De meeste worden juist niet gepakt omdat het om bekenden van het slachtoffer gaat en verkrachting niet zo heel makkelijk te bewijzen is.quote:Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eehh volgens mij net niet en daarom worden er zo weinig daders gepakt
Ik begreep het eerst verkeerd.quote:
Vind het zelf ook niet heel logisch klinken.quote:Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?
En dan ga je je door een bekende naar huis laten brengen omdat er eventueel een vieze man in de bosjes kan zitten...quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef Flow3r het volgende:
Yup, meestal is de dader een bekende, vader, oom , broer, neef , buurman , etc....
http://www.seksueelgeweld(...)s.php?linkhulp_id=19
In veel gevallen is de dader een bekende van het slachtoffer
http://www.hulpmix.nl/geweld/verkrachting/algemene_informatie
Meestal is de dader een bekende.
atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?
Heeft niets met moslims te maken dus. Een vriend van mij heeft ermee te maken gehad en waren voor vijftien jaar terug toch echt veelal blanke daders. Laten we er nu niet een moslim discussie van maken. Daders en gejank over kleding van vrouwen is echt niet alleen vanuit gelovigen.quote:Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef Ulx het volgende:
Nou ja. Moslims. Wilders. Brussel.
Zo, genoeg stof voor een tweede deel.
Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.
Daarbij: hij trok haar naar beneden of achter auto's als er verkeer langs kwam
Dat zou toch bruut van hem zijnquote:Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Waarom zou je je slachtoffer over straat meenemen om haar vervolgens ergens anders weer te verkrachten? Dat wil er bij niet echt in. No pun intended. Ik vind dat maar een rare, onlogische actie. De eerste de beste voorbijganger ziet gelijk dat er iets niet klopt.quote:
Niet meer kunnen lopen zal wel meevallen, dat hangt erg af van het geweld wat ermee gepaard is gegaan.quote:Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Seksueel verkracht?quote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag??
ehm, nee?quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Seksueel verkracht?
Dat is een pleonasme van heb ik jou daar
Verplaatst worden kan wel, maar dan gaat dat meestal met de auto. Maar na een verkrachting het slachtoffer een blinddoek om, wegduikend voor elke voorbijganger, met sporen van een verkrachting nog zichtbaar een paar honderd meter naar een park te lopen?quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet meer kunnen lopen zal wel meevallen, dat hangt erg af van het geweld wat ermee gepaard is gegaan.
Maar het schijnt wel vaker te gebeuren dat slachtoffers verplaatst worden, misschien omdat de eerste plek toch wat te risikovol is bv om door te gaan.
Er wordt geleerd bij wat te doen bij een verkrachting dat je zo min mogelijk tegen moet stribbelen als je toch niet weg kan komen(kan je goed raken waardoor iemand even is uitgeschakeld dan wel doen en ook gelijk gaan, snel), dat vergroot je overlevingskansen. Maar tegelijkertijd wordt gezegd dat als men je wil verplaatsten dat het dan het risiko waard is om alles op alles te zetten, dan loopt het meestal nog slechter af dan verkracht te worden.
Of het artikel in de OP klopt niet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:24 schreef opgebaarde het volgende:
Nee veel logischer om zoiets ongeloofwaardigs te verzinnen![]()
Hmm, dat argument horen we van jou meestal niet als de VS een bruiloftsfeest in Afghanistan bombardeerd omdat iemand met een AK 47 in de lucht schiet terwijl er US helicopters rondvliegen...quote:
Eén dader toch ?quote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag?? Arme vrouw,daders moeten gestraft worden.
Ik zie Dries Roelvink voor alles aan.quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Verplaatst worden kan wel, maar dan gaat dat meestal met de auto. Maar na een verkrachting het slachtoffer een blinddoek om, wegduikend voor elke voorbijganger, met sporen van een verkrachting nog zichtbaar een paar honderd meter naar een park te lopen?
Toch zal ook hij zijn slachtoffers in de kofferbak transporteren, Kijk maar naar de demonstratie die hij zelf geeft.quote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie Dries Roelvink voor alles aan.
Zocht ie een uitlaatklep ?quote:Op maandag 23 april 2012 15:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Toch zal ook hij zijn slachtoffers in de kofferbak transporteren, Kijk maar naar de demonstratie die hij zelf geeft.
[ afbeelding ]
Dit hele onderwerp heeft helemaal geen vergelijkingen of reductio ad absurdum nodig, ik begrijp niet waarom men daar steeds op terug grijpt. Als je in Venezuala woont en in een drugswijk over straat wandelt, kun je idd beter binnen blijven, dat is de correcte vergelijking.quote:Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En soms wordt er iemand op klaarlichte dag doodgeschoten op straat. Is ook triest. Daarom blijf ik 24/7 binnen, goed? Want ik moet het niet uitlokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |