Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straatquote:Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.
Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.
Opgelost!
[..]
Dit dus...
Wel saai, zonder mannen!quote:Op maandag 23 april 2012 07:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straat
Welnee, saai? Overdag zijn ze er toch?quote:Op maandag 23 april 2012 08:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel saai, zonder mannen!
Of mogen normale mannen wel naar buiten?
Prima plan.quote:Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.
Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.
Opgelost!
[..]
Dit dus...
Nafluiten van vrouwen dus strafbaar maken. Problem solved.quote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie er fout is? Die gast die die meid verkrachtte was ook fout, maar wat denk je dat het die meid had opgeleverd als ze had gezegd 'ehm, niet om het een of het ander, maar je snapt wel dat je fout bent toch?'.
Dan werd ze nog steeds keihard verkracht. Het doet er niet toe wie er fout is. Als jij wil dat er niet naar je gefloten wordt, dan zul je dat zelf moeten bewerkstelligen. Die gasten gaan niet stoppen met fluiten. Als jij zoveel last hebt van het feit dat er gefloten wordt, dan moet je of omlopen of accepteren dat er naar je gefloten wordt.
Nafluiten is toch niet erg! Veel vrouwen gaan juist expres aantrekkelijk gekleed over straat om nagekeken/gefloten te worden.quote:Op maandag 23 april 2012 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nafluiten van vrouwen dus strafbaar maken. Problem solved.
Mee eens. Zoals paddy al aangeeft: mannen die vinden dat vrouwen het zelf uitlokken door bepaalde kleding (al loop ik alleen in string en bh over straat, gewoon afblijven) en door 's nachts buiten te lopen (mogen vrouwen nou ook al niet alleen over straat 's nachts omdat er vieze mannen zijn die aan je moeten zitten?) moeten binnenblijven of vertrekken naar een islamitisch land waarbij iedereen d'r gesluierd bij loopt.quote:Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef erik666 het volgende:
Mannen moeten heropgevoed worden, en er zou een avondklok ingesteld moeten worden voor mannen.
Na 21.00 niet meer naar buiten. Scheelt een hoop moorden, verkrachtingen, overvallen, vechtpartijen, ramkraken, verkeersdoden enz.
nou in een boel islamitische landen ben je waarschijnlijk VEEL slechter afquote:Op maandag 23 april 2012 09:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mee eens. Zoals paddy al aangeeft: mannen die vinden dat vrouwen het zelf uitlokken door bepaalde kleding (al loop ik alleen in string en bh over straat, gewoon afblijven) en door 's nachts buiten te lopen (mogen vrouwen nou ook al niet alleen over straat 's nachts omdat er vieze mannen zijn die aan je moeten zitten?) moeten binnenblijven of vertrekken naar een islamitisch land waarbij iedereen d'r gesluierd bij loopt.
En toen bleef je als vrouw braaf thuis, in zedige kleding en kwam je erachter dat een ruime 80% van alle verkrachtingen helemaal niet op straat gebeurd, maar in de directe omgeving van de vrouw, de omgeving die veilig had moeten zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het principe blijft hetzelfde. Nee, je weet het nooit inderdaad. Als je weet dat je, als je een kort rokje aan doet, en je loopt voorbij een groep bouwvakkers, dat je nagefloten wordt en opmerkingen naar je hoofd krijgt, en je wil dat niet, dan moet je OF geen rokje aan doen OF niet langs die bouwvakkers lopen.
Dat beiden wel doen en dan verongelijkt roepen dat je 't stom vindt dat ze je naroepen. Ja weet je, dat is nou eenmaal wat er gebeurd. Zij gaan het toch niet laten, of jij dat nou wil of niet, dus als je je ECHT stoort daaraan zorg je zelf wel dat dat niet gebeurd.
De meeste worden juist niet gepakt omdat het om bekenden van het slachtoffer gaat en verkrachting niet zo heel makkelijk te bewijzen is.quote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eehh volgens mij net niet en daarom worden er zo weinig daders gepakt
Ik begreep het eerst verkeerd.quote:
Vind het zelf ook niet heel logisch klinken.quote:Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?
En dan ga je je door een bekende naar huis laten brengen omdat er eventueel een vieze man in de bosjes kan zitten...quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef Flow3r het volgende:
Yup, meestal is de dader een bekende, vader, oom , broer, neef , buurman , etc....
http://www.seksueelgeweld(...)s.php?linkhulp_id=19
In veel gevallen is de dader een bekende van het slachtoffer
http://www.hulpmix.nl/geweld/verkrachting/algemene_informatie
Meestal is de dader een bekende.
atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?
Heeft niets met moslims te maken dus. Een vriend van mij heeft ermee te maken gehad en waren voor vijftien jaar terug toch echt veelal blanke daders. Laten we er nu niet een moslim discussie van maken. Daders en gejank over kleding van vrouwen is echt niet alleen vanuit gelovigen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef Ulx het volgende:
Nou ja. Moslims. Wilders. Brussel.
Zo, genoeg stof voor een tweede deel.
Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.
Daarbij: hij trok haar naar beneden of achter auto's als er verkeer langs kwam
Dat zou toch bruut van hem zijnquote:Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Waarom zou je je slachtoffer over straat meenemen om haar vervolgens ergens anders weer te verkrachten? Dat wil er bij niet echt in. No pun intended. Ik vind dat maar een rare, onlogische actie. De eerste de beste voorbijganger ziet gelijk dat er iets niet klopt.quote:
Niet meer kunnen lopen zal wel meevallen, dat hangt erg af van het geweld wat ermee gepaard is gegaan.quote:Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Seksueel verkracht?quote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag??
ehm, nee?quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Seksueel verkracht?
Dat is een pleonasme van heb ik jou daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |