abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2012 @ 07:42:49 #211
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110662717
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.

Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.

Opgelost!

[..]

Dit dus... ^O^
Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straat *O*
  maandag 23 april 2012 @ 08:37:19 #212
3542 Gia
User under construction
pi_110663196
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2012 07:42 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Lijkt me een prima idee, wordt het meteen een stuk gezelliger en veiliger op straat *O*
Wel saai, zonder mannen!
Of mogen normale mannen wel naar buiten?
  maandag 23 april 2012 @ 08:43:14 #213
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110663257
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Wel saai, zonder mannen!
Of mogen normale mannen wel naar buiten?
Welnee, saai? Overdag zijn ze er toch? ;)
Scheelt heel wat vechtpartijen en andere ellende op straat.
Of ze mogen onder begeleiding naar buiten met een blinddoek en enkelbandje om :+
pi_110663398
Mannen moeten heropgevoed worden, en er zou een avondklok ingesteld moeten worden voor mannen.
Na 21.00 niet meer naar buiten. Scheelt een hoop moorden, verkrachtingen, overvallen, vechtpartijen, ramkraken, verkeersdoden enz.
pi_110663409
Lijkt me verzonnen, zal niet de eerste keer zijn. Gebied is drukbevolkt en ze heeft niet om hulp geschreeuwd? En ze liep vrijwillig en ongezien, geblinddoekt, mee naar dat park? ik zeg aandachtshoer..
There are only 151 Pokémon.
pi_110663423
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 04:12 schreef paddy het volgende:
Mmmm..wanneer mannen vinden dat vrouwen niet over straat mogen lopen in de nacht, en je de man triggert om tegen je wil seks met je te hebben? Misschien moeten we dan de boys maar allemaal voor en na schemering binnen houden en een blinddoek voorbinden. zodat ze ook niet naar buiten kunnen kijken. Er is nl minder gevaar (volgens BsB) dat een vrouw een man bespringt die met zijn vochtige bezwete blouse en strakke witte broek (al dan niet driekwart) paradeert, dan dat een man dit bij een vrouw doet.

Hij geeft zelf de oplossing al. De mannen binnenhouden na en voor schemering. Kunnen de vrouwen gewoon uitgaan en zich met warm weer luchtig kleden zonder weg te drijven in wijde gewaden die je lichaam volledig bedekken omdat bij bepaalde mannen het verstand zakt naar hun fallus in de omgeving van vrouwen.

Opgelost!

[..]

Dit dus... ^O^
Prima plan.
pi_110663445
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wie er fout is? Die gast die die meid verkrachtte was ook fout, maar wat denk je dat het die meid had opgeleverd als ze had gezegd 'ehm, niet om het een of het ander, maar je snapt wel dat je fout bent toch?'.

Dan werd ze nog steeds keihard verkracht. Het doet er niet toe wie er fout is. Als jij wil dat er niet naar je gefloten wordt, dan zul je dat zelf moeten bewerkstelligen. Die gasten gaan niet stoppen met fluiten. Als jij zoveel last hebt van het feit dat er gefloten wordt, dan moet je of omlopen of accepteren dat er naar je gefloten wordt.
Nafluiten van vrouwen dus strafbaar maken. Problem solved.
  maandag 23 april 2012 @ 09:02:32 #218
3542 Gia
User under construction
pi_110663520
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nafluiten van vrouwen dus strafbaar maken. Problem solved.
Nafluiten is toch niet erg! Veel vrouwen gaan juist expres aantrekkelijk gekleed over straat om nagekeken/gefloten te worden.

Verkrachten is van een geheel andere orde. Dat staat gelijk aan beroven.

Dan mag ook niemand meer op straat zijn dure Ipod gebruiken, want dat geeft aanleiding tot beroving.

Nee, een vrouw hoeft zich niet onaantrekkelijk te maken, alleen omdat sommige mannen van een zekere komaf met hun fallus denken. Die worden al opgewonden als een vrouw, keurig gekleed, met losse haren over straat loopt! Omdat ze opgevoed worden met het idee dat dat sexy is.
pi_110663527
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef erik666 het volgende:
Mannen moeten heropgevoed worden, en er zou een avondklok ingesteld moeten worden voor mannen.
Na 21.00 niet meer naar buiten. Scheelt een hoop moorden, verkrachtingen, overvallen, vechtpartijen, ramkraken, verkeersdoden enz.
Mee eens. Zoals paddy al aangeeft: mannen die vinden dat vrouwen het zelf uitlokken door bepaalde kleding (al loop ik alleen in string en bh over straat, gewoon afblijven) en door 's nachts buiten te lopen (mogen vrouwen nou ook al niet alleen over straat 's nachts omdat er vieze mannen zijn die aan je moeten zitten?) moeten binnenblijven of vertrekken naar een islamitisch land waarbij iedereen d'r gesluierd bij loopt.
pi_110665004
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2012 09:02 schreef Ziba het volgende:

[..]

Mee eens. Zoals paddy al aangeeft: mannen die vinden dat vrouwen het zelf uitlokken door bepaalde kleding (al loop ik alleen in string en bh over straat, gewoon afblijven) en door 's nachts buiten te lopen (mogen vrouwen nou ook al niet alleen over straat 's nachts omdat er vieze mannen zijn die aan je moeten zitten?) moeten binnenblijven of vertrekken naar een islamitisch land waarbij iedereen d'r gesluierd bij loopt.
nou in een boel islamitische landen ben je waarschijnlijk VEEL slechter af :{
  maandag 23 april 2012 @ 11:23:44 #221
37769 erodome
Zweefteef
pi_110667348
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het principe blijft hetzelfde. Nee, je weet het nooit inderdaad. Als je weet dat je, als je een kort rokje aan doet, en je loopt voorbij een groep bouwvakkers, dat je nagefloten wordt en opmerkingen naar je hoofd krijgt, en je wil dat niet, dan moet je OF geen rokje aan doen OF niet langs die bouwvakkers lopen.

Dat beiden wel doen en dan verongelijkt roepen dat je 't stom vindt dat ze je naroepen. Ja weet je, dat is nou eenmaal wat er gebeurd. Zij gaan het toch niet laten, of jij dat nou wil of niet, dus als je je ECHT stoort daaraan zorg je zelf wel dat dat niet gebeurd.
En toen bleef je als vrouw braaf thuis, in zedige kleding en kwam je erachter dat een ruime 80% van alle verkrachtingen helemaal niet op straat gebeurd, maar in de directe omgeving van de vrouw, de omgeving die veilig had moeten zijn.

Of dan denk je ik ben 80 inmiddels, loop in zedige kleding over straat, helemaal niet raar laat of iets in die geest en wordt je dan verkracht.

Wat een belachelijke onzin dit allemaal, er worden niet meer sexy geklede dames verkracht dan gewoon geklede dames, over het algemeen is het een kwestie van kans, gewoon op de verkeerde plek zijn op het verkeerde moment, dat of een maniak in je directe omgeving hebben, want die kans is nogsteeds het grootste.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 23 april 2012 @ 11:52:24 #222
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110668318
Yup, meestal is de dader een bekende, vader, oom , broer, neef , buurman , etc....

http://www.seksueelgeweld(...)s.php?linkhulp_id=19

In veel gevallen is de dader een bekende van het slachtoffer

http://www.hulpmix.nl/geweld/verkrachting/algemene_informatie

Meestal is de dader een bekende.
pi_110668374
Eehh volgens mij net niet en daarom worden er zo weinig daders gepakt
  maandag 23 april 2012 @ 11:55:14 #224
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_110668416
Door dit soort shit word ik altijd heel erg huiverig als mijn vriendin gaat stappen. Godverdomme zeg.
pi_110668523
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2012 11:59:30 ]
  maandag 23 april 2012 @ 12:04:23 #226
37769 erodome
Zweefteef
pi_110668713
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eehh volgens mij net niet en daarom worden er zo weinig daders gepakt
De meeste worden juist niet gepakt omdat het om bekenden van het slachtoffer gaat en verkrachting niet zo heel makkelijk te bewijzen is.
Bij die straatverkrachting vaak wel, want dat gaat in veel gevallen gepaard met het nodige geweld en dus kwetsuren.
Maar een meisje van 12 dat door haar neef wordt verkracht en bedreigd wordt valt een stuk minder op(de meeste verkrachtingen vinden plaats tussen het 8ste en het 16de levensjaar van een vrouw).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Trouwste user 2022 maandag 23 april 2012 @ 12:09:02 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_110668890
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef erodome het volgende:

De meeste worden juist niet gepakt
Ik begreep het eerst verkeerd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 april 2012 @ 12:11:45 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_110668968
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?
Vind het zelf ook niet heel logisch klinken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_110669167
Nou ja. Moslims. Wilders. Brussel.

Zo, genoeg stof voor een tweede deel.
pi_110669171
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef Flow3r het volgende:
Yup, meestal is de dader een bekende, vader, oom , broer, neef , buurman , etc....

http://www.seksueelgeweld(...)s.php?linkhulp_id=19

In veel gevallen is de dader een bekende van het slachtoffer

http://www.hulpmix.nl/geweld/verkrachting/algemene_informatie

Meestal is de dader een bekende.
En dan ga je je door een bekende naar huis laten brengen omdat er eventueel een vieze man in de bosjes kan zitten...
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_110669431
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.
Daarbij: hij trok haar naar beneden of achter auto's als er verkeer langs kwam
pi_110670372
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef Ulx het volgende:
Nou ja. Moslims. Wilders. Brussel.

Zo, genoeg stof voor een tweede deel.
Heeft niets met moslims te maken dus. Een vriend van mij heeft ermee te maken gehad en waren voor vijftien jaar terug toch echt veelal blanke daders. Laten we er nu niet een moslim discussie van maken. Daders en gejank over kleding van vrouwen is echt niet alleen vanuit gelovigen.

Er worden trouwens nauwelijks straffen uitgedeeld dus die vriend van mij heeft zijn ontslag ingediend en is een sport/vechtschool begonnen om vrouwen weerbaar te maken. Mijn nicht hebben ze ooit willen verkrachten, maar die zat op turnen en een vechtsport. Man heeft aangifte tegen haar gedaan want kreeg niet wat hij wilde en werd bont en blauw gevonden op de plek waar hij haar van de fiets afsleurde. Ze durfde desondanks een tijd lang niet meer de nachtdienst te draaien in het ziekenhuis.

En een buurtgenootje is ooit eens achter de huizen op een fietspad verkracht. Je hoort zomers zoveel geluiden dat mensen niet meer opkijken van gegil. Is hier ook zo. Ik hoor hier avonds zoveel gegil van jongeren die buiten aan het keten zijn (voor de fun) dat ik er ook niet meer voor bij het ram ga staan kijken. Ik mis tegenwoordig zelfs een complete inval met stormram hier :')
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_110671006
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef seasushi het volgende:

[..]

atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.
Daarbij: hij trok haar naar beneden of achter auto's als er verkeer langs kwam
Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
pi_110671422
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Dat zou toch bruut van hem zijn :')
pi_110672373
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:13 schreef seasushi het volgende:

[..]

Dat zou toch bruut van hem zijn :')
Waarom zou je je slachtoffer over straat meenemen om haar vervolgens ergens anders weer te verkrachten? Dat wil er bij niet echt in. No pun intended. Ik vind dat maar een rare, onlogische actie. De eerste de beste voorbijganger ziet gelijk dat er iets niet klopt.
pi_110672503
Klopt, daarom is het ook verzonnen.
  maandag 23 april 2012 @ 13:53:13 #237
37769 erodome
Zweefteef
pi_110673112
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Niet meer kunnen lopen zal wel meevallen, dat hangt erg af van het geweld wat ermee gepaard is gegaan.
Maar het schijnt wel vaker te gebeuren dat slachtoffers verplaatst worden, misschien omdat de eerste plek toch wat te risikovol is bv om door te gaan.
Er wordt geleerd bij wat te doen bij een verkrachting dat je zo min mogelijk tegen moet stribbelen als je toch niet weg kan komen(kan je goed raken waardoor iemand even is uitgeschakeld dan wel doen en ook gelijk gaan, snel), dat vergroot je overlevingskansen. Maar tegelijkertijd wordt gezegd dat als men je wil verplaatsten dat het dan het risiko waard is om alles op alles te zetten, dan loopt het meestal nog slechter af dan verkracht te worden.
pi_110673194
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag?? Arme vrouw,daders moeten gestraft worden. :'(
pi_110673229
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag?? :'(
Seksueel verkracht? :')

Dat is een pleonasme van heb ik jou daar :')
  maandag 23 april 2012 @ 14:06:30 #240
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110673582
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Seksueel verkracht? :')

Dat is een pleonasme van heb ik jou daar :')
ehm, nee?
Ik hoor wel eens dat sommige zangers andermans liedjes hebben verkracht :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')