Pas op, straks ketent hij zich aan je auto.quote:
Ja, maar op basis van de TT wist je al dat dit een leuk topic zou worden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof het ook maar iets uitmaakt wat wij willen
Neuh die is over 4 jaar commissaris bij Essent / Vatteval.quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas op, straks ketent hij zich aan je auto.
Ik heb alle respect voor remlof.quote:
Doe eens normaal manquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb alle respect voor remlof.
Maar 0,0 voor PvdA'ers.
En ik ben lid van de meest asociale partij van Nederland.quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe eens normaal manWat heb je tegen ons
Wij zijn de meeste sociale partij van NL ja
en de SP dan?quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Die titel heeft Roemer toch bij jullie weggehaald?quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Gewoon VVD stemmen weer.quote:
Past goed bij me.quote:
en fc zwolle is veel sterker dan IJsselmeervogels.quote:
Nou! Daar vergis je je in. Ijsselmeervogels is best goed hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
en fc zwolle is veel sterker dan IJsselmeervogels.
Roemer doet het op links ook best aardigquote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou! Daar vergis je je in. Ijsselmeervogels is best goed hoor.
Je gebruikt zelfs al een VMBO spellingquote:Op maandag 23 april 2012 22:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
R E S P C E T, zo'n VMBO woord is dat geworden. Iets wat men standaard denkt te krijgen door het geven van een grote bek.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik ben lid van de meest asociale partij van Nederland.
Fawakka, ieck represent jwtz!
Dat kan lekker wel van de PVDA en weetje ik heb al heel veel boekjes van ze gekregenquote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]sinds wanneer kun je lid worden van de PVV?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |