Alle partijen behoudens PVV zijn democratisch, dus dat geneuzel heeft nul waarde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de standpunten van de PvdA staan nog steeds het dichtste bij de mijne van alle partijen. En het is een democratische partij, daarom kan ik mijn mening geven en hopen dat ze daar wat mee doen.
JA ZO IS HET JAquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:20 schreef zwelgje76 het volgende:
Het allermooiste van de PvdA: iedereen mag gewoon een eigen mening hebben zonder dat ze daarvoor worden bestempeld als dissident of zonder dat ze dan gedwongen zijn om de partij te verlaten. Daar kunnen andere partijen nog wat van leren! De PvdA is een mooie partij, de haters zijn gewoon jaloers.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA moge branden in de hel waar ze vandaan komen.
Ik heb nog wel meer haat one-liners, just in case.quote:
Je hebt gewonnen Paulquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:29 schreef Paul het volgende:
De PVDA is niet te stoppen mensen, de VVDers verlaten the building
Zet jij mijn pareltjes dan even terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ach kom nou, blijf, je hebt mijn mooie blauwe bescherming.
Mogen wij jouw parels niet meer lezenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet jij mijn pareltjes dan even terug
Die staat in je notes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA moge branden in de hel waar ze vandaan komen.
Nee dat is de VVD.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hebben ze ook bitterballen met een vlaggetje daar?
Proest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staat in je notes.
Help liever dit topic ontopic te houden, zelfde geldt voor ElisaB.
Champagne en olijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen bier. En misschien een kaasplankje.
Ook bij de VVD moeten ze bezuinigen door teruglopende ledenaantallen en minder inkomsten in de partijkas.quote:
Ach, dan maar Prosecco en Aldi olijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook bij de VVD moeten ze bezuinigen door teruglopende ledenaantallen en minder inkomsten in de partijkas.
En welke VVD'er gaat ze halen bij de Aldi?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dan maar Prosecco en Aldi olijven.
Gewoon een Adidas trainingsjack over je pak heentrekken en een pet opzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En welke VVD'er gaat ze halen bij de Aldi?
Dat is je politieke doodsvonnis in die kringen.
Dat is best wel treurig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon een Adidas trainingsjack over je pak heentrekken en een pet opzetten.
Undercover shopping.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |