteld.
quote:
Het lijkt erop dat Katy Perry en John Mayer hun relatie voor een derde keer nieuw leven in hebben geblazen. Een bron vertelt aan Us Weekly dat de zanger maandag aanwezig was bij een barbecue in het nieuwe huis van Katy in Hollywood.

'Het leek erop dat ze weer terug bij elkaar waren', aldus een ooggetuige. 'Ze waren heel erg aan het flirten en ze hadden het naar hun zin samen.'

De twee besloten twee maanden geleden een punt te zetten achter hun relatie. Daarna gingen er geruchten dat Katy en acteur Robert Pattinson het samen erg gezellig hadden. Zo zouden ze afgelopen weekend samen zijn gespot.
pi_128586445
Na alle superhelden in The Big Bang Theory heeft Penny haar Superman gevonden...\

Ofwel, Kaley Cuoco is aan het daten met Henry Cavill

donderdag 4 juli 2013 @ 17:04:15 #160
12888 Skull-splitter
pi_128586506
Leuk stel.
pi_128586721
Hij kijkt zo lief
pi_128600722
Ik kan ze beiden geen ongelijk geven, wat een mooie mensen!
pi_128603930
Oei, wat zou Sheldon daarvan vinden?
pi_128606133
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Oei, wat zou Sheldon daarvan vinden?
ik vraag me de hele tijd af welke superhelden daar inzaten, de aflevering over oud en nieuw. en welke superheld haar toenmalige vriendje was.
pi_128606448
imdb was mijn vriend...haar vriendje in de serie was superman..vooruitziende blik ;)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:35:58 #166
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_128869113
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:34 schreef kvd het volgende:
imdb was mijn vriend...haar vriendje in de serie was superman..vooruitziende blik ;)
Grappig :D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:57:48 #167
6067 Turbomuis
pi_128869843
Blake Jenner, Melissa Benoist Engaged: Glee Costars Set to Tie the Knot
JULY 11, 2013 | 8:00PM EDT

[Image]Full Size Image
Blake Jenner and Melissa Benoist definitely have something to sing about! The Glee costars are officially engaged, a source tells Us Weekly**.
Reps for both actors declined to comment on the pair's personal lives.
Jenner, 20, plays Ryder Lynn on the hit Fox musical show. The actor and singer earned a spot on the series after besting 13 other contestants on 2012's The Glee Project.
Benoist, 24, joined the cast as newcomer Marley Rose in the fourth season of the show as "the new Rachel Berry."
The pair only recently publicly acknowledged their relationship during a Twitter chat with ET Canada, during which a fan asked Blake if the costars were an item off-screen, to which the shaggy-haired actor replied with a simple "yup" and a smiley face.
This article originally appeared on Usmagazine.com: Blake Jenner, Melissa Benoist Engaged: Glee Costars Set to Tie the Knot

**This content is not available on the mobile site. Click here to view it on the website.
pi_128871490
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:34 schreef kvd het volgende:
en net zoals in de serie was de relatie van korte duur...
pi_128871788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef kvd het volgende:
Na alle superhelden in The Big Bang Theory heeft Penny haar Superman gevonden...\

Ofwel, Kaley Cuoco is aan het daten met Henry Cavill

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze zijn alweer uit elkaar ;(
http://radio.nl/779817/su(...)g-actrice-uit-elkaar
Tap tap tap
pi_128871796
O, spuit elf.
Tap tap tap
pi_129074864
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Goodbye het volgende:
Zag dit item net bij RTL Boulevard en kreeg er een beetje een naar gevoel bij, eigenlijk. :') Maar goed, hopelijk worden ze heel gelukkig samen en lijken de kindjes op Hind. :+

[..]

Kwam net deze tegen. Eerste plaatje van de twee volgens mij. Echt geen combinatie.

donderdag 18 juli 2013 @ 10:31:20 #172
6067 Turbomuis
pi_129075103
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:21 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Kwam net deze tegen. Eerste plaatje van de twee volgens mij. Echt geen combinatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het oogt een beetje jakkes eigenlijk.
pi_129075165
Beetje Peter Jans Rens-effect :{
Tap tap tap
pi_129075464
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Beetje Peter Jans Rens-effect :{
Dan heeft Boekhoorn het toch beduidend beter voor elkaar. :D
pi_131067413
"Waar rook is, is vuur.."
Aldus Frank Wisse over zijn vermeende relatie met Lieke van Lexmond.

http://www.telegraaf.mobi(...)-heel-leuk-met-frank

Ieuw... :{
Fok!bejaarde
  Moderator woensdag 11 september 2013 @ 19:00:38 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_131067599
Even gegoogeld, hij heeft ook iets gehad met Caroline Tensen en Gaby Hingst en die laatste heeft het weer ooit gedaan met Bram Moszkowicz.
niet zo tof doen
pi_131067738
Hij was getrouwd met Caroline Tensen, ze hebben 2 kinderen samen. Maar dat van Gaby Hingst wist ik niet.
Fok!bejaarde
  Moderator woensdag 11 september 2013 @ 19:08:03 #178
184769 crew  Deisyy
pi_131067909
quote:
99s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Even gegoogeld, hij heeft ook iets gehad met Caroline Tensen en Gaby Hingst en die laatste heeft het weer ooit gedaan met Bram Moszkowicz.
En met Rosalie van Bremen :Y

Makkelijk hoor dat onderling ruilen van relaties.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 11 september 2013 @ 19:08:58 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_131067949
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En met Rosalie van Bremen :Y

Makkelijk hoor dat onderling ruilen van relaties.
Het is net The Bold.
niet zo tof doen
  roze donderdag 12 september 2013 @ 02:50:47 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131084464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:56 schreef Anosmie het volgende:

Lieke kan toch wel beter krijgen? Denkend aan haar ex Mark.. Damn Lieke ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_131085388
Tsja, als je die berichtjes over Hind en Lieke zo bekijkt kan je maar 1 ding concluderen.
Belegen is het nieuwe sexy. :')
Fok!bejaarde
  ESF Reporter donderdag 12 september 2013 @ 07:56:01 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_131085456
Ik las gisteren dat Jenny McCarthy (ex van o.a. Jim Carrey) het sinds deze zomer met Donnie Wahlberg (Blue Bloods, New Kids on the Block, broer van Mark) doet. O+
pi_131085965
Dat is toch dat geflipte mens?
pi_131086035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 07:46 schreef Anosmie het volgende:
Tsja, als je die berichtjes over Hind en Lieke zo bekijkt kan je maar 1 ding concluderen.
Belegen is het nieuwe sexy. :')
Gewoon een zekerheidje. Kan zij lekker zingen en hoeft ze niet meer naar elke braderie om haar onderzetter te verkopen aan de huisvrouw.
pi_131309333
Kunnen ze gezellig doubledaten met Halina en Edgar
quote:
Carice van Houten verliefd op Van Nieuwkerk'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Carice van Houten (37) en Kees van Nieuwkerk (25), de zoon van De Wereld Draait Door-presentator Matthijs, zouden een relatie hebben.

Carice en Kees zouden maanden geleden als een blok voor elkaar gevallen zijn. Althans, dat schrijft weekblad Weekend.

De actrice en de filmmaker zouden hun liefde voor elkaar inmiddels niet meer onder stoelen of banken steken.

Het management van Carice was woensdag niet bereikbaar voor commentaar.
pi_131309399
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Kunnen ze gezellig doubledaten met Halina en Edgar

En dan gaat ze vreemd met Mathijs, baart een kind en blijkt zijn zoon later onvruchtbaar?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Moderator woensdag 18 september 2013 @ 12:05:56 #187
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131309703
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En dan gaat ze vreemd met Mathijs, baart een kind en blijkt zijn zoon later onvruchtbaar?
Passievrucht O+

Maar eeh ik geloof dat ik het geen logisch stel zou vinden, maar als zij er blij van worden :+

Zou trouwens wel verklaren waarom de titel van zijn column in de Viva is verandert van "Kees op zoek naar de Ware" naar "Kees op zoek naar zichzelf" oid
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_131309900
Dus Halina doet het nu met een voetballer en Carice met een 12 jaar jonger vriendje? Mmmm. klinkt als "alles geprobeerd, liever geen collega meer, God zegene de greep" :Y
pi_131428270
Over doubledaten gesproken..

Heleen van Royen doet het met de drummer van Rigby, dochterlief Olivia doet het met de gitarist..

http://www.telegraaf.mobi(...)-datet-bandlid-rigby
Fok!bejaarde
pi_131548409
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:56 schreef Anosmie het volgende:

woensdag 25 september 2013 @ 14:28:39 #191
12888 Skull-splitter
pi_131551477
Van Lexmond is een carrierewipper geloof ik...
pi_131556548
quote:
:r !!!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Moderator / Miss SHO zondag 29 september 2013 @ 18:22:04 #193
22592 crew  Ole
pi_131681115
gaat snel
quote:
Glennis Grace hevig zoenend op de rode loper
BEWAAR
Bewerkt door: Sanne Riepema
26-9-13 - 14:04
© Brunopress.
FOTO'S Glennis Grace (35) is smoorverliefd. De zangeres is nog maar twee weken samen met haar drummer Robert Biesewig, maar steekt de verliefdheid niet onder stoelen of banken. Op de rode loper van het Nederlands Film Festival trakteerde het kersverse koppel Nederland op een zoenpartij.

© Brunopress.
Glennis Grace is verliefd en de hele wereld mag dat weten. Tijdens de gala-avond van het Nederlands Film Festival liepen ze samen over de rode loper en poseerden het stel zoenend voor de camera's. Voor Glennis een ongewone ervaring, want voor de relatie met Robert had ze een geheime verhouding met een getrouwde man.

Volgens Story kennen Glennis en Robert elkaar al een aantal jaar, maar de vonk sloeg pas onlangs over. Het weekblad filmde de tortelduifjes onlangs terwijl ze verliefd door de Amsterdamse straten rondliepen.
onsmakelijke foto
pi_131683337
Gatver :r
pi_131684101
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Gatver :r
Toch vind ik het minder vies dan Lieke met haar opa.
know'm sayin?
word? word.
pi_131684193
Hoe oud is die Frank van Lieke dan?
pi_131684531
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe oud is die Frank van Lieke dan?
Zijn leeftijd kan ik zo nergens vinden, een telegraafartikel zegt, 'ruim twintig jaar ouder' En Lieke is 31.
know'm sayin?
word? word.
pi_131684622
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef alors het volgende:

[..]

Zijn leeftijd kan ik zo nergens vinden, een telegraafartikel zegt, 'ruim twintig jaar ouder' En Lieke is 31.
Okee, ja ik ik zat ook al te googlen. Wel een verschil dan :o
pi_131696653
Dat verschil gaat nog wel, maar hij ziet er ook nog eens uit als 61 ipv 51.
pi_131700063
Een nieuw koppel in Engeland

Charles Saatchi (de ex van Nigella Lawson) en Trinny Woodall (de magere van Trinny and Susannah) worden al een paar weken met elkaar gespot

(met als grote :o , Trinny is al bijna 50)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')