Gaaf!quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar hoe dat eruit gaat zien. Heb me nu ook vooringeschreven voor Tough Mudder, dat filmpje is heftig!!
Dat zegt me nog niksquote:Op maandag 23 april 2012 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beginnersschema, maar iets aangepast.
Ik loop die specifiek schema's nog niet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niksIk heb dat boek, dus je hoeft alleen 10km-1 oid te zeggen en dan weet ik welke je loopt
Ja, das beetje mijn motivatie. PR's lopen tijdens wedstrijden. Anders kan ik me niet motiveren om naar buiten te gaan om te lopen. Na m'n HM van vorig jaar ben ik gaan lopen en ben ik na 3km gestopt.. Geen reden om te lopen en de lol was eraf. Dus nu plan ik gewoon genoeg wedstrijden en hebben we een doel.quote:
I'm working on itquote:
Dat zou ik ook willenquote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaaf!Zou zoiets wel willen proberen keertje. Al wil ik liever denk ik hardloopwedstrijden in het buitenland doen. Citytrip combineren met een wedstrijd
Ahhhh.. Morgen ff kijken (ligt in de verhuisdozen, dus..). IIG, succes ermee!quote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik loop die specifiek schema's nog niet.Je hebt het beginnersschema, vervolgschema en dan het algemeen schema en de specifieke schema's. Ik ben nog bij het begin begin.
Snelheid is voor mij niet belangrijk. Kunnen ontspannen en genieten en het steeds langer vol kunnen houden, daar gaat het me om. Snelheid komt vanzelf welquote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat zijn jullie negatief over jullie eigen progressie! Ik denk dat het niet jaren leuk blijft om op dezelfde snelheid te rennen, op een gegeven moment wil je toch weer een uitdaging.
Nee, tis een voorinschrijving. Ik krijg nu een mailtje wanneer ze de inschrijving openen. Dat filmpje is zeker bruut! Ik kende soortgelijke shizzle van http://warriordash.comquote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
slacker, jij hebt je ingeschreven voor Tough Mudder?! Ik zit het filmpje te kijken, dat is bruut
Onverhoopt iets sneller lopen, prima. Was ook blij dat ik laatst 10,5 liep! Maar 't is niet zozeer een doel. Mijn streven is 10km per uur en dit jaar mijn 500km challenge halen én blessurevrij blijven. Daar heb ik m'n handen vol aan.quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef DarkElf het volgende:
Ik haal mijn uitdagingen dan wrs uit andere dingen (hoewel ik wel sneller wordt maar dat is niet het hoofddoel). Pittige afwisselende intervallen lopen en geregeld ergens een trailrun doen. Andere omgeving opzoeken met lopen geeft ook goede impulsen.
En als ik daarmee sneller wordt, prima!
Tegen het einde zie je ook iemand met een prothese meedoen! Zoveel respect!quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, tis een voorinschrijving. Ik krijg nu een mailtje wanneer ze de inschrijving openen. Dat filmpje is zeker bruut! Ik kende soortgelijke shizzle van http://warriordash.com
Ik ben nog steeds trots op mn HM met 6m04s per km gemiddeld. Kan me niet schelen wat anderen er van zeggenquote:Op maandag 23 april 2012 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Onverhoopt iets sneller lopen, prima. Was ook blij dat ik laatst 10,5 liep! Maar 't is niet zozeer een doel. Mijn streven is 10km per uur en dit jaar mijn 500km challenge halen én blessurevrij blijven. Daar heb ik m'n handen vol aan.
Verder vind ik het verrekte onsportief om mensen die eventueel wel een HM lopen maar dit met 10km per uur doen indirect af te kraken door dat een slakkentempo te noemen. Bah, daar krijg ik een nare onsportieve smaak van in m'n mond.
Idem hier. Ik doe het omdat ik me er wel bij voel en omdat ik het leuk vind om tegen mezelf te lopen en om mijn grenzen te verleggen...quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn motivatie haal ik, zoals gezegd, uit de invloed op mijn gezondheid en verbetering van mezelf. Of dat nu afstand is of snelheid.
Ik ben er verdomd trots op dat ik 90 minuten aan 1 stuk kan hardlopen én daarbinnen meer dan 15KM loop....
Ach, laat ze maar lachen. Zegt meer over hen dan over ons, slakjes.quote:Op maandag 23 april 2012 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Verder vind ik het verrekte onsportief om mensen die eventueel wel een HM lopen maar dit met 10km per uur doen indirect af te kraken door dat een slakkentempo te noemen. Bah, daar krijg ik een nare onsportieve smaak van in m'n mond.
Slakjes zijn ook lieve dierenquote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, laat ze maar lachen. Zegt meer over hen dan over ons, slakjes.
voor de zelfde redenen heb ik me aangesloten bij een atletiekverenigingquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, das beetje mijn motivatie. PR's lopen tijdens wedstrijden. Anders kan ik me niet motiveren om naar buiten te gaan om te lopen. Na m'n HM van vorig jaar ben ik gaan lopen en ben ik na 3km gestopt.. Geen reden om te lopen en de lol was eraf. Dus nu plan ik gewoon genoeg wedstrijden en hebben we een doel.
Niks onsportief aan hoor. Tis in hun beleving zo. Gewoon een kwestie van niveauverschil en een andere insteek. Plus, het is ook een slakkentempo. Als je kijkt naar de resultaten zit je met ons tempo gewoon aan de onderkant van het klassement van een loop. Feit. Dat ze het benoemen is geen onsportief gedrag.quote:Op maandag 23 april 2012 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ze doen mij geen kwaad, maar ik vind ze toch wel een beetje viezig.quote:
Dat is het belangrijkste. Natuurlijk ís het ook langzaam als je het vergelijkt met de gemiddelde loper.quote:Op maandag 23 april 2012 22:33 schreef DarkElf het volgende:
zonder waardeoordelen te geven over hun snelheid op die manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |