En soms wordt er iemand op klaarlichte dag doodgeschoten op straat. Is ook triest. Daarom blijf ik 24/7 binnen, goed? Want ik moet het niet uitlokken.quote:Op maandag 23 april 2012 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is triest dat mijn geld wordt gejat wanneer ik het open en bloot op straat leg. Het is triest als een girl die er schaars bij loopt wordt verkracht. In beide gevallen is er niet verstandig gehandeld.²
Blabla.quote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie er fout is? Die gast die die meid verkrachtte was ook fout, maar wat denk je dat het die meid had opgeleverd als ze had gezegd 'ehm, niet om het een of het ander, maar je snapt wel dat je fout bent toch?'.
Dan werd ze nog steeds keihard verkracht. Het doet er niet toe wie er fout is. Als jij wil dat er niet naar je gefloten wordt, dan zul je dat zelf moeten bewerkstelligen. Die gasten gaan niet stoppen met fluiten. Als jij zoveel last hebt van het feit dat er gefloten wordt, dan moet je of omlopen of accepteren dat er naar je gefloten wordt.
Rustig...quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blabla.
Jij niet klagen zodra je zomaar een mes tussen je ribben krijgt van een zieke geest. Had kunnen gebeuren.
Als dat vaak zou voorkomen kan ik het me voorstellen dat je er alles aan doet om dit te voorkomen. Zeker.quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En soms wordt er iemand op klaarlichte dag doodgeschoten op straat. Is ook triest. Daarom blijf ik 24/7 binnen, goed? Want ik moet het niet uitlokken.
Die reactie verbaasd me niksquote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blabla.
Jij niet klagen zodra je zomaar een mes tussen je ribben krijgt van een zieke geest. Had kunnen gebeuren.
Ehm,.......... okquote:Op maandag 23 april 2012 01:28 schreef waht het volgende:
BansheeBoy heeft natuurlijk volkomen gelijk. Als weerbare jongeman is het 4 uur 's nachts goed toeven op Nederlandse straten, voor eenzame girls geldt spijtig genoeg niet hetzelfde. Ik pleit echter niet voor een binnenshuis bestaan voor vrouwen maar voor de inzet van bodyguards.
Dat gezegd hebbende moet meneer de verkrachter gefusilleerd worden.
Dit dus...quote:Op maandag 23 april 2012 02:13 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof trouwens dat het niet eens belangrijk is wat dat meisje aanhad want ik heb eerder eens gelezen dat verkrachting niks met seks te maken heeft maar alles met macht.
Dus misschien was het wel een dikke lelijke tante met een joggingpak aan die ruzie met haar vriendje had en daarom alleen naar huis moest.
Die verkrachter wilde macht over een willoos slachtoffer ongeacht hoe ze er uit zag.
Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straatquote:Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.
Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.
Opgelost!
[..]
Dit dus...
Wel saai, zonder mannen!quote:Op maandag 23 april 2012 07:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straat
Welnee, saai? Overdag zijn ze er toch?quote:Op maandag 23 april 2012 08:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel saai, zonder mannen!
Of mogen normale mannen wel naar buiten?
Prima plan.quote:Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.
Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.
Opgelost!
[..]
Dit dus...
Nafluiten van vrouwen dus strafbaar maken. Problem solved.quote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie er fout is? Die gast die die meid verkrachtte was ook fout, maar wat denk je dat het die meid had opgeleverd als ze had gezegd 'ehm, niet om het een of het ander, maar je snapt wel dat je fout bent toch?'.
Dan werd ze nog steeds keihard verkracht. Het doet er niet toe wie er fout is. Als jij wil dat er niet naar je gefloten wordt, dan zul je dat zelf moeten bewerkstelligen. Die gasten gaan niet stoppen met fluiten. Als jij zoveel last hebt van het feit dat er gefloten wordt, dan moet je of omlopen of accepteren dat er naar je gefloten wordt.
Nafluiten is toch niet erg! Veel vrouwen gaan juist expres aantrekkelijk gekleed over straat om nagekeken/gefloten te worden.quote:Op maandag 23 april 2012 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nafluiten van vrouwen dus strafbaar maken. Problem solved.
Mee eens. Zoals paddy al aangeeft: mannen die vinden dat vrouwen het zelf uitlokken door bepaalde kleding (al loop ik alleen in string en bh over straat, gewoon afblijven) en door 's nachts buiten te lopen (mogen vrouwen nou ook al niet alleen over straat 's nachts omdat er vieze mannen zijn die aan je moeten zitten?) moeten binnenblijven of vertrekken naar een islamitisch land waarbij iedereen d'r gesluierd bij loopt.quote:Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef erik666 het volgende:
Mannen moeten heropgevoed worden, en er zou een avondklok ingesteld moeten worden voor mannen.
Na 21.00 niet meer naar buiten. Scheelt een hoop moorden, verkrachtingen, overvallen, vechtpartijen, ramkraken, verkeersdoden enz.
nou in een boel islamitische landen ben je waarschijnlijk VEEL slechter afquote:Op maandag 23 april 2012 09:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mee eens. Zoals paddy al aangeeft: mannen die vinden dat vrouwen het zelf uitlokken door bepaalde kleding (al loop ik alleen in string en bh over straat, gewoon afblijven) en door 's nachts buiten te lopen (mogen vrouwen nou ook al niet alleen over straat 's nachts omdat er vieze mannen zijn die aan je moeten zitten?) moeten binnenblijven of vertrekken naar een islamitisch land waarbij iedereen d'r gesluierd bij loopt.
En toen bleef je als vrouw braaf thuis, in zedige kleding en kwam je erachter dat een ruime 80% van alle verkrachtingen helemaal niet op straat gebeurd, maar in de directe omgeving van de vrouw, de omgeving die veilig had moeten zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het principe blijft hetzelfde. Nee, je weet het nooit inderdaad. Als je weet dat je, als je een kort rokje aan doet, en je loopt voorbij een groep bouwvakkers, dat je nagefloten wordt en opmerkingen naar je hoofd krijgt, en je wil dat niet, dan moet je OF geen rokje aan doen OF niet langs die bouwvakkers lopen.
Dat beiden wel doen en dan verongelijkt roepen dat je 't stom vindt dat ze je naroepen. Ja weet je, dat is nou eenmaal wat er gebeurd. Zij gaan het toch niet laten, of jij dat nou wil of niet, dus als je je ECHT stoort daaraan zorg je zelf wel dat dat niet gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |