abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217437293
Zijn dit Dave Grohl en Jennifer Lopez?
Gebaseerd op onderste foto. :P Verder niet bij gelezen.
pi_217437775
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:00 schreef vencodark het volgende:
Countryzanger Billy Ray Cyrus heeft relatie met Britse actrice Elizabeth Hurley
bloempje-moi in SHO / And it's a match!!! Sterren die elkaar hebben gevonden #4
pi_217438034
Jaa, na mijn post scrolde ik wel even terug. :P
pi_217439823
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:00 schreef vencodark het volgende:
_O- _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217446062
De -zoveelste- vrouw van Billy was toch onlangs van hem weggevlucht ofzo?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 5 mei 2025 @ 12:23:08 #81
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_217546397
Gigi Hadid en Bradley Cooper zijn een setje

https://www.rtl.nl/boulev(...)-relatie-met-bradley
pi_217687298
Heel leuk voor ze. Lekker scharen.

quote:
Hockey­ster Pien Sanders bevestigt relatie met Oranje Leeuwin Jill Roord na breuk Thijs van Dam: ‘Erg verliefd’

Tophockeyster Pien Sanders (26) heeft na de breuk met Thijs van Dam de liefde gevonden bij Oranje Leeuwin Jill Roord (28). De voetbalster zat afgelopen weekend op de tribune toen Sanders met Den Bosch de finale van het landskampioenschap haalde, nu spreekt de hockeyster voor het eerst over hun relatie

Het nieuws over de breuk van Sanders en Van Dam kwam begin dit jaar onverwacht. Ze waren tien jaar samen en ‘hadden het best vaak’ over trouwen. „Dat komt goed’’, zei Sanders nog in 2024. Het was een droomjaar voor de sporters, die allebei goud pakten op de Olympische Spelen in Parijs. Toch eindigde Van Dam het jaar met een gebroken hart.

„Pien heeft besloten een andere weg in te slaan zonder mij’’, zei hij tegen deze site. Sanders beëindigde hun relatie in december. „Dat zal ik moeten respecteren, hoe moeilijk het ook is. Gelukkig is er nog altijd veel respect tussen ons beiden. Maar natuurlijk geeft dit 2024 wel een heel lastig einde.’’

Snel daarna ging het gerucht dat Pien een relatie heeft met Oranje Leeuwin en Manchester City-voetbalster Jill Roord, wier relatie met FC Barcelona-voetbalster Jana Fernández eveneens in december zou zijn geëindigd. De twee hadden het de afgelopen tijd inderdaad gezellig met elkaar, bleek uit foto’s en video’s op sociale media. Maar de relatie hardop bevestigen deden ze niet, tot nu.

Hartstikke verliefd’

„Ik vind het superleuk dat ze er is’’, zegt Sanders bij Hockey.nl over Roords aanwezigheid bij de wedstrijd van afgelopen weekend. „Dit zijn belangrijke wedstrijden voor me, dus ik waardeer het heel erg dat ze aan de kant staat.’’ Als het even kan, komt Sanders ook kijken bij wedstrijden van Roord.

„Dat is alleen wat lastiger, want Jill speelt voor Manchester City. Ik heb er een paar keer op de tribune gezeten. Dat is tof om mee te maken. Ze heeft het fijn als ik er ben.’’ Voor Roord zit het seizoen erop, terwijl het voor Sanders nu juist spannend wordt. „Ze is nu vrij, dus is er nu bij. Ze vindt het leuk om te zien.’’

Roord komt haar vriendin ook aanmoedigen bij de finale volgend weekend. „Ik ben hartstikke verliefd op Jill en we hebben het leuk samen’’, zegt Sanders. „En dat is het verhaal.’’

Oplettende fans zagen Roord de afgelopen tijd al meermaals op sociale media bij Sanders. Niet alleen op foto’s en in vlogs, maar ook in de reacties. ‘I like you’, schreef Roord onder een post van Sanders, die haar daarna haar ‘hockeyvrouw’ noemde. Het stel is vooral een hit op TikTok; twee video’s waarin ze drankjes en broodjes uittesten, trokken honderdduizenden views.

https://www.ad.nl/show/ho(...)g-verliefd~a759cf56/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 29 mei 2025 @ 09:49:36 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_217785663
Een heel onwaarschijnlijk koppel (vind ik)

https://www.instagram.com/reel/DKIPEimMEAW/?igsh=djU0eDRtN2hpOGJh

Liz Hurley met Billy Ray Cyrus
pi_217788312
Vooral omdat hij zo'n rare situatie met die exvrouw van hem had. Waarbij hij er in de verhalen niet echt aantrekkelijk vanaf kwam... Ik zou denken dat Liz Hurley dr neusje op zou halen voor zo'n figuur...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')