theedrinken en (zand)-negers knuffelenquote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef Paul het volgende:
Ben benieuwd wat je allemaal op zo'n dag kan doen
Lees je in: http://nu.pvda.nl/bericht(...)-voor-Nederland.htmlquote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef Paul het volgende:
Ben benieuwd wat je allemaal op zo'n dag kan doen
Fuck, je was me voor.quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef leeell het volgende:
[..]
theedrinken en (zand)-negers knuffelen
Ja oom Remlof, ik neem wel mijn boterhamtrommel mee ok?quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees je in: http://nu.pvda.nl/bericht(...)-voor-Nederland.html
Met het RECHTSE kabinet is het veel oneerlijkerquote:
Dat t-shirt.quote:Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef Paul het volgende:
REMLOF IK HEB GERESERVEERD!!!
SPEKMAN HERE I COME BABY!
[ afbeelding ]
Hans is tof.quote:Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef Paul het volgende:
REMLOF IK HEB GERESERVEERD!!!
SPEKMAN HERE I COME BABY!
[ afbeelding ]
JA dat zeg ik dus ook al jarenquote:
Ja nou, maar de rijken gaan maar lekker veel belasting betalen jaquote:Op maandag 23 april 2012 21:21 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind het heel eerlijk dat iemand die 60 uur per week werkt meer krijgt dan iemand die de hele week bankhangt en de rabobank de schuld geeft.
Ik ook. En de PvdA ook.quote:Op maandag 23 april 2012 21:21 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind het heel eerlijk dat iemand die 60 uur per week werkt meer krijgt dan iemand die de hele week bankhangt en de rabobank de schuld geeft.
Je hebt een nieuwe bank nodig om vanaf te roeptoeteren?quote:Op maandag 23 april 2012 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja nou, maar de rijken gaan maar lekker veel belasting betalen ja
![]()
![]()
Gelukkig zijn jouw argumenten waarom de PvdA zo geweldig is veel beter inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef Paul het volgende:
Mensen die PVDAdoen he?! Die hebben geen argumenten waarom PVDA stom is!
Ha! PVDA is gewoon de bom![]()
Ja want!!!!!!!!quote:Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw argumenten waarom de PvdA zo geweldig is veel beter inderdaad.
Als ze dat congres nou eens afschaffen houden ze nog geld over voor de zorg.quote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik kan met 40% korting naar Utrecht met de dalurenkaart gefinancierd door mijn baas
En jullie beleid voor meer belastingen rijken,directeuren etc. Dat gaat pas wat kosten, de directeuren en management team van bedrijven zijn de initiatief nemers om meer omzet te draaien, en als je ze nog meer kort op hun salaris en bonussen. Dan wordt de werklust voor hun ook wel een stuk minder, En dat gaat ook gevolgen hebben.quote:
Jawel, beneden-modalen en allochtonen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
We zetten in ieder geval niet hele bevolkingsgroepen weg als minderwaardig.
Onzin: http://nu.pvda.nl/standpuntenquote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, beneden-modalen en allochtonen.
De zieligheidsstempel is net zo denigrerend als de PVV.
Ditquote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, beneden-modalen en allochtonen.
De zieligheidsstempel is net zo denigrerend als de PVV.
Rijken zijn al rijk genoegquote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
En jullie beleid voor meer belastingen rijken,directeuren etc. Dat gaat pas wat kosten, de directeuren en management team van bedrijven zijn de initiatief nemers om meer omzet te draaien, en als je ze nog meer kort op hun salaris en bonussen. Dan wordt de werklust voor hun ook wel een stuk minder, En dat gaat ook gevolgen hebben.
Ik lees alleen maar "Zieluuuuuuuuuuuuuug die mensen, zieluuuuuuuuuug!"quote:
Lekker kort door de bocht.quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Rijken zijn al rijk genoeg
Het moet eerlijker!
Eerlijker
Dan heb je het niet gelezen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar "Zieluuuuuuuuuuuuuug die mensen, zieluuuuuuuuuug!"
Je weet dat wij gelijk hebben en daarbij Remlof was altijd Admin en ik ben weblogger, dus hee, ik zou ons maar eens wat serieuzer nemen als ik jou was.quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar "Zieluuuuuuuuuuuuuug die mensen, zieluuuuuuuuuug!"
quote:
Ik lees (als een ware intellectueel) altijd tussen de regels door.quote:
Mee eensquote:Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja want!!!!!!!!
Iedereen moet gelijke kansen krijgen. Dus ook als je minder geld hebt, moet je een goede opleiding kunnen volgen en een goede baan kunnen vinden. Het is iemands eigen verantwoordelijkheid of je die kansen ook benut, natuurlijk.
Dat zie ik los van elkaar, topsalarissen die stijgen en meer daklozen en armoede. Geld genereert geld, als de topsalarissen stijgen dan is er bij een gezond bedrijf ook groei voor de midden en lagere inkomens. Groeiende salarissen zijn goed voor de economie.quote:Eerlijk delen van de welvaart die we samen opbouwen. Er mogen best verschillen van inkomen zijn, maar de sterkste schouders kunnen en moeten wel de zwaarste lasten dragen. Meer daklozen en armoede in Nederland betekent dat we de verkeerde kant opgaan, helemaal als je ziet dat de topsalarissen heel hard stijgen.
Dat wil iedereen, maar iedereen geeft er een andere inuvlling aan, iets zegt me dat ik er een andere visie heb op Verantwoord, Toekomstgerischt en Balansquote:Een land, een stad moet Verantwoord groeien. Toekomstgericht. Ogen naar voren. Vertrouwen in wat komen gaat. Stilstaan is achteruitgaan. Werken aan meer welvaart. We zijn geen museum. Maar groeien moet wel in balans, in harmonie met de natuur, de mensen, de omgeving, de geschiedenis, de cultuur.
De goede kant op? Amsterdam als voorbeeld zeker, die mooie stad gaat naar de knoppen onder het bestuur van de PvdA. De goede kant op? Nog een mooi voorbeeld is Aleid van Utrecht. Verder is minder bestuur en minder regels ook een vorm van bestuur, die ook nog eens stukken goedkoper is.quote:Geloof in een stuurbare samenleving. Je kunt vanuit de politiek lang niet alles beïnvloeden. De samenleving is niet helemaal maakbaar zoals je wilt. Maar je kunt wel sturen. Zorgen dat het de goede kant opgaat. De PvdA gaat dat niet uit de weg, ook als het moeilijk is.
Respect voor iedereen en alles wat er is, maar ondertussen de 1,6 miljoen Wilders stemmers schofferenquote:Dromen is goed, maar een stad is geen luchtkasteel, er moet ook bestuurd worden. Dat kan alleen als je principes en idealen realistisch in de praktijk brengt, met respect voor iedereen en alles wat er is. De PvdA is een partij die op een haalbare manier aan een betere samenleving. Dromen is goed, doen is beter.
Mwah bestuurders moeten besturen en niet hun koppie naar de waan van de dag laten waaien. Gewoon 4 jaar doen waarvoor je betaald wordt en niet voor iedere natte scheet het volk raadplegen. Luister wel eens naar mensen die verstand van zaken hebben ook al hebben ze een andere visie dan je idealen.quote:Mensen willen meer betrokken worden bij beslissingen die belangrijk voor ze zijn. Eens in de 4 jaar naar de stembus is te weinig in de 21 e eeuw. De democratie moet worden verbeterd, bestuurlijke vernieuwing heet dat. De PvdA heeft nog geen afgerond standpunt over hoe dat precies moet, maar is er wel mee bezig. Betrek de mensen voordat je beslissingen neemt, in plaats van alleen maar achteraf bij beroep en bezwaar.
Mee eens maar dus ook geen positieve discriminatie.quote:Iedereen heeft gelijke rechten en plichten, ongeacht geloof, ras, sexuele geaardheid, geslacht. In feite artikel 1 van de grondwet in Nederland; dat zou dus vanzelfsprekend moeten zijn. Maar soms hoor je politici zeggen dat mensen met een bepaald geloof of ras of sexuele geaardheid andere rechten en plichten hebben. Dat is onverteerbaar en dat vindt iedereen in de PvdA die ik ken.
Bouwt aan meer democratie, net hadden ze nog geen visie erop hoe het moest. Meer welvaart? Heb ik niet gelezen hoe ze dat gaan bieden.quote:De PvdA is kortom een progressieve, realistische, sociale en democratische beweging die bouwt aan meer democratie, meer welvaart en een betere toekomst voor iedereen!
Jij en Remlof. Mooi dat idealisme.quote:
Kom naar onsquote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij en Remlof. Mooi dat idealisme.
Ik ben wel naar de SP overgestapt. Met pijn in mijn hart.
alsof het ook maar iets uitmaakt wat wij willenquote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht je niet in dit subforum hè...
Pas op, straks ketent hij zich aan je auto.quote:
Ja, maar op basis van de TT wist je al dat dit een leuk topic zou worden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof het ook maar iets uitmaakt wat wij willen
Neuh die is over 4 jaar commissaris bij Essent / Vatteval.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas op, straks ketent hij zich aan je auto.
Ik heb alle respect voor remlof.quote:
Doe eens normaal manquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb alle respect voor remlof.
Maar 0,0 voor PvdA'ers.
En ik ben lid van de meest asociale partij van Nederland.quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe eens normaal manWat heb je tegen ons
Wij zijn de meeste sociale partij van NL ja
en de SP dan?quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Die titel heeft Roemer toch bij jullie weggehaald?quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Gewoon VVD stemmen weer.quote:
Past goed bij me.quote:
en fc zwolle is veel sterker dan IJsselmeervogels.quote:
Nou! Daar vergis je je in. Ijsselmeervogels is best goed hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
en fc zwolle is veel sterker dan IJsselmeervogels.
Roemer doet het op links ook best aardigquote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou! Daar vergis je je in. Ijsselmeervogels is best goed hoor.
Je gebruikt zelfs al een VMBO spellingquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
R E S P C E T, zo'n VMBO woord is dat geworden. Iets wat men standaard denkt te krijgen door het geven van een grote bek.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik ben lid van de meest asociale partij van Nederland.
Fawakka, ieck represent jwtz!
Dat kan lekker wel van de PVDA en weetje ik heb al heel veel boekjes van ze gekregenquote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]sinds wanneer kun je lid worden van de PVV?
Toe maar. Ik was even Nieuwsuur kijken. Maar ik heb niets tegen je, ik ken je niet eens. Ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt, het zal wel van reacties van mij op je posts komen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zou het willen he... Maar nee: ik vind je een gevaarlijke gek, kortzichtig en extremistisch in zijn denken. Wat jij eventueel van mij zou denken interesseert me niet. Ik hecht weinig waarde aan de manier waarop jouw oordelen zich vormen, dus ik kan het prima van me af laten glijden. Maar dat neemt niet weg dat ik er genoegen in kan scheppen je af en toe over je thee te helpen. Gewoon, omdat het zo gemakkelijk gaat
Tot zaterdagquote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef zwelgje76 het volgende:
Goed dat ik dit topic zo maar even zie want ik wist niet dat de ledenraad was. Toch maar even naar toe, eens zien wat ze over de ontstane situatie te zeggen hebben. En oh ja: campagne-tijd komt er weer aan!!!! Leuk.
Nee, ik ga bijvoorbeeld om aan te geven dat ik vind dat we die 3% norm niet moeten overschrijden volgend jaar, zoals Samsom wil.quote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jullie gaan om te trollen, neem ik aan?
Terecht. Als we het niet nakomen worden we nog meer het lachertje van Europaquote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga bijvoorbeeld om aan te geven dat ik vind dat we die 3% norm niet moeten overschrijden volgend jaar, zoals Samsom wil.
Stem dan gewoon geen PvdA en zeg je lidmaatschap op.quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga bijvoorbeeld om aan te geven dat ik vind dat we die 3% norm niet moeten overschrijden volgend jaar, zoals Samsom wil.
De beste optie uiteraard.quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stem dan gewoon geen PvdA en zeg je lidmaatschap op.
Beste, enige, verstandigste, ga zo maar door.quote:
Nee, want de standpunten van de PvdA staan nog steeds het dichtste bij de mijne van alle partijen. En het is een democratische partij, daarom kan ik mijn mening geven en hopen dat ze daar wat mee doen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stem dan gewoon geen PvdA en zeg je lidmaatschap op.
Alle partijen behoudens PVV zijn democratisch, dus dat geneuzel heeft nul waarde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de standpunten van de PvdA staan nog steeds het dichtste bij de mijne van alle partijen. En het is een democratische partij, daarom kan ik mijn mening geven en hopen dat ze daar wat mee doen.
JA ZO IS HET JAquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:20 schreef zwelgje76 het volgende:
Het allermooiste van de PvdA: iedereen mag gewoon een eigen mening hebben zonder dat ze daarvoor worden bestempeld als dissident of zonder dat ze dan gedwongen zijn om de partij te verlaten. Daar kunnen andere partijen nog wat van leren! De PvdA is een mooie partij, de haters zijn gewoon jaloers.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA moge branden in de hel waar ze vandaan komen.
Ik heb nog wel meer haat one-liners, just in case.quote:
Je hebt gewonnen Paulquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:29 schreef Paul het volgende:
De PVDA is niet te stoppen mensen, de VVDers verlaten the building
Zet jij mijn pareltjes dan even terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ach kom nou, blijf, je hebt mijn mooie blauwe bescherming.
Mogen wij jouw parels niet meer lezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet jij mijn pareltjes dan even terug
Die staat in je notes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA moge branden in de hel waar ze vandaan komen.
Nee dat is de VVD.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hebben ze ook bitterballen met een vlaggetje daar?
Proest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staat in je notes.
Help liever dit topic ontopic te houden, zelfde geldt voor ElisaB.
Champagne en olijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen bier. En misschien een kaasplankje.
Ook bij de VVD moeten ze bezuinigen door teruglopende ledenaantallen en minder inkomsten in de partijkas.quote:
Ach, dan maar Prosecco en Aldi olijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook bij de VVD moeten ze bezuinigen door teruglopende ledenaantallen en minder inkomsten in de partijkas.
En welke VVD'er gaat ze halen bij de Aldi?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dan maar Prosecco en Aldi olijven.
Gewoon een Adidas trainingsjack over je pak heentrekken en een pet opzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En welke VVD'er gaat ze halen bij de Aldi?
Dat is je politieke doodsvonnis in die kringen.
Dat is best wel treurig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon een Adidas trainingsjack over je pak heentrekken en een pet opzetten.
Undercover shopping.
quote:De Telegraaf staat voornamelijk stil bij de enorme gevolgen voor Nederland en besteedt daarnaast veel aandacht aan de PvdA, die volkomen buitenspel staat. "De sociaaldemocraten hebben het nakijken nu ze geen enkele invloed hebben gehad op het omvangrijke bezuinigingspakket. De verhoudingen tussen de linkse oppositiepartijen zijn daardoor flink verzuurd."
WIJ ZIJN MORGEN BOOS JA, EN WE HEBBEN NIETS TE MAKEN MET HET PROGRAMMA VAN DE SPquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:03 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat een leuk beraad worden. Beetje doen alsof het de bedoeling was, daarna collectief boos met de armen over elkaar zitten en daarna lekker het programma van de SP oplezen.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:03 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat een leuk beraad worden. Beetje doen alsof het de bedoeling was, daarna collectief boos met de armen over elkaar zitten en daarna lekker het programma van de SP oplezen.
Ik heb al gereserveerd, jij ook?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef Paul het volgende:
Update: Je kan je niet meer aanmelden, de bijeenkomst is vol. Op pvda.nl wordt de ledenraad live uitgezonden.
![]()
Post de foto's maarquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat Remlof en ik een topmiddagje gaan beleven.
Is er ook nog koffie en cake?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat Remlof en ik een topmiddagje gaan beleven.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben Winston en ik zeg, laten we even genieten van dit filmpje.
Is er al gezegd dat het eerlijker moet? Zijn jullie er met nieuwe energie tegenaan aan het gaan?quote:
Waarschijnlijk moeten ze eerst over hun schaduw heen stappen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is er al gezegd dat het eerlijker moet? Zijn jullie er met nieuwe energie tegenaan aan het gaan?
Die kreet heb ik gelukkig niet gehoord. En ook niet die over een stip aan de horizonquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten ze eerst over hun schaduw heen stappen.
Heeft ook mijn twijfels voor een groot deel weggenomen. En het was voor een eerste keer in ieder geval leuk om een keer mee te maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kreet heb ik gelukkig niet gehoord. En ook niet die over een stip aan de horizon
Verder een goeie ledenraad, mijn twijfels zijn weggenomen en ik blijf de PvdA volop steunen.
Wat was je indruk in 1 woord? (en nu niet 'apart' zeggen)quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:01 schreef Paul het volgende:
Het was een aparte ervaring, ik moet het nog even op me laten inwerken
Eerlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was je indruk in 1 woord? (en nu niet 'apart' zeggen)
Interessant, en ik schrok wel van de schreeuwerds. En verder was het vaak nog moeilijk te volgen voor me. Teveel indrukken in 1 keer en mensen die te hard om me heen praten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet meegestemd hebt danquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:33 schreef Paul het volgende:
Ik kan niet zeggen de standpunten waren goed of slecht, moet ik het debat nog eens rustig nakijken op de site van de pvda
Coherent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja daarom stemde ik dus expres niet meequote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet meegestemd hebt dan
Al mocht je dat wel.
Score!quote:
Vooral die man van motie 2. Die was wel erg druk soms.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Interessant, en ik schrok wel van de schreeuwerds.
Heb gewoon meegestemd. Heb het tussendoor nog wat gelezen en kom me wel een redelijk beeld schetsen. Bij motie 2 vond ik sectie C niks, dus dat was makkelijk. Heb alleen nog getwijfeld over motie 3.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet meegestemd hebt dan
Al mocht je dat wel.
Heeft Rutte al een Hitler snorretje?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft ze haar voorhoofd al kaalgeschoren voor een coup de Mao?
Nee, maar Rutte prijst dan ook Hitler niet de hemel in, waar Mao Li Vos met haar liefelingsdictator er wel wat van kan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft Rutte al een Hitler snorretje?
Geef eens één quote van Mei Li Vos waar ze Mao Zedong de hemel in prijst dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar Rutte prijst dan ook Hitler niet de hemel in, waar Mao Li Vos met haar liefelingsdictator er wel wat van kan.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef eens één quote van Mei Li Vos waar ze Mao Zedong de hemel in prijst dan?
Ik denk dat je vooral de ironie mistquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
40 miljoen doden is wellicht "ietwat hard" ja.domme doos.
Ja zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral de ironie mist
Ze had het inderdaad beter anders kunnen zeggen, maar ik weet zeker dat het ironisch bedoeld is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen.![]()
"Hitler was een goede man, gratis auto's, mooie vakanties voor werknemers, vakbonden, maar wellicht ietwat hard te werk gegaan, maar wel met goede bedoelingen".
Zal ook wel ironisch zijn als iemand dit predikt of niet?
Het was gewoon een loze domme uitspraak, zeker voor een politica.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze had het inderdaad beter anders kunnen zeggen, maar ik weet zeker dat het ironisch bedoeld is.
En er is al helemaal geen sprake van "de hemel in prijzen" zoals jij zei.
Nee het is niet dom, de kans is alleen groot dat het verkeerd begrepen wordt. Daarom is het niet handig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gewoon een loze domme uitspraak, zeker voor een politica.
Jij vindt die uitspraak werkelijk waar niet dom?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het is niet dom, de kans is alleen groot dat het verkeerd begrepen wordt. Daarom is het niet handig.
Ik vind het niet handig. En nu weer ontopic, mod.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij vindt die uitspraak werkelijk waar niet dom?
Het gedeelte mej li vos deel ik met Voorschrift. Misschien een apart topic waard, waarin je die ironie dan uitlegt? Ik zie je alleen vaag antwoorden geven in dit topic,als het was interessant. etc etc. Is dit topic dan een soort SC ? Gewoon melden dat je naar een ledenvergdering gaat en dat was het?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het niet handig. En nu weer ontopic, mod.
Hier greep ik in omdat ik dacht dat het topic een discussie waarde zou krijgen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:50 schreef paddy het volgende:
Jammer dat dt topic dan weer verbaggerd moet worden.Waarom niet hier gewoon serieus reageren en antwoorden? Kunnen dezelfde users in het VVD topic toch ook?
Zelfde vraag als Karinaquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:05 schreef Karina het volgende:
Jullie posten een verslag neem ik aan? Ik ben benieuwd
Paul is nog een paar maanden bezig om al de indrukken te verwerken.quote:Op zondag 29 april 2012 15:05 schreef Ferdo het volgende:
Interessanter is dus inderdaad hoe de Ledenraad verliep en wat de indruk was.
ehm.. mag ik je eraan herinneren dat het juist veel "linkse" mensen zijn die vooral zichzelfquote:Op maandag 23 april 2012 21:09 schreef Rummikub het volgende:
Altijd die rijken met hun villa's tsjongejonge tuig dat het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |