SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Bij mij ook ja, dacht het nietquote:Op maandag 23 april 2012 18:57 schreef SoldMayor het volgende:
Bij mij komt er op de kieswijzer het volgende uit.
CDA en PVV gelijk boven aan.
SP
TON
VVD
![]()
Ach ja, dit is op basis van het verkiezingsprogramma in 2010. Denk dat de nadruk nu vooral op de AOW, woningmarkt en Europa zal komen te liggenquote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, dacht het niet
PVV, CDA, SP en TON stem ik uit principe niet op en dan kom je al halverwege de lijst uit
Ja stond er ook bij dat van 2010 toch?! Daarom zie wel wanneer het zover isquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach ja, dit is op basis van het verkiezingsprogramma in 2010. Denk dat de nadruk nu vooral op de AOW, woningmarkt en Europa zal komen te liggen
Die heb ik ook voorbij zien komenquote:
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die heb ik ook voorbij zien komen
Zitten een paar hele vette tussen! Vooral de captain america, vendetta en superman sneakers
Die Supermans zijn dik!quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die heb ik ook voorbij zien komen
Zitten een paar hele vette tussen! Vooral de captain america, vendetta en superman sneakers
Zuurpruimquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.quote:
3, 5, 6 en 9quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...
Neu, gewoon een normale broek erop dragen, kan prima.quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |