Kom op, Guppy! Je kunt het!quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ik 10km per uur ga lopen gaat de vlag uit
Wandeltempo??quote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
Zijn 10/11 km per uur nou eigenlijk zulke rare tempo's om te hardlopen? Da's zo'n beetje mijn normale wandeltempo. Niet dat ik het vandaag redde, heb braaf m'n rondje gedaan, maar voelde me eigenlijk niet echt superfit, vannacht superlang liggen woelen in bed en niet kunnen slapen. Is ook wel terug te zien aan Runkeeper, hier en daar pieken en dalen terwijl ik normaal wat constanter ben. Hoop niet dat ik ziek word
Ja, als in lopen. Gewoon lopen, bijvoorbeeld om van A naar B te komen.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, als in lopen. Gewoon lopen, bijvoorbeeld om van A naar B te komen.
Je WANDELT 11KMu? hoe hard loop je hard dan?quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, als in lopen. Gewoon lopen, bijvoorbeeld om van A naar B te komen.
Hm, ik moet ook wel zeggen dat ik me met anderen bij ook echt moet inhouden qua tempo, maar verder was ik me eigenlijk nooit zo bewust van km's per uur enzo.quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef Liesje68 het volgende:
[..]lijkt me niet misselijk! ( zacht gezegd dus)
Nauwelijks harder dan datquote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je WANDELT 11KMu? hoe hard loop je hard dan?
volgens mij val je dan in een exclusieve groep!quote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik moet ook wel zeggen dat ik me met anderen bij ook echt moet inhouden qua tempo, maar verder was ik me eigenlijk nooit zo bewust van km's per uur enzo.
[..]
Nauwelijks harder dan datDa's dan wel weer het opmerkelijke. Of ik moet runkeeper ernstig in twijfel gaan trekken hoor. Maar er zit weinig verschil in.
Ik denk dat er iets niet klopt als je een wandeling meet. Normaal loop tempo is ergens tussen 4 a 5KMu Stevig doorstappen haal je misschien tussen 5.5 en 6. Maar ik betwijfel ten zeerste of je 10/11KMu wandelend haalt.quote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik moet ook wel zeggen dat ik me met anderen bij ook echt moet inhouden qua tempo, maar verder was ik me eigenlijk nooit zo bewust van km's per uur enzo.
[..]
Nauwelijks harder dan datDa's dan wel weer het opmerkelijke. Of ik moet runkeeper ernstig in twijfel gaan trekken hoor. Maar er zit weinig verschil in.
wij ook zoiets jaquote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Als wij héél stevig doorstappen/-hiken lopen we volgens de GPS zo'n 5,5km per uur op een vlakke ondergrond...
Als ik morgen fit ben, zal ik eens een stuk wandelen en runkeeper en een andere app mee laten draaien. Ik zeg al, ik was me van dat soort dingen nooit bewust, maar dit zijn de km's per uur die ik aangegeven krijg. Kan 't ook net zo goed hartstikke fout hebben hoorquote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets niet klopt als je een wandeling meet. Normaal loop tempo is ergens tussen 4 a 5KMu Stevig doorstappen haal je misschien tussen 5.5 en 6. Maar ik betwijfel ten zeerste of je 10/11KMu wandelend haalt.
je kan beter op afstandmeten.nl je route uittekenen en dan timen hoe lang je erover doet en dat dan uitrekenen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik morgen fit ben, zal ik eens een stuk wandelen en runkeeper en een andere app mee laten draaien. Ik zeg al, ik was me van dat soort dingen nooit bewust, maar dit zijn de km's per uur die ik aangegeven krijg. Kan 't ook net zo goed hartstikke fout hebben hoorVandaar ook m'n vraag
denk persoonlijk dat er iets fout gaat qua metenquote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik morgen fit ben, zal ik eens een stuk wandelen en runkeeper en een andere app mee laten draaien. Ik zeg al, ik was me van dat soort dingen nooit bewust, maar dit zijn de km's per uur die ik aangegeven krijg. Kan 't ook net zo goed hartstikke fout hebben hoorVandaar ook m'n vraag
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:55 schreef AntiChrist het volgende:
zo net 18km+ gelopenmet een gemiddelde van 10km per uur (tja sommige mensen lopen normaal al zo hard
) heb er 1 uur en 48 minuten over gedaan valt me best nog mee volgende keer nog maar 3 km er aan plakken
ja ik ben dan weer zo een lul die dat een beetje eng vindquote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wanneer ga je een officiele HM lopen?
iddquote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]volgens mij zitten we gemiddeld op 5km per uur als we gewoon relaxed doorstappen.
Vind 't wel een mooie verhouding trouwens: 5km wandelen, dubbele hardlopen. Meer hoeft ook echt niet voor een non-talent als ikDoe het, net als de meesten hier, puur voor conditie, gezondheid en eigen plezier !
quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ik ben dan weer zo een lul die dat een beetje eng vindmaar wie weet
ah... but what a way to go !quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd
als we wandelen doen we een 2 uur en een kwartier over 12 km ofzo. En dan we best door. hoewel ook met korte oponthoudstukjes (route zoeken, veters strikken, slokje drinken)
Meestal 2,5 uur onderweg, kwartiertje lunchpauze erbij nog dan.
En laatst moest ik seksende padden van de weg af halen, vond t zo sneu als ze tijdens de daad doodgereden zouden worden
ha! Je kunt het!quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ik ben dan weer zo een lul die dat een beetje eng vindmaar wie weet
Ik probeer je steeds in te halen, maar het wil nog niet echt lukkenquote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nu even bedenken hoe ik de rest van m'n loopweek ga indelen, want van woensdagochtend vroeg tot vrijdagavond zijn mijn ouders hier. Denk dat ik óf woensdagochtend héél vroeg 5km pak en dan zaterdag probeer uit te breiden naar 8km, of vrijdag (als ze niet mee eten hier) in de avond de 5 en dan zondag voor de 8.
Schiet wel op met m'n challenge zo: ben een goede inhaalslag begonnen! Wel leuk zo, het houdt me ook echt éxtra gemotiveerd
je ouders kunnen toch meelopenquote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nu even bedenken hoe ik de rest van m'n loopweek ga indelen, want van woensdagochtend vroeg tot vrijdagavond zijn mijn ouders hier. Denk dat ik óf woensdagochtend héél vroeg 5km pak en dan zaterdag probeer uit te breiden naar 8km, of vrijdag (als ze niet mee eten hier) in de avond de 5 en dan zondag voor de 8.
Schiet wel op met m'n challenge zo: ben een goede inhaalslag begonnen! Wel leuk zo, het houdt me ook echt éxtra gemotiveerd
quote:
ik vind dat ik mijn garmin nu wel benut...probeer ook wel wat meer op HR te trainen. Mind you, er zit erg veel verschil in die dingen...de mijne staat zo ingesteld dat ie geen irritante piepjes geeft.quote:Op maandag 23 april 2012 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Krijg van de week een hartmeter te leen. Kijken of ik het wat vind voordat ik 8 tientjes ga uitgeven.
het is dramatisch!quote:
Ik heb er een van 30 euro. Hartslag en een stopwatch, meer heb ik niet nodig.quote:Op maandag 23 april 2012 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Krijg van de week een hartmeter te leen. Kijken of ik het wat vind voordat ik 8 tientjes ga uitgeven.
ah... de 310XT, toch? Heb de 610 gekozen omdat ik 'alleen maar' loop. Ben er wel zeer tevreden over...daar kan ik wel wat hardloop-jaartjes mee vooruit.quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er een van 30 euro. Hartslag en een stopwatch, meer heb ik niet nodig.![]()
Stiekem wil ik er een van garmin van 399,- die je ook zwemmend kan gebruiken en dus ook voor triathlon.
Die laatste heeft m'n broer. Echt, een prachtig dingquote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er een van 30 euro. Hartslag en een stopwatch, meer heb ik niet nodig.![]()
Stiekem wil ik er een van garmin van 399,- die je ook zwemmend kan gebruiken en dus ook voor triathlon.
Ja, alleen 399 euro is wel veel voor een student dus nog even sparen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Die laatste heeft m'n broer. Echt, een prachtig ding![]()
Maarja..hij traint ook voor triathlons, is bezig voor een gedeeltelijke Iron Man.
Precies! Maar wanneer ik een baan heb en wat geld te veel...quote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, alleen 399 euro is wel veel voor een student dus nog even sparen.
Ah... those sweet memories of youth...quote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef Niara het volgende:
[..]
Precies! Maar wanneer ik een baan heb en wat geld te veel...
Dan zou ik m nog niet kopen denk ikquote:Op maandag 23 april 2012 20:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, alleen 399 euro is wel veel voor een student dus nog even sparen.
910XTquote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
ah... de 310XT, toch? Heb de 610 gekozen omdat ik 'alleen maar' loop. Ben er wel zeer tevreden over...daar kan ik wel wat hardloop-jaartjes mee vooruit.
Ik kan ook nog wel vooruit met die ik nu heb en mijn Blackberry als GPS dus het is geen noodzaak.quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan zou ik m nog niet kopen denk ikVoor mij iets teveel functies.
Met welk programma loop je?quote:Op maandag 23 april 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel vooruit met die ik nu heb en mijn Blackberry als GPS dus het is geen noodzaak.
ah... inderdaad erg mooi en nieuwer model als de 310quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
910XThttps://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=142&pID=90671
Programma uit het boek van Harry Honselaar. Iets aangepast, ik had van de 6x1/2, 8x1/2 gemaakt en deze week moet ik eigenlijk dag 1 4x2/2, dag 2 3x2/2, dag 3 5x2/2 maar daar tel ik zelf steeds 2 keer bij op om het iets zwaarder te maken maar toch niet te. Aan de conditie ligt het bij mij niet, ik zou prima 20 minuten kunnen lopen maar mijn knieën zijn nogal blessuregevoelig dus ik begin liever laag.quote:
inderdaad, oud worden is soms helemaal niet zo vervelendquote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ah... those sweet memories of youth...![]()
Lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 20:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Programma uit het boek van Harry Honselaar. Iets aangepast, ik had van de 6x1/2, 8x1/2 gemaakt en deze week moet ik eigenlijk dag 1 4x2/2, dag 2 3x2/2, dag 3 5x2/2 maar daar tel ik zelf steeds 2 keer bij op om het iets zwaarder te maken maar toch niet te. Aan de conditie ligt het bij mij niet, ik zou prima 20 minuten kunnen lopen maar mijn knieën zijn nogal blessuregevoelig dus ik begin liever laag.
43,8 KM in nog geen half uur.. Je hebt talentquote:Op maandag 23 april 2012 20:25 schreef GotC het volgende:
Heb het overleefdWat een goddelijk hardloopweer: Regen, niet te koud, beetje wind..
.
4 3,8 km in 28 min. Prima, ging me ook zeker niet om de snelheid. Ga het zo wel ff nameten, want Endomondo was weer aan het zieken. Misschien toch maar een horloge oid tweedehands kopen..
Vandaar ook het streepje door de 4 en de editquote:Op maandag 23 april 2012 20:37 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
43,8 KM in nog geen half uur.. Je hebt talent![]()
gelukkig kun je weer redelijk normaal lopen!
moet er niet aan denken om weer 18 of zelfs maar 20 te zijnquote:Op maandag 23 april 2012 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, oud worden is soms helemaal niet zo vervelend
Bleh, 23 nu. Hopelijk over een paar maanden eindelijk geen student meer. Dan hopelijk snel werk vinden, centjes verdienen en uitgeven aan loopspullen!quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
moet er niet aan denken om weer 18 of zelfs maar 20 te zijn![]()
![]()
Welk schema volg jij van dhr. Honselaar?quote:Op maandag 23 april 2012 20:18 schreef DeLuna het volgende:
6 keer 2 minuten hardlopen / 2 minuten wandelen :
Afstand 3.37 km
Duur 00:24:21
Gemiddeld tempo 07:13 min/km
Gemiddelde snel...8.3 km/h
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12270957
De eerste 2 keer 2 minuten gingen zwaar maar die andere 4 gingen echt als een trein. Heb het rondje genoeg vergroot en hou nog een klein stukje over dus hier kunnen we de komende 2 weken wel mee vooruit. Op naar donderdag
Het voordeel van hardlopen is wel dat je met 30 a 60 minuten gewoon klaar bent en normaal gesproken heb je dat wel savonds of smorgensquote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef Niara het volgende:
[..]
Bleh, 23 nu. Hopelijk over een paar maanden eindelijk geen student meer. Dan hopelijk snel werk vinden, centjes verdienen en uitgeven aan loopspullen!. Al is het vast allemaal niet zo idealistisch als ik het me voorstel, ik kijk er wel naar uit.
En meh, dan heb ik vast niet zo veel tijd meer om te gaan lopen
Of juist een baan hebben met flexibele starttijdenquote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef Niara het volgende:
[..]
Bleh, 23 nu. Hopelijk over een paar maanden eindelijk geen student meer. Dan hopelijk snel werk vinden, centjes verdienen en uitgeven aan loopspullen!. Al is het vast allemaal niet zo idealistisch als ik het me voorstel, ik kijk er wel naar uit.
quote:Op maandag 23 april 2012 10:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
even overleg met het thuisfront, maar de kans bestaat dat ik ook ga
[..]
Tot dan!quote:Beste XXXXX,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de Army Urban Run 8 KM.
Goed gedaan!quote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef mosselmossel het volgende:
Voor het eerst gelopen terwijl er vocht uit de lucht kwam vallen. Het motregende. Net niet zo hard dat ik er echt nat van werd. Bij tegenwind was het nog pittig, maar het ging naarmate de les vorderde steeds beter. Kwam lekker in een ritme op de loopstukjes.
Zes weken Evy zitten eropNog vier te gaan.Volgens mij wordt week 7 horror met een 8-1-8-2-8-1-8-1 en een 10-2-10-2-12-2. Dat staat toch al vrij serieus
Och 11 km per uur haal ik alleen als ik een kort rondje ren, moet er niet aan denken om nog sneller te gaan. De lange rondes zijn juist zo leuk en het moet wel leuk blijven vind ik, dan maar een eeuwige beginnerquote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een kijkje nam in het 'amateurstopic' las ik dat 11km per uur een slakkengang isdus ik denk dat ik hier eeuwig blijf hangen aangezien ik niet van plan ben om veel harder dan 10km per uur te gaan lopen...
Geniet nog maar even van je studenten leven, al die vrije tijd ben je straks allemaal kwijtquote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef Niara het volgende:
[..]
inderdaad.., ik zou echt geen 10km/u meer willen lopen en dat 10-15km achter elkaar.quote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat zijn jullie negatief over jullie eigen progressie! Ik denk dat het niet jaren leuk blijft om op dezelfde snelheid te rennen, op een gegeven moment wil je toch weer een uitdaging.
Ben erg benieuwd naar hoe dat eruit gaat zien. Heb me nu ook vooringeschreven voor Tough Mudder, dat filmpje is heftig!!quote:
Leuke runs loop jequote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar hoe dat eruit gaat zien. Heb me nu ook vooringeschreven voor Tough Mudder, dat filmpje is heftig!!
Beginnersschema, maar iets aangepast.quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Welk schema volg jij van dhr. Honselaar?
Gaaf!quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar hoe dat eruit gaat zien. Heb me nu ook vooringeschreven voor Tough Mudder, dat filmpje is heftig!!
Dat zegt me nog niksquote:Op maandag 23 april 2012 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beginnersschema, maar iets aangepast.
Ik loop die specifiek schema's nog niet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niksIk heb dat boek, dus je hoeft alleen 10km-1 oid te zeggen en dan weet ik welke je loopt
Ja, das beetje mijn motivatie. PR's lopen tijdens wedstrijden. Anders kan ik me niet motiveren om naar buiten te gaan om te lopen. Na m'n HM van vorig jaar ben ik gaan lopen en ben ik na 3km gestopt.. Geen reden om te lopen en de lol was eraf. Dus nu plan ik gewoon genoeg wedstrijden en hebben we een doel.quote:
I'm working on itquote:
Dat zou ik ook willenquote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaaf!Zou zoiets wel willen proberen keertje. Al wil ik liever denk ik hardloopwedstrijden in het buitenland doen. Citytrip combineren met een wedstrijd
Ahhhh.. Morgen ff kijken (ligt in de verhuisdozen, dus..). IIG, succes ermee!quote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik loop die specifiek schema's nog niet.Je hebt het beginnersschema, vervolgschema en dan het algemeen schema en de specifieke schema's. Ik ben nog bij het begin begin.
Snelheid is voor mij niet belangrijk. Kunnen ontspannen en genieten en het steeds langer vol kunnen houden, daar gaat het me om. Snelheid komt vanzelf welquote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat zijn jullie negatief over jullie eigen progressie! Ik denk dat het niet jaren leuk blijft om op dezelfde snelheid te rennen, op een gegeven moment wil je toch weer een uitdaging.
Nee, tis een voorinschrijving. Ik krijg nu een mailtje wanneer ze de inschrijving openen. Dat filmpje is zeker bruut! Ik kende soortgelijke shizzle van http://warriordash.comquote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
slacker, jij hebt je ingeschreven voor Tough Mudder?! Ik zit het filmpje te kijken, dat is bruut
Onverhoopt iets sneller lopen, prima. Was ook blij dat ik laatst 10,5 liep! Maar 't is niet zozeer een doel. Mijn streven is 10km per uur en dit jaar mijn 500km challenge halen én blessurevrij blijven. Daar heb ik m'n handen vol aan.quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef DarkElf het volgende:
Ik haal mijn uitdagingen dan wrs uit andere dingen (hoewel ik wel sneller wordt maar dat is niet het hoofddoel). Pittige afwisselende intervallen lopen en geregeld ergens een trailrun doen. Andere omgeving opzoeken met lopen geeft ook goede impulsen.
En als ik daarmee sneller wordt, prima!
Tegen het einde zie je ook iemand met een prothese meedoen! Zoveel respect!quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, tis een voorinschrijving. Ik krijg nu een mailtje wanneer ze de inschrijving openen. Dat filmpje is zeker bruut! Ik kende soortgelijke shizzle van http://warriordash.com
Ik ben nog steeds trots op mn HM met 6m04s per km gemiddeld. Kan me niet schelen wat anderen er van zeggenquote:Op maandag 23 april 2012 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Onverhoopt iets sneller lopen, prima. Was ook blij dat ik laatst 10,5 liep! Maar 't is niet zozeer een doel. Mijn streven is 10km per uur en dit jaar mijn 500km challenge halen én blessurevrij blijven. Daar heb ik m'n handen vol aan.
Verder vind ik het verrekte onsportief om mensen die eventueel wel een HM lopen maar dit met 10km per uur doen indirect af te kraken door dat een slakkentempo te noemen. Bah, daar krijg ik een nare onsportieve smaak van in m'n mond.
Idem hier. Ik doe het omdat ik me er wel bij voel en omdat ik het leuk vind om tegen mezelf te lopen en om mijn grenzen te verleggen...quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn motivatie haal ik, zoals gezegd, uit de invloed op mijn gezondheid en verbetering van mezelf. Of dat nu afstand is of snelheid.
Ik ben er verdomd trots op dat ik 90 minuten aan 1 stuk kan hardlopen én daarbinnen meer dan 15KM loop....
Ach, laat ze maar lachen. Zegt meer over hen dan over ons, slakjes.quote:Op maandag 23 april 2012 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Verder vind ik het verrekte onsportief om mensen die eventueel wel een HM lopen maar dit met 10km per uur doen indirect af te kraken door dat een slakkentempo te noemen. Bah, daar krijg ik een nare onsportieve smaak van in m'n mond.
Slakjes zijn ook lieve dierenquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, laat ze maar lachen. Zegt meer over hen dan over ons, slakjes.
voor de zelfde redenen heb ik me aangesloten bij een atletiekverenigingquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, das beetje mijn motivatie. PR's lopen tijdens wedstrijden. Anders kan ik me niet motiveren om naar buiten te gaan om te lopen. Na m'n HM van vorig jaar ben ik gaan lopen en ben ik na 3km gestopt.. Geen reden om te lopen en de lol was eraf. Dus nu plan ik gewoon genoeg wedstrijden en hebben we een doel.
Niks onsportief aan hoor. Tis in hun beleving zo. Gewoon een kwestie van niveauverschil en een andere insteek. Plus, het is ook een slakkentempo. Als je kijkt naar de resultaten zit je met ons tempo gewoon aan de onderkant van het klassement van een loop. Feit. Dat ze het benoemen is geen onsportief gedrag.quote:Op maandag 23 april 2012 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ze doen mij geen kwaad, maar ik vind ze toch wel een beetje viezig.quote:
Dat is het belangrijkste. Natuurlijk ís het ook langzaam als je het vergelijkt met de gemiddelde loper.quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef DarkElf het volgende:
zonder waardeoordelen te geven over hun snelheid op die manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |