Maar toen zat niemand te zeuren dat het de schuld van 'girls' was of hun 'naïviteit'.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want voor de gastarbeiders in Nederland arriveerden is er nog nooit een girl verkracht.
Mijn best als je het zelf gelooft.²
De Zuid-Hollandse samenleving.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:11 schreef Droomert het volgende:
Maar als je uit een samenleving komt waar de zwakkeren uitbuiten de nationale sport is dan is dat ook niet zo vreemd omdat niet te snappen.
Nee. Ik geloof niet dat het is verzonnen omdat de vrouw in kwestie daadwerkelijk 's nachts (of 's ochtends eigenlijk?) heeft aangebeld bij mensen. In paniek, dat moet wel. Ik vind het jammer dat mensen dit verhaal per definitie als onwaar bestempelen. Ik persoonlijk ga er niet vanuit dat iemand over zoiets liegt en ik zie ook niet in waarom.quote:
De voorhuid komt ook uit de natuur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Je moet als girl erkennen dat je de natuurwetten niet ongestraft kunt blijven tarten.²
Dat heb ik ook hoor, maar helaas laat de realiteit anders zien. Veel girls zijn in staat om ziets te verzinnen, als ze bv. te laat thuis komen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef Ziba het volgende:
Ik persoonlijk ga er niet vanuit dat iemand over zoiets liegt en ik zie ook niet in waarom.
Een drol ook, laat je die lekker zitten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
De voorhuid komt ook uit de natuur.
Oh, dus het is selectief wanneer je de natuur mag tarten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een drol ook, laat je die lekker zitten?
Je bent een lopende mesthoop?²
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een drol ook, laat je die lekker zitten?
Je bent een lopende mesthoop?²
Wanneer het je nadeel oplevert zal elke verstandige entiteit daar iets mee doen. Maar koppige girls gaan in nakende bips tegen krolse jongens aanlopen en dan janken als een jongen zijn hand net even wat langer aan die talkpoederbips laat zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:16 schreef Droomert het volgende:
[..]
Oh, dus het is selectief wanneer je de natuur mag tarten?
Dit was toch echt iemand die gewoon op straat liep.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wanneer het je nadeel oplevert zal elke verstandige entiteit daar iets mee doen. Maar koppige girls gaan in nakende bips tegen krolse jongens aanlopen en dan janken als een jongen zijn hand net even wat langer aan die talkpoederbips laat zitten.
Als je als girl niet wil dat boys aan je talkpoederbips gaan zitten is het misschien een idee om je bips te verbergen en niet aan Jan en alleman beschikbaar te stellen, als ware je een uitzendbureau in het detacheren van verse achterwerken.²
Er is een vrij groot verschil tussen mensen en dieren. Daar is het bij een aantal soorten wel gebruikelijk dat het mannetje er gewoon opduikt en op 'mag duiken', waarbij er genoeg diersoorten zijn waar dat zelfs niet eens van toepassing is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Je moet als girl erkennen dat je de natuurwetten niet ongestraft kunt blijven tarten.²
Ja leuk man, want iedereen die verkracht wordt loopt in de meest onthullende kleding die er te vinden is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef CoolGuy het volgende:
Een kleine analogie (en nee, ik vergelijk vrouwen niet per definitie met apparaten)
In mijn auto heb ik een duur navigatiesysteem. Sterker nog, het is het meest populaire systeem onder de langevingerbrigade om te jatten. Dat weet ik, en toch koop ik 't. Ik moet dus rekening houden met het risico dat 't ding gejat wordt.
Dus, ik heb alarm op mijn auto, en er zijn sommige buurten waar ik mijn auto niet parkeer, omdat ik weet dat dat de kat op het spek binden is. Ik sluit de auto altijd af. Daarmee kan ik niet voorkomen dat 't ding gejat wordt, maar ik kan er wel alles aan doen om dat risico te verkleinen.
Als ik mn auto gewoon open laat en op de meest foute plek parkeer en 'm daar laat staan, en het ding wordt gejat, dan baal ik als een stekker en dan heb ik er helemaal niks aan om te denken dat het belachelijk is dat ik er over na moet denken hoe ik er mee om ga etc etc. Ja, dat ís belachelijk, maar ondertussen zit er nog steeds een gat in mn dashboard, en achteraf denk ik dan 'had ik maar X Y Z gedaan'.
Het is een kleine moeite om zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen te nemen. Ik zeg niet dat je een burka aan moet trekken, maar zorg dan dat je thuis wordt gebracht, zorg dan dat je niet alleen midden in de nacht over straat gaat, laat op z'n minst iemand weten dat je 'nu naar huis gaat via route X en dat je er X min over doet'. Whatever, something, anything. Nee dat is niet tof, maar je kunt toch niet gewoon maar doen alsof er geen verkrachters vrij rondlopen en daar achteraf troost uithalen?
Veel vrouwen zijn in staat om zoiets te verzinnen als smoes voor te laat thuiskomen? Je moet wel heel erg bekrompen en simpel zijn als je dat echt denkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, maar helaas laat de realiteit anders zien. Veel girls zijn in staat om ziets te verzinnen, als ze bv. te laat thuis komen....²
Oh jawel hoor, maar doe er als girl alles aan om het te voorkomen. Tenzij je verkrachtingen fijn vindt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ja leuk man, want iedereen die verkracht wordt loopt in de meest onthullende kleding die er te vinden is.
Normale meisjes worden dat niet.
Dit is geen kwestie van denken, dit zijn zaken die we vaak genoeg hier in NWS hebben gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn in staat om zoiets te verzinnen als smoes voor te laat thuiskomen? Je moet wel heel erg bekrompen en simpel zijn als je dat echt denkt.
Nee, daar heb ik 0 problemen mee. Maar ik zorg wel dat ik haar niet alleen naar huis laat komen of wat dan ook. En als ze dan alleen komt, dan verteld ze me standaard hoe wat waar wanneer. Ze laat me weten als ze thuis is, etc. Als ze een minuut te laat is en ze reageert niet op de telefoon ga ik haar zoeken. Niet omdat ik haar wil controleren, of whatever, maar ik ga niet in bed blijven liggen of op de bank blijven zitten en denken van 'die waait wel een keer binnen' want in de tijd dat ik op de bank zit kan er iets gebeuren met d'r. Dat vergeef ik mezelf nooit, dus ik probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat een dergelijke situatie zich voor zou doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:25 schreef Ziba het volgende:
CoolGuy, jij bent zeker zo'n type die d'r problemen mee heeft zodra z'n vriendin in een kort broekje rondloopt?
En zelf wel je body showen in je fotoboek. Kijk maar uit, er zijn genoeg homofielen op FOK! die heel intelligent zijn en ineens voor jouw deur staan. Dan is het jouw eigen schuld. Had je maar niet zulke foto's moeten plaatsen op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |