quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:03 schreef eriksd het volgende:
Dat gaat een leuk beraad worden. Beetje doen alsof het de bedoeling was, daarna collectief boos met de armen over elkaar zitten en daarna lekker het programma van de SP oplezen.
Ik heb al gereserveerd, jij ook?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:11 schreef Paul het volgende:
Update: Je kan je niet meer aanmelden, de bijeenkomst is vol. Op pvda.nl wordt de ledenraad live uitgezonden.
![]()
Post de foto's maarquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat Remlof en ik een topmiddagje gaan beleven.
Is er ook nog koffie en cake?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat Remlof en ik een topmiddagje gaan beleven.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben Winston en ik zeg, laten we even genieten van dit filmpje.
Is er al gezegd dat het eerlijker moet? Zijn jullie er met nieuwe energie tegenaan aan het gaan?quote:
Waarschijnlijk moeten ze eerst over hun schaduw heen stappen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is er al gezegd dat het eerlijker moet? Zijn jullie er met nieuwe energie tegenaan aan het gaan?
Die kreet heb ik gelukkig niet gehoord. En ook niet die over een stip aan de horizonquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten ze eerst over hun schaduw heen stappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |