SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Bij mij ook ja, dacht het nietquote:Op maandag 23 april 2012 18:57 schreef SoldMayor het volgende:
Bij mij komt er op de kieswijzer het volgende uit.
CDA en PVV gelijk boven aan.
SP
TON
VVD
![]()
Ach ja, dit is op basis van het verkiezingsprogramma in 2010. Denk dat de nadruk nu vooral op de AOW, woningmarkt en Europa zal komen te liggenquote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, dacht het niet
PVV, CDA, SP en TON stem ik uit principe niet op en dan kom je al halverwege de lijst uit
Ja stond er ook bij dat van 2010 toch?! Daarom zie wel wanneer het zover isquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach ja, dit is op basis van het verkiezingsprogramma in 2010. Denk dat de nadruk nu vooral op de AOW, woningmarkt en Europa zal komen te liggen
Die heb ik ook voorbij zien komenquote:
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die heb ik ook voorbij zien komen
Zitten een paar hele vette tussen! Vooral de captain america, vendetta en superman sneakers
Die Supermans zijn dik!quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die heb ik ook voorbij zien komen
Zitten een paar hele vette tussen! Vooral de captain america, vendetta en superman sneakers
Zuurpruimquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.quote:
3, 5, 6 en 9quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...
Neu, gewoon een normale broek erop dragen, kan prima.quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.
Care iddquote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso wordt je niet serieus genomen als je zulke schoenen draagt.
Dat is een ander verhaal, maar wat kan mij het boeien wat iemand over mij denktquote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt jij toch al niet.
Beter een US account! 1600 point voor 11 euro op ebay.quote:
Nja dit is wel cheap, en ebay is minderquote:Op maandag 23 april 2012 22:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beter een US account! 1600 point voor 11 euro op ebay.
Overrated. Zusje van Diego.quote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou al die sneakers wel rocken!
Jammer dat ze alleen niet bestaan
Maar pringles snapt het niet, want hij is te jong om ales te herkennen, als je dora erop zet is het voor hem een instant buy!
Wat is minder? ebay is ideaal, gewoon paypal en je hebt perfecte verzekering.quote:Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dit is wel cheap, en ebay is minder
Ongeacht of het een goede of slechte zaak is; een federaal Europa komt er vroeg of laat toch. Dat zie je aan alles. We vinden het zelfs normaal dat in de bios tegenwoordig voor aanvang van de film een propagandistisch spotje van de EU wordt gedraaidquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben in principe D66. Maar ik heb nogal wat problemen met de pro-Europa politiek van ze. Ik begrijp de noodzaak ervan momenteel. Maar ik denk dat op den duur het Nederland ontzettend gaat tegenhouden. Niet op economisch gebied, maar wel op elk ander gebied.
Europa wil gewoon een te grote vinger in de pap krijgen en ik ben bang dat het uiteindelijk de soevereiniteit van een hoop landen de kop zal kosten.
Ja oke, bij die site van net, krijg je zelfs telefoon van hunquote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is minder? ebay is ideaal, gewoon paypal en je hebt perfecte verzekering.
Koop erg veel daar en slechts 1x opgelicht (met open ogen erin, te goedkope prijs) en kreeg me geld terug van paypal.
Plus 11 euro vs 19 euro...
quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossdale, je hebt gvd goed je best gedaan op sommige baantjes
Al geef je me honderd euroquote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien vind je die wel leuk Tauch
Nou dat heb ik anders nog nooit gezien en vind ik absoluut niet normaal kan ik je vertellen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ongeacht of het een goede of slechte zaak is; een federaal Europa komt er vroeg of laat toch. Dat zie je aan alles. We vinden het zelfs normaal dat in de bios tegenwoordig voor aanvang van de film een propagandistisch spotje van de EU wordt gedraaid
Hmm misschien beter eerst over na kunnen denken? of was het al zo fucked up dat het niet meer ging?. Nu klinkt het alsof je het hebt gedaan zonder over na te denken?quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef dreamzk het volgende:
Uitgemaakt met vriendin, baal er wel snoeihard van. Twijfel zelfs of ik wel goede beslissing heb gemaakt.
Twee keer in de Pathé gezien dit jaar, één minuutquote:Op maandag 23 april 2012 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou dat heb ik anders nog nooit gezien en vind ik absoluut niet normaal kan ik je vertellen.
Ik had hetzelfde, alleen had ik nog PvD voor CDAquote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Rossdale het volgende:
Via stemwijzer kom ik ook weer bij de PVV uitEén-issue-partij met populistische andere punten waar ze toch geen waarde aan hechten. Wel slim want zo rollen ze altijd hoog uit zulk soort testjes
VVD als 2e en CDA als 3e. Ik vond het al zo gek dat ik bij die andere test op extreem links uitkwam
Ah, die had ik uitgevinktquote:Op maandag 23 april 2012 23:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, alleen had ik nog PvD voor CDA
Ik was heel hyped voor deel 1, maar die viel achteraf behoorlijk tegen. Dus neequote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand die deze gaat halen trouwens? Ik wacht het even af, maar hij lijkt me best vet.
Ging al tijdje de kut op, maar wist het ook zeker. Totdat ze huilend beloofde dat ze zou veranderen enz. Daardoor ging ik twijfelen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm misschien beter eerst over na kunnen denken? of was het al zo fucked up dat het niet meer ging?. Nu klinkt het alsof je het hebt gedaan zonder over na te denken?
Hmm geen 2de kans mogelijk ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ging al tijdje de kut op, maar wist het ook zeker. Totdat ze huilend beloofde dat ze zou veranderen enz. Daardoor ging ik twijfelen.
Fucked up G. Wat moest ze veranderen dan of heb je het daar liever niet overquote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ging al tijdje de kut op, maar wist het ook zeker. Totdat ze huilend beloofde dat ze zou veranderen enz. Daardoor ging ik twijfelen.
De spanning bouwt redelijk op, ik verwacht binnenkort een klapperquote:Op maandag 23 april 2012 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er gebeurt zo weinig in die nieuwe afleveringen.
Laten we hopen van wel jaquote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
De spanning bouwt redelijk op, ik verwacht binnenkort een klapper
Ik hoop het. Met draken en alles.quote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
De spanning bouwt redelijk op, ik verwacht binnenkort een klapper
Dat einde iddquote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel ja. deze ep vond ik zelf wat minder
. Einde wel weer tof
quote:
Ik mis een krokantje, en een zoetje, en een bordje en mesje en vorkje en kokje etc.quote:
Moet onderdrukken om antwoord te geven hngggggquote:
Gewoon 30 minuten lang schelden en vloekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een kanker spel is dat.![]()
![]()
![]()
Wacht maar over een week geef ik jou dikke batta
Welke debiel kiest dan ook zo'n pauper track.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon 30 minuten lang schelden en vloeken![]()
![]()
probeer hem morgen nog eens dushiquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Welke debiel kiest dan ook zo'n pauper track.![]()
![]()
![]()
Kankerspel.
Ik denk het juist nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef KoningStoma het volgende:
Klinkt als een spel dat ik ook moet spelen
Ik vond deze aflevering juist briljant. Nieuwe stad ontdekken, oorlog tussen de 2 broers en Carice die een wezen werpt. Heerlijk!quote:Op maandag 23 april 2012 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er gebeurt zo weinig in die nieuwe afleveringen.
Dat overleeft je controller nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef KoningStoma het volgende:
Klinkt als een spel dat ik ook moet spelen
Eindelijk iemand die slechtere tijden neerzet dan ik?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een kanker spel is dat.![]()
![]()
![]()
Wacht maar over een week geef ik jou dikke batta
Ik heb alle delen voor ze.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.jobtrack.nl/jo(...)&jonr=2546911&from=6
Wtf direct solliciteren
Dat viel nog wel mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die slechtere tijden neerzet dan ik?
Laatste seizoen zonder die kerel was wel een stuk minderquote:
Haten op Juliusquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik mis een krokantje, en een zoetje, en een bordje en mesje en vorkje en kokje etc.
Dat gebruik van verkleinwoorden bij dat programma met onze Julius
Ik doe wel mee, iemand moet toch het licht uit doen aan het begin van de baan als de rest al lang en breed over de finish isquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
Maar ik wil wel trials met 4 fokkers tegelijk doen!
Met Nicklas was het al dikke lol XD
Ugly bike contest er ook meteen bij
ik moest ineens aan die 2 meisjes denken bij de motorbeurs, dat iedereen zat te hopen dat ze keihard van die ramp af zouden vallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, iemand moet toch het licht uit doen aan het begin van de baan als de rest al lang en breed over de finish is
Hehe ja inderdaad, al flikkerde die ene er ook bijna afquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik moest ineens aan die 2 meisjes denken bij de motorbeurs, dat iedereen zat te hopen dat ze keihard van die ramp af zouden vallen.
Zo erg is het toch niet?!?!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, iemand moet toch het licht uit doen aan het begin van de baan als de rest al lang en breed over de finish is
Nou, de vorige keer kon ik jullie met geen mogelijkheid bijhoudenquote:
Gigatrack, Hij had 147 fouten, en na 30 minuten kapt een level er gewoon meequote:Op dinsdag 24 april 2012 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die slechtere tijden neerzet dan ik?
IRL of..?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als rossdale gas geef gaat ie achteruit
Als ie LT gebruikt wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als rossdale gas geef gaat ie achteruit
Maar dat level is ook gewoon godsgruwelijk takkelangquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gigatrack, Hij had 147 fouten, en na 30 minuten kapt een level er gewoon mee
dat is dus het rare hij druk RT, en IRL heeft meneer geen goldwing.quote:
Hoeveel zal GTA V wel niet zijn dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
PC-versie Max Payne 3 vraagt 35 gigabyte aan schijfruimte
![]()
Krijgen we dat weer, net als bij Forza 3... rem ik lichtjes voor een bocht om hem lekker in te snijden, begint Pierre te tieren dat ik rij als een bejaardequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is dus het rare hij druk RT, en IRL heeft meneer geen goldwing.
het komt omdat ross als een oude man rijdt
Remmen leer je pas na je dertigstequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, net als bij Forza 3... rem ik lichtjes voor een bocht om hem lekker in te snijden, begint Pierre te tieren dat ik rij als een bejaarde
Dus dat heeft ie allang geleerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Remmen leer je pas na je dertigste
Hij is nu in de caravan fase.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus dat heeft ie allang geleerd.
Das ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Pfft, heb mijn rijbewijs al langer dat dat sommige hier van de basisschool af zijn
Hrmz, ik zou dus echt niet zonder auto kunnen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das ook niet zo moeilijkik heb geen rijbewijs
Daarom heb ik een vriendinquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hrmz, ik zou dus echt niet zonder auto kunnen...
Zei ik toch.. Een half jaar geleden.quote:
Jawel hoor. Als iets niet lukt omdat een spel niet werkt, dan word ik boos. Als iets niet lukt omdat ik faal, dan kan ik er wel om lachen.quote:
Mijn werk is uberhaupt niet met het openbaar vervoer te bereiken en 35 km fietsen vind ik toch echt te verquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom heb ik een vriendin
En ik ben ook niet te beroerd om 15km te fietsen voor mijn werk. Of meer voor een avondje zuipen.
Wat een homo sport is datquote:
Dit dus, maar Stef begrijpt dat nietquote:
quote:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Btw, laat ff weten als het binnen is
Haten op vechtsportquote:
Geloof ik best, alleen lijkt het me gewoon fucking saaiquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op vechtsport. Je hebt geen idee hoeveel meer techniek en inspanning dat kost dan tegen een voetbal trappen of hockeyen. Je zou eens een training mee moeten pakken dan heb je er veel respect voor ipv poep te praten.
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op vechtsport. Je hebt geen idee hoeveel meer techniek en inspanning dat kost dan tegen een voetbal trappen of hockeyen. Je zou eens een training mee moeten pakken dan heb je er veel respect voor ipv poep te praten.
Moet te doen zijn Soldquote:Collector:
Collect all mosaic pieces in Expedition 50G
Expeditionary Nature:
Defeat all 53 nations in Expedition 40G
My Euro:
Win a match in each UEFA EURO 2012 game mode 40G
Glory Moment:
Win Online UEFA EURO 2012 30G
Creating History Together:
Win UEFA EURO 2012 with more than 1 person playing for the same team in all 6 matches 30G
We are the Champions:
Win UEFA EURO 2012 20G
National Pride:
Win an expedition match with all starting 11 from the same nation 10G
On All Fronts:
Defeat one team from each group in Expedition 10G
One Down:
Defeat all teams from a group in Expedition 10G
Make It Possible:
Succeed in a Challenge 10G
Fucking saai? MMA is zo ontzettend uitgebreid je hebt allerlei verschillende stijlen van Karateka's tot wrestlers. Zo puur boksen vind ik ook niet zo spannend om te kijken maar dat is een kunst opzichquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geloof ik best, alleen lijkt het me gewoon fucking saai
Om het zelf te doen natuurlijk, maarja ieder z'n dingquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fucking saai? MMA is zo ontzettend uitgebreid je hebt allerlei verschillende stijlen van Karateka's tot wrestlers. Zo puur boksen vind ik ook niet zo spannend om te kijken maar dat is een kunst opzich
Zelfde geld voor halfnaakte mannen die tegen een bal schoppen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Beetje meppen, beetje schoppen, beetje halfnaakte mannen knuffelen op de grond.
Nee, vind er ook geen bal aan
Als een korte broek een paar schoen en een shirt halfnaakt is dan heb jij het elke zomer wel naar je zin met al die naakte mannen om je heen ofniet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zelfde geld voor halfnaakte mannen die tegen een bal schoppen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als een korte broek een paar schoen en een shirt halfnaakt is dan heb jij het elke zomer wel naar je zin met al die naakte mannen om je heen ofniet?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef KoningStoma het volgende:
Helemaal als ze hun shirt uittrekken of omhoog doen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Robert Bowling richt ontwikkelstudio Robotoki op
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Toen jij het zei ben ik het ook gaan kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zei ik toch.. Een half jaar geleden.
Ah. Ik heb alle afleveringen in 2-3 weken gekeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen jij het zei ben ik het ook gaan kijken
Ik ben blijven haken bij aflevering 5-6 denk ik, nooit meer verder gekekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ah. Ik heb alle afleveringen in 2-3 weken gekeken.
Nadeel is dat die shit zo lang duurt, 1.5u per aflevering.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Sherlock al gezien? Ik ben zo blij met die tip van Teun
De eerste drie afleveringen zijn gewoonweg geniaal, die van het tweede seizoen zijn goed maar wel net iets minder.
Zal ik zo eens aanzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Sherlock al gezien? Ik ben zo blij met die tip van Teun
De eerste drie afleveringen zijn gewoonweg geniaal, die van het tweede seizoen zijn goed maar wel net iets minder.
True, is gewoon een serie films eigenlijk. Net de originele Sherlock Holmes serie/filmsquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nadeel is dat die shit zo lang duurt, 1.5u per aflevering.
Wat is het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand die zin heeft om mee te gaan een dagje?
Even gecomment daar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
3 daags feest van mijn vereniging.quote:
In eerste ibstantie wilde ik ja zeggen. Totdat je zei dat het een feestje van je vereniging is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
3 daags feest van mijn vereniging.![]()
Er wordt uiteraard betaald met plastic munten. [ afbeelding ]
Sowieso altijd in de trein.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
Mensen die in de bus op je telefoon mee zitten te kijken
Ik zat daar net, chickie tegenover me, komt er een of andere fag naast haar zitten die vet opzichtig met haar mee zat te kijkenquote:
sjoerd??quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
Mensen die in de bus op je telefoon mee zitten te kijken
Nigger, we fuck dwarves in the ass.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een baas is die midget in GOT toch ook.De enige met fatsoen en intelligentie in z'n donder.
Dat accentueert zijn sterke kaakkijn en jukbeenderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft hij z'n ogen blauw gemaakt?
Ik betwijfel dat ie het zelf heeft gedaan....quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wil zich profileren als arisch ras?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond fifa?!?@@?#quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
FIFA 12 en Football Manager 2012 binnen
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
Klaagt om voetbal, speelt Fifa 12.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
Succesful troll is succesful.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Whehe schaapjes![]()
Ik heb twee games van Nick overgekocht en hij had de doosjes "gekaft" en er "FIFA 12" en "Football Manager 2012" opgeschreven
Vond het wel een bazenactie
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Kutstudent het volgende:
Vanavond dus rossdale kapot maken met fifa.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De gay boys groep wordt steeds groter.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klaagt om voetbal, speelt Fifa 12.
quote:
Ja kon het echt niet laten eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Whehe schaapjes![]()
Ik heb twee games van Nick overgekocht en hij had de doosjes "gekaft" en er "FIFA 12" en "Football Manager 2012" opgeschreven
Vond het wel een bazenactie
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
Oke, rossdale, je was altijd een persoon waar ik respect voor had, en je mening nam ik serieus en luisterde altijd naar je adviezen.
Ik snapte dat je een andere blik had op voetbal en dat je soms wat domme acties uithaalde door spellen als MW3 te spelen.
Maar nu breekt mijn klomp!!!
Rossdale 46396 - Online playing Tour de France 2011
WTF!!?!@?!@
Over een saaie sport gesproken, ik snap dat sommigen het kijken MAAR OM EEN GAME TE SPELEN VAN DE TOUR.......
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
Oke, rossdale, je was altijd een persoon waar ik respect voor had, en je mening nam ik serieus en luisterde altijd naar je adviezen.
Ik snapte dat je een andere blik had op voetbal en dat je soms wat domme acties uithaalde door spellen als MW3 te spelen.
WTF!!?!@?!@
Over een saaie sport gesproken, ik snap dat sommigen het kijken MAAR OM EEN GAME TE SPELEN VAN DE TOUR.......
Het is een enorm gestripte slechte PCM-kloon, alle reviews kraken de game af maar toch wil ik hem zelf geprobeerd hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
WTF!!?!@?!@
Met de pookjes draaien jonge, schakelen doe je met de triggers, a is pissen op de fiets, b is nieuwe band vragen, c is doping spuiten en y is eten scorenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
LT = linkertrapper
RT = rechtertrapper
??
Want?quote:
Hoezo? barca geeft het zelf weg... tegen 10 man en een penalty missen...quote:
Met 27% balbezit in de finale komen. Wat een kutclubquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef dreamzk het volgende:
Anti-voetbal prevaleert. Wat een tyfusmongolen bij chelsea. Finale gaan ze van de kaart worden gespeeld door Real (hoop op Bayern).
Chelsea heeft het maximale eruit gehaald maar toch anti-voetbal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat had Chelsea anders moeten doen?Cruijffs hier
Met 73% balbezit alsnog niet genoeg goals binnentikken. Wat een kutclubquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met 27% balbezit in de finale komen. Wat een kutclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met 73% balbezit alsnog niet genoeg goals binnentikken. Wat een kutclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat best wel lame was is dat Real afgelopen zaterdag opeens een Chelsea verdediging had. 8 manquote:
Dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef Michhas het volgende:
Inderdaad, wie zet er nou weer 8 mannen in matchende kledij achter een denkbeeldige lijn op een grasveld, zodat 10 andere mannen in matchende kledij een leren bal daar niet heen kunnen schoppen![]()
Wat een kutclub
Het zijn spiekerts.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:05 schreef Michhas het volgende:
Inderdaad, wie zet er nou weer 8 mannen in matchende kledij achter een denkbeeldige lijn op een grasveld, zodat 10 andere mannen in matchende kledij een leren bal daar niet heen kunnen schoppen![]()
Wat een kutclub
koop voor dat geld, gewoon een joint. Heb je nog meer plezier ookquote:Op woensdag 25 april 2012 09:12 schreef KneusTeun het volgende:
misschien world at war maar weer is kopen, die cod mis ik nog het meest....
Deze heeft nog steeds de beste SP.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:12 schreef KneusTeun het volgende:
misschien world at war maar weer is kopen, die cod mis ik nog het meest....
De beste? De meeste gehate bedoel je.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Deze heeft nog steeds de beste SP.
Voor online hoef je hem niet meer te kopen aangezien het vol met cheaters zit.
Vliegende mensen alles.
quote:'Volgende CoD speelt tien tot vijftien jaar in de toekomst'
PlayStation 3 • Windows • XBOX 360 • Geschreven door StefanW op 25-04-2012 @ 06:43
De volgende Call of Duty, waarvan het de verwachting is dat dit Call of Duty: Black Ops 2 is, speelt zich tien tot vijftien jaar in de toekomst af. Dit zou moeten blijken uit een viral video die recent online is verschenen.
De video is geplaatst door FPS Russia en laat een machinegeweer zien met vier rotormotoren. De video staat ook op de officië Call of Duty-website. Ook het Tacitus-logo, dat op de presentators t-shirt staat, is terug te vinden op de site. In de tags van het filmpje staan de woorden Call of Duty en Black Ops vermeld.
Hoe de verwijzing naar Tacitus iets met de nieuwe Call of Duty te maken heeft is nog niet duidelijk. Tacitus was een Romeins senator die een maansverduistering heeft beschreven ten tijde van de dood van keizer Augustus. Hij schrijft dat onwetende soldaten de verduistering als voorteken hebben gezien om ten strijde te trekken.
De volgende titel in de Call of Duty-reeks wordt op 1 mei aangekondigd tijdens de playoffs van het Amerikaanse basketball.
Op veteran is het drama, maar wel te doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De beste? De meeste gehate bedoel je.
Dat schijnt nu wel weer mee te vallen toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Deze heeft nog steeds de beste SP.
Voor online hoef je hem niet meer te kopen aangezien het vol met cheaters zit.
Vliegende mensen alles.
Al? Je bedoelt nog steeds.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Op veteran is het drama, maar wel te doen.
Ben al op de helft met veteran daar.
Even nadenken en ze weten het welquote:Hoe de verwijzing naar Tacitus iets met de nieuwe Call of Duty te maken heeft is nog niet duidelijk. Tacitus was een Romeins senator die een maansverduistering heeft beschreven ten tijde van de dood van keizer Augustus. Hij schrijft dat onwetende soldaten de verduistering als voorteken hebben gezien om ten strijde te trekken.
Welke dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Al? Je bedoelt nog steeds.![]()
Heb die gelukkig uitgespeeld, alleen nog 1 achievement.
Nee, das secret..krijg je geen gamerscore voor.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Welke dan?
Dat je moet prestige zeker?
Is die niet te doen dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, das secret..krijg je geen gamerscore voor.
Down 45 Japanese Zeros in 'Black Cats'. (Solo only) 15G
Shit.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jawel, alleen haal ik steeds net te weinig.
Infinite grenade spamquote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De beste? De meeste gehate bedoel je.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, wat was dat toch mooi vroegerKippenvel !
DJ Gramps in the buildingquote:Op woensdag 25 april 2012 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Poffertjes crackertjes, poffertje crackertjes, kippetjessss, kippetjesssss
Nog 20 minuten werken en dan boodschappen doen en dan naar huis, yeah buddyquote:Op woensdag 25 april 2012 11:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een uurtje werken en dan naar huis, yeah buddy
Altijd baas boven baas jwzquote:Op woensdag 25 april 2012 11:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog 20 minuten werken en dan boodschappen doen en dan naar huis, yeah buddy
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
MC Mich Mich, Nick Geezy, Gertje F Baby, Grandpa Ross, Wiz Bozza, StefWest, Mista Mista, T.E.U.N, Lil Stoma, P double T, MC Noobstah, Titty Minaj.
Yeah we are MW2 SC Money records.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |