abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:11:13 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_110703652
Aangezien er met zoveel stelligheid over gesproken wordt: waar kan ik de statistieken vinden voor verkrachtingszaken betreffende de kleding van de verkrachte dames? En dan bedoel ik dus, de statistieken waaruit blijkt dat verkrachte vrouwen in 90% van de gevallen uitdagende kleding aan had.

Volgens mij bestaan die statistieken helemaal niet en is het hele idee over schaars geklede vrouwen iets van pure aannames.

Van de verhalen van de vrouwen die ik ken, is het lastig vallen namelijk iets wat totaal losstaat van de kleding die ze dragen. Bij het stappen werden vaak genoeg degene lastig gevallen en/of betast die vrij kuis gekleed waren (gewoon spijkerbroek en niet eens bijzonder strak topje, zonder dat er veel bloot te zien is).

Hetzelfde geldt dat verkrachte vrouwen onder alle types vallen. Er zijn genoeg 'lelijke' vrouwen die verkracht zijn. Zelfde geldt dat er ook vrouwen uit landen waarin de burqa veel gedragen wordt, ook gewoon worden lastig gevallen. Waar zit die logica dan in?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_110703676
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, want voor de gastarbeiders in Nederland arriveerden is er nog nooit een girl verkracht. :{

Mijn best als je het zelf gelooft. :{

:{²
Maar toen zat niemand te zeuren dat het de schuld van 'girls' was of hun 'naïviteit'.
Maar als je uit een samenleving komt waar de zwakkeren uitbuiten de nationale sport is dan is dat ook niet zo vreemd omdat niet te snappen.

Je vrouw al een pak rammel verkocht vandaag?
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:12:54 #278
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110703727
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef Droomert het volgende:
Maar als je uit een samenleving komt waar de zwakkeren uitbuiten de nationale sport is dan is dat ook niet zo vreemd omdat niet te snappen.
De Zuid-Hollandse samenleving. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110703765
quote:
9s.gif Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef Specularium het volgende:
Klopt, daarom is het ook verzonnen.
Nee. Ik geloof niet dat het is verzonnen omdat de vrouw in kwestie daadwerkelijk 's nachts (of 's ochtends eigenlijk?) heeft aangebeld bij mensen. In paniek, dat moet wel. Ik vind het jammer dat mensen dit verhaal per definitie als onwaar bestempelen. Ik persoonlijk ga er niet vanuit dat iemand over zoiets liegt en ik zie ook niet in waarom.
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:13:48 #280
13462 BansheeBoy
pi_110703770
Je moet als girl erkennen dat je de natuurwetten niet ongestraft kunt blijven tarten. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_110703801
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Je moet als girl erkennen dat je de natuurwetten niet ongestraft kunt blijven tarten. :{

De voorhuid komt ook uit de natuur.
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:14:50 #282
13462 BansheeBoy
pi_110703811
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:

Ik persoonlijk ga er niet vanuit dat iemand over zoiets liegt en ik zie ook niet in waarom.
Dat heb ik ook hoor, maar helaas laat de realiteit anders zien. Veel girls zijn in staat om ziets te verzinnen, als ze bv. te laat thuis komen.... :N

dinsdag 24 april 2012 @ 00:15:30 #283
13462 BansheeBoy
pi_110703834
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:14 schreef Droomert het volgende:

[..]

De voorhuid komt ook uit de natuur.
Een drol ook, laat je die lekker zitten? :')

Je bent een lopende mesthoop? :D

pi_110703859
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, dus het is selectief wanneer je de natuur mag tarten?
pi_110703862
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:D
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_110703997
Sorry BSB maar dit is het westen, hier mogen vrouwen doen wat ze willen en worden ze niet gestraft door hun 'naïviteit' of vrijheid.

Misschien is het in Marokko normaal dat je in elkaar geslagen wordt zonder hoofddoek om. Hier niet. Sorry.
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:19:57 #287
13462 BansheeBoy
pi_110704007
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:16 schreef Droomert het volgende:

[..]

Oh, dus het is selectief wanneer je de natuur mag tarten?
Wanneer het je nadeel oplevert zal elke verstandige entiteit daar iets mee doen. Maar koppige girls gaan in nakende bips tegen krolse jongens aanlopen en dan janken als een jongen zijn hand net even wat langer aan die talkpoederbips laat zitten. :')

Als je als girl niet wil dat boys aan je talkpoederbips gaan zitten is het misschien een idee om je bips te verbergen en niet aan Jan en alleman beschikbaar te stellen, als ware je een uitzendbureau in het detacheren van verse achterwerken. :N

pi_110704045
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wanneer het je nadeel oplevert zal elke verstandige entiteit daar iets mee doen. Maar koppige girls gaan in nakende bips tegen krolse jongens aanlopen en dan janken als een jongen zijn hand net even wat langer aan die talkpoederbips laat zitten. :')

Als je als girl niet wil dat boys aan je talkpoederbips gaan zitten is het misschien een idee om je bips te verbergen en niet aan Jan en alleman beschikbaar te stellen, als ware je een uitzendbureau in het detacheren van verse achterwerken. :N

Dit was toch echt iemand die gewoon op straat liep.
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:21:56 #289
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_110704072
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

Er is een vrij groot verschil tussen mensen en dieren. Daar is het bij een aantal soorten wel gebruikelijk dat het mannetje er gewoon opduikt en op 'mag duiken', waarbij er genoeg diersoorten zijn waar dat zelfs niet eens van toepassing is.

Er zijn geen menselijke natuurwetten die een man zonder toestemming op een vrouw mag duiken. Want als dit wel een natuurwet zou zijn, is het wel heel opmerkelijk dat 99,999999% van de mannelijke bevolking zich niet aan deze natuurwet houdt.

Dat jij alleen maar kunt denken met je tool als er een mooie vrouw met uitdagende kleding voorbij loopt, betekend niet direct dat dit voor het meerendeel van de mannelijke bevolking geldt.

:{
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 00:22:01 #290
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110704074
Een kleine analogie (en nee, ik vergelijk vrouwen niet per definitie met apparaten :') )

In mijn auto heb ik een duur navigatiesysteem. Sterker nog, het is het meest populaire systeem onder de langevingerbrigade om te jatten. Dat weet ik, en toch koop ik 't. Ik moet dus rekening houden met het risico dat 't ding gejat wordt.

Dus, ik heb alarm op mijn auto, en er zijn sommige buurten waar ik mijn auto niet parkeer, omdat ik weet dat dat de kat op het spek binden is. Ik sluit de auto altijd af. Daarmee kan ik niet voorkomen dat 't ding gejat wordt, maar ik kan er wel alles aan doen om dat risico te verkleinen.

Als ik mn auto gewoon open laat en op de meest foute plek parkeer en 'm daar laat staan, en het ding wordt gejat, dan baal ik als een stekker en dan heb ik er helemaal niks aan om te denken dat het belachelijk is dat ik er over na moet denken hoe ik er mee om ga etc etc. Ja, dat ís belachelijk, maar ondertussen zit er nog steeds een gat in mn dashboard, en achteraf denk ik dan 'had ik maar X Y Z gedaan'.

Het is een kleine moeite om zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen te nemen. Ik zeg niet dat je een burka aan moet trekken, maar zorg dan dat je thuis wordt gebracht, zorg dan dat je niet alleen midden in de nacht over straat gaat, laat op z'n minst iemand weten dat je 'nu naar huis gaat via route X en dat je er X min over doet'. Whatever, something, anything. Nee dat is niet tof, maar je kunt toch niet gewoon maar doen alsof er geen verkrachters vrij rondlopen en daar achteraf troost uithalen?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:24:40 #291
13462 BansheeBoy
pi_110704175
CoolGuy, je bent louter inhoudelijk, gebruikt logica en onderbouwt je posts met goede argumenten. Netjes. :{

pi_110704182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef CoolGuy het volgende:
Een kleine analogie (en nee, ik vergelijk vrouwen niet per definitie met apparaten :') )

In mijn auto heb ik een duur navigatiesysteem. Sterker nog, het is het meest populaire systeem onder de langevingerbrigade om te jatten. Dat weet ik, en toch koop ik 't. Ik moet dus rekening houden met het risico dat 't ding gejat wordt.

Dus, ik heb alarm op mijn auto, en er zijn sommige buurten waar ik mijn auto niet parkeer, omdat ik weet dat dat de kat op het spek binden is. Ik sluit de auto altijd af. Daarmee kan ik niet voorkomen dat 't ding gejat wordt, maar ik kan er wel alles aan doen om dat risico te verkleinen.

Als ik mn auto gewoon open laat en op de meest foute plek parkeer en 'm daar laat staan, en het ding wordt gejat, dan baal ik als een stekker en dan heb ik er helemaal niks aan om te denken dat het belachelijk is dat ik er over na moet denken hoe ik er mee om ga etc etc. Ja, dat ís belachelijk, maar ondertussen zit er nog steeds een gat in mn dashboard, en achteraf denk ik dan 'had ik maar X Y Z gedaan'.

Het is een kleine moeite om zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen te nemen. Ik zeg niet dat je een burka aan moet trekken, maar zorg dan dat je thuis wordt gebracht, zorg dan dat je niet alleen midden in de nacht over straat gaat, laat op z'n minst iemand weten dat je 'nu naar huis gaat via route X en dat je er X min over doet'. Whatever, something, anything. Nee dat is niet tof, maar je kunt toch niet gewoon maar doen alsof er geen verkrachters vrij rondlopen en daar achteraf troost uithalen?
Ja leuk man, want iedereen die verkracht wordt loopt in de meest onthullende kleding die er te vinden is.

Normale meisjes worden dat niet.
pi_110704197
CoolGuy, jij bent zeker zo'n type die d'r problemen mee heeft zodra z'n vriendin in een kort broekje rondloopt?

En zelf wel je body showen in je fotoboek. Kijk maar uit, er zijn genoeg homofielen op FOK! die heel intelligent zijn en ineens voor jouw deur staan. Dan is het jouw eigen schuld. Had je maar niet zulke foto's moeten plaatsen op FOK!.
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:26:00 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_110704234
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat heb ik ook hoor, maar helaas laat de realiteit anders zien. Veel girls zijn in staat om ziets te verzinnen, als ze bv. te laat thuis komen.... :N

Veel vrouwen zijn in staat om zoiets te verzinnen als smoes voor te laat thuiskomen? Je moet wel heel erg bekrompen en simpel zijn als je dat echt denkt.

Ja er zijn vrouwen die dergelijke verhalen verzinnen/aandikken. Die moet je wat mij betreft ook gewoon hard straffen, want ze verpesten doodleuk het leven van een ander. Ook zijn jonge vrouwen (wij mannen ook wel) vrij goed in het verzinnen van smoesjes. Maar het aantal vrouwen die een verkrachting verzinnen, zal echt bijzonder klein zijn (als is elke vrouw die dat doet er een teveel, dan ben je echt niets waard).
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:26:45 #295
13462 BansheeBoy
pi_110704274
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef Droomert het volgende:

[..]

Ja leuk man, want iedereen die verkracht wordt loopt in de meest onthullende kleding die er te vinden is.

Normale meisjes worden dat niet.
Oh jawel hoor, maar doe er als girl alles aan om het te voorkomen. Tenzij je verkrachtingen fijn vindt. :{

pi_110704279
Ik snap niet waarom de vrouwen hier zo boos reageren :? Bansheeboy's posts maken gewoon sense, en natuurlijk keurt iedereen het af, maar zo gaat het tegenwoordig (en vroeger ook al btw) wel..

Maar ik blijf erbij dat ik over een paar dagen verwacht dat het een fake is. Zieke vrouwen die aandacht zoeken en een verkrachting verzinnen, het zal niet de eerste keer zijn.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:27:58 #297
13462 BansheeBoy
pi_110704324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Veel vrouwen zijn in staat om zoiets te verzinnen als smoes voor te laat thuiskomen? Je moet wel heel erg bekrompen en simpel zijn als je dat echt denkt.
Dit is geen kwestie van denken, dit zijn zaken die we vaak genoeg hier in NWS hebben gelezen. :{

Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 00:28:57 #298
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110704362
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 00:25 schreef Ziba het volgende:
CoolGuy, jij bent zeker zo'n type die d'r problemen mee heeft zodra z'n vriendin in een kort broekje rondloopt?

En zelf wel je body showen in je fotoboek. Kijk maar uit, er zijn genoeg homofielen op FOK! die heel intelligent zijn en ineens voor jouw deur staan. Dan is het jouw eigen schuld. Had je maar niet zulke foto's moeten plaatsen op FOK!.
Nee, daar heb ik 0 problemen mee. Maar ik zorg wel dat ik haar niet alleen naar huis laat komen of wat dan ook. En als ze dan alleen komt, dan verteld ze me standaard hoe wat waar wanneer. Ze laat me weten als ze thuis is, etc. Als ze een minuut te laat is en ze reageert niet op de telefoon ga ik haar zoeken. Niet omdat ik haar wil controleren, of whatever, maar ik ga niet in bed blijven liggen of op de bank blijven zitten en denken van 'die waait wel een keer binnen' want in de tijd dat ik op de bank zit kan er iets gebeuren met d'r. Dat vergeef ik mezelf nooit, dus ik probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat een dergelijke situatie zich voor zou doen.

Hey, iedereen die dat van plan is hier aan de deur komen te staan, bring it on.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_110704398
Allemaal quasi stoere mannetjes hier die even moeten laten weten hoe ze er over denken, maar het nog nooit in eigen kring hebben meegemaakt. Het kan elke vrouw overkomen, ook je moeder, je zusje, je vriendin. overdag of 's avonds En dan praat je wel anders. Maar nee, gooi er een doek overheen en sluit d'r thuis op, dat is de oplossing. :r
  dinsdag 24 april 2012 @ 00:30:05 #300
13462 BansheeBoy
pi_110704404
Coolguy is een man naar mijn hart. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')