Dit dus.quote:Op maandag 23 april 2012 00:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als gezond verstand. Daarop wijze betekent op geen enkele manier een goedkeuring natuurlijk. Wat belangrijk is, is dat vrouwen zich realiseren dat bepaalde keuzes consequenties hebben. En dat verongelijkt doen dat dat niet zo zou moeten zijn, op geen enkele manier voorkomt dat het je gebeurd.
Met z'n 2'en naar huis is een minimaal offer en gewoon goede raad.
Ik denk, om het breder te trekken, dat vrouwen in Nederland af en toe te 'beschermd' op groeien, met te weinig tegenslag eigenlijk. Dan lijkt er zo'n attitude te ontstaan, waar je toch vooral moet doen waar je zin in hebt. Dat mag natuurlijk, maar alles heeft consequenties. maar goed, ik vul nu wel erg veel in
En daar zal iedereen het over eens zijn. Slechts de strafmaat zal een discussiepunt zijn. Een maand schoffelen vind ik bijvoorbeeld maar zozo.quote:Op maandag 23 april 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
Je bent echt ziek in je kop ga je een verkrachting verzinnen... Daar mag ook wel een maand schoffelen op staan vind ik.
Het principe blijft hetzelfde. Nee, je weet het nooit inderdaad. Als je weet dat je, als je een kort rokje aan doet, en je loopt voorbij een groep bouwvakkers, dat je nagefloten wordt en opmerkingen naar je hoofd krijgt, en je wil dat niet, dan moet je OF geen rokje aan doen OF niet langs die bouwvakkers lopen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Diefstal en een verkrachting, niet te vergelijken vind ik. Maar goed, beter neem ik meteen een kapmes mee zodra ik met blote benen over straat ga. Je weet het nooit.
Ik had het ook niet over de politie, meer over de (directe) omgeving.quote:Op maandag 23 april 2012 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha onwetende nerd. Vrouwen worden helemaal niet geloofd, ze moeten nadat ze de politie hebben ingelicht nog eens drie dagen wachten voordat ze pas echt aangifte kunnen doen.
Echt joh? Dat heb je echt nodig om je punt kracht bij te zetten?quote:Op maandag 23 april 2012 01:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha onwetende nerd. Vrouwen worden helemaal niet geloofd, ze moeten nadat ze de politie hebben ingelicht nog eens drie dagen wachten voordat ze pas echt aangifte kunnen doen en er zit niet één agent te luisteren en vragen te stellen...
Nu mag je wel raden waarom die 3 dagen pauze er is... Idd
Ja, wil het voor het gemak even bij de inhoud houden. Jouw post is echt precies wat ik de hele tijd (lees al 10 jaar) hier probeer te verkondigen.quote:
Nee. Al loop je in een joggingbroek en ongewassen haar langs bouwvakkers, die fluiten sowieso naar je. Bouwvakkers fluiten zelfs nog naar een hond als het moet. Jouw theorie is daarom maar dat je een andere weg moet nemen omdat er oude dikzakken zijn die zo respectloos zijn om naar jou te fluiten en vervelende opmerkingen te maken.quote:Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het principe blijft hetzelfde. Nee, je weet het nooit inderdaad. Als je weet dat je, als je een kort rokje aan doet, en je loopt voorbij een groep bouwvakkers, dat je nagefloten wordt en opmerkingen naar je hoofd krijgt, en je wil dat niet, dan moet je OF geen rokje aan doen OF niet langs die bouwvakkers lopen.
Dat beiden wel doen en dan verongelijkt roepen dat je 't stom vindt dat ze je naroepen. Ja weet je, dat is nou eenmaal wat er gebeurd. Zij gaan het toch niet laten, of jij dat nou wil of niet, dus als je je ECHT stoort daaraan zorg je zelf wel dat dat niet gebeurd.
Ja, en mensen zouden ook geen oorlog meer moeten voeren. Zullen we samen door Afghanistan backpacken?quote:Op maandag 23 april 2012 01:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Al loop je in een joggingbroek en ongewassen haar langs bouwvakkers, die fluiten sowieso naar je. Bouwvakkers fluiten zelfs nog naar een hond als het moet. Jouw theorie is daarom maar dat je een andere weg moet nemen omdat er oude dikzakken zijn die zo respectloos zijn om naar jou te fluiten en vervelende opmerkingen te maken.
Wie is er fout? Die vieze vetzakken die fluiten of het meisje die d'r als een slons voorbij loopt?
Mensen moeten elkaar gewoon met rust laten, werd het een stuk mooier van.
Het is gewoon triest dat vrouwen niet op stap kunnen wanneer zij willen. Even een drankje doen om 8 uur savonds in de stad, dat gaat niet want er kan niemand mee fietsen. Ow het is 1 uur snachts en ze wil nog een uurtje blijven, nee dat kan niet want dan moet ze misschien alleen. Naar de tennis fietsen, nee kan niet. Even pinnen, niet doen. Woon je 5 minuten lopen vanaf de kroeg, zoek een vent die je thuis brengt en daar meot af proberen te pimpelen terwijl die handtastelijk wordt en het niet accepteertquote:Op maandag 23 april 2012 00:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als gezond verstand. Daarop wijze betekent op geen enkele manier een goedkeuring natuurlijk. Wat belangrijk is, is dat vrouwen zich realiseren dat bepaalde keuzes consequenties hebben. En dat verongelijkt doen dat dat niet zo zou moeten zijn, op geen enkele manier voorkomt dat het je gebeurd.
Met z'n 2'en naar huis is een minimaal offer en gewoon goede raad.
stom inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 01:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Echt joh? Dat heb je echt nodig om je punt kracht bij te zetten?
He, ik was een bouwvakker en soms floten meisjes naar mij. Die vuile sletten, ik moet er niets van hebben ik kan er toch ook niets aan doen dat soms als het warm is dat ik mijn T-shirt uit deed.quote:Op maandag 23 april 2012 01:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Al loop je in een joggingbroek en ongewassen haar langs bouwvakkers, die fluiten sowieso naar je. Bouwvakkers fluiten zelfs nog naar een hond als het moet. Jouw theorie is daarom maar dat je een andere weg moet nemen omdat er oude dikzakken zijn die zo respectloos zijn om naar jou te fluiten en vervelende opmerkingen te maken.
Wie is er fout? Die vieze vetzakken die fluiten of het meisje die d'r als een slons voorbij loopt?
Wat lijkt mij dat een kut maatschappij zeg...quote:Op maandag 23 april 2012 01:06 schreef Ziba het volgende:
Iedereen draagt verantwoordelijkheid voor zijn eigen leven. Dit soort 'principes' zijn het het gewoon niet waard. Het heeft zo weinig zin om de wereld te veroordelen om hoe hij is, je kunt beter je geluk maximaliseren in de wereld zoals hij is. Maar blijkbaar is niet iedereen het daar mee eensquote:Op maandag 23 april 2012 01:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat vrouwen niet op stap kunnen wanneer zij willen. Even een drankje doen om 8 uur savonds in de stad, dat gaat niet want er kan niemand mee fietsen. Ow het is 1 uur snachts en ze wil nog een uurtje blijven, nee dat kan niet want dan moet ze misschien alleen. Naar de tennis fietsen, nee kan niet. Woon je 5 minuten lopen vanaf de kroeg, zoek een vent die je thuis brengt en daar meot af proberen te pimpelen terwijl die handtastelijk wordt en het niet accepteert
En dan wordt er gepost als het fout gaat de vrouw verantwoordelijkheid draagt omdat de wereld nu eenmaal zo is.
Wat maakt het uit wie er fout is? Die gast die die meid verkrachtte was ook fout, maar wat denk je dat het die meid had opgeleverd als ze had gezegd 'ehm, niet om het een of het ander, maar je snapt wel dat je fout bent toch?'.quote:Op maandag 23 april 2012 01:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, het is triest dat ik mijn geld niet gewoon op straat kan leggen Het is triest dat ik de deuren van mijn degelijke bolide niet wagenwijd (om te luchten) open kan laten. Het is triest dat ik de pincode niet op mijn pinpas mag schrijven. Het is triest dat ik mijn nieuwe flatscreen HD LCD LED Plasma 3D TV niet op de stoep kan bewaren om de volgende dag te vervoeren. Het is triest dat ik mijn laptop niet op de achterbank van mijn auto kan leggen wanneer ik even weg ben.quote:Op maandag 23 april 2012 01:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat vrouwen niet op stap kunnen wanneer zij willen.
loop je zichtbaar rond met je geld? Of bedoel je, als je rondloopt met geld in je zak en je wordt beroofd, dan ben je als een verkracht meisje en heb je het een soort van uitgelokt?quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is triest dat ik mijn geld niet gewoon op straat kan leggen Het is triest dat ik de deuren van mijn degelijke bolide niet wagenwijd (om te luchten) open kan laten. Het is triest dat ik de pincode niet op mijn pinpas mag schrijven. Het is triest dat ik mijn nieuwe flatscreen HD LCD LED Plasma 3D TV niet op de stoep kan bewaren om de volgende dag te vervoeren.
Het is triest dat ik de juwelen van mijn girl niet aan de waslijn kan laten hangen, gewoon omdat het mooi is.²
Ik denk dat je het hoe dan ook wel snaptquote:Op maandag 23 april 2012 01:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
loop je zichtbaar rond met je geld? Of bedoel je, als je rondloopt met geld in je zak en je wordt beroofd, dan ben je als een verkracht meisje en heb je het een soort van uitgelokt?
Dan snappen we elkander
Het is triest dat mijn geld wordt gejat wanneer ik het open en bloot op straat leg. Het is triest als een girl die er schaars bij loopt wordt verkracht. In beide gevallen is er niet verstandig gehandeld.quote:Op maandag 23 april 2012 01:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
loop je zichtbaar rond met je geld? Of bedoel je, als je rondloopt met geld in je zak en je wordt beroofd, dan ben je als een verkracht meisje en heb je het een soort van uitgelokt?
En soms wordt er iemand op klaarlichte dag doodgeschoten op straat. Is ook triest. Daarom blijf ik 24/7 binnen, goed? Want ik moet het niet uitlokken.quote:Op maandag 23 april 2012 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is triest dat mijn geld wordt gejat wanneer ik het open en bloot op straat leg. Het is triest als een girl die er schaars bij loopt wordt verkracht. In beide gevallen is er niet verstandig gehandeld.²
Blabla.quote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie er fout is? Die gast die die meid verkrachtte was ook fout, maar wat denk je dat het die meid had opgeleverd als ze had gezegd 'ehm, niet om het een of het ander, maar je snapt wel dat je fout bent toch?'.
Dan werd ze nog steeds keihard verkracht. Het doet er niet toe wie er fout is. Als jij wil dat er niet naar je gefloten wordt, dan zul je dat zelf moeten bewerkstelligen. Die gasten gaan niet stoppen met fluiten. Als jij zoveel last hebt van het feit dat er gefloten wordt, dan moet je of omlopen of accepteren dat er naar je gefloten wordt.
Rustig...quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blabla.
Jij niet klagen zodra je zomaar een mes tussen je ribben krijgt van een zieke geest. Had kunnen gebeuren.
Als dat vaak zou voorkomen kan ik het me voorstellen dat je er alles aan doet om dit te voorkomen. Zeker.quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En soms wordt er iemand op klaarlichte dag doodgeschoten op straat. Is ook triest. Daarom blijf ik 24/7 binnen, goed? Want ik moet het niet uitlokken.
Die reactie verbaasd me niksquote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blabla.
Jij niet klagen zodra je zomaar een mes tussen je ribben krijgt van een zieke geest. Had kunnen gebeuren.
Ehm,.......... okquote:Op maandag 23 april 2012 01:28 schreef waht het volgende:
BansheeBoy heeft natuurlijk volkomen gelijk. Als weerbare jongeman is het 4 uur 's nachts goed toeven op Nederlandse straten, voor eenzame girls geldt spijtig genoeg niet hetzelfde. Ik pleit echter niet voor een binnenshuis bestaan voor vrouwen maar voor de inzet van bodyguards.
Dat gezegd hebbende moet meneer de verkrachter gefusilleerd worden.
Dit dus...quote:Op maandag 23 april 2012 02:13 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof trouwens dat het niet eens belangrijk is wat dat meisje aanhad want ik heb eerder eens gelezen dat verkrachting niks met seks te maken heeft maar alles met macht.
Dus misschien was het wel een dikke lelijke tante met een joggingpak aan die ruzie met haar vriendje had en daarom alleen naar huis moest.
Die verkrachter wilde macht over een willoos slachtoffer ongeacht hoe ze er uit zag.
Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straatquote:Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.
Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.
Opgelost!
[..]
Dit dus...
Wel saai, zonder mannen!quote:Op maandag 23 april 2012 07:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straat
Welnee, saai? Overdag zijn ze er toch?quote:Op maandag 23 april 2012 08:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel saai, zonder mannen!
Of mogen normale mannen wel naar buiten?
Prima plan.quote:Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.
Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.
Opgelost!
[..]
Dit dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |