"ik heb vandaag vrij, ik ga overleggen"quote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fokken, hardlopen, uitgaan, bij vrienden langs, lezen, voetbal kijken en wat overleg.
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik heb vandaag vrij, ik ga overleggen"
dingen organiseren buiten studie omquote:Op donderdag 19 april 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik heb vandaag vrij, ik ga overleggen"
http://tweakers.net/price(...)s-edition%29-pc.htmlquote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk de CE, maar die zal wel nergens meer te krijgen zijn
Lezenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fokken, hardlopen, uitgaan, bij vrienden langs, lezen, voetbal kijken en wat overleg.
Niet zo veel eigenlijk. Hoezo?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
de betere bob wat is er aan de hand?
Uitverkochtquote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)s-edition%29-pc.html
Overleg staat hierboven wel. En lezen van de krant, achtergrondartikelen, non-fictie en fictie. Oh en documentaires kijkenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lezen
Wat bedoel je met overleg, je zit in zo'n err ik ben de naam vergeten
Dan ben je te laatquote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uitverkocht
Helaas is dit artikel momenteel uitverkocht. Als u onderstaand uw gegevens invult, houden wij u vrijblijvend op de hoogte zodra het artikel op voorraad is gekomen.
Onder de plak zittenquote:
je reactie was nogal sarcastischquote:Op donderdag 19 april 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zo veel eigenlijk. Hoezo?
Ah, dus je kan best teruglezen/spytool gebruiken.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef kree het volgende:
wat is dit nou weer?![]()
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #284 Love is a blind whore.
Pitydatequote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef kree het volgende:
wat is dit nou weer?![]()
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #284 Love is a blind whore.
Tuurlijk spytool danquote:Op donderdag 19 april 2012 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, dus je kan best teruglezen/spytool gebruiken.
JE NOEMT ME GVD GEWOON MESO JA KKZEMMELquote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik je ecto noem is dat gewoon een grapje hoor
Andersom is het gewoon de harde waarheid.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik je ecto noem is dat gewoon een grapje hoor
nee das te desperate.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik had niet door dat het een serieuze reactie was.
kusquote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Andersom is het gewoon de harde waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |