Hehe ja inderdaad, al flikkerde die ene er ook bijna afquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik moest ineens aan die 2 meisjes denken bij de motorbeurs, dat iedereen zat te hopen dat ze keihard van die ramp af zouden vallen.
Zo erg is het toch niet?!?!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, iemand moet toch het licht uit doen aan het begin van de baan als de rest al lang en breed over de finish is
Nou, de vorige keer kon ik jullie met geen mogelijkheid bijhoudenquote:
Gigatrack, Hij had 147 fouten, en na 30 minuten kapt een level er gewoon meequote:Op dinsdag 24 april 2012 08:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die slechtere tijden neerzet dan ik?
IRL of..?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als rossdale gas geef gaat ie achteruit
Als ie LT gebruikt wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als rossdale gas geef gaat ie achteruit
Maar dat level is ook gewoon godsgruwelijk takkelangquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gigatrack, Hij had 147 fouten, en na 30 minuten kapt een level er gewoon mee
dat is dus het rare hij druk RT, en IRL heeft meneer geen goldwing.quote:
Hoeveel zal GTA V wel niet zijn dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
PC-versie Max Payne 3 vraagt 35 gigabyte aan schijfruimte
![]()
Krijgen we dat weer, net als bij Forza 3... rem ik lichtjes voor een bocht om hem lekker in te snijden, begint Pierre te tieren dat ik rij als een bejaardequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat is dus het rare hij druk RT, en IRL heeft meneer geen goldwing.
het komt omdat ross als een oude man rijdt
Remmen leer je pas na je dertigstequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, net als bij Forza 3... rem ik lichtjes voor een bocht om hem lekker in te snijden, begint Pierre te tieren dat ik rij als een bejaarde
Dus dat heeft ie allang geleerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Remmen leer je pas na je dertigste
Hij is nu in de caravan fase.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus dat heeft ie allang geleerd.
Das ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Pfft, heb mijn rijbewijs al langer dat dat sommige hier van de basisschool af zijn
Hrmz, ik zou dus echt niet zonder auto kunnen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das ook niet zo moeilijkik heb geen rijbewijs
Daarom heb ik een vriendinquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hrmz, ik zou dus echt niet zonder auto kunnen...
Zei ik toch.. Een half jaar geleden.quote:
Jawel hoor. Als iets niet lukt omdat een spel niet werkt, dan word ik boos. Als iets niet lukt omdat ik faal, dan kan ik er wel om lachen.quote:
Mijn werk is uberhaupt niet met het openbaar vervoer te bereiken en 35 km fietsen vind ik toch echt te verquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom heb ik een vriendin
En ik ben ook niet te beroerd om 15km te fietsen voor mijn werk. Of meer voor een avondje zuipen.
Wat een homo sport is datquote:
Dit dus, maar Stef begrijpt dat nietquote:
quote:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Btw, laat ff weten als het binnen is
Haten op vechtsportquote:
Geloof ik best, alleen lijkt het me gewoon fucking saaiquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op vechtsport. Je hebt geen idee hoeveel meer techniek en inspanning dat kost dan tegen een voetbal trappen of hockeyen. Je zou eens een training mee moeten pakken dan heb je er veel respect voor ipv poep te praten.
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op vechtsport. Je hebt geen idee hoeveel meer techniek en inspanning dat kost dan tegen een voetbal trappen of hockeyen. Je zou eens een training mee moeten pakken dan heb je er veel respect voor ipv poep te praten.
Moet te doen zijn Soldquote:Collector:
Collect all mosaic pieces in Expedition 50G
Expeditionary Nature:
Defeat all 53 nations in Expedition 40G
My Euro:
Win a match in each UEFA EURO 2012 game mode 40G
Glory Moment:
Win Online UEFA EURO 2012 30G
Creating History Together:
Win UEFA EURO 2012 with more than 1 person playing for the same team in all 6 matches 30G
We are the Champions:
Win UEFA EURO 2012 20G
National Pride:
Win an expedition match with all starting 11 from the same nation 10G
On All Fronts:
Defeat one team from each group in Expedition 10G
One Down:
Defeat all teams from a group in Expedition 10G
Make It Possible:
Succeed in a Challenge 10G
Fucking saai? MMA is zo ontzettend uitgebreid je hebt allerlei verschillende stijlen van Karateka's tot wrestlers. Zo puur boksen vind ik ook niet zo spannend om te kijken maar dat is een kunst opzichquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geloof ik best, alleen lijkt het me gewoon fucking saai
Om het zelf te doen natuurlijk, maarja ieder z'n dingquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fucking saai? MMA is zo ontzettend uitgebreid je hebt allerlei verschillende stijlen van Karateka's tot wrestlers. Zo puur boksen vind ik ook niet zo spannend om te kijken maar dat is een kunst opzich
Zelfde geld voor halfnaakte mannen die tegen een bal schoppen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Beetje meppen, beetje schoppen, beetje halfnaakte mannen knuffelen op de grond.
Nee, vind er ook geen bal aan
Als een korte broek een paar schoen en een shirt halfnaakt is dan heb jij het elke zomer wel naar je zin met al die naakte mannen om je heen ofniet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zelfde geld voor halfnaakte mannen die tegen een bal schoppen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als een korte broek een paar schoen en een shirt halfnaakt is dan heb jij het elke zomer wel naar je zin met al die naakte mannen om je heen ofniet?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef KoningStoma het volgende:
Helemaal als ze hun shirt uittrekken of omhoog doen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Robert Bowling richt ontwikkelstudio Robotoki op
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Toen jij het zei ben ik het ook gaan kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zei ik toch.. Een half jaar geleden.
Ah. Ik heb alle afleveringen in 2-3 weken gekeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen jij het zei ben ik het ook gaan kijken
Ik ben blijven haken bij aflevering 5-6 denk ik, nooit meer verder gekekenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ah. Ik heb alle afleveringen in 2-3 weken gekeken.
Nadeel is dat die shit zo lang duurt, 1.5u per aflevering.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Sherlock al gezien? Ik ben zo blij met die tip van Teun
De eerste drie afleveringen zijn gewoonweg geniaal, die van het tweede seizoen zijn goed maar wel net iets minder.
Zal ik zo eens aanzetten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Sherlock al gezien? Ik ben zo blij met die tip van Teun
De eerste drie afleveringen zijn gewoonweg geniaal, die van het tweede seizoen zijn goed maar wel net iets minder.
True, is gewoon een serie films eigenlijk. Net de originele Sherlock Holmes serie/filmsquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nadeel is dat die shit zo lang duurt, 1.5u per aflevering.
Wat is het?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand die zin heeft om mee te gaan een dagje?
Even gecomment daar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
3 daags feest van mijn vereniging.quote:
In eerste ibstantie wilde ik ja zeggen. Totdat je zei dat het een feestje van je vereniging is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
3 daags feest van mijn vereniging.![]()
Er wordt uiteraard betaald met plastic munten. [ afbeelding ]
Sowieso altijd in de trein.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
Mensen die in de bus op je telefoon mee zitten te kijken
Ik zat daar net, chickie tegenover me, komt er een of andere fag naast haar zitten die vet opzichtig met haar mee zat te kijkenquote:
sjoerd??quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef Michhas het volgende:
Mensen die in de bus op je telefoon mee zitten te kijken
Nigger, we fuck dwarves in the ass.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een baas is die midget in GOT toch ook.De enige met fatsoen en intelligentie in z'n donder.
Dat accentueert zijn sterke kaakkijn en jukbeenderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft hij z'n ogen blauw gemaakt?
Ik betwijfel dat ie het zelf heeft gedaan....quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wil zich profileren als arisch ras?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond fifa?!?@@?#quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
FIFA 12 en Football Manager 2012 binnen
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
Klaagt om voetbal, speelt Fifa 12.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
Succesful troll is succesful.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Whehe schaapjes![]()
Ik heb twee games van Nick overgekocht en hij had de doosjes "gekaft" en er "FIFA 12" en "Football Manager 2012" opgeschreven
Vond het wel een bazenactie
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Kutstudent het volgende:
Vanavond dus rossdale kapot maken met fifa.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De gay boys groep wordt steeds groter.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klaagt om voetbal, speelt Fifa 12.
quote:
Ja kon het echt niet laten eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Whehe schaapjes![]()
Ik heb twee games van Nick overgekocht en hij had de doosjes "gekaft" en er "FIFA 12" en "Football Manager 2012" opgeschreven
Vond het wel een bazenactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |