Tja, als je 500 agenten gaat gebruiken om mishandelde cavia's op te sporen in plaats van kinderlokkers....quote:Op donderdag 26 april 2012 10:59 schreef waht het volgende:
[..]
De pakkans is echter schrijnend. Vooral voor de kleine criminaliteit.
Helaas een erg ongelukkige waarheid. Er zijn nou eenmaal al weinig agenten en ze dan inzetten voor cavia's is een beetje dom... Kuch ... Populistisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, als je 500 agenten gaat gebruiken om mishandelde cavia's op te sporen in plaats van kinderlokkers....
Oh dus al die voorgaande jaren was men op zoek naar mishandelde cavia's in plaats van kinderlokkers op te pakken. Of is die caviapolitie pas iets van de laatste maanden en lul jij weer uit je nekje?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, als je 500 agenten gaat gebruiken om mishandelde cavia's op te sporen in plaats van kinderlokkers....
Als de pakkans al zo klein is als gesuggereerd wordt. lijkt het me redelijk contra-productief om dan als partij te eisen dat er nog eens 500 agenten minder voor beschikbaar komen. Als je zo vreselijk loopt te hyperen over de pakkans en de straffen, maak je je licht ongeloofwaardig door een caviapolitie in te stellen in plaats van te eisen dat er meer agenten op straat komen die normale misdaad aanpakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Oh dus al die voorgaande jaren was men op zoek naar mishandelde cavia's in plaats van kinderlokkers op te pakken. Of is die caviapolitie pas iets van de laatste maanden en lul jij weer uit je nekje?
Je overdrijft gewoon, niets meer en niets minder. De pakkans in Nederland is sowieso al heel klein en dat heeft niets met caviapolitie te maken maar meer met de softe aanpak in dit land.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als de pakkans al zo klein is als gesuggereerd wordt. lijkt het me redelijk contra-productief om dan als partij te eisen dat er nog eens 500 agenten minder voor beschikbaar komen. Als je zo vreselijk loopt te hyperen over de pakkans en de straffen, maak je je licht ongeloofwaardig door een caviapolitie in te stellen in plaats van te eisen dat er meer agenten op straat komen die normale misdaad aanpakken.
De pakkans en de vermeende 'softheid' van de aanpak zijn twee verschillende zaken.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je overdrijft gewoon, niets meer en niets minder. De pakkans in Nederland is sowieso al heel klein en dat heeft niets met caviapolitie te maken maar meer met de softe aanpak in dit land.
Ja maar het bekt zo lekker......quote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef Truffelvarken het volgende:
Er zijn 51.000 agenten in Nederland, als er daarvan 50, naast hun andere werk, worden opgeleid om dierenleed in de gaten te houden en herkennen, lijkt mij dat niet verschrikkelijk.
Ze zullen, lijkt mij niet over een verkrachtende pedofiel stappen om naar zijn hond te gaan kijken.
Allemaal gelul dus.
daar gaat het niet om. er is een probleem van hangjongeren. een deel van deze hangjongeren is marokkaans, goed gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:02 schreef rop45 het volgende:
[..]
Marokkaanse jongeren net zo erg als Nederlandse? 65% Marokkaanse jongeren zijn ooit met de politie in aanraking gekomen.
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1t8Rv7ezE
nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:16 schreef rop45 het volgende:
[..]
65% procent van de Marokkaanse jongens is in aanraking geweest met de politie. Niet westerse allochtonen zitten 6x vaker in de bijstand dan autochtonen.
http://www.elsevier.nl/we(...)eit-schrikbarend.htm
Maar volgens jouw komt dat natuurlijk doordat er angst gezaaid wordt voor buitenlanders. Slaap lekker verder...
Ja, en wat doen die hangjongeren...misschien eens je autoruit intikken, omdat je daar iets in hebt laten liggen, wat zij goed kunnen doorverkopen...poeh poeh...je vervangt dat ruitje en gaat door met je leven. Kom op, waar hebben we het over.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef Asphias het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. er is een probleem van hangjongeren. een deel van deze hangjongeren is marokkaans, goed gezien.
echter, een ander deel is nederlands.
wat voor ene fuck heb je er aan om alleen de marokkanen aan te pakken dan? ga gewoon goed beleid maken voor hangjongeren. dat is het probleem.
[..]
nee.
wilders benoemt Islam als probleem. de islam is het probleem niet, het probleem is hangjongeren (van nederlandse óf buitenlandse afkomst).
wilders stelt oplossingen voor om marrokaantjes het land uit te sturen, maar daarmee lost hij niet het probleem op van nederlandse hangjongeren.
kortom: wilders bedenkt problemen die er niet zijn (islam), en stelt onmogelijke oplossingen voor(nee, met scherp schieten past niet in een rechtstaat. mensen deporteren ook niet.), die ook nog eens maar een deel van de problemen oplossen.
dan kan je nog zo hard roepen dat marokkaanse hangjongeren een probleem zijn, maar dat heb ik nooit ontkend. alleen wilders benoemd de verkeerde problemen en geeft geen oplossingen. dát is het probleem met wilders.
Precies. Als je het probleem niet juist benoemt, kan je nooit een passende oplossing vinden.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef Asphias het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. er is een probleem van hangjongeren. een deel van deze hangjongeren is marokkaans, goed gezien.
echter, een ander deel is nederlands.
wat voor ene fuck heb je er aan om alleen de marokkanen aan te pakken dan? ga gewoon goed beleid maken voor hangjongeren. dat is het probleem.
[..]
nee.
wilders benoemt Islam als probleem. de islam is het probleem niet, het probleem is hangjongeren (van nederlandse óf buitenlandse afkomst).
wilders stelt oplossingen voor om marrokaantjes het land uit te sturen, maar daarmee lost hij niet het probleem op van nederlandse hangjongeren.
kortom: wilders bedenkt problemen die er niet zijn (islam), en stelt onmogelijke oplossingen voor(nee, met scherp schieten past niet in een rechtstaat. mensen deporteren ook niet.), die ook nog eens maar een deel van de problemen oplossen.
dan kan je nog zo hard roepen dat marokkaanse hangjongeren een probleem zijn, maar dat heb ik nooit ontkend. alleen wilders benoemd de verkeerde problemen en geeft geen oplossingen. dát is het probleem met wilders.
Wat? zeg je me nu?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:38 schreef Rick_dB het volgende:
Dit vraag ik mij al geruime tijd af.. Is dit uit angst voor de islam of de criminaliteit? Zit er meer achter? Vroeger was een groot deel van Nederland behoorlijk rechts, vooral toen we het nog hadden over immigratie van marokkanen. Sinds de dood van Pim Fortuyn en Theo van Gogh is dit een stuk minder geworden.
Dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef kossikvassik2 het volgende:
Omdat hij roept dat de elite in Den Haag niks doet, zelf 7 weken in het Catshuis gaat zitten onderhandelen over iets waar Groenlinks, D66 en Christenunie binnen 2 dagen kunnen onderhandelen MET resultaat!
Meer veiligheid kan ook prima MET het bestaan van moskee's in Nederland, ZONDER een verbod op de Koran, en ZONDER buitenlandse staatshoofden te beledigen zoals de Turkse premier.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:58 schreef Rick_dB het volgende:
Ik ben toch niet de enige die staat voor meer veiligheid
Je gaat me toch niet vertellen dat jij bang bent voor Islamisering in [i]Nederland[/i] omdat de moslim bevolking van voornamelijk Afrikaanse landen explosief groeit?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
De cijfers:
1990: 2,3%
2010: 5,5%
2030: 7,8%
Bron
Bijbehorend verhaal bij bron
Geen verzinsel dus.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:02 schreef rop45 het volgende:
Marokkaanse jongeren net zo erg als Nederlandse? 65% Marokkaanse jongeren zijn ooit met de politie in aanraking gekomen.
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1t8Rv7ezE
Alsof een agent die de keuze maakt om cavia's te redden geschikt zou zijn om kinderlokkers op te sporen en in te rekenen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Helaas een erg ongelukkige waarheid. Er zijn nou eenmaal al weinig agenten en ze dan inzetten voor cavia's is een beetje dom... Kuch ... Populistisch.
Nee maar ze hebben wel hetzelfde salaris hè?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Alsof een agent die de keuze maakt om cavia's te redden geschikt zou zijn om kinderlokkers op te sporen en in te rekenen.
Allemaal flauwekul, aangezien de werkdruk bij de politie al hoog genoeg is. Ik zou maar eerst de capaciteit en efficiëntie van de korpsen aanpakken voordat ze zich met deze extra werkzaamheden bezighouden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef Truffelvarken het volgende:
Er zijn 51.000 agenten in Nederland, als er daarvan 50, naast hun andere werk, worden opgeleid om dierenleed in de gaten te houden en herkennen, lijkt mij dat niet verschrikkelijk.
Ze zullen, lijkt mij niet over een verkrachtende pedofiel stappen om naar zijn hond te gaan kijken.
Allemaal gelul dus.
Gewoon het beeld dat mensen van de politie hebben opvijzelen kan al genoeg zijn. Waar de werkdruk volgens mij voornamelijk vandaan komt is door het gebrek aan nieuwe rekruten. Men vind het niet aantrekkelijk meer, omdat men over het algemeen weinig positieve ervaring met de politie heeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Allemaal flauwekul, aangezien de werkdruk bij de politie al hoog genoeg is. Ik zou maar eerst de capaciteit en efficiëntie van de korpsen aanpakken voordat ze zich met deze extra werkzaamheden bezighouden.
Ja... en de vuilnisman ook, ...ook niet nodig dan want ook de vuilnisman kan achter crimi's aanzittenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben wel hetzelfde salaris hè?
Ik bedoelde dus dat je voor hetzelfde geld andere mensen kan aannemen, slimmerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:52 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ja... en de vuilnisman ook, ...ook niet nodig dan want ook de vuilnisman kan achter crimi's aanzitten
Angst zaaien om stemmen te winnen en politieke invloed te vergroten is iets wat Wilders rechtstreeks uit zijn geliefde Amerika heeft overgenomen; het is tevens een bijzonder kwalijke ontwikkeling van de laatste 10, 20 jaar waar steeds meer politici en vooral de media zich schuldig aan maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De oogkleppen gingen op, spindokters bedachten voor het domme RTL4-volk dat er iets als multikul zou bestaan en de op Amerikaanse leest gestoelde media overbelichten op leugenachtige wijze overlast in programma's als Hart van Nederland. Alles om 'de Nederlander' bang en navelstaarderig te maken, onderwijl de economie steeds slechter draaide. Ultiem moment van dat falende klimaat is het 7 weken verstoppertje spelen van 'onze leiders' om een oplossing te verzinnen voor de begrotingsproblemen met als eindresultaat nog meer ellende en stilstand. Klinkt best verkeerd eigenlijk.
Daar is best wat voor te zeggen. Het zou in ieder geval de consument meer bestedingsruimte geven en dus een kleine boost voor de economie kunnen zijn. Nu gaat de BTW 2% omhoog en wordt alles 2% duurder. Dus ook de benzine en diesel. Dus wordt transport duurder. Dus worden produkten duurder, want die verhoging gaat doorberekend worden aan de consument. Die dus minder gaat kopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef Descendent het volgende:
Meest recente voorbeeld?
Laten we lekker de BTW eens een procent verlagen in een tijd van begrotingstekorten...
Na de verkiezingsuitslag liet Wilders binnen 1 minuut het AOW-(breek)punt vallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:51 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Hoezo vindt jij de PVV hypocriet? Alle standpunten waar ze voor stonden hebben ze vastgehouden, ook tijdens de onderhandelingen voor het nieuwe kabinet. Dus waarom zijn ze dan hypocriet?
Is dit nou een goedkope manier om tegen de dierenpolitie aan te trappen? Ik denk dat de PVV van dit soort getrap alleen maar groter wordt. Mensen doen niet anders dan sneren tegen de dierenpolitie alleen maar omdat dit door de PVV in het leven is geroepen. Je zou bijna op de PVV gaan stemmen uit ballorigheid.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe maar niet. Stem dan op de PvdD... Dan gaat je stem ook verloren, maar wel aan een partij die voor de dierenpolizei is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:10 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Is dit nou een goedkope manier om tegen de dierenpolitie aan te trappen? Ik denk dat de PVV van dit soort getrap alleen maar groter wordt. Mensen doen niet anders dan sneren tegen de dierenpolitie alleen maar omdat dit door de PVV in het leven is geroepen. Je zou bijna op de PVV gaan stemmen uit ballorigheid.
Omdat de PVV wordt gesteund door de Joodse lobby, ik weet het maar wat voor mensen zijn het die zo minachtend doen over PVV stemmers?quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:14 schreef JeMoeder het volgende:
1. Omdat de ideologie van de PVV in grondslag discriminerend is;
2. Omdat Wilders niet te vertrouwen is als het om onderhandelen gaat;
3. Omdat Wilders niet in discussie wil gaan over zaken waarop hij of zijn partij wordt aangesproken.
Het zijn veel arbeiders, mensen met lage WAO en AOW-uitkeringen en mensen uit de volksbuurten, net als mensen die op de SP stemmen vaker uit de lagere sociale milieu's komen maar wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:37 schreef Aardappel2610 het volgende:
PVV-stemmers voldoen anders wel aan een soort stereotype...
Mij hoor je niet zeggen dat arbeider zijn minderwaardig is. Dat zou raar zijn, aangezien ik de linkse school aanhang. Echter zijn PVV-stemmers niet zozeer arbeiders maar eerder een slag mensen dat hun verstand niet gebruikt. Ze lopen te zeiken op alles en iedereen en stemmen vervolgens op een incompetente fascist. Dat kenschetst een beetje hun niveau. Zulke mensen zouden geen stemrecht moeten hebben, want op de PVV stemmen is toch wel een dieptepunt dat je als mens kan bereiken. Stem dan op een gevestigde partij als de SP.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:44 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Het zijn veel arbeiders, mensen met lage WAO en AOW-uitkeringen en mensen uit de volksbuurten, net als mensen die op de SP stemmen vaker uit de lagere sociale milieu's komen maar wat is daar mis mee dan?
Is het minderwaardig om arbeider te zijn?
Willen de mensen die zo denigrerend doen zich beter voelen door op een forum zo af te geven op de lagere sociale klassen? Ook wel een sneue bezigheid vind je niet?
Aanvankelijk dacht ik dat ook maar de groep Wilders-stemmers is te groot om nog te denken dat het allemaal idioten zijn. Maar het is waar dat de PVV zelf niet democratisch is en onduidelijke financiers heeft. Vroeger was ik echt bang voor de PVV, tegenwoordig ben ik een beetje aan Wilders gewend en moet ik erg lachen als ik zie hoe Wilders heel Nederland regeert. Laatst nog bij Buitenhof: Wilders twitterde even iets en hup, het komt meteen in de uitzending. Schitterend gewoon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:46 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeggen dat arbeider zijn minderwaardig is. Dat zou raar zijn, aangezien ik de linkse school aanhang. Echter zijn PVV-stemmers niet zozeer arbeiders maar eerder een slag mensen dat hun verstand niet gebruikt. Ze lopen te zeiken op alles en iedereen en stemmen vervolgens op een incompetente fascist. Dat kenschetst een beetje hun niveau. Zulke mensen zouden geen stemrecht moeten hebben, want op de PVV stemmen is toch wel een dieptepunt dat je als mens kan bereiken. Stem dan op een gevestigde partij als de SP.
In mijn optiek doe ik nergens denigrerend over de PVV, ik zeg alleen wat ik signaleer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:35 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Omdat de PVV wordt gesteund door de Joodse lobby, ik weet het maar wat voor mensen zijn het die zo minachtend doen over PVV stemmers?
Dat is toch niet het intellect van Nederland denk je wel?
Nee, daar is helemaal niets mis mee natuurlijk. Het voordeel van een meer-partijige parlementaire democratie is dat er voor elke bevolkingslaag wel een partij is. Veel lager opgeleiden stemmen ook op de PvdA bijvoorbeeld, en de meester hoger opgeleide rechtsen stemmen op de VVD.quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:44 schreef yyyentle het volgende:
Het zijn veel arbeiders, mensen met lage WAO en AOW-uitkeringen en mensen uit de volksbuurten, net als mensen die op de SP stemmen vaker uit de lagere sociale milieu's komen maar wat is daar mis mee dan?
Ik heb niet het idee dat het perse om arbeiders gaat. Veel van de PVV stemmers komen vaak uit buurten die grenzen aan een "allochtonen wijk" (of zelf in zo'n wijk wonen), en hebben een hekel aan moslims. Een haat die voor een groot gedeelte gebaseerd is op feiten trouwens, allochtonen zijn vaker crimineel, vallen vaker mensen lastig, etc, en voor een gedeelte gebaseerd op een vrij achterlijke denkwijze die bij een hoofddoek meteen denkt aan terrorisme of andere enge aan de islam gerelateerde zaken.quote:Is het minderwaardig om arbeider te zijn?
Wilders op 8 Juni 2010, 1 dag voor de verkiezingen: "AOW is een breekpunt en onbespreekbaar".quote:Op woensdag 25 april 2012 14:51 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Hoezo vindt jij de PVV hypocriet? Alle standpunten waar ze voor stonden hebben ze vastgehouden, ook tijdens de onderhandelingen voor het nieuwe kabinet. Dus waarom zijn ze dan hypocriet?
Ik zie hier ook weer herhaaldelijk PVV stemmers die gewoon ontkennen dat Wilders hypocriet is, of het gewoon weg niet begrijpen/zien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Wilders op 8 Juni 2010, 1 dag voor de verkiezingen: "AOW is een breekpunt en onbespreekbaar".
Wilders op 10 Juni 2010, 1 dag na de verkiezingen: "AOW is bespreekbaar".
Wilders geilde op het aantal zetels dat hij had gewonnen, zag potentie tot meeregeren, en gooide voor macht haar principes direct overboord. Dat is nogal hypocriet.
Hypotheekrente aftrek hetzelfde verhaal:
Wilders December 2011: "Hypotheekrenteaftrek onaantastbaar".
Wilders Februari 2012: "Hypotheekrenteaftrek bespreekbaar".
Blijkbaar weet Wilders niet wat zijn standpunten zijn, hij veranderd ze gewoon even al naar gelang de situatie.
Maar zoals ik hierboven al zei.... DAT soort politieke praat is aan de PVV-Stemmer niet besteed: Hij hield namelijk voet bij stuk als het gaat om een hoofddoekjes verbod en dubbele nationaliteit, en Islam-haat punten, die zijn voor de gemiddelde PVV stemmer het belangrijkst. Al dat gedoe met oude mensen en huizeneigendom..... meh, oninteressant, wanneer komt dat hoofddoekjesverbod er nu?
Tja
Helaas kunnen er complete boekwerken geschreven worden over de hypocrisie van Wilders.
Het is in ieder geval wel een maatregel die ons allemaal treft. Dit in tegenstelling tot het langer laten doorwerken en het schrappen van de reiskosten, immers als je niet werkt heb je deze kosten niet. Ook de lage salarissen (lees; uitkeringstrekkers) worden ontzien als het gaat om de zorg...kortom, als je goed bezig bent in dit land wordt je weer gestraft. Van mij mag de belasting 20% omhoog....iedereen heeft dan dezelfde shit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 06:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daar is best wat voor te zeggen. Het zou in ieder geval de consument meer bestedingsruimte geven en dus een kleine boost voor de economie kunnen zijn. Nu gaat de BTW 2% omhoog en wordt alles 2% duurder. Dus ook de benzine en diesel. Dus wordt transport duurder. Dus worden produkten duurder, want die verhoging gaat doorberekend worden aan de consument. Die dus minder gaat kopen.
Wij negeren lekker Wilders-stemmers. Jullie zijn gewoon dom.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Waarom hekelen op Wilders / PVV
Omdat dat makkelijker is om te verbloemen dat je zelf geen enkele reële visie hebt. Er niet gekeken is naar de concequenties. Kijk naar het verleden. De immigratie, de import van Islam, de EU, de Euro, de verloedering van de samenleving. De vergrijzing.
Kok-roofde de pensioenpotten.
De criminaliteit viert hoogtij door de import van vreemde culturen en Islam
De Euro blijkt een molensteen.
De Eu ontneemt onze onze vrijheid.
De Islam eist steeds meer rechten zonder daar plichten t.o te stellen.
Immigratie en de vermenging van culturen heeft de bevolking/solidariteit uit elkaar gedreven.
Waar je vroeger in een buurt gelijkgezinde was. Herken je jezelf niet meer.
Alle punten waar Wilders al jaren geleden voor waarschuwde komen uit. Oplossingen, hij heeft ze aangedragen. Alleen zijn het niet de oplossingen die de korte termijn denkers willen horen.
Als hij het heeft over kopvoddentax, heeft hij het over vrouwen die daarmee hun kansen op de arbeidsmarkt vergooien en daardoor geen werk, dus geen belasting betalen.
En als je spreekt over hypocriet. Wie valt over schuttingtaal, ligt krom van het lachen als ze maaskantje zien.
Als Wilders het over Turkije en Gül heeft, spreekt hij de waarheid. Turkije bij de EU? 77mln inwoners, het grootste land van de EU. Zal dat ook aanwenden om de baas te spelen. Terwijl Turkije steeds meer Islamitisch wordt. Kijk even wat er in het EP gebeurde. De Turkse vertegenwoordiger kreeg een cartoon over Mohamed aangeboden. De reactie: Steek die maar in je r..t.
Als Wilders het heeft over islamisering en de toekomst van Nederland, heeft hij het niet over, over 3 of 4 jaar, maar over 20-30 jaar. En daar zullen ook de seculiere moslims de dupe van worden.
Maar goed, blijf lekker op Wilders afgeven partijen. Blijf je concentreren op het grote geld en de baantjesmachine. Na jullie de zondvloed.
Misschien zijn al die domme PVV kiezers wel betere toekomstkijkers en hebben het beter voor met hun nageslacht.
Ja, erg fijn. Bovenop hoger ER in de zorg, afschaffing reiskostenvergoeding, versoepeling ontslagrecht raakt het bepaalde groepen wel even iets harder dan Arend-Jan en Chantal in Wassenaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:08 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel een maatregel die ons allemaal treft.
En niet te vergeten ten gunste van de MOElanders die voor het grootste deel niet in Nl tanken. Nog meer werkeloze vrachtvervoerders.quote:Dus wordt transport duurder. Dus worden produkten duurder, want die verhoging gaat doorberekend worden aan de consument.
Klopt, mensen met werk en inkomen worden weer gestraft, dat ben ik met je eens. Daarom zeg ik dat je beter een uitkering kunt trekken ... kun je tegen 6%btw naar een voorstelling gaan kijken terwijl de rest aan het werk is om de benzine te betalen. Maar het is een akkoord van de CDA, VVD en consorten....dat wou men toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, erg fijn. Bovenop hoger ER in de zorg, afschaffing reiskostenvergoeding, versoepeling ontslagrecht raakt het bepaalde groepen wel even iets harder dan Arend-Jan en Chantal in Wassenaar.
Wilders stemde volmondig "ja" voor het invoeren van de euro. De EU ontneemt mij net zoveel of zelfs minder vrijheid als de Nederlandse regering bij monde van bijvoorbeeld Teeven op eigen initiatief doet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Omdat dat makkelijker is om te verbloemen dat je zelf geen enkele reële visie hebt. Er niet gekeken is naar de concequenties. Kijk naar het verleden. De immigratie, de import van Islam, de EU, de Euro, de verloedering van de samenleving. De vergrijzing.
Immigratie en de vermenging van culturen heeft de bevolking/solidariteit uit elkaar gedreven.
Alle punten waar Wilders al jaren geleden voor waarschuwde komen uit. Oplossingen, hij heeft ze aangedragen. Alleen zijn het niet de oplossingen die de korte termijn denkers willen horen.
Misschien moet hij dat dan zeggen, in plaats van iets roepen over "kopvodden".quote:Als hij het heeft over kopvoddentax, heeft hij het over vrouwen die daarmee hun kansen op de arbeidsmarkt vergooien en daardoor geen werk, dus geen belasting betalen.
Het verschil: "maaskantje" is fictief, Wilders' taal en gedrag in de Kamer en daarbuiten vindt plaats in de realiteit.quote:En als je spreekt over hypocriet. Wie valt over schuttingtaal, ligt krom van het lachen als ze maaskantje zien.
Dus Wilders mag wel schuttingtaal bezigen, grof zijn en mensen kwetsen om z'n punt te maken, maar een andere politicus mag dat niet?quote:Als Wilders het over Turkije en Gül heeft, spreekt hij de waarheid. Turkije bij de EU? 77mln inwoners, het grootste land van de EU. Zal dat ook aanwenden om de baas te spelen. Terwijl Turkije steeds meer Islamitisch wordt. Kijk even wat er in het EP gebeurde. De Turkse vertegenwoordiger kreeg een cartoon over Mohamed aangeboden. De reactie: Steek die maar in je r..t.
Een tsunami suggereert iets dat snel en hevig plaatsvindt. Dus islamisering op korte termijn. Daarnaast, Nederlandse moslims seculariseren, de immigratie van bijvoorbeeld Marokkanen en Turken neemt af, geboortecijfers onder deze groepen dalen ook.quote:Als Wilders het heeft over islamisering en de toekomst van Nederland, heeft hij het niet over, over 3 of 4 jaar, maar over 20-30 jaar. En daar zullen ook de seculiere moslims de dupe van worden.
quote:Maar goed, blijf lekker op Wilders afgeven partijen. Blijf je concentreren op het grote geld en de baantjesmachine. Na jullie de zondvloed.
Misschien zijn al die domme PVV kiezers wel betere toekomstkijkers en hebben het beter voor met hun nageslacht.
Ownee, toch niet de "hardwerkende Nederlander" of "belastingbetaler".... Hou op met die holle retoriek....quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:38 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Klopt, mensen met werk en inkomen worden weer gestraft, dat ben ik met je eens.
Zo is het maar net! De "hoge heren in Den Haag" denken alleen maar aan "hun zelf". Ondertussen is de burger weer de klos en worden er koffers vol geld richting de moslims gestuurd. Die gebruik dat geld dan weer om hoofddoeken van te kopen en de hele dag hun vrouw te slaan in plaats van te werken.quote:Daarom zeg ik dat je beter een uitkering kunt trekken ... kun je tegen 6%btw naar een voorstelling gaan kijken terwijl de rest aan het werk is om de benzine te betalen. Maar het is een akkoord van de CDA, VVD en consorten....dat wou men toch?
Het is toch zo? De uitkeringstrekker hoeft niet met zijn auto naar het werk (stijging benzine en daling km vergoeding), kan niet eerder worden ontslagen (want werkt niet), krijgt toeslagen voor zorg, etcetc.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:48 schreef trekhengel het volgende:
[..]
Ownee, toch niet de "hardwerkende Nederlander" of "belastingbetaler".... Hou op met die holle retoriek....
Tuurlijk wordt het niet eerlijk verdeeld. Eerlijk verdelen is een linkse illusie. Vergeet dat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef mossad_agent het volgende:
Maar blijf jij maar volhouden dat het allemaal eerlijk wordt verdeeld in Nederland.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Als hij het heeft over kopvoddentax, heeft hij het over vrouwen die daarmee hun kansen op de arbeidsmarkt vergooien en daardoor geen werk, dus geen belasting betalen.
En als je spreekt over hypocriet. Wie valt over schuttingtaal, ligt krom van het lachen als ze maaskantje zien.
Als Wilders het over Turkije en Gül heeft, spreekt hij de waarheid. Turkije bij de EU? 77mln inwoners, het grootste land van de EU. Zal dat ook aanwenden om de baas te spelen. Terwijl Turkije steeds meer Islamitisch wordt. Kijk even wat er in het EP gebeurde. De Turkse vertegenwoordiger kreeg een cartoon over Mohamed aangeboden. De reactie: Steek die maar in je r..t.
Als Wilders het heeft over islamisering en de toekomst van Nederland, heeft hij het niet over, over 3 of 4 jaar, maar over 20-30 jaar. En daar zullen ook de seculiere moslims de dupe van worden.
Maar goed, blijf lekker op Wilders afgeven partijen. Blijf je concentreren op het grote geld en de baantjesmachine. Na jullie de zondvloed.
De heer Wilders maakt natuurlijk wel een uitzondering voor zijn eigen Oost-Europese (Hongaarse) vrouw, die volgens zijn eigen verkiezingsprogramma alleen met Wilders is getrouwd zodat zij kan profiteren van de rijkdom van de Nederlandse samenleving.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef sunny16947 het volgende:
En er is geen polenmeldpunt. Wel een MOElanders meldpunt. Maar ja dat is onfatsoenlijk, er was op 20.000 gerekend en het werden er zo'n 200.000. klopt wel 20.000 die echt werken en hun best doen. 180.000 overlast veroorzakers en criminelen.
Laten we maar hopen dat over een jaar of 20 er niet gezegd hoeft te worden I told you so.
Nee, angst maakt dat je blind raakt voor de rede.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef sunny16947 het volgende:
En zandheks heb je het dankzij alle inspanningen en geld SAMEN op kunnen lossen. Oh nee wacht daar heb je 2 partijen voor nodig.
Angst hmm, angst maakt dat je in een hoekje met gesloten ogen gaat zitten en je alles over je heen laat komen. Dus wie handelt en spreekt er uit angst?
Zucht. De enige reden waarom dat geenstijl-stukje een signaal van "dichterbij komen" is, is dat de betreffende Marokkaanse premier op staatsbezoek in België was.quote:Er zijn zoveel signalen dat het steeds dichterbij komt. Maar het sluipt erin, je moet het echter wel willen zien.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_op_vr.html#comments
Haal je nou niet een paar dingen door elkaar? Volgens dat meldpunt bevinden zich zo'n 200.000 tot 350.000 mensen van Midden- of Oost-Europese afkomst in Nederland. Ik zie op die site nergens iets terug over percentages of aantallen overlast veroorzakers of criminelen uit die groep.quote:En er is geen polenmeldpunt. Wel een MOElanders meldpunt. Maar ja dat is onfatsoenlijk, er was op 20.000 gerekend en het werden er zo'n 200.000. klopt wel 20.000 die echt werken en hun best doen. 180.000 overlast veroorzakers en criminelen.
Je weet dat Wilders 1 van de langst zittende kamerleden van dit moment is? Dat de partij waar hij lange tijd bij hoorde deel uitmaakte van de kabinetten die de deur wagenwijd open zetten voor Marokkaanse en Turkse gastarbeiders en gezinshereniging mogelijk maakten? Dat hij "ja" stemde in zake het invoeren van de euro?quote:Dit land gaat naar de galemiezen door de wegkijkers, naïevelingen en de, alles voor geld graaiers.
quote:Laten we maar hopen dat over een jaar of 20 er niet gezegd hoeft te worden I told you so.
En dat laatste is dus klinkklare onzin. Er is geen enkele link tussen criminaliteit en de Islam, en de cijfers tonen dat ook gewoon aan. Antillianen, Surinamers en Molukkers zijn namelijk net zo crimineel als Marokkanen en Turken. Sterker nog, Turken zijn over het algemeen het minst crimineel uit de grote groepen allochtonen in Nederland, en dat zijn ook islamieten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:04 schreef sunny16947 het volgende:
Er is in Nederland geen enkele wetgeving ingevoerd die de Islam meer rechten geeft dan andere Godsdiensten. Noem eens een voorbeeld waar de Islam meer rechten heeft dan bijvoorbeeld een Katholiek of een Jood?quote:De Islam eist steeds meer rechten zonder daar plichten t.o te stellen.
Ik zou haast een reactie voorspellen als "het openen van nieuwe moskeeën"quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:00 schreef maartena het volgende:
[..]
En dat laatste is dus klinkklare onzin. Er is geen enkele link tussen criminaliteit en de Islam, en de cijfers tonen dat ook gewoon aan. Antillianen, Surinamers en Molukkers zijn namelijk net zo crimineel als Marokkanen en Turken. Sterker nog, Turken zijn over het algemeen het minst crimineel uit de grote groepen allochtonen in Nederland, en dat zijn ook islamieten.
[..]
Er is in Nederland geen enkele wetgeving ingevoerd die de Islam meer rechten geeft dan andere Godsdiensten. Noem eens een voorbeeld waar de Islam meer rechten heeft dan bijvoorbeeld een Katholiek of een Jood?
Die blijft altijd leuk. "We kunnen het onderbuikgevoel niet echt concreet en helder maken, maar het is er echt." Jaja, je moet er alleen hard genoeg in geloven om het te kunnen zien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:33 schreef sunny16947 het volgende:
Er zijn zoveel signalen dat het steeds dichterbij komt. Maar het sluipt erin, je moet het echter wel willen zien.
Nou.... misschien wel hoor; maar ik zie één procent verlaging nou niet hét verschil maken voor bedrijven en consumenten tussen meer en minder kopen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 06:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Daar is best wat voor te zeggen. Het zou in ieder geval de consument meer bestedingsruimte geven en dus een kleine boost voor de economie kunnen zijn. Nu gaat de BTW 2% omhoog en wordt alles 2% duurder. Dus ook de benzine en diesel. Dus wordt transport duurder. Dus worden produkten duurder, want die verhoging gaat doorberekend worden aan de consument. Die dus minder gaat kopen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:00 schreef maartena het volgende:
[..]
En dat laatste is dus klinkklare onzin. Er is geen enkele link tussen criminaliteit en de Islam, en de cijfers tonen dat ook gewoon aan. Antillianen, Surinamers en Molukkers zijn namelijk net zo crimineel als Marokkanen en Turken. Sterker nog, Turken zijn over het algemeen het minst crimineel uit de grote groepen allochtonen in Nederland, en dat zijn ook islamieten.
[..]
Er is in Nederland geen enkele wetgeving ingevoerd die de Islam meer rechten geeft dan andere Godsdiensten. Noem eens een voorbeeld waar de Islam meer rechten heeft dan bijvoorbeeld een Katholiek of een Jood?
Dit dus. Eigenlijk hetzelfde riedeltje dat je hoort van samenzweringsfiguren met van die zilveren hoedjes op: "Wacht maar tot ik gelijk krijg, dan zullen jullie het wel merken! Ik heb geen argumenten, cijfers of bewijzen, maar ik voel het zo, dus is het waar."quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die blijft altijd leuk. "We kunnen het onderbuikgevoel niet echt concreet en helder maken, maar het is er echt." Jaja, je moet er alleen hard genoeg in geloven om het te kunnen zien.
Respect.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:53 schreef Zandheks het volgende:
Wilders en de PVV hebben veel sociale standpunten waar ik het in zekere mate mee eens zou kunnen zijn zoals:
- Extra geld naar de politie en agenten erbij.
- De gekozen minister-president.
- Behoud van ontslagrecht en eigen risico zorg.
- Managementlagen in de zorg en het onderwijs eruit.
- Minder wet-en regelgeving.
- Terugdraaien rookverbod.
Waarom hekel ik dan toch de PVV:
- Populisme.
- Haat tegen buitenlanders en minderheden.
- Haat tegen de islam.
- Het zgn Polen-meldpunt.
Voordat mensen hier gaan suggereren dat ik niet weet waar ik het over heb,
Ik woon in Gouda-oost, je weet wel die wijk waar de bussen niet doorheen durven.
Er is bij mij 2 keer ingebroken ik ben 1 keer op straat overvallen door een bontkraagje,
ben vele tientallen malen lastiggevallen, vriendinnen zijn uitgescholden voor hoer en ik
ben zo vaak bedreigt dat ik de tel ben kwijtgeraakt.
En NEE ik haat de Moslims en de zgn buitenlanders nog steeds niet.
Waarom niet, ik in tegenstelling dat Wilders heb hier alle rede toe als ik zijn retoriek serieus zou nemen.
Ik ontken ook niet dat er problemen zijn, maar als wij die niet samen willen oplossen dan komen we er nooit. Regeren vanuit angst en haat is de verkeerde manier, iets doet mij denken aan een conflict dat eind jaren '30 van de vorige eeuw begon.
Mensen die de Joods-Christelijke waarden onderschrijven zouden er goed aan doen daar is over na te denken.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier bij de plaatselijke lagere school zijn ze dan weer heel erg goed in linkse indoctrinatie. Eerst mochten de kinderen geen drinken meer mee naar school nemen. Alleen een lege beker, en die moeten ze met kraanwater vullen. "want de arme kindjes in Afrika hebben ook alleen maar water".
En vorige week, bij het vak "nieuwsbegrip", ging het over de regering. Komt mijn zoontje thuis: "de juffrouw heeft gezegd dat Geert Wilders een enge man is die een hekel aan buitenlanders heeft"
Ik denk dat dit op een miscommunicatie berust. De juffrouw bedoelde waarschijnlijk te zeggen: "Als een geblondeerde meneer je vraagt of je meegaat naar zijn partij moet je direct de politie bellen."quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:13 schreef Lithia het volgende:
Zelfs docenten hebben een hekel merk ik.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |