Tja, als je 500 agenten gaat gebruiken om mishandelde cavia's op te sporen in plaats van kinderlokkers....quote:Op donderdag 26 april 2012 10:59 schreef waht het volgende:
[..]
De pakkans is echter schrijnend. Vooral voor de kleine criminaliteit.
Helaas een erg ongelukkige waarheid. Er zijn nou eenmaal al weinig agenten en ze dan inzetten voor cavia's is een beetje dom... Kuch ... Populistisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, als je 500 agenten gaat gebruiken om mishandelde cavia's op te sporen in plaats van kinderlokkers....
Oh dus al die voorgaande jaren was men op zoek naar mishandelde cavia's in plaats van kinderlokkers op te pakken. Of is die caviapolitie pas iets van de laatste maanden en lul jij weer uit je nekje?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, als je 500 agenten gaat gebruiken om mishandelde cavia's op te sporen in plaats van kinderlokkers....
Als de pakkans al zo klein is als gesuggereerd wordt. lijkt het me redelijk contra-productief om dan als partij te eisen dat er nog eens 500 agenten minder voor beschikbaar komen. Als je zo vreselijk loopt te hyperen over de pakkans en de straffen, maak je je licht ongeloofwaardig door een caviapolitie in te stellen in plaats van te eisen dat er meer agenten op straat komen die normale misdaad aanpakken.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Oh dus al die voorgaande jaren was men op zoek naar mishandelde cavia's in plaats van kinderlokkers op te pakken. Of is die caviapolitie pas iets van de laatste maanden en lul jij weer uit je nekje?
Je overdrijft gewoon, niets meer en niets minder. De pakkans in Nederland is sowieso al heel klein en dat heeft niets met caviapolitie te maken maar meer met de softe aanpak in dit land.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als de pakkans al zo klein is als gesuggereerd wordt. lijkt het me redelijk contra-productief om dan als partij te eisen dat er nog eens 500 agenten minder voor beschikbaar komen. Als je zo vreselijk loopt te hyperen over de pakkans en de straffen, maak je je licht ongeloofwaardig door een caviapolitie in te stellen in plaats van te eisen dat er meer agenten op straat komen die normale misdaad aanpakken.
De pakkans en de vermeende 'softheid' van de aanpak zijn twee verschillende zaken.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je overdrijft gewoon, niets meer en niets minder. De pakkans in Nederland is sowieso al heel klein en dat heeft niets met caviapolitie te maken maar meer met de softe aanpak in dit land.
Ja maar het bekt zo lekker......quote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef Truffelvarken het volgende:
Er zijn 51.000 agenten in Nederland, als er daarvan 50, naast hun andere werk, worden opgeleid om dierenleed in de gaten te houden en herkennen, lijkt mij dat niet verschrikkelijk.
Ze zullen, lijkt mij niet over een verkrachtende pedofiel stappen om naar zijn hond te gaan kijken.
Allemaal gelul dus.
daar gaat het niet om. er is een probleem van hangjongeren. een deel van deze hangjongeren is marokkaans, goed gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:02 schreef rop45 het volgende:
[..]
Marokkaanse jongeren net zo erg als Nederlandse? 65% Marokkaanse jongeren zijn ooit met de politie in aanraking gekomen.
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1t8Rv7ezE
nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:16 schreef rop45 het volgende:
[..]
65% procent van de Marokkaanse jongens is in aanraking geweest met de politie. Niet westerse allochtonen zitten 6x vaker in de bijstand dan autochtonen.
http://www.elsevier.nl/we(...)eit-schrikbarend.htm
Maar volgens jouw komt dat natuurlijk doordat er angst gezaaid wordt voor buitenlanders. Slaap lekker verder...
Ja, en wat doen die hangjongeren...misschien eens je autoruit intikken, omdat je daar iets in hebt laten liggen, wat zij goed kunnen doorverkopen...poeh poeh...je vervangt dat ruitje en gaat door met je leven. Kom op, waar hebben we het over.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef Asphias het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. er is een probleem van hangjongeren. een deel van deze hangjongeren is marokkaans, goed gezien.
echter, een ander deel is nederlands.
wat voor ene fuck heb je er aan om alleen de marokkanen aan te pakken dan? ga gewoon goed beleid maken voor hangjongeren. dat is het probleem.
[..]
nee.
wilders benoemt Islam als probleem. de islam is het probleem niet, het probleem is hangjongeren (van nederlandse óf buitenlandse afkomst).
wilders stelt oplossingen voor om marrokaantjes het land uit te sturen, maar daarmee lost hij niet het probleem op van nederlandse hangjongeren.
kortom: wilders bedenkt problemen die er niet zijn (islam), en stelt onmogelijke oplossingen voor(nee, met scherp schieten past niet in een rechtstaat. mensen deporteren ook niet.), die ook nog eens maar een deel van de problemen oplossen.
dan kan je nog zo hard roepen dat marokkaanse hangjongeren een probleem zijn, maar dat heb ik nooit ontkend. alleen wilders benoemd de verkeerde problemen en geeft geen oplossingen. dát is het probleem met wilders.
Precies. Als je het probleem niet juist benoemt, kan je nooit een passende oplossing vinden.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef Asphias het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. er is een probleem van hangjongeren. een deel van deze hangjongeren is marokkaans, goed gezien.
echter, een ander deel is nederlands.
wat voor ene fuck heb je er aan om alleen de marokkanen aan te pakken dan? ga gewoon goed beleid maken voor hangjongeren. dat is het probleem.
[..]
nee.
wilders benoemt Islam als probleem. de islam is het probleem niet, het probleem is hangjongeren (van nederlandse óf buitenlandse afkomst).
wilders stelt oplossingen voor om marrokaantjes het land uit te sturen, maar daarmee lost hij niet het probleem op van nederlandse hangjongeren.
kortom: wilders bedenkt problemen die er niet zijn (islam), en stelt onmogelijke oplossingen voor(nee, met scherp schieten past niet in een rechtstaat. mensen deporteren ook niet.), die ook nog eens maar een deel van de problemen oplossen.
dan kan je nog zo hard roepen dat marokkaanse hangjongeren een probleem zijn, maar dat heb ik nooit ontkend. alleen wilders benoemd de verkeerde problemen en geeft geen oplossingen. dát is het probleem met wilders.
Wat? zeg je me nu?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:38 schreef Rick_dB het volgende:
Dit vraag ik mij al geruime tijd af.. Is dit uit angst voor de islam of de criminaliteit? Zit er meer achter? Vroeger was een groot deel van Nederland behoorlijk rechts, vooral toen we het nog hadden over immigratie van marokkanen. Sinds de dood van Pim Fortuyn en Theo van Gogh is dit een stuk minder geworden.
Dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef kossikvassik2 het volgende:
Omdat hij roept dat de elite in Den Haag niks doet, zelf 7 weken in het Catshuis gaat zitten onderhandelen over iets waar Groenlinks, D66 en Christenunie binnen 2 dagen kunnen onderhandelen MET resultaat!
Meer veiligheid kan ook prima MET het bestaan van moskee's in Nederland, ZONDER een verbod op de Koran, en ZONDER buitenlandse staatshoofden te beledigen zoals de Turkse premier.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:58 schreef Rick_dB het volgende:
Ik ben toch niet de enige die staat voor meer veiligheid
Je gaat me toch niet vertellen dat jij bang bent voor Islamisering in [i]Nederland[/i] omdat de moslim bevolking van voornamelijk Afrikaanse landen explosief groeit?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
De cijfers:
1990: 2,3%
2010: 5,5%
2030: 7,8%
Bron
Bijbehorend verhaal bij bron
Geen verzinsel dus.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:02 schreef rop45 het volgende:
Marokkaanse jongeren net zo erg als Nederlandse? 65% Marokkaanse jongeren zijn ooit met de politie in aanraking gekomen.
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1t8Rv7ezE
Alsof een agent die de keuze maakt om cavia's te redden geschikt zou zijn om kinderlokkers op te sporen en in te rekenen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:42 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Helaas een erg ongelukkige waarheid. Er zijn nou eenmaal al weinig agenten en ze dan inzetten voor cavia's is een beetje dom... Kuch ... Populistisch.
Nee maar ze hebben wel hetzelfde salaris hè?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Alsof een agent die de keuze maakt om cavia's te redden geschikt zou zijn om kinderlokkers op te sporen en in te rekenen.
Allemaal flauwekul, aangezien de werkdruk bij de politie al hoog genoeg is. Ik zou maar eerst de capaciteit en efficiëntie van de korpsen aanpakken voordat ze zich met deze extra werkzaamheden bezighouden.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:25 schreef Truffelvarken het volgende:
Er zijn 51.000 agenten in Nederland, als er daarvan 50, naast hun andere werk, worden opgeleid om dierenleed in de gaten te houden en herkennen, lijkt mij dat niet verschrikkelijk.
Ze zullen, lijkt mij niet over een verkrachtende pedofiel stappen om naar zijn hond te gaan kijken.
Allemaal gelul dus.
Gewoon het beeld dat mensen van de politie hebben opvijzelen kan al genoeg zijn. Waar de werkdruk volgens mij voornamelijk vandaan komt is door het gebrek aan nieuwe rekruten. Men vind het niet aantrekkelijk meer, omdat men over het algemeen weinig positieve ervaring met de politie heeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Allemaal flauwekul, aangezien de werkdruk bij de politie al hoog genoeg is. Ik zou maar eerst de capaciteit en efficiëntie van de korpsen aanpakken voordat ze zich met deze extra werkzaamheden bezighouden.
Ja... en de vuilnisman ook, ...ook niet nodig dan want ook de vuilnisman kan achter crimi's aanzittenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben wel hetzelfde salaris hè?
Ik bedoelde dus dat je voor hetzelfde geld andere mensen kan aannemen, slimmerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:52 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ja... en de vuilnisman ook, ...ook niet nodig dan want ook de vuilnisman kan achter crimi's aanzitten
Angst zaaien om stemmen te winnen en politieke invloed te vergroten is iets wat Wilders rechtstreeks uit zijn geliefde Amerika heeft overgenomen; het is tevens een bijzonder kwalijke ontwikkeling van de laatste 10, 20 jaar waar steeds meer politici en vooral de media zich schuldig aan maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De oogkleppen gingen op, spindokters bedachten voor het domme RTL4-volk dat er iets als multikul zou bestaan en de op Amerikaanse leest gestoelde media overbelichten op leugenachtige wijze overlast in programma's als Hart van Nederland. Alles om 'de Nederlander' bang en navelstaarderig te maken, onderwijl de economie steeds slechter draaide. Ultiem moment van dat falende klimaat is het 7 weken verstoppertje spelen van 'onze leiders' om een oplossing te verzinnen voor de begrotingsproblemen met als eindresultaat nog meer ellende en stilstand. Klinkt best verkeerd eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |