Vanavond fifa?!?@@?#quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
FIFA 12 en Football Manager 2012 binnen
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
Klaagt om voetbal, speelt Fifa 12.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaawwwwwhhhh yeah
Succesful troll is succesful.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Whehe schaapjes![]()
Ik heb twee games van Nick overgekocht en hij had de doosjes "gekaft" en er "FIFA 12" en "Football Manager 2012" opgeschreven
Vond het wel een bazenactie
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Kutstudent het volgende:
Vanavond dus rossdale kapot maken met fifa.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De gay boys groep wordt steeds groter.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klaagt om voetbal, speelt Fifa 12.
quote:
Ja kon het echt niet laten eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Whehe schaapjes![]()
Ik heb twee games van Nick overgekocht en hij had de doosjes "gekaft" en er "FIFA 12" en "Football Manager 2012" opgeschreven
Vond het wel een bazenactie
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
Oke, rossdale, je was altijd een persoon waar ik respect voor had, en je mening nam ik serieus en luisterde altijd naar je adviezen.
Ik snapte dat je een andere blik had op voetbal en dat je soms wat domme acties uithaalde door spellen als MW3 te spelen.
Maar nu breekt mijn klomp!!!
Rossdale 46396 - Online playing Tour de France 2011
WTF!!?!@?!@
Over een saaie sport gesproken, ik snap dat sommigen het kijken MAAR OM EEN GAME TE SPELEN VAN DE TOUR.......
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
Oke, rossdale, je was altijd een persoon waar ik respect voor had, en je mening nam ik serieus en luisterde altijd naar je adviezen.
Ik snapte dat je een andere blik had op voetbal en dat je soms wat domme acties uithaalde door spellen als MW3 te spelen.
WTF!!?!@?!@
Over een saaie sport gesproken, ik snap dat sommigen het kijken MAAR OM EEN GAME TE SPELEN VAN DE TOUR.......
Het is een enorm gestripte slechte PCM-kloon, alle reviews kraken de game af maar toch wil ik hem zelf geprobeerd hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
WTF!!?!@?!@
Met de pookjes draaien jonge, schakelen doe je met de triggers, a is pissen op de fiets, b is nieuwe band vragen, c is doping spuiten en y is eten scorenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
LT = linkertrapper
RT = rechtertrapper
??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |