abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2012 @ 12:04:23 #226
37769 erodome
Zweefteef
pi_110668713
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Eehh volgens mij net niet en daarom worden er zo weinig daders gepakt
De meeste worden juist niet gepakt omdat het om bekenden van het slachtoffer gaat en verkrachting niet zo heel makkelijk te bewijzen is.
Bij die straatverkrachting vaak wel, want dat gaat in veel gevallen gepaard met het nodige geweld en dus kwetsuren.
Maar een meisje van 12 dat door haar neef wordt verkracht en bedreigd wordt valt een stuk minder op(de meeste verkrachtingen vinden plaats tussen het 8ste en het 16de levensjaar van een vrouw).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Trouwste user 2022 maandag 23 april 2012 @ 12:09:02 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_110668890
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:04 schreef erodome het volgende:

De meeste worden juist niet gepakt
Ik begreep het eerst verkeerd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 april 2012 @ 12:11:45 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_110668968
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?
Vind het zelf ook niet heel logisch klinken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_110669167
Nou ja. Moslims. Wilders. Brussel.

Zo, genoeg stof voor een tweede deel.
pi_110669171
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef Flow3r het volgende:
Yup, meestal is de dader een bekende, vader, oom , broer, neef , buurman , etc....

http://www.seksueelgeweld(...)s.php?linkhulp_id=19

In veel gevallen is de dader een bekende van het slachtoffer

http://www.hulpmix.nl/geweld/verkrachting/algemene_informatie

Meestal is de dader een bekende.
En dan ga je je door een bekende naar huis laten brengen omdat er eventueel een vieze man in de bosjes kan zitten...
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_110669431
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:58 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag verhaal. Waarom neemt die verkrachter haar mee naar een andere plek, en heel opvallend met een blinddoek om? En het duurde bij elkaar 3 uur? Een kwartier na het einde van een uitgaansavond?
atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.
Daarbij: hij trok haar naar beneden of achter auto's als er verkeer langs kwam
pi_110670372
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:18 schreef Ulx het volgende:
Nou ja. Moslims. Wilders. Brussel.

Zo, genoeg stof voor een tweede deel.
Heeft niets met moslims te maken dus. Een vriend van mij heeft ermee te maken gehad en waren voor vijftien jaar terug toch echt veelal blanke daders. Laten we er nu niet een moslim discussie van maken. Daders en gejank over kleding van vrouwen is echt niet alleen vanuit gelovigen.

Er worden trouwens nauwelijks straffen uitgedeeld dus die vriend van mij heeft zijn ontslag ingediend en is een sport/vechtschool begonnen om vrouwen weerbaar te maken. Mijn nicht hebben ze ooit willen verkrachten, maar die zat op turnen en een vechtsport. Man heeft aangifte tegen haar gedaan want kreeg niet wat hij wilde en werd bont en blauw gevonden op de plek waar hij haar van de fiets afsleurde. Ze durfde desondanks een tijd lang niet meer de nachtdienst te draaien in het ziekenhuis.

En een buurtgenootje is ooit eens achter de huizen op een fietspad verkracht. Je hoort zomers zoveel geluiden dat mensen niet meer opkijken van gegil. Is hier ook zo. Ik hoor hier avonds zoveel gegil van jongeren die buiten aan het keten zijn (voor de fun) dat ik er ook niet meer voor bij het ram ga staan kijken. Ik mis tegenwoordig zelfs een complete inval met stormram hier :')
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_110671006
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef seasushi het volgende:

[..]

atuurlijk is het een vaag verhaal. Verkrachters zijn vaag( en dat is mild uitgedrukt) Je weet de details niet. de blinddoek kan een theedoek zijn geweest, maar ook een klein stukje stof. Zij heeft er waarschijnlijk voor gezorgd om zonder tegenstribbelen mee te lopen om erger te voorkomen en het er levend van af te brengen. Ik let ook niet op s'nachts of ik bij een stelletje wat ik innig gearmd zie lopen, zij iets op haar ogen heeft.
Daarbij: hij trok haar naar beneden of achter auto's als er verkeer langs kwam
Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
pi_110671422
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Dat zou toch bruut van hem zijn :')
pi_110672373
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:13 schreef seasushi het volgende:

[..]

Dat zou toch bruut van hem zijn :')
Waarom zou je je slachtoffer over straat meenemen om haar vervolgens ergens anders weer te verkrachten? Dat wil er bij niet echt in. No pun intended. Ik vind dat maar een rare, onlogische actie. De eerste de beste voorbijganger ziet gelijk dat er iets niet klopt.
pi_110672503
Klopt, daarom is het ook verzonnen.
  maandag 23 april 2012 @ 13:53:13 #237
37769 erodome
Zweefteef
pi_110673112
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nog steeds een heel vaag verhaal. In drie uur is er niemand die op straat loopt en ziet dat iets niet klopt? De vrouw krijgt een blinddoek om? Maar vooral: Waarom loop je met je slachtoffer van de ene plek naar de andere? Elke verkrachter doet zijn ding, en maakt dat hij wegkomt. Waarom zou je in vredesnaam zo'n enorm risico nemen? Bovendien: De meeste vrouwen die zijn verkracht hebben wat moeite met lopen. En dan laat hij haar steeds knielen als er een fietser of auto aankomt?
Niet meer kunnen lopen zal wel meevallen, dat hangt erg af van het geweld wat ermee gepaard is gegaan.
Maar het schijnt wel vaker te gebeuren dat slachtoffers verplaatst worden, misschien omdat de eerste plek toch wat te risikovol is bv om door te gaan.
Er wordt geleerd bij wat te doen bij een verkrachting dat je zo min mogelijk tegen moet stribbelen als je toch niet weg kan komen(kan je goed raken waardoor iemand even is uitgeschakeld dan wel doen en ook gelijk gaan, snel), dat vergroot je overlevingskansen. Maar tegelijkertijd wordt gezegd dat als men je wil verplaatsten dat het dan het risiko waard is om alles op alles te zetten, dan loopt het meestal nog slechter af dan verkracht te worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_110673194
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag?? Arme vrouw,daders moeten gestraft worden. :'(
pi_110673229
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag?? :'(
Seksueel verkracht? :')

Dat is een pleonasme van heb ik jou daar :')
  maandag 23 april 2012 @ 14:06:30 #240
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_110673582
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Seksueel verkracht? :')

Dat is een pleonasme van heb ik jou daar :')
ehm, nee?
Ik hoor wel eens dat sommige zangers andermans liedjes hebben verkracht :D
pi_110674139
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet meer kunnen lopen zal wel meevallen, dat hangt erg af van het geweld wat ermee gepaard is gegaan.
Maar het schijnt wel vaker te gebeuren dat slachtoffers verplaatst worden, misschien omdat de eerste plek toch wat te risikovol is bv om door te gaan.
Er wordt geleerd bij wat te doen bij een verkrachting dat je zo min mogelijk tegen moet stribbelen als je toch niet weg kan komen(kan je goed raken waardoor iemand even is uitgeschakeld dan wel doen en ook gelijk gaan, snel), dat vergroot je overlevingskansen. Maar tegelijkertijd wordt gezegd dat als men je wil verplaatsten dat het dan het risiko waard is om alles op alles te zetten, dan loopt het meestal nog slechter af dan verkracht te worden.
Verplaatst worden kan wel, maar dan gaat dat meestal met de auto. Maar na een verkrachting het slachtoffer een blinddoek om, wegduikend voor elke voorbijganger, met sporen van een verkrachting nog zichtbaar een paar honderd meter naar een park te lopen?
pi_110674212
Nee veel logischer om zoiets ongeloofwaardigs te verzinnen :D :s)
pi_110674247
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:24 schreef opgebaarde het volgende:
Nee veel logischer om zoiets ongeloofwaardigs te verzinnen :D :s)
Of het artikel in de OP klopt niet.
  maandag 23 april 2012 @ 14:45:52 #244
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110675041
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

De wereld is nu eenmaal zo.

:{²
Hmm, dat argument horen we van jou meestal niet als de VS een bruiloftsfeest in Afghanistan bombardeerd omdat iemand met een AK 47 in de lucht schiet terwijl er US helicopters rondvliegen...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  Trouwste user 2022 maandag 23 april 2012 @ 15:09:16 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_110675920
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze is 2x seksueel verkracht op 1 dag?? Arme vrouw,daders moeten gestraft worden. :'(
Eén dader toch ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 23 april 2012 @ 15:10:26 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_110675960
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Verplaatst worden kan wel, maar dan gaat dat meestal met de auto. Maar na een verkrachting het slachtoffer een blinddoek om, wegduikend voor elke voorbijganger, met sporen van een verkrachting nog zichtbaar een paar honderd meter naar een park te lopen?
Ik zie Dries Roelvink voor alles aan.

pi_110675988
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Eén dader toch ?

Penis en hersenen.
pi_110676182
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zie Dries Roelvink voor alles aan.

Toch zal ook hij zijn slachtoffers in de kofferbak transporteren, Kijk maar naar de demonstratie die hij zelf geeft.

Trouwste user 2022 maandag 23 april 2012 @ 15:19:48 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_110676338
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Toch zal ook hij zijn slachtoffers in de kofferbak transporteren, Kijk maar naar de demonstratie die hij zelf geeft.

[ afbeelding ]
Zocht ie een uitlaatklep ?

maandag 23 april 2012 @ 16:24:58 #250
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_110679135
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 01:19 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En soms wordt er iemand op klaarlichte dag doodgeschoten op straat. Is ook triest. Daarom blijf ik 24/7 binnen, goed? Want ik moet het niet uitlokken. :')
Dit hele onderwerp heeft helemaal geen vergelijkingen of reductio ad absurdum nodig, ik begrijp niet waarom men daar steeds op terug grijpt. Als je in Venezuala woont en in een drugswijk over straat wandelt, kun je idd beter binnen blijven, dat is de correcte vergelijking.

Ik begrijp niet waarom er zoveel tegenstand is tegen een stukje gezond verstand. Denk ook aan je omgeving en eventuele gevaren, maak er uiteraard geen obsessie van. Maar dat is niet wart/wit genoeg blijkbaar.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')