En soms wordt er iemand op klaarlichte dag doodgeschoten op straat. Is ook triest. Daarom blijf ik 24/7 binnen, goed? Want ik moet het niet uitlokken.quote:Op maandag 23 april 2012 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is triest dat mijn geld wordt gejat wanneer ik het open en bloot op straat leg. Het is triest als een girl die er schaars bij loopt wordt verkracht. In beide gevallen is er niet verstandig gehandeld.²
Blabla.quote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie er fout is? Die gast die die meid verkrachtte was ook fout, maar wat denk je dat het die meid had opgeleverd als ze had gezegd 'ehm, niet om het een of het ander, maar je snapt wel dat je fout bent toch?'.
Dan werd ze nog steeds keihard verkracht. Het doet er niet toe wie er fout is. Als jij wil dat er niet naar je gefloten wordt, dan zul je dat zelf moeten bewerkstelligen. Die gasten gaan niet stoppen met fluiten. Als jij zoveel last hebt van het feit dat er gefloten wordt, dan moet je of omlopen of accepteren dat er naar je gefloten wordt.
Rustig...quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blabla.
Jij niet klagen zodra je zomaar een mes tussen je ribben krijgt van een zieke geest. Had kunnen gebeuren.
Als dat vaak zou voorkomen kan ik het me voorstellen dat je er alles aan doet om dit te voorkomen. Zeker.quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En soms wordt er iemand op klaarlichte dag doodgeschoten op straat. Is ook triest. Daarom blijf ik 24/7 binnen, goed? Want ik moet het niet uitlokken.
Die reactie verbaasd me niksquote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blabla.
Jij niet klagen zodra je zomaar een mes tussen je ribben krijgt van een zieke geest. Had kunnen gebeuren.
Ehm,.......... okquote:Op maandag 23 april 2012 01:28 schreef waht het volgende:
BansheeBoy heeft natuurlijk volkomen gelijk. Als weerbare jongeman is het 4 uur 's nachts goed toeven op Nederlandse straten, voor eenzame girls geldt spijtig genoeg niet hetzelfde. Ik pleit echter niet voor een binnenshuis bestaan voor vrouwen maar voor de inzet van bodyguards.
Dat gezegd hebbende moet meneer de verkrachter gefusilleerd worden.
Dit dus...quote:Op maandag 23 april 2012 02:13 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof trouwens dat het niet eens belangrijk is wat dat meisje aanhad want ik heb eerder eens gelezen dat verkrachting niks met seks te maken heeft maar alles met macht.
Dus misschien was het wel een dikke lelijke tante met een joggingpak aan die ruzie met haar vriendje had en daarom alleen naar huis moest.
Die verkrachter wilde macht over een willoos slachtoffer ongeacht hoe ze er uit zag.
Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straatquote:Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.
Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.
Opgelost!
[..]
Dit dus...
Wel saai, zonder mannen!quote:Op maandag 23 april 2012 07:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straat
Welnee, saai? Overdag zijn ze er toch?quote:Op maandag 23 april 2012 08:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel saai, zonder mannen!
Of mogen normale mannen wel naar buiten?
Prima plan.quote:Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.
Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.
Opgelost!
[..]
Dit dus...
Nafluiten van vrouwen dus strafbaar maken. Problem solved.quote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie er fout is? Die gast die die meid verkrachtte was ook fout, maar wat denk je dat het die meid had opgeleverd als ze had gezegd 'ehm, niet om het een of het ander, maar je snapt wel dat je fout bent toch?'.
Dan werd ze nog steeds keihard verkracht. Het doet er niet toe wie er fout is. Als jij wil dat er niet naar je gefloten wordt, dan zul je dat zelf moeten bewerkstelligen. Die gasten gaan niet stoppen met fluiten. Als jij zoveel last hebt van het feit dat er gefloten wordt, dan moet je of omlopen of accepteren dat er naar je gefloten wordt.
Nafluiten is toch niet erg! Veel vrouwen gaan juist expres aantrekkelijk gekleed over straat om nagekeken/gefloten te worden.quote:Op maandag 23 april 2012 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nafluiten van vrouwen dus strafbaar maken. Problem solved.
Mee eens. Zoals paddy al aangeeft: mannen die vinden dat vrouwen het zelf uitlokken door bepaalde kleding (al loop ik alleen in string en bh over straat, gewoon afblijven) en door 's nachts buiten te lopen (mogen vrouwen nou ook al niet alleen over straat 's nachts omdat er vieze mannen zijn die aan je moeten zitten?) moeten binnenblijven of vertrekken naar een islamitisch land waarbij iedereen d'r gesluierd bij loopt.quote:Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef erik666 het volgende:
Mannen moeten heropgevoed worden, en er zou een avondklok ingesteld moeten worden voor mannen.
Na 21.00 niet meer naar buiten. Scheelt een hoop moorden, verkrachtingen, overvallen, vechtpartijen, ramkraken, verkeersdoden enz.
nou in een boel islamitische landen ben je waarschijnlijk VEEL slechter afquote:Op maandag 23 april 2012 09:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mee eens. Zoals paddy al aangeeft: mannen die vinden dat vrouwen het zelf uitlokken door bepaalde kleding (al loop ik alleen in string en bh over straat, gewoon afblijven) en door 's nachts buiten te lopen (mogen vrouwen nou ook al niet alleen over straat 's nachts omdat er vieze mannen zijn die aan je moeten zitten?) moeten binnenblijven of vertrekken naar een islamitisch land waarbij iedereen d'r gesluierd bij loopt.
En toen bleef je als vrouw braaf thuis, in zedige kleding en kwam je erachter dat een ruime 80% van alle verkrachtingen helemaal niet op straat gebeurd, maar in de directe omgeving van de vrouw, de omgeving die veilig had moeten zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het principe blijft hetzelfde. Nee, je weet het nooit inderdaad. Als je weet dat je, als je een kort rokje aan doet, en je loopt voorbij een groep bouwvakkers, dat je nagefloten wordt en opmerkingen naar je hoofd krijgt, en je wil dat niet, dan moet je OF geen rokje aan doen OF niet langs die bouwvakkers lopen.
Dat beiden wel doen en dan verongelijkt roepen dat je 't stom vindt dat ze je naroepen. Ja weet je, dat is nou eenmaal wat er gebeurd. Zij gaan het toch niet laten, of jij dat nou wil of niet, dus als je je ECHT stoort daaraan zorg je zelf wel dat dat niet gebeurd.
De meeste worden juist niet gepakt omdat het om bekenden van het slachtoffer gaat en verkrachting niet zo heel makkelijk te bewijzen is.quote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eehh volgens mij net niet en daarom worden er zo weinig daders gepakt
Ik begreep het eerst verkeerd.quote:
Vind het zelf ook niet heel logisch klinken.quote:Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?
En dan ga je je door een bekende naar huis laten brengen omdat er eventueel een vieze man in de bosjes kan zitten...quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef Flow3r het volgende:
Yup, meestal is de dader een bekende, vader, oom , broer, neef , buurman , etc....
http://www.seksueelgeweld(...)s.php?linkhulp_id=19
In veel gevallen is de dader een bekende van het slachtoffer
http://www.hulpmix.nl/geweld/verkrachting/algemene_informatie
Meestal is de dader een bekende.
atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?
Heeft niets met moslims te maken dus. Een vriend van mij heeft ermee te maken gehad en waren voor vijftien jaar terug toch echt veelal blanke daders. Laten we er nu niet een moslim discussie van maken. Daders en gejank over kleding van vrouwen is echt niet alleen vanuit gelovigen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef Ulx het volgende:
Nou ja. Moslims. Wilders. Brussel.
Zo, genoeg stof voor een tweede deel.
Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.
Daarbij: hij trok haar naar beneden of achter auto's als er verkeer langs kwam
Dat zou toch bruut van hem zijnquote:Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Waarom zou je je slachtoffer over straat meenemen om haar vervolgens ergens anders weer te verkrachten? Dat wil er bij niet echt in. No pun intended. Ik vind dat maar een rare, onlogische actie. De eerste de beste voorbijganger ziet gelijk dat er iets niet klopt.quote:
Niet meer kunnen lopen zal wel meevallen, dat hangt erg af van het geweld wat ermee gepaard is gegaan.quote:Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Seksueel verkracht?quote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag??
ehm, nee?quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Seksueel verkracht?
Dat is een pleonasme van heb ik jou daar
Verplaatst worden kan wel, maar dan gaat dat meestal met de auto. Maar na een verkrachting het slachtoffer een blinddoek om, wegduikend voor elke voorbijganger, met sporen van een verkrachting nog zichtbaar een paar honderd meter naar een park te lopen?quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet meer kunnen lopen zal wel meevallen, dat hangt erg af van het geweld wat ermee gepaard is gegaan.
Maar het schijnt wel vaker te gebeuren dat slachtoffers verplaatst worden, misschien omdat de eerste plek toch wat te risikovol is bv om door te gaan.
Er wordt geleerd bij wat te doen bij een verkrachting dat je zo min mogelijk tegen moet stribbelen als je toch niet weg kan komen(kan je goed raken waardoor iemand even is uitgeschakeld dan wel doen en ook gelijk gaan, snel), dat vergroot je overlevingskansen. Maar tegelijkertijd wordt gezegd dat als men je wil verplaatsten dat het dan het risiko waard is om alles op alles te zetten, dan loopt het meestal nog slechter af dan verkracht te worden.
Of het artikel in de OP klopt niet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:24 schreef opgebaarde het volgende:
Nee veel logischer om zoiets ongeloofwaardigs te verzinnen![]()
Hmm, dat argument horen we van jou meestal niet als de VS een bruiloftsfeest in Afghanistan bombardeerd omdat iemand met een AK 47 in de lucht schiet terwijl er US helicopters rondvliegen...quote:
Eén dader toch ?quote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag?? Arme vrouw,daders moeten gestraft worden.
Ik zie Dries Roelvink voor alles aan.quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Verplaatst worden kan wel, maar dan gaat dat meestal met de auto. Maar na een verkrachting het slachtoffer een blinddoek om, wegduikend voor elke voorbijganger, met sporen van een verkrachting nog zichtbaar een paar honderd meter naar een park te lopen?
Toch zal ook hij zijn slachtoffers in de kofferbak transporteren, Kijk maar naar de demonstratie die hij zelf geeft.quote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie Dries Roelvink voor alles aan.
Zocht ie een uitlaatklep ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Toch zal ook hij zijn slachtoffers in de kofferbak transporteren, Kijk maar naar de demonstratie die hij zelf geeft.
[ afbeelding ]
Dit hele onderwerp heeft helemaal geen vergelijkingen of reductio ad absurdum nodig, ik begrijp niet waarom men daar steeds op terug grijpt. Als je in Venezuala woont en in een drugswijk over straat wandelt, kun je idd beter binnen blijven, dat is de correcte vergelijking.quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En soms wordt er iemand op klaarlichte dag doodgeschoten op straat. Is ook triest. Daarom blijf ik 24/7 binnen, goed? Want ik moet het niet uitlokken.
quote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Als girl zo laat op straat lopen (schaars gekleed en in hitsige entourage) is net zo dom als een Joodje die langs een NAZI demonstratie loopt. Of een schaap die door een kudde wolven en hyena's denkt te kunnen manoeuvreren.
Bij een gek kun je weinig veranderen, je hebt echter wel invloed op je eigen handelen. Handel dan verstandig.²
Hebben ze zich kenbaar gemaakt dan?quote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ach flikker op, preventief ruimen die mongolen die er zo over denken.
Het is meer de hele groep die zogenaamd stoer doet!quote:Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik reageerde op die laatste paar posts van de mensen die vinden dat het aan het meisje ligt omdat ze als een schaap is die langs een groep wolven loopt.
Sommige mannen vinden kijken niet genoeg. Sommige mannen willen dat "lekkers" graag tot zich nemen. Moeten ze niet doen, toch komt het over de hele wereld voor. Doe dus alles wat er binnen je mogelijkheden ligt om deze mannen niet te triggeren.quote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Godver, ik kan zeker niet meer fijn naar mooie vrouwen kijken straks door die moslims extremisten die er zo over denken.
Het komt overal voor. Betreffende mannen pakken eerder een lekker model dan een kuis meisje.quote:Op maandag 23 april 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, gewoon hard aanpakken dat tuig.... Tis hier geen moslim staat...
Ja, je kunt ze hard aanpakken ja, maar dat is reactief. Dat is achteraf. Die meid is dan nog steeds verkracht. Dan kun je wel tegen haar vertellen daarna van 'hey die gast die je verkracht heeft is hard aangepakt' maar dat verandert niks aan de realiteit dat ze nog steeds wel verkracht is.quote:Op maandag 23 april 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, gewoon hard aanpakken dat tuig.... Tis hier geen moslim staat...
Kijk je ook uit als je door de lokale homobuurt loopt?quote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het komt overal voor. Betreffende mannen pakken eerder een lekker model dan een kuis meisje.
De naïviteit van sommige girls die denken dat ze de mannelijke aandacht naar wens kunnen sturen. Onzin, als je als girl al je vrouwelijke elementen gebruikt en zelfs aandikt met een flinke dosis parfum en make up, moet je niet janken als je aandacht krijgt van ook de verkeerde mannen.
Die girls denken de natuurwetten te kunnen tarten. Ze kunnen veel teweegbrengen, zeker, maar ze moeten niet overdrijven.²
"Dat is dan jammer?" "Incidenteel" ? Dat is leuk voor de meid die het betreft. Oh ja, jij bent wel verkracht, maar troost je, dat gebeurd echt bijna nooit. Ja, daar zal zij lekker een boodschap aan hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Dat veranderd daar inderdaad niks aan... Maar dat is dan jammer, lijkt me incidenteel dat dit gebeurt en om nou te zeggen dat het niet moet kunnen en dat het dom is lijkt me daarom een beetje een vage stelling.
Niks zeggen is natuurlijk veel beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"Dat is dan jammer?" "Incidenteel" ? Dat is leuk voor de meid die het betreft. Oh ja, jij bent wel verkracht, maar troost je, dat gebeurd echt bijna nooit. Ja, daar zal zij lekker een boodschap aan hebben
Ik denk niet dat ik het topic een plezier doe door hier inhoudelijk op in te gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef opgebaarde het volgende:
Hè de machinist van die sprinter (die frontaal botste met de dubneldekker) was ook een vrouw. Wat is jouw visie BSB?
Daders keihard straffen en girls opleiden, sturen en straffen wanneer er sprake is van extreme naïviteit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef Droomert het volgende:
[..]
Niks zeggen is natuurlijk veel beter.
Die 'extreme' naïviteit was altijd heel normaal, anders bestond het niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daders keihard straffen en girls opleiden, sturen en straffen wanneer er sprake is van extreme naïviteit.²
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef Droomert het volgende:
[..]
Niks zeggen is natuurlijk veel beter.
Ja, want voor de gastarbeiders in Nederland arriveerden is er nog nooit een girl verkracht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:04 schreef Droomert het volgende:
[..]
Die 'extreme' naïviteit was altijd heel normaal, anders bestond het niet.
Tot rare woestijnmannetjes ineens nergens tegen konden.
Maar toen zat niemand te zeuren dat het de schuld van 'girls' was of hun 'naïviteit'.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want voor de gastarbeiders in Nederland arriveerden is er nog nooit een girl verkracht.
Mijn best als je het zelf gelooft.²
De Zuid-Hollandse samenleving.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef Droomert het volgende:
Maar als je uit een samenleving komt waar de zwakkeren uitbuiten de nationale sport is dan is dat ook niet zo vreemd omdat niet te snappen.
Nee. Ik geloof niet dat het is verzonnen omdat de vrouw in kwestie daadwerkelijk 's nachts (of 's ochtends eigenlijk?) heeft aangebeld bij mensen. In paniek, dat moet wel. Ik vind het jammer dat mensen dit verhaal per definitie als onwaar bestempelen. Ik persoonlijk ga er niet vanuit dat iemand over zoiets liegt en ik zie ook niet in waarom.quote:
De voorhuid komt ook uit de natuur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Je moet als girl erkennen dat je de natuurwetten niet ongestraft kunt blijven tarten.²
Dat heb ik ook hoor, maar helaas laat de realiteit anders zien. Veel girls zijn in staat om ziets te verzinnen, als ze bv. te laat thuis komen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
Ik persoonlijk ga er niet vanuit dat iemand over zoiets liegt en ik zie ook niet in waarom.
Een drol ook, laat je die lekker zitten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
De voorhuid komt ook uit de natuur.
Oh, dus het is selectief wanneer je de natuur mag tarten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een drol ook, laat je die lekker zitten?
Je bent een lopende mesthoop?²
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een drol ook, laat je die lekker zitten?
Je bent een lopende mesthoop?²
Wanneer het je nadeel oplevert zal elke verstandige entiteit daar iets mee doen. Maar koppige girls gaan in nakende bips tegen krolse jongens aanlopen en dan janken als een jongen zijn hand net even wat langer aan die talkpoederbips laat zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:16 schreef Droomert het volgende:
[..]
Oh, dus het is selectief wanneer je de natuur mag tarten?
Dit was toch echt iemand die gewoon op straat liep.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wanneer het je nadeel oplevert zal elke verstandige entiteit daar iets mee doen. Maar koppige girls gaan in nakende bips tegen krolse jongens aanlopen en dan janken als een jongen zijn hand net even wat langer aan die talkpoederbips laat zitten.
Als je als girl niet wil dat boys aan je talkpoederbips gaan zitten is het misschien een idee om je bips te verbergen en niet aan Jan en alleman beschikbaar te stellen, als ware je een uitzendbureau in het detacheren van verse achterwerken.²
Er is een vrij groot verschil tussen mensen en dieren. Daar is het bij een aantal soorten wel gebruikelijk dat het mannetje er gewoon opduikt en op 'mag duiken', waarbij er genoeg diersoorten zijn waar dat zelfs niet eens van toepassing is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Je moet als girl erkennen dat je de natuurwetten niet ongestraft kunt blijven tarten.²
Ja leuk man, want iedereen die verkracht wordt loopt in de meest onthullende kleding die er te vinden is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef CoolGuy het volgende:
Een kleine analogie (en nee, ik vergelijk vrouwen niet per definitie met apparaten)
In mijn auto heb ik een duur navigatiesysteem. Sterker nog, het is het meest populaire systeem onder de langevingerbrigade om te jatten. Dat weet ik, en toch koop ik 't. Ik moet dus rekening houden met het risico dat 't ding gejat wordt.
Dus, ik heb alarm op mijn auto, en er zijn sommige buurten waar ik mijn auto niet parkeer, omdat ik weet dat dat de kat op het spek binden is. Ik sluit de auto altijd af. Daarmee kan ik niet voorkomen dat 't ding gejat wordt, maar ik kan er wel alles aan doen om dat risico te verkleinen.
Als ik mn auto gewoon open laat en op de meest foute plek parkeer en 'm daar laat staan, en het ding wordt gejat, dan baal ik als een stekker en dan heb ik er helemaal niks aan om te denken dat het belachelijk is dat ik er over na moet denken hoe ik er mee om ga etc etc. Ja, dat ís belachelijk, maar ondertussen zit er nog steeds een gat in mn dashboard, en achteraf denk ik dan 'had ik maar X Y Z gedaan'.
Het is een kleine moeite om zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen te nemen. Ik zeg niet dat je een burka aan moet trekken, maar zorg dan dat je thuis wordt gebracht, zorg dan dat je niet alleen midden in de nacht over straat gaat, laat op z'n minst iemand weten dat je 'nu naar huis gaat via route X en dat je er X min over doet'. Whatever, something, anything. Nee dat is niet tof, maar je kunt toch niet gewoon maar doen alsof er geen verkrachters vrij rondlopen en daar achteraf troost uithalen?
Veel vrouwen zijn in staat om zoiets te verzinnen als smoes voor te laat thuiskomen? Je moet wel heel erg bekrompen en simpel zijn als je dat echt denkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, maar helaas laat de realiteit anders zien. Veel girls zijn in staat om ziets te verzinnen, als ze bv. te laat thuis komen....²
Oh jawel hoor, maar doe er als girl alles aan om het te voorkomen. Tenzij je verkrachtingen fijn vindt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ja leuk man, want iedereen die verkracht wordt loopt in de meest onthullende kleding die er te vinden is.
Normale meisjes worden dat niet.
Dit is geen kwestie van denken, dit zijn zaken die we vaak genoeg hier in NWS hebben gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn in staat om zoiets te verzinnen als smoes voor te laat thuiskomen? Je moet wel heel erg bekrompen en simpel zijn als je dat echt denkt.
Nee, daar heb ik 0 problemen mee. Maar ik zorg wel dat ik haar niet alleen naar huis laat komen of wat dan ook. En als ze dan alleen komt, dan verteld ze me standaard hoe wat waar wanneer. Ze laat me weten als ze thuis is, etc. Als ze een minuut te laat is en ze reageert niet op de telefoon ga ik haar zoeken. Niet omdat ik haar wil controleren, of whatever, maar ik ga niet in bed blijven liggen of op de bank blijven zitten en denken van 'die waait wel een keer binnen' want in de tijd dat ik op de bank zit kan er iets gebeuren met d'r. Dat vergeef ik mezelf nooit, dus ik probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat een dergelijke situatie zich voor zou doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:25 schreef Ziba het volgende:
CoolGuy, jij bent zeker zo'n type die d'r problemen mee heeft zodra z'n vriendin in een kort broekje rondloopt?
En zelf wel je body showen in je fotoboek. Kijk maar uit, er zijn genoeg homofielen op FOK! die heel intelligent zijn en ineens voor jouw deur staan. Dan is het jouw eigen schuld. Had je maar niet zulke foto's moeten plaatsen op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |