Nee, jij wel?quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daarmee lul je je er mooi uit ja ... voor deze keer.
Nee, dat niet. Maar misschien wel als ik die 40 dagen challenge doe wat ik voorbij zag komenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal je dan ook niet de lat lager gaan leggen omdat je zo geil bent dat je moet neuken
En dat je dan pakt wat je pakken kan onder het motto, een kut is een kut
Fokken, hardlopen, uitgaan, bij vrienden langs, lezen, voetbal kijken en wat overleg.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doe jij in je vrije tijd allemaal?
"ik heb vandaag vrij, ik ga overleggen"quote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fokken, hardlopen, uitgaan, bij vrienden langs, lezen, voetbal kijken en wat overleg.
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik heb vandaag vrij, ik ga overleggen"
dingen organiseren buiten studie omquote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik heb vandaag vrij, ik ga overleggen"
http://tweakers.net/price(...)s-edition%29-pc.htmlquote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk de CE, maar die zal wel nergens meer te krijgen zijn
Lezenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fokken, hardlopen, uitgaan, bij vrienden langs, lezen, voetbal kijken en wat overleg.
Niet zo veel eigenlijk. Hoezo?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
de betere bob wat is er aan de hand?
Uitverkochtquote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)s-edition%29-pc.html
Overleg staat hierboven wel. En lezen van de krant, achtergrondartikelen, non-fictie en fictie. Oh en documentaires kijkenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lezen
Wat bedoel je met overleg, je zit in zo'n err ik ben de naam vergeten
Dan ben je te laatquote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uitverkocht
Helaas is dit artikel momenteel uitverkocht. Als u onderstaand uw gegevens invult, houden wij u vrijblijvend op de hoogte zodra het artikel op voorraad is gekomen.
Onder de plak zittenquote:
je reactie was nogal sarcastischquote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo veel eigenlijk. Hoezo?
Ah, dus je kan best teruglezen/spytool gebruiken.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef kree het volgende:
wat is dit nou weer?![]()
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #284 Love is a blind whore.
Pitydatequote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef kree het volgende:
wat is dit nou weer?![]()
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #284 Love is a blind whore.
Tuurlijk spytool danquote:Op donderdag 19 april 2012 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, dus je kan best teruglezen/spytool gebruiken.
JE NOEMT ME GVD GEWOON MESO JA KKZEMMELquote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik je ecto noem is dat gewoon een grapje hoor
Andersom is het gewoon de harde waarheid.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik je ecto noem is dat gewoon een grapje hoor
nee das te desperate.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik had niet door dat het een serieuze reactie was.
kusquote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Andersom is het gewoon de harde waarheid.
Komt door je lange spieren he. Komt omdat je lichte gewichten paktquote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JE NOEMT ME GVD GEWOON MESO JA KKZEMMEL
MIJ EEN BEETJE ECTO NOEMEN
[ afbeelding ]
Ja klopt, ik pak lichte gewichtenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt door je lange spieren he. Komt omdat je lichte gewichten pakt
quote:
niks in niemand hier iigquote:
is een linkje waarmee je op je (een) nick kunt zoeken, of er over je gepraat is op fok. beetje voor mensen die fok op 2 in hun leven hebben staan.quote:
Toen ik "moest" las was m'n hoop al vergaan jaquote:Op donderdag 19 april 2012 17:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
[..]
niks in niemand hier iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |