Nou dat heb ik anders nog nooit gezien en vind ik absoluut niet normaal kan ik je vertellen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ongeacht of het een goede of slechte zaak is; een federaal Europa komt er vroeg of laat toch. Dat zie je aan alles. We vinden het zelfs normaal dat in de bios tegenwoordig voor aanvang van de film een propagandistisch spotje van de EU wordt gedraaid
Hmm misschien beter eerst over na kunnen denken? of was het al zo fucked up dat het niet meer ging?. Nu klinkt het alsof je het hebt gedaan zonder over na te denken?quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef dreamzk het volgende:
Uitgemaakt met vriendin, baal er wel snoeihard van. Twijfel zelfs of ik wel goede beslissing heb gemaakt.
Twee keer in de Pathé gezien dit jaar, één minuutquote:Op maandag 23 april 2012 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou dat heb ik anders nog nooit gezien en vind ik absoluut niet normaal kan ik je vertellen.
Ik had hetzelfde, alleen had ik nog PvD voor CDAquote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Rossdale het volgende:
Via stemwijzer kom ik ook weer bij de PVV uitEén-issue-partij met populistische andere punten waar ze toch geen waarde aan hechten. Wel slim want zo rollen ze altijd hoog uit zulk soort testjes
VVD als 2e en CDA als 3e. Ik vond het al zo gek dat ik bij die andere test op extreem links uitkwam
Ah, die had ik uitgevinktquote:Op maandag 23 april 2012 23:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, alleen had ik nog PvD voor CDA
Ik was heel hyped voor deel 1, maar die viel achteraf behoorlijk tegen. Dus neequote:Op maandag 23 april 2012 23:11 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand die deze gaat halen trouwens? Ik wacht het even af, maar hij lijkt me best vet.
Ging al tijdje de kut op, maar wist het ook zeker. Totdat ze huilend beloofde dat ze zou veranderen enz. Daardoor ging ik twijfelen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm misschien beter eerst over na kunnen denken? of was het al zo fucked up dat het niet meer ging?. Nu klinkt het alsof je het hebt gedaan zonder over na te denken?
Hmm geen 2de kans mogelijk ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ging al tijdje de kut op, maar wist het ook zeker. Totdat ze huilend beloofde dat ze zou veranderen enz. Daardoor ging ik twijfelen.
Fucked up G. Wat moest ze veranderen dan of heb je het daar liever niet overquote:Op maandag 23 april 2012 23:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ging al tijdje de kut op, maar wist het ook zeker. Totdat ze huilend beloofde dat ze zou veranderen enz. Daardoor ging ik twijfelen.
De spanning bouwt redelijk op, ik verwacht binnenkort een klapperquote:Op maandag 23 april 2012 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er gebeurt zo weinig in die nieuwe afleveringen.
Laten we hopen van wel jaquote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
De spanning bouwt redelijk op, ik verwacht binnenkort een klapper
Ik hoop het. Met draken en alles.quote:Op maandag 23 april 2012 23:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
De spanning bouwt redelijk op, ik verwacht binnenkort een klapper
Dat einde iddquote:Op maandag 23 april 2012 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel ja. deze ep vond ik zelf wat minder
. Einde wel weer tof
quote:
Ik mis een krokantje, en een zoetje, en een bordje en mesje en vorkje en kokje etc.quote:
Moet onderdrukken om antwoord te geven hngggggquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |