SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Bij mij ook ja, dacht het nietquote:Op maandag 23 april 2012 18:57 schreef SoldMayor het volgende:
Bij mij komt er op de kieswijzer het volgende uit.
CDA en PVV gelijk boven aan.
SP
TON
VVD
![]()
Ach ja, dit is op basis van het verkiezingsprogramma in 2010. Denk dat de nadruk nu vooral op de AOW, woningmarkt en Europa zal komen te liggenquote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, dacht het niet
PVV, CDA, SP en TON stem ik uit principe niet op en dan kom je al halverwege de lijst uit
Ja stond er ook bij dat van 2010 toch?! Daarom zie wel wanneer het zover isquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach ja, dit is op basis van het verkiezingsprogramma in 2010. Denk dat de nadruk nu vooral op de AOW, woningmarkt en Europa zal komen te liggen
Die heb ik ook voorbij zien komenquote:
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die heb ik ook voorbij zien komen
Zitten een paar hele vette tussen! Vooral de captain america, vendetta en superman sneakers
Die Supermans zijn dik!quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die heb ik ook voorbij zien komen
Zitten een paar hele vette tussen! Vooral de captain america, vendetta en superman sneakers
Zuurpruimquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.quote:
3, 5, 6 en 9quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...
Neu, gewoon een normale broek erop dragen, kan prima.quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.
Care iddquote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso wordt je niet serieus genomen als je zulke schoenen draagt.
Dat is een ander verhaal, maar wat kan mij het boeien wat iemand over mij denktquote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt jij toch al niet.
Beter een US account! 1600 point voor 11 euro op ebay.quote:
Nja dit is wel cheap, en ebay is minderquote:Op maandag 23 april 2012 22:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beter een US account! 1600 point voor 11 euro op ebay.
Overrated. Zusje van Diego.quote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou al die sneakers wel rocken!
Jammer dat ze alleen niet bestaan
Maar pringles snapt het niet, want hij is te jong om ales te herkennen, als je dora erop zet is het voor hem een instant buy!
Wat is minder? ebay is ideaal, gewoon paypal en je hebt perfecte verzekering.quote:Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dit is wel cheap, en ebay is minder
Ongeacht of het een goede of slechte zaak is; een federaal Europa komt er vroeg of laat toch. Dat zie je aan alles. We vinden het zelfs normaal dat in de bios tegenwoordig voor aanvang van de film een propagandistisch spotje van de EU wordt gedraaidquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben in principe D66. Maar ik heb nogal wat problemen met de pro-Europa politiek van ze. Ik begrijp de noodzaak ervan momenteel. Maar ik denk dat op den duur het Nederland ontzettend gaat tegenhouden. Niet op economisch gebied, maar wel op elk ander gebied.
Europa wil gewoon een te grote vinger in de pap krijgen en ik ben bang dat het uiteindelijk de soevereiniteit van een hoop landen de kop zal kosten.
Ja oke, bij die site van net, krijg je zelfs telefoon van hunquote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is minder? ebay is ideaal, gewoon paypal en je hebt perfecte verzekering.
Koop erg veel daar en slechts 1x opgelicht (met open ogen erin, te goedkope prijs) en kreeg me geld terug van paypal.
Plus 11 euro vs 19 euro...
quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossdale, je hebt gvd goed je best gedaan op sommige baantjes
Al geef je me honderd euroquote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien vind je die wel leuk Tauch
Nou dat heb ik anders nog nooit gezien en vind ik absoluut niet normaal kan ik je vertellen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ongeacht of het een goede of slechte zaak is; een federaal Europa komt er vroeg of laat toch. Dat zie je aan alles. We vinden het zelfs normaal dat in de bios tegenwoordig voor aanvang van de film een propagandistisch spotje van de EU wordt gedraaid
Hmm misschien beter eerst over na kunnen denken? of was het al zo fucked up dat het niet meer ging?. Nu klinkt het alsof je het hebt gedaan zonder over na te denken?quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef dreamzk het volgende:
Uitgemaakt met vriendin, baal er wel snoeihard van. Twijfel zelfs of ik wel goede beslissing heb gemaakt.
Twee keer in de Pathé gezien dit jaar, één minuutquote:Op maandag 23 april 2012 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou dat heb ik anders nog nooit gezien en vind ik absoluut niet normaal kan ik je vertellen.
Ik had hetzelfde, alleen had ik nog PvD voor CDAquote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Rossdale het volgende:
Via stemwijzer kom ik ook weer bij de PVV uitEén-issue-partij met populistische andere punten waar ze toch geen waarde aan hechten. Wel slim want zo rollen ze altijd hoog uit zulk soort testjes
VVD als 2e en CDA als 3e. Ik vond het al zo gek dat ik bij die andere test op extreem links uitkwam
Ah, die had ik uitgevinktquote:Op maandag 23 april 2012 23:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, alleen had ik nog PvD voor CDA
Ik was heel hyped voor deel 1, maar die viel achteraf behoorlijk tegen. Dus neequote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand die deze gaat halen trouwens? Ik wacht het even af, maar hij lijkt me best vet.
Ging al tijdje de kut op, maar wist het ook zeker. Totdat ze huilend beloofde dat ze zou veranderen enz. Daardoor ging ik twijfelen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm misschien beter eerst over na kunnen denken? of was het al zo fucked up dat het niet meer ging?. Nu klinkt het alsof je het hebt gedaan zonder over na te denken?
Hmm geen 2de kans mogelijk ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ging al tijdje de kut op, maar wist het ook zeker. Totdat ze huilend beloofde dat ze zou veranderen enz. Daardoor ging ik twijfelen.
Fucked up G. Wat moest ze veranderen dan of heb je het daar liever niet overquote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ging al tijdje de kut op, maar wist het ook zeker. Totdat ze huilend beloofde dat ze zou veranderen enz. Daardoor ging ik twijfelen.
De spanning bouwt redelijk op, ik verwacht binnenkort een klapperquote:Op maandag 23 april 2012 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er gebeurt zo weinig in die nieuwe afleveringen.
Laten we hopen van wel jaquote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
De spanning bouwt redelijk op, ik verwacht binnenkort een klapper
Ik hoop het. Met draken en alles.quote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
De spanning bouwt redelijk op, ik verwacht binnenkort een klapper
Dat einde iddquote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel ja. deze ep vond ik zelf wat minder
. Einde wel weer tof
quote:
Ik mis een krokantje, en een zoetje, en een bordje en mesje en vorkje en kokje etc.quote:
Moet onderdrukken om antwoord te geven hngggggquote:
Gewoon 30 minuten lang schelden en vloekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een kanker spel is dat.![]()
![]()
![]()
Wacht maar over een week geef ik jou dikke batta
Welke debiel kiest dan ook zo'n pauper track.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon 30 minuten lang schelden en vloeken![]()
![]()
probeer hem morgen nog eens dushiquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Welke debiel kiest dan ook zo'n pauper track.![]()
![]()
![]()
Kankerspel.
Ik denk het juist nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef KoningStoma het volgende:
Klinkt als een spel dat ik ook moet spelen
Ik vond deze aflevering juist briljant. Nieuwe stad ontdekken, oorlog tussen de 2 broers en Carice die een wezen werpt. Heerlijk!quote:Op maandag 23 april 2012 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er gebeurt zo weinig in die nieuwe afleveringen.
Dat overleeft je controller nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:36 schreef KoningStoma het volgende:
Klinkt als een spel dat ik ook moet spelen
Eindelijk iemand die slechtere tijden neerzet dan ik?quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:18 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een kanker spel is dat.![]()
![]()
![]()
Wacht maar over een week geef ik jou dikke batta
Ik heb alle delen voor ze.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.jobtrack.nl/jo(...)&jonr=2546911&from=6
Wtf direct solliciteren
Dat viel nog wel mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die slechtere tijden neerzet dan ik?
Laatste seizoen zonder die kerel was wel een stuk minderquote:
Haten op Juliusquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik mis een krokantje, en een zoetje, en een bordje en mesje en vorkje en kokje etc.
Dat gebruik van verkleinwoorden bij dat programma met onze Julius
Ik doe wel mee, iemand moet toch het licht uit doen aan het begin van de baan als de rest al lang en breed over de finish isquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
Maar ik wil wel trials met 4 fokkers tegelijk doen!
Met Nicklas was het al dikke lol XD
Ugly bike contest er ook meteen bij
ik moest ineens aan die 2 meisjes denken bij de motorbeurs, dat iedereen zat te hopen dat ze keihard van die ramp af zouden vallen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, iemand moet toch het licht uit doen aan het begin van de baan als de rest al lang en breed over de finish is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |