Dit dus, maar Stef begrijpt dat nietquote:
quote:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Btw, laat ff weten als het binnen is
Haten op vechtsportquote:
Geloof ik best, alleen lijkt het me gewoon fucking saaiquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op vechtsport. Je hebt geen idee hoeveel meer techniek en inspanning dat kost dan tegen een voetbal trappen of hockeyen. Je zou eens een training mee moeten pakken dan heb je er veel respect voor ipv poep te praten.
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op vechtsport. Je hebt geen idee hoeveel meer techniek en inspanning dat kost dan tegen een voetbal trappen of hockeyen. Je zou eens een training mee moeten pakken dan heb je er veel respect voor ipv poep te praten.
Moet te doen zijn Soldquote:Collector:
Collect all mosaic pieces in Expedition 50G
Expeditionary Nature:
Defeat all 53 nations in Expedition 40G
My Euro:
Win a match in each UEFA EURO 2012 game mode 40G
Glory Moment:
Win Online UEFA EURO 2012 30G
Creating History Together:
Win UEFA EURO 2012 with more than 1 person playing for the same team in all 6 matches 30G
We are the Champions:
Win UEFA EURO 2012 20G
National Pride:
Win an expedition match with all starting 11 from the same nation 10G
On All Fronts:
Defeat one team from each group in Expedition 10G
One Down:
Defeat all teams from a group in Expedition 10G
Make It Possible:
Succeed in a Challenge 10G
Fucking saai? MMA is zo ontzettend uitgebreid je hebt allerlei verschillende stijlen van Karateka's tot wrestlers. Zo puur boksen vind ik ook niet zo spannend om te kijken maar dat is een kunst opzichquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geloof ik best, alleen lijkt het me gewoon fucking saai
Om het zelf te doen natuurlijk, maarja ieder z'n dingquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fucking saai? MMA is zo ontzettend uitgebreid je hebt allerlei verschillende stijlen van Karateka's tot wrestlers. Zo puur boksen vind ik ook niet zo spannend om te kijken maar dat is een kunst opzich
Zelfde geld voor halfnaakte mannen die tegen een bal schoppen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Beetje meppen, beetje schoppen, beetje halfnaakte mannen knuffelen op de grond.
Nee, vind er ook geen bal aan
Als een korte broek een paar schoen en een shirt halfnaakt is dan heb jij het elke zomer wel naar je zin met al die naakte mannen om je heen ofniet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zelfde geld voor halfnaakte mannen die tegen een bal schoppen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als een korte broek een paar schoen en een shirt halfnaakt is dan heb jij het elke zomer wel naar je zin met al die naakte mannen om je heen ofniet?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef KoningStoma het volgende:
Helemaal als ze hun shirt uittrekken of omhoog doen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Robert Bowling richt ontwikkelstudio Robotoki op
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Robert Bowling richt ontwikkelstudio Robotoki op
Toen jij het zei ben ik het ook gaan kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zei ik toch.. Een half jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |