Ah. Ik heb alle afleveringen in 2-3 weken gekeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen jij het zei ben ik het ook gaan kijken
Ik ben blijven haken bij aflevering 5-6 denk ik, nooit meer verder gekekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ah. Ik heb alle afleveringen in 2-3 weken gekeken.
Nadeel is dat die shit zo lang duurt, 1.5u per aflevering.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Sherlock al gezien? Ik ben zo blij met die tip van Teun
De eerste drie afleveringen zijn gewoonweg geniaal, die van het tweede seizoen zijn goed maar wel net iets minder.
Zal ik zo eens aanzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Sherlock al gezien? Ik ben zo blij met die tip van Teun
De eerste drie afleveringen zijn gewoonweg geniaal, die van het tweede seizoen zijn goed maar wel net iets minder.
True, is gewoon een serie films eigenlijk. Net de originele Sherlock Holmes serie/filmsquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nadeel is dat die shit zo lang duurt, 1.5u per aflevering.
Wat is het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand die zin heeft om mee te gaan een dagje?
Even gecomment daar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Robert Bowling richt ontwikkelstudio Robotoki op
3 daags feest van mijn vereniging.quote:
In eerste ibstantie wilde ik ja zeggen. Totdat je zei dat het een feestje van je vereniging is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
3 daags feest van mijn vereniging.![]()
Er wordt uiteraard betaald met plastic munten. [ afbeelding ]
Sowieso altijd in de trein.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
Mensen die in de bus op je telefoon mee zitten te kijken
Ik zat daar net, chickie tegenover me, komt er een of andere fag naast haar zitten die vet opzichtig met haar mee zat te kijkenquote:
sjoerd??quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
Mensen die in de bus op je telefoon mee zitten te kijken
Nigger, we fuck dwarves in the ass.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een baas is die midget in GOT toch ook.De enige met fatsoen en intelligentie in z'n donder.
Dat accentueert zijn sterke kaakkijn en jukbeenderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft hij z'n ogen blauw gemaakt?
Ik betwijfel dat ie het zelf heeft gedaan....quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wil zich profileren als arisch ras?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |