Waarom geven wij hier elkaar niet op?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die vrouwen die zichzelf opgeven
En dan reageren dit soort figuren:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1121213467
Komt zo kansloos over op facebookquote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom geven wij hier elkaar niet op?
Minder kansloos dan hier iigquote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt zo kansloos over op facebookIedereen ziet het gelijk
Net zo iets als voor een volle klas een valentijnsroos krijgen en dat je weet dat het van een kerel komt...
Goed puntquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Meer mensen op facebook dan hier.
Ook meer 'vrienden' die je belachelijk kunnen makenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Meer mensen op facebook dan hier.
of nog erger .. heb keertje gezien dat een gozer een meisje een roos gaf op de middelbare school en hij kreeg ene klap in zn gezicht.. in t openbaar, tijdens de pauzequote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt zo kansloos over op facebookIedereen ziet het gelijk
Net zo iets als voor een volle klas een valentijnsroos krijgen en dat je weet dat het van een kerel komt...
Jup dat was het hem juist, meer mensen die het zien.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook meer 'vrienden' die je belachelijk kunnen makenWant taboe op daten via internet.
Klinkt wel sneu ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of nog erger .. heb keertje gezien dat een gozer een meisje een roos gaf op de middelbare school en hij kreeg ene klap in zn gezicht.. in t openbaar, tijdens de pauze
Vond t echt zielig voor hem... en dacht "wat een arrogante bitch" maar later dacht ik dat hij misschien al een 5e roos had gegeven die dag en dat hij gewoon beetje hardleers was
Anyway.. vond t dapper dat hij t in t openbaar gaf, meisje lag duidelijk boven zijn niveau
Wat doe je op facebook dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb toch geen vrienden die mij op geven voor dat soort dingen, ik heb sowieso geen vrienden
gheheheh ja zou kunnenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klinkt wel sneu ja.
Maar misschien stond op het kaartje wel iets van "sorry dat ik je kat doodgemaakt heb, kusje".
If so zou ik wel iets ergers gedaan hebben dan enkel een bitchslap.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh ja zou kunnenklinkt best logisch
Alsof je vrienden nodig hebt om een facebookaccount in de lucht te houden....quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat doe je op facebook dan?
Doen alsof ik vrienden heb, zelfde als ik hier doequote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat doe je op facebook dan?
Ach praat me er niet van. rozengate staat nog vers in mijn geheugenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of nog erger .. heb keertje gezien dat een gozer een meisje een roos gaf op de middelbare school en hij kreeg ene klap in zn gezicht.. in t openbaar, tijdens de pauze
Vond t echt zielig voor hem... en dacht "wat een arrogante bitch" maar later dacht ik dat hij misschien al een 5e roos had gegeven die dag en dat hij gewoon beetje hardleers was
Anyway.. vond t dapper dat hij t in t openbaar gaf, meisje lag duidelijk boven zijn niveau
Zoveel mensen die dat doen. Maar je moet eens weten hoeveel mensen heel erg eenzaam zijn en/of zware psyschische probelemen hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doen alsof ik vrienden heb, zelfde als ik hier doe
Zal je dan ook niet de lat lager gaan leggen omdat je zo geil bent dat je moet neukenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef firefly3 het volgende:
Een goed libido verhoogd niet alleen je kansen met vrouwen, maar je voelt je ook veel fitter en je kunt je beter concentreren.
Ik ben er een vanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoveel mensen die dat doen. Maar je moet eens weten hoeveel mensen heel erg eenzaam zijn en/of zware psyschische probelemen hebben
Als ik zo iets zo krijgen zal ik heel koeltjes reageren. Gewoon van hahahah bedankt, maar komt wel goed hoor. En dan niet meer reageren ;Pquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup dat was het hem juist, meer mensen die het zien.
En het is gekoppeld aan je profiel enzo, lekker dan.
weet ook niet of je je eenzamer voelt met facebook (anderen doen wel leuke dingen in gezelschap en "ik" zit zielig achter mn pc) of dat mensen zich juist toch nog een beetje verbonden voelen met de buitenwereld en dat facebook ze dan juist wat helpt om zich minder ellendig te voelenquote:
Geil motto wel....quote:Op donderdag 19 april 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal je dan ook niet de lat lager gaan leggen omdat je zo geil bent dat je moet neuken
En dat je dan pakt wat je pakken kan onder het motto, een kut is een kut
Facebook geeft me soms wel een 'oh dat zou ik ook willen'-gevoel. Maar daarnaast vind ik het gewoon leuk om te zien wat anderen in het leven doen en zo. En besef ik heel goed dat er vaak een stuk rooskleuriger beeld wordt geschetst dan werkelijkheid is.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet ook niet of je je eenzamer voelt met facebook (anderen doen wel leuke dingen in gezelschap en "ik" zit zielig achter mn pc) of dat mensen zich juist toch nog een beetje verbonden voelen met de buitenwereld en dat facebook ze dan juist wat helpt om zich minder ellendig te voelen
Beide wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet ook niet of je je eenzamer voelt met facebook (anderen doen wel leuke dingen in gezelschap en "ik" zit zielig achter mn pc) of dat mensen zich juist toch nog een beetje verbonden voelen met de buitenwereld en dat facebook ze dan juist wat helpt om zich minder ellendig te voelen
Ach facebook is wel leuk opzich, niet dat ik er gek veel mee doe, maar je blijft ook nog een beetje op de hoogte van iedereen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik zn comment gelikedquote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die vrouwen die zichzelf opgeven
En dan reageren dit soort figuren:
Goed zoquote:
quote:
quote:Al veel te lang geen date meer gehad, en mis het vrouwvolk erg. Dus ik geef stiekem mezelf op. :3
quote:xxx zo stiekem dat het published is
[/quote]quote:[quote]Walter Ja, dat vond ik ook wat vreemd
Neuh, maar dat gaat wel een beetje aan het idee achter facebook voorbij.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof je vrienden nodig hebt om een facebookaccount in de lucht te houden....
Dat is toch zoveel mogelijk persoonlijk data verkopen aan malafide instantiesquote:Op donderdag 19 april 2012 16:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neuh, maar dat gaat wel een beetje aan het idee achter facebook voorbij.
Dat kwam later pas.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch zoveel mogelijk persoonlijk data verkopen aan malafide instanties
Veeg me opquote:
ondertussen zitten ze in een ander topic jou en mijn facebook uit te lachenquote:
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ondertussen zitten ze in een ander topic jou en mijn facebook uit te lachen
Ach dat zal je altijd hebben,quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jou (in het algemeen..) en bij mij alleen mn facebookquote:
Waar?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb Diablo 3 gepreorderd.
Dikke money save als ik daadwerkelijk minder uitga
Is dat een verkapte versierpoging?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jou (in het algemeen..) en bij mij alleen mn facebook
heb ik me daar mooi uitgepraat...??
Daarmee lul je je er mooi uit ja ... voor deze keer.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jou (in het algemeen..) en bij mij alleen mn facebook
heb ik me daar mooi uitgepraat...??
Hey Tijn, nog geneukt?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een verkapte versierpoging?
Nee, jij wel?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daarmee lul je je er mooi uit ja ... voor deze keer.
Nee, dat niet. Maar misschien wel als ik die 40 dagen challenge doe wat ik voorbij zag komenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal je dan ook niet de lat lager gaan leggen omdat je zo geil bent dat je moet neuken
En dat je dan pakt wat je pakken kan onder het motto, een kut is een kut
Fokken, hardlopen, uitgaan, bij vrienden langs, lezen, voetbal kijken en wat overleg.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doe jij in je vrije tijd allemaal?
"ik heb vandaag vrij, ik ga overleggen"quote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fokken, hardlopen, uitgaan, bij vrienden langs, lezen, voetbal kijken en wat overleg.
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik heb vandaag vrij, ik ga overleggen"
dingen organiseren buiten studie omquote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik heb vandaag vrij, ik ga overleggen"
http://tweakers.net/price(...)s-edition%29-pc.htmlquote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk de CE, maar die zal wel nergens meer te krijgen zijn
Lezenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fokken, hardlopen, uitgaan, bij vrienden langs, lezen, voetbal kijken en wat overleg.
Niet zo veel eigenlijk. Hoezo?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
de betere bob wat is er aan de hand?
Uitverkochtquote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)s-edition%29-pc.html
Overleg staat hierboven wel. En lezen van de krant, achtergrondartikelen, non-fictie en fictie. Oh en documentaires kijkenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lezen
Wat bedoel je met overleg, je zit in zo'n err ik ben de naam vergeten
Dan ben je te laatquote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uitverkocht
Helaas is dit artikel momenteel uitverkocht. Als u onderstaand uw gegevens invult, houden wij u vrijblijvend op de hoogte zodra het artikel op voorraad is gekomen.
Onder de plak zittenquote:
je reactie was nogal sarcastischquote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo veel eigenlijk. Hoezo?
Ah, dus je kan best teruglezen/spytool gebruiken.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef kree het volgende:
wat is dit nou weer?![]()
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #284 Love is a blind whore.
Pitydatequote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef kree het volgende:
wat is dit nou weer?![]()
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #284 Love is a blind whore.
Tuurlijk spytool danquote:Op donderdag 19 april 2012 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, dus je kan best teruglezen/spytool gebruiken.
JE NOEMT ME GVD GEWOON MESO JA KKZEMMELquote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik je ecto noem is dat gewoon een grapje hoor
Andersom is het gewoon de harde waarheid.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik je ecto noem is dat gewoon een grapje hoor
nee das te desperate.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik had niet door dat het een serieuze reactie was.
kusquote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Andersom is het gewoon de harde waarheid.
Komt door je lange spieren he. Komt omdat je lichte gewichten paktquote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JE NOEMT ME GVD GEWOON MESO JA KKZEMMEL
MIJ EEN BEETJE ECTO NOEMEN
[ afbeelding ]
Ja klopt, ik pak lichte gewichtenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt door je lange spieren he. Komt omdat je lichte gewichten pakt
quote:
niks in niemand hier iigquote:
is een linkje waarmee je op je (een) nick kunt zoeken, of er over je gepraat is op fok. beetje voor mensen die fok op 2 in hun leven hebben staan.quote:
Toen ik "moest" las was m'n hoop al vergaan jaquote:Op donderdag 19 april 2012 17:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
[..]
niks in niemand hier iig
Snel eens even kijken. Want straks zegt er iemand iets gemeens over mijquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
is een linkje waarmee je op je (een) nick kunt zoeken, of er over je gepraat is op fok. beetje voor mensen die fok op 2 in hun leven hebben staan.
link al gevondenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
is een linkje waarmee je op je (een) nick kunt zoeken, of er over je gepraat is op fok. beetje voor mensen die fok op 2 in hun leven hebben staan.
Maar dan moeten ze niet de hele tijd je naam verkeerd spellenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Daarom makkelijke naamquote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze niet de hele tijd je naam verkeerd spellen
who cares wat anderen die je niet kent posten op een anoniem forum.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze niet de hele tijd je naam verkeerd spellen
Hoe lang wacht je al?quote:
Kan voor de lol zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom wil je het eigenlijk weten wat er over je gezegd wordt?
Sinds een uur of 2 of zo. Vanmiddag is onze oude kater overleden, dus dat wordt weer gravenquote:
ik denk dat jij teveel denkt,jouw probleem niet de mijnequote:
Link naar je facebook om tegendeel te bewijzen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik denk dat jij teveel denkt,jouw probleem niet de mijne
Ja muziek maken weer zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:
Nog mensen die vanavond de deur uit gaan?
Gecondoleerdquote:Op donderdag 19 april 2012 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan voor de lol zijn
[..]
Sinds een uur of 2 of zo. Vanmiddag is onze oude kater overleden, dus dat wordt weer graven
paas mij maar een FB linkquote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Link naar je facebook om tegendeel te bewijzen.
geen probleem hoor. meer een vermoeden.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik denk dat jij teveel denkt,jouw probleem niet de mijne
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja muziek maken weer zoals gewoonlijk.
Maar goed dat ik dat als hobby heb, denk dat ik anders een stuk meer achter fok zat te hangen.
Ik wil je allemaal als vrienden hebbenquote:
Had ik jou niet al dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je allemaal als vrienden hebben
Alleen voetbal trainingquote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:
Ook gaaf!quote:
Vanavond afspraak bij een vrouw uit de kroeg. Even theetje drinken samen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:
Nee ik heb jou niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Had ik jou niet al dan?
Faal, ik vergeet de echte namen bij de usernames
vertel hoe ziet ze eruit waar heb je haar ontmoet?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vanavond afspraak bij een vrouw uit de kroeg. Even theetje drinken samen.
En wie weet er na samen de kroeg in of iets anders.
Nicequote:Op donderdag 19 april 2012 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vanavond afspraak bij een vrouw uit de kroeg. Even theetje drinken samen.
En wie weet er na samen de kroeg in of iets anders.
In de kroeg ontmoet. Tijdje al leuk contact mee en zo doende eens bij haar thuis afgesproken.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
vertel hoe ziet ze eruit waar heb je haar ontmoet?
Meteen even m'n wekend planning er bij knallen, omdat ik die nu al weet.quote:
Heeft ze een moeder?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de kroeg ontmoet. Tijdje al leuk contact mee en zo doende eens bij haar thuis afgesproken.
Ze is een half bloedje, slank en lang. 3 jaar ouder dan mij. En wat wil je nog meer weten?
[..]
Meteen even m'n wekend planning er bij knallen, omdat ik die nu al weet.
Morgen opening feest van een strandtent samen met 2 vriendinnen.
Zaterdag verjaardag verjardag van een vriendin die 30 is geworden en er na met andere vriendinnen op stap het nacht leven in.
Hihahi, kree <cockblock opmerking>quote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
Kree vraagt er nu wel om, om gecockblockt te worden door Twi
Hoe jong is ze?quote:
Jaquote:
Neequote:
Neequote:
Qua intensief bel en sms contact? Kleine 2 weken. En maandje of 3 in de kroeg waar ze zelden is.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef strawberry_hill het volgende:
ook_gek hoelang ken je haar al?
Altijdquote:Op donderdag 19 april 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ha squashfanaat, heb je nog indruk gemaakt met je balletjes?
Hoe staat het met de MILFjes van de sportschool?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AltijdBouncing around the world.
Kruip maar tegen mij aanquote:
quote:
Mja, er zijn zo nu en dan mooie exemplaren maar op het moment niet echt mee bezig eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe staat het met de MILFjes van de sportschool?
quote:
Komt omdat scrwls een ninja is.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:
huh ik word gek.. Ik zie laatste post door screwloose maar ik zie alleen een post van friendx?
Dan zag je mij niet maar andersom welquote:
MIJ?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan zag je mij niet maar andersom wel
Dat weet ik want ik heb een zeker iemand hier ook geblokt
Lamaar lulleh hoor drom, dr comp liep gewoon vast toen ze je wilde blocken. Zoals het hoort..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee jouw misplaatste arrogantie is gewoon te komisch om te blokken
MIJquote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
1 Lobiquote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan zijn er wat rooksignalen weggewaaid, hier komt wel alles doorquote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:
huh ik word gek.. Ik zie laatste post door screwloose maar ik zie alleen een post van friendx?
Dan kon je toch niet reageren, blondje!quote:
Das die vent met die zonnebril.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
"You can't blame woman for what they do wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It's your fault for not training it properly" -Dick Masterson
Vandaar dat ik het gister al even demonstreerde, met behulp van Snarfquote:Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
"You can't blame woman for what they do wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It's your fault for not training it properly" -Dick Masterson
Wel hoor. Kan je uitvouwenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan kon je toch niet reageren, blondje!
Wel makkelijk alleen wie weet wat je allemaal mistquote:
Dan ga je nog niet iemand blocken en vervolgens die reacties alsnog uitvouwenquote:
Jij als man zijnde misschien niet nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ga je nog niet iemand blocken en vervolgens die reacties alsnog uitvouwen
Ohjaquote:Op donderdag 19 april 2012 19:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij als man zijnde misschien niet nee.
3. Kutgrap van Twi.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:42 schreef screwloose het volgende:
Er zijn nog 2 dingen mis hier:
1. Fok is fokkin traag
2. MFN is niet in topique
GET REJECTED, Like a boss. SWALLOW SADNESS, Like a boss. SHIT ON DEBRA'S DESK, Like a boss!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
GET REJECTED, Like a boss. SWALLOW SADNESS, Like a boss. SHIT ON DEBRA'S DESK, Like a boss!
Welke van de twee?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:49 schreef kree het volgende:
Iemand al de facebook van strawberry gehad? :p
Ze valt op poolers met petjes en oorbellen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
Zo maar weer een berichtje verstuurd op Lexa... wel iemand die al een tijd niet online geweest is, dus de verwachting is laag maarja....
Smolt voor een glimlachEn ik zag leuke dingen bij d'r hobbies staan
Nee dat niet, maar ze surft wel blijkbaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze valt op poolers met petjes en oorbellen?
Hoe was je verjaardag faxman?
Ik hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mijn meisje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
Zo maar weer een berichtje verstuurd op Lexa... wel iemand die al een tijd niet online geweest is, dus de verwachting is laag maarja....
Smolt voor een glimlachEn ik zag leuke dingen bij d'r hobbies staan
Tja ze is lang niet online geweest, dus waarschijnlijk wordt mijn bericht niet eens gelzen maarja...quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mijn meisje.
Ach alles beter dan bij mij...quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mijn meisje.
Ik spreek haar nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ze is lang niet online geweest, dus waarschijnlijk wordt mijn bericht niet eens gelzen maarja...
Wat is er met jouw meisje?
Maar je hebt contact met een meid dus?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet zo'n type dat heel stalkerig om de minuut op Facebook gaat kijken of iemand online is. Dus ik mis haar steeds.
Op mij reageren ze nooit of 2 berichtjes en ze zeggen niets meerquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet zo'n type dat heel stalkerig om de minuut op Facebook gaat kijken of iemand online is. Dus ik mis haar steeds.
Ja, voor zover je via Facebook over contact kan spreken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je hebt contact met een meid dus?
Nou vraag d'r uit danquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, voor zover je via Facebook over contact kan spreken.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, voor zover je via Facebook over contact kan spreken.
Dat.quote:
Ik praat liever eerst wat meer voordat ik zoiets doe.quote:
Beter van niet. Die vragen moet je bewaren voor als je afspreektquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik praat liever eerst wat meer voordat ik zoiets doe.
Ik zie wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter van niet. Die vragen moet je bewaren voor als je afspreekt
Ik zeik niet eens over haar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:58 schreef twi het volgende:
"Dit is mijn handleiding, hij werkt op een iPad. Goed hè? Ik ben heloef van FOK!, dus geef me maar een 10, want anders klets ik een forum vol met zeikposts over U. Doei"
Ow okquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Ik had het over de presentatie van zijn product en degene die de presentatie moet beoordelen. Wat kan mij een random Facebook-chick nou schelen?
Zal wel meevallen denk ik....quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:31 schreef twi het volgende:
Wie weet heb je de liefde van je leven zojuist afgewezen.
Hier ook 1, heb alleen niks te doen de komende 2 uurquote:
Nu nog je bed uitquote:
Maar nog wel in slaap kleding? En onder de dekens?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:14 schreef Lot88 het volgende:
Ik ben ook uit bed! En nu zit ik op bed.. Een poging doen tot doornemen van lesstof voor maandag (tentamen)
ja en nee op de dekensquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar nog wel in slaap kleding? En onder de dekens?
Ah wat schattig! Zit je in de kleermakers zit of lekker benen opgetrokken en met je rug tegen de muur?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja en nee op de dekensals ik er onder ga liggen dan doe ik helemaal niet meer wat ik moet doen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:14 schreef ook_gek het volgende:
Ah wat schattig! Zit je in de kleermakers zit of lekker benen opgetrokken en met je rug tegen de muur?
Zal ik eens wat rommelen in je keuken, en een ontbijtje in elkaar knutselen?
Zoals altijd, na het ontbijtje de deur uitquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Lot, als ik jou was zou ik uit mijn raam ontsnappen want er loopt een inbreker in je keuken rond die niet van plan is zomaar weg te gaan.
Ach, het is niet alsof je het nog veel slechter/fouter kan maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoals altijd, na het ontbijtje de deur uit
dit klinkt ook zo fout
Kijk uit hè, je hebt het wel tegen ook_gek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof je het nog veel slechter/fouter kan maken.
Ik kan ook het ontbijt laten voor wat het is en direct aan de sex beginnen. Krijg je als nog je eiwitten binnenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof je het nog veel slechter/fouter kan maken.
Donequote:Op vrijdag 20 april 2012 09:44 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit hè, je hebt het wel tegen ook_gek.
Wel aardig dat je een positief punt opnoemt als tegenprestatie voor de sex met jou.quote:
Heel veel slechter dan dit kan ik het niet maken ben ik bang. Ook ik heb een grens kennelijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:11 schreef twi het volgende:
Het is zo slecht, dat de "Invoeren"-knop gewoon niet meer werkt.
/edit: Oh, nu toch weer wel.
[..]
Wel aardig dat je een positief punt opnoemt als tegenprestatie voor de sex met jou.
Dat was gister avondquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:18 schreef twi het volgende:
Werkte dat ook zo bij je kroegenvriendinnetje waar je vanavond mee gaat daten?
Wat is er meid, vertel eens.quote:
Je zusje hopelijk wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Zo bruiloft van mijn zusje. Zo geen zin in.
Nee die wordt uitgehuwelijkt oude christelijke traditiequote:
Neem nooit een slachtoffer rol in. Geniet ook van de (kleine) dingen in het leven. Al zijn het maar de gratis hapjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Zo bruiloft van mijn zusje. Zo geen zin in.
Falen, wanneer je niks aan het proberen bent. Dat is nieuw voor mij. Geinig, nooit geweten dat het mogelijk was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind jou gewoon een faalhaas. That's all.
Als je ergens geen zin in hebt kunnen de gratis hapjes je ook gestolen wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Neem nooit een slachtoffer rol in. Geniet ook van de (kleine) dingen in het leven. Al zijn het maar de gratis hapjes.
Zelf zeggen dat ze niet meer hoeft te komen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Irritant!
Spreek je af met 3 vriendinnen. Bij 1 vriendin slapen we zaterdag.
We zijn al heel de week bezig met Appen, Bellen, Facebook, sms'en.
En die persoon reageerd gewoon niet
Maar je ziet haar wel op Facebook posten, dus ze is niet dood ofzo
Ik heb liever dat ze reageerd en afzegd dan dat ze ons negeertBelachelijk toch
Ja dat zei Rob ook al. Is de tweede keer al dat ze nergens op reageerd en niet komtquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelf zeggen dat ze niet meer hoeft te komen.
negeren is zwaar kut idd =( had je nog sms gestuurd met een mogelijke oplossingquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zei Rob ook al. Is de tweede keer al dat ze nergens op reageerd en niet komt
Maar snap niet wat er zo moeilijk aan is om normaal af te zeggen? Liever dat dan totaal negeren
MAAR IK WERD GODVERDOMME WEER GENEGEERD!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
negeren is zwaar kut idd =( had je nog sms gestuurd met een mogelijke oplossing![]()
ik negeerde je niet.. stelde gewoon je beloning (=aandacht) even uitquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
MAAR IK WERD GODVERDOMME WEER GENEGEERD!
SPOILER: Ik doelde eigenlijk op een ondertoon die ik bespeurde in de volgende post...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zondag bij mijn ouders weer 7 puppy's geborenquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:30 schreef marbasnarf het volgende:
anyway ... ik ga puppies voelen... ja voelen, want ze zijn nog niet geboren!
Lijkt me wel bizar gevoel dat gewurm in de buik, of misschien zitten ze stil, hebben natuurlijk allemaal hun eigen zakjeskamer...
Hoi Twiquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
MAAR IK WERD GODVERDOMME WEER GENEGEERD!
Welk merk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag bij mijn ouders weer 7 puppy's geboren
En ik mag er weer geen houden
Ja ik zat bij de kapperquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
negeren is zwaar kut idd =( had je nog sms gestuurd met een mogelijke oplossing![]()
Ik kan ook niet normaal en snel terug SMSen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef twi het volgende:
Vrouwen kunnen dan ook niet normaal en snel terug-SMS'en. Oké, een uitzondering daargelaten, waarvoor mijn waardering.
Ik weet niet of zij het mannetje of het vrouwtje isquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef twi het volgende:
Vrouwen kunnen dan ook niet normaal en snel terug-SMS'en. Oké, een uitzondering daargelaten, waarvoor mijn waardering.
Je hebt niet eens gereageerd op mijn sms. Ik zit al dagen te wachten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef twi het volgende:
twi is ook echt een wijf wat dat betreftquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gereageerd op mijn sms. Ik zit al dagen te wachten.
Je hebt de biertap weer aan laten staan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
2e keer dat ik mn kamer een beetje heb laten overstromen. Je krijgt er wel een goede reflex van, deze keer was ik er echt supersnel bij
Die zou ik nooit laten overstromenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je hebt de biertap weer aan laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |