SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Bij mij ook ja, dacht het nietquote:Op maandag 23 april 2012 18:57 schreef SoldMayor het volgende:
Bij mij komt er op de kieswijzer het volgende uit.
CDA en PVV gelijk boven aan.
SP
TON
VVD
![]()
Ach ja, dit is op basis van het verkiezingsprogramma in 2010. Denk dat de nadruk nu vooral op de AOW, woningmarkt en Europa zal komen te liggenquote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, dacht het niet
PVV, CDA, SP en TON stem ik uit principe niet op en dan kom je al halverwege de lijst uit
Ja stond er ook bij dat van 2010 toch?! Daarom zie wel wanneer het zover isquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach ja, dit is op basis van het verkiezingsprogramma in 2010. Denk dat de nadruk nu vooral op de AOW, woningmarkt en Europa zal komen te liggen
Die heb ik ook voorbij zien komenquote:
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die heb ik ook voorbij zien komen
Zitten een paar hele vette tussen! Vooral de captain america, vendetta en superman sneakers
Die Supermans zijn dik!quote:Op maandag 23 april 2012 22:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die heb ik ook voorbij zien komen
Zitten een paar hele vette tussen! Vooral de captain america, vendetta en superman sneakers
Zuurpruimquote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.quote:
3, 5, 6 en 9quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien leuk voor als je in groep 5 zit...
Neu, gewoon een normale broek erop dragen, kan prima.quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neeh, past niet bij je skinny jeans. Dan zou je dikke baggy broek dragen op half 6 en xxxl shirt.
Care iddquote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso wordt je niet serieus genomen als je zulke schoenen draagt.
Dat is een ander verhaal, maar wat kan mij het boeien wat iemand over mij denktquote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt jij toch al niet.
Beter een US account! 1600 point voor 11 euro op ebay.quote:
Nja dit is wel cheap, en ebay is minderquote:Op maandag 23 april 2012 22:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beter een US account! 1600 point voor 11 euro op ebay.
Overrated. Zusje van Diego.quote:Op maandag 23 april 2012 22:39 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou al die sneakers wel rocken!
Jammer dat ze alleen niet bestaan
Maar pringles snapt het niet, want hij is te jong om ales te herkennen, als je dora erop zet is het voor hem een instant buy!
Wat is minder? ebay is ideaal, gewoon paypal en je hebt perfecte verzekering.quote:Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dit is wel cheap, en ebay is minder
Ongeacht of het een goede of slechte zaak is; een federaal Europa komt er vroeg of laat toch. Dat zie je aan alles. We vinden het zelfs normaal dat in de bios tegenwoordig voor aanvang van de film een propagandistisch spotje van de EU wordt gedraaidquote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben in principe D66. Maar ik heb nogal wat problemen met de pro-Europa politiek van ze. Ik begrijp de noodzaak ervan momenteel. Maar ik denk dat op den duur het Nederland ontzettend gaat tegenhouden. Niet op economisch gebied, maar wel op elk ander gebied.
Europa wil gewoon een te grote vinger in de pap krijgen en ik ben bang dat het uiteindelijk de soevereiniteit van een hoop landen de kop zal kosten.
Ja oke, bij die site van net, krijg je zelfs telefoon van hunquote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is minder? ebay is ideaal, gewoon paypal en je hebt perfecte verzekering.
Koop erg veel daar en slechts 1x opgelicht (met open ogen erin, te goedkope prijs) en kreeg me geld terug van paypal.
Plus 11 euro vs 19 euro...
quote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossdale, je hebt gvd goed je best gedaan op sommige baantjes
Al geef je me honderd euroquote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien vind je die wel leuk Tauch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |