quote:Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Als girl zo laat op straat lopen (schaars gekleed en in hitsige entourage) is net zo dom als een Joodje die langs een NAZI demonstratie loopt. Of een schaap die door een kudde wolven en hyena's denkt te kunnen manoeuvreren.
Bij een gek kun je weinig veranderen, je hebt echter wel invloed op je eigen handelen. Handel dan verstandig.²
Hebben ze zich kenbaar gemaakt dan?quote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ach flikker op, preventief ruimen die mongolen die er zo over denken.
Het is meer de hele groep die zogenaamd stoer doet!quote:Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik reageerde op die laatste paar posts van de mensen die vinden dat het aan het meisje ligt omdat ze als een schaap is die langs een groep wolven loopt.
Sommige mannen vinden kijken niet genoeg. Sommige mannen willen dat "lekkers" graag tot zich nemen. Moeten ze niet doen, toch komt het over de hele wereld voor. Doe dus alles wat er binnen je mogelijkheden ligt om deze mannen niet te triggeren.quote:Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Godver, ik kan zeker niet meer fijn naar mooie vrouwen kijken straks door die moslims extremisten die er zo over denken.
Het komt overal voor. Betreffende mannen pakken eerder een lekker model dan een kuis meisje.quote:Op maandag 23 april 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, gewoon hard aanpakken dat tuig.... Tis hier geen moslim staat...
Ja, je kunt ze hard aanpakken ja, maar dat is reactief. Dat is achteraf. Die meid is dan nog steeds verkracht. Dan kun je wel tegen haar vertellen daarna van 'hey die gast die je verkracht heeft is hard aangepakt' maar dat verandert niks aan de realiteit dat ze nog steeds wel verkracht is.quote:Op maandag 23 april 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, gewoon hard aanpakken dat tuig.... Tis hier geen moslim staat...
Kijk je ook uit als je door de lokale homobuurt loopt?quote:Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het komt overal voor. Betreffende mannen pakken eerder een lekker model dan een kuis meisje.
De naïviteit van sommige girls die denken dat ze de mannelijke aandacht naar wens kunnen sturen. Onzin, als je als girl al je vrouwelijke elementen gebruikt en zelfs aandikt met een flinke dosis parfum en make up, moet je niet janken als je aandacht krijgt van ook de verkeerde mannen.
Die girls denken de natuurwetten te kunnen tarten. Ze kunnen veel teweegbrengen, zeker, maar ze moeten niet overdrijven.²
"Dat is dan jammer?" "Incidenteel" ? Dat is leuk voor de meid die het betreft. Oh ja, jij bent wel verkracht, maar troost je, dat gebeurd echt bijna nooit. Ja, daar zal zij lekker een boodschap aan hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Dat veranderd daar inderdaad niks aan... Maar dat is dan jammer, lijkt me incidenteel dat dit gebeurt en om nou te zeggen dat het niet moet kunnen en dat het dom is lijkt me daarom een beetje een vage stelling.
Niks zeggen is natuurlijk veel beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"Dat is dan jammer?" "Incidenteel" ? Dat is leuk voor de meid die het betreft. Oh ja, jij bent wel verkracht, maar troost je, dat gebeurd echt bijna nooit. Ja, daar zal zij lekker een boodschap aan hebben
Ik denk niet dat ik het topic een plezier doe door hier inhoudelijk op in te gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef opgebaarde het volgende:
Hè de machinist van die sprinter (die frontaal botste met de dubneldekker) was ook een vrouw. Wat is jouw visie BSB?
Daders keihard straffen en girls opleiden, sturen en straffen wanneer er sprake is van extreme naïviteit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef Droomert het volgende:
[..]
Niks zeggen is natuurlijk veel beter.
Die 'extreme' naïviteit was altijd heel normaal, anders bestond het niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daders keihard straffen en girls opleiden, sturen en straffen wanneer er sprake is van extreme naïviteit.²
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef Droomert het volgende:
[..]
Niks zeggen is natuurlijk veel beter.
Ja, want voor de gastarbeiders in Nederland arriveerden is er nog nooit een girl verkracht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:04 schreef Droomert het volgende:
[..]
Die 'extreme' naïviteit was altijd heel normaal, anders bestond het niet.
Tot rare woestijnmannetjes ineens nergens tegen konden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |