Kom op, Guppy! Je kunt het!quote:Op maandag 23 april 2012 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ik 10km per uur ga lopen gaat de vlag uit
Wandeltempo??quote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
Zijn 10/11 km per uur nou eigenlijk zulke rare tempo's om te hardlopen? Da's zo'n beetje mijn normale wandeltempo. Niet dat ik het vandaag redde, heb braaf m'n rondje gedaan, maar voelde me eigenlijk niet echt superfit, vannacht superlang liggen woelen in bed en niet kunnen slapen. Is ook wel terug te zien aan Runkeeper, hier en daar pieken en dalen terwijl ik normaal wat constanter ben. Hoop niet dat ik ziek word
Ja, als in lopen. Gewoon lopen, bijvoorbeeld om van A naar B te komen.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, als in lopen. Gewoon lopen, bijvoorbeeld om van A naar B te komen.
Je WANDELT 11KMu? hoe hard loop je hard dan?quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, als in lopen. Gewoon lopen, bijvoorbeeld om van A naar B te komen.
Hm, ik moet ook wel zeggen dat ik me met anderen bij ook echt moet inhouden qua tempo, maar verder was ik me eigenlijk nooit zo bewust van km's per uur enzo.quote:Op maandag 23 april 2012 19:45 schreef Liesje68 het volgende:
[..]lijkt me niet misselijk! ( zacht gezegd dus)
Nauwelijks harder dan datquote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je WANDELT 11KMu? hoe hard loop je hard dan?
volgens mij val je dan in een exclusieve groep!quote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik moet ook wel zeggen dat ik me met anderen bij ook echt moet inhouden qua tempo, maar verder was ik me eigenlijk nooit zo bewust van km's per uur enzo.
[..]
Nauwelijks harder dan datDa's dan wel weer het opmerkelijke. Of ik moet runkeeper ernstig in twijfel gaan trekken hoor. Maar er zit weinig verschil in.
Ik denk dat er iets niet klopt als je een wandeling meet. Normaal loop tempo is ergens tussen 4 a 5KMu Stevig doorstappen haal je misschien tussen 5.5 en 6. Maar ik betwijfel ten zeerste of je 10/11KMu wandelend haalt.quote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik moet ook wel zeggen dat ik me met anderen bij ook echt moet inhouden qua tempo, maar verder was ik me eigenlijk nooit zo bewust van km's per uur enzo.
[..]
Nauwelijks harder dan datDa's dan wel weer het opmerkelijke. Of ik moet runkeeper ernstig in twijfel gaan trekken hoor. Maar er zit weinig verschil in.
wij ook zoiets jaquote:Op maandag 23 april 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Als wij héél stevig doorstappen/-hiken lopen we volgens de GPS zo'n 5,5km per uur op een vlakke ondergrond...
Als ik morgen fit ben, zal ik eens een stuk wandelen en runkeeper en een andere app mee laten draaien. Ik zeg al, ik was me van dat soort dingen nooit bewust, maar dit zijn de km's per uur die ik aangegeven krijg. Kan 't ook net zo goed hartstikke fout hebben hoorquote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets niet klopt als je een wandeling meet. Normaal loop tempo is ergens tussen 4 a 5KMu Stevig doorstappen haal je misschien tussen 5.5 en 6. Maar ik betwijfel ten zeerste of je 10/11KMu wandelend haalt.
je kan beter op afstandmeten.nl je route uittekenen en dan timen hoe lang je erover doet en dat dan uitrekenen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik morgen fit ben, zal ik eens een stuk wandelen en runkeeper en een andere app mee laten draaien. Ik zeg al, ik was me van dat soort dingen nooit bewust, maar dit zijn de km's per uur die ik aangegeven krijg. Kan 't ook net zo goed hartstikke fout hebben hoorVandaar ook m'n vraag
denk persoonlijk dat er iets fout gaat qua metenquote:Op maandag 23 april 2012 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik morgen fit ben, zal ik eens een stuk wandelen en runkeeper en een andere app mee laten draaien. Ik zeg al, ik was me van dat soort dingen nooit bewust, maar dit zijn de km's per uur die ik aangegeven krijg. Kan 't ook net zo goed hartstikke fout hebben hoorVandaar ook m'n vraag
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:55 schreef AntiChrist het volgende:
zo net 18km+ gelopenmet een gemiddelde van 10km per uur (tja sommige mensen lopen normaal al zo hard
) heb er 1 uur en 48 minuten over gedaan valt me best nog mee volgende keer nog maar 3 km er aan plakken
ja ik ben dan weer zo een lul die dat een beetje eng vindquote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wanneer ga je een officiele HM lopen?
iddquote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]volgens mij zitten we gemiddeld op 5km per uur als we gewoon relaxed doorstappen.
Vind 't wel een mooie verhouding trouwens: 5km wandelen, dubbele hardlopen. Meer hoeft ook echt niet voor een non-talent als ikDoe het, net als de meesten hier, puur voor conditie, gezondheid en eigen plezier !
quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ik ben dan weer zo een lul die dat een beetje eng vindmaar wie weet
ah... but what a way to go !quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd
als we wandelen doen we een 2 uur en een kwartier over 12 km ofzo. En dan we best door. hoewel ook met korte oponthoudstukjes (route zoeken, veters strikken, slokje drinken)
Meestal 2,5 uur onderweg, kwartiertje lunchpauze erbij nog dan.
En laatst moest ik seksende padden van de weg af halen, vond t zo sneu als ze tijdens de daad doodgereden zouden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |