abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2012 @ 23:33:30 #251
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110701756
Als girl zo laat op straat lopen (schaars gekleed en in hitsige entourage) is net zo dom als een Joodje die langs een NAZI demonstratie loopt. Of een schaap die door een kudde wolven en hyena's denkt te kunnen manoeuvreren. :{

Bij een gek kun je weinig veranderen, je hebt echter wel invloed op je eigen handelen. Handel dan verstandig. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110701786
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Als girl zo laat op straat lopen (schaars gekleed en in hitsige entourage) is net zo dom als een Joodje die langs een NAZI demonstratie loopt. Of een schaap die door een kudde wolven en hyena's denkt te kunnen manoeuvreren. :{

Bij een gek kun je weinig veranderen, je hebt echter wel invloed op je eigen handelen. Handel dan verstandig. :{

_O_
Verstandige post.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_110701936
Ach flikker op, preventief ruimen die mongolen die er zo over denken.
Rustig aan.
pi_110701951
BSB verdient een dagelijkse column op de frontpage _O_
  maandag 23 april 2012 @ 23:38:34 #255
13462 BansheeBoy
pi_110702026
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ach flikker op, preventief ruimen die mongolen die er zo over denken.
Hebben ze zich kenbaar gemaakt dan? :{

Gebruik je verstand en doe een wijde broek aan in plaats van die glossy leggings die een en ander kunnen triggeren bij derden. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_110702064
Ik reageerde op die laatste paar posts van de mensen die vinden dat het aan het meisje ligt omdat ze als een schaap is die langs een groep wolven loopt.
Rustig aan.
pi_110702229
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik reageerde op die laatste paar posts van de mensen die vinden dat het aan het meisje ligt omdat ze als een schaap is die langs een groep wolven loopt.
Het is meer de hele groep die zogenaamd stoer doet! :X :N :r
pi_110702286
Godver, ik kan zeker niet meer fijn naar mooie vrouwen kijken straks door die moslims extremisten die er zo over denken.
Rustig aan.
  maandag 23 april 2012 @ 23:45:48 #259
13462 BansheeBoy
pi_110702403
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Godver, ik kan zeker niet meer fijn naar mooie vrouwen kijken straks door die moslims extremisten die er zo over denken.
Sommige mannen vinden kijken niet genoeg. Sommige mannen willen dat "lekkers" graag tot zich nemen. Moeten ze niet doen, toch komt het over de hele wereld voor. Doe dus alles wat er binnen je mogelijkheden ligt om deze mannen niet te triggeren. :{

pi_110702487
Nee, gewoon hard aanpakken dat tuig.... Tis hier geen moslim staat...
Rustig aan.
  maandag 23 april 2012 @ 23:51:38 #261
13462 BansheeBoy
pi_110702660
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Het komt overal voor. Betreffende mannen pakken eerder een lekker model dan een kuis meisje. :{

De naïviteit van sommige girls die denken dat ze de mannelijke aandacht naar wens kunnen sturen. Onzin, als je als girl al je vrouwelijke elementen gebruikt en zelfs aandikt met een flinke dosis parfum en make up, moet je niet janken als je aandacht krijgt van ook de verkeerde mannen. :{

Die girls denken de natuurwetten te kunnen tarten. Ze kunnen veel teweegbrengen, zeker, maar ze moeten niet overdrijven. :')

pi_110702799
Hè de machinist van die sprinter (die frontaal botste met de dubneldekker) was ook een vrouw. Wat is jouw visie BSB?
pi_110702805
Ga weg met je natuurwetten, tis hier geen afrika. Je draait maar mee met de evolutie of je gaat hard de bak in....
Rustig aan.
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 23:54:53 #264
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110702812
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, je kunt ze hard aanpakken ja, maar dat is reactief. Dat is achteraf. Die meid is dan nog steeds verkracht. Dan kun je wel tegen haar vertellen daarna van 'hey die gast die je verkracht heeft is hard aangepakt' maar dat verandert niks aan de realiteit dat ze nog steeds wel verkracht is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_110702954
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het komt overal voor. Betreffende mannen pakken eerder een lekker model dan een kuis meisje. :{

De naïviteit van sommige girls die denken dat ze de mannelijke aandacht naar wens kunnen sturen. Onzin, als je als girl al je vrouwelijke elementen gebruikt en zelfs aandikt met een flinke dosis parfum en make up, moet je niet janken als je aandacht krijgt van ook de verkeerde mannen. :{

Die girls denken de natuurwetten te kunnen tarten. Ze kunnen veel teweegbrengen, zeker, maar ze moeten niet overdrijven. :')

Kijk je ook uit als je door de lokale homobuurt loopt?

Met je strakke broek :o
pi_110703029
Dat veranderd daar inderdaad niks aan... Maar dat is dan jammer, lijkt me incidenteel dat dit gebeurt en om nou te zeggen dat het niet moet kunnen en dat het dom is lijkt me daarom een beetje een vage stelling.
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 00:00:08 #267
16180 crew  CoolGuy
pi_110703088
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
Dat veranderd daar inderdaad niks aan... Maar dat is dan jammer, lijkt me incidenteel dat dit gebeurt en om nou te zeggen dat het niet moet kunnen en dat het dom is lijkt me daarom een beetje een vage stelling.
"Dat is dan jammer?" "Incidenteel" ? Dat is leuk voor de meid die het betreft. Oh ja, jij bent wel verkracht, maar troost je, dat gebeurd echt bijna nooit. Ja, daar zal zij lekker een boodschap aan hebben :')
pi_110703178
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

"Dat is dan jammer?" "Incidenteel" ? Dat is leuk voor de meid die het betreft. Oh ja, jij bent wel verkracht, maar troost je, dat gebeurd echt bijna nooit. Ja, daar zal zij lekker een boodschap aan hebben :')
Niks zeggen is natuurlijk veel beter.
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:01:57 #269
13462 BansheeBoy
pi_110703182
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:54 schreef opgebaarde het volgende:
Hè de machinist van die sprinter (die frontaal botste met de dubneldekker) was ook een vrouw. Wat is jouw visie BSB?
Ik denk niet dat ik het topic een plezier doe door hier inhoudelijk op in te gaan. :{

dinsdag 24 april 2012 @ 00:03:34 #270
13462 BansheeBoy
pi_110703266
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef Droomert het volgende:

[..]

Daders keihard straffen en girls opleiden, sturen en straffen wanneer er sprake is van extreme naïviteit. :{

pi_110703324
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daders keihard straffen en girls opleiden, sturen en straffen wanneer er sprake is van extreme naïviteit. :{

Die 'extreme' naïviteit was altijd heel normaal, anders bestond het niet.
Tot rare woestijnmannetjes ineens nergens tegen konden.

Zie Oslo.
pi_110703400

Nee je gaat tegen haar zeggen dat het haar eigen schuld is door haar hoerige kleding... _O-
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 00:06:45 #273
16180 crew  CoolGuy
pi_110703428
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:01 schreef Droomert het volgende:

[..]

:')

Luister, als je er goed uit ziet, en je accentueert dat met kleding, makeup en whatever je doet, weet je, hardstikke tof. Dat recht heb je, en hey, all the power to you. Maar het gevolg daarvan is wél dat je meer aandacht genereert dan normaal gesproken. Dat betekent ook dat er statistisch gezien bij meer aandacht ook meer foute aandacht zit.

Helaas is het zo dat er mensen zijn die denken dat ze daardoor het recht hebben om je aan te raken. Dat recht hebben ze niet, maar dat verandert niks aan de realiteit dat het wél gebeurd. Dus, je kunt wel heel hard roepen 'ja maar dat mogen ze niet en dit en dat. Volledig gelijk, echt, 100% gelijk. Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds wél gebeurd. En als jij verkracht wordt, wat heeft het dan voor zin dat je achteraf roept 'hey, maar ik ben iig niet gezwicht voor dergelijke flikkers, ik stond in mn recht, en wat zij deden was hardstikke fout', dan heb je daar volledig gelijk in, maar hoeveel troost haal je daar uit als je de dagen/weken daarna 5x per dag onder de douche gaat omdat je je vies voelt?

En als je dan iets, wat dan ook kunt doen, dus jij zelf, om dat risico te verminderen, dan doe je dat toch zeker? Ik zeg niet dat het fair is, ik zeg niet dat niet gewoon ronduit kut dat je daar over na moét denken, maar dat is de realiteit.
pi_110703521
De realiteit, mede mogelijk gemaakt door mongolen.
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:10:46 #275
13462 BansheeBoy
pi_110703627
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:04 schreef Droomert het volgende:

[..]

Die 'extreme' naïviteit was altijd heel normaal, anders bestond het niet.
Tot rare woestijnmannetjes ineens nergens tegen konden.
Ja, want voor de gastarbeiders in Nederland arriveerden is er nog nooit een girl verkracht. :{

Mijn best als je het zelf gelooft. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')