Hehe ja inderdaad, al flikkerde die ene er ook bijna afquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik moest ineens aan die 2 meisjes denken bij de motorbeurs, dat iedereen zat te hopen dat ze keihard van die ramp af zouden vallen.
Zo erg is het toch niet?!?!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, iemand moet toch het licht uit doen aan het begin van de baan als de rest al lang en breed over de finish is
Nou, de vorige keer kon ik jullie met geen mogelijkheid bijhoudenquote:
Gigatrack, Hij had 147 fouten, en na 30 minuten kapt een level er gewoon meequote:Op dinsdag 24 april 2012 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die slechtere tijden neerzet dan ik?
IRL of..?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als rossdale gas geef gaat ie achteruit
Als ie LT gebruikt wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als rossdale gas geef gaat ie achteruit
Maar dat level is ook gewoon godsgruwelijk takkelangquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gigatrack, Hij had 147 fouten, en na 30 minuten kapt een level er gewoon mee
dat is dus het rare hij druk RT, en IRL heeft meneer geen goldwing.quote:
Hoeveel zal GTA V wel niet zijn dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
PC-versie Max Payne 3 vraagt 35 gigabyte aan schijfruimte
![]()
Krijgen we dat weer, net als bij Forza 3... rem ik lichtjes voor een bocht om hem lekker in te snijden, begint Pierre te tieren dat ik rij als een bejaardequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is dus het rare hij druk RT, en IRL heeft meneer geen goldwing.
het komt omdat ross als een oude man rijdt
Remmen leer je pas na je dertigstequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, net als bij Forza 3... rem ik lichtjes voor een bocht om hem lekker in te snijden, begint Pierre te tieren dat ik rij als een bejaarde
Dus dat heeft ie allang geleerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Remmen leer je pas na je dertigste
Hij is nu in de caravan fase.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus dat heeft ie allang geleerd.
Das ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Pfft, heb mijn rijbewijs al langer dat dat sommige hier van de basisschool af zijn
Hrmz, ik zou dus echt niet zonder auto kunnen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das ook niet zo moeilijkik heb geen rijbewijs
Daarom heb ik een vriendinquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hrmz, ik zou dus echt niet zonder auto kunnen...
Zei ik toch.. Een half jaar geleden.quote:
Jawel hoor. Als iets niet lukt omdat een spel niet werkt, dan word ik boos. Als iets niet lukt omdat ik faal, dan kan ik er wel om lachen.quote:
Mijn werk is uberhaupt niet met het openbaar vervoer te bereiken en 35 km fietsen vind ik toch echt te verquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom heb ik een vriendin
En ik ben ook niet te beroerd om 15km te fietsen voor mijn werk. Of meer voor een avondje zuipen.
Wat een homo sport is datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |