Waarom geven wij hier elkaar niet op?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die vrouwen die zichzelf opgeven
En dan reageren dit soort figuren:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1121213467
Komt zo kansloos over op facebookquote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom geven wij hier elkaar niet op?
Minder kansloos dan hier iigquote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt zo kansloos over op facebookIedereen ziet het gelijk
Net zo iets als voor een volle klas een valentijnsroos krijgen en dat je weet dat het van een kerel komt...
Goed puntquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Meer mensen op facebook dan hier.
Ook meer 'vrienden' die je belachelijk kunnen makenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Meer mensen op facebook dan hier.
of nog erger .. heb keertje gezien dat een gozer een meisje een roos gaf op de middelbare school en hij kreeg ene klap in zn gezicht.. in t openbaar, tijdens de pauzequote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt zo kansloos over op facebookIedereen ziet het gelijk
Net zo iets als voor een volle klas een valentijnsroos krijgen en dat je weet dat het van een kerel komt...
Jup dat was het hem juist, meer mensen die het zien.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook meer 'vrienden' die je belachelijk kunnen makenWant taboe op daten via internet.
Klinkt wel sneu ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of nog erger .. heb keertje gezien dat een gozer een meisje een roos gaf op de middelbare school en hij kreeg ene klap in zn gezicht.. in t openbaar, tijdens de pauze
Vond t echt zielig voor hem... en dacht "wat een arrogante bitch" maar later dacht ik dat hij misschien al een 5e roos had gegeven die dag en dat hij gewoon beetje hardleers was
Anyway.. vond t dapper dat hij t in t openbaar gaf, meisje lag duidelijk boven zijn niveau
Wat doe je op facebook dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb toch geen vrienden die mij op geven voor dat soort dingen, ik heb sowieso geen vrienden
gheheheh ja zou kunnenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klinkt wel sneu ja.
Maar misschien stond op het kaartje wel iets van "sorry dat ik je kat doodgemaakt heb, kusje".
If so zou ik wel iets ergers gedaan hebben dan enkel een bitchslap.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh ja zou kunnenklinkt best logisch
Alsof je vrienden nodig hebt om een facebookaccount in de lucht te houden....quote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat doe je op facebook dan?
Doen alsof ik vrienden heb, zelfde als ik hier doequote:Op donderdag 19 april 2012 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat doe je op facebook dan?
Ach praat me er niet van. rozengate staat nog vers in mijn geheugenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of nog erger .. heb keertje gezien dat een gozer een meisje een roos gaf op de middelbare school en hij kreeg ene klap in zn gezicht.. in t openbaar, tijdens de pauze
Vond t echt zielig voor hem... en dacht "wat een arrogante bitch" maar later dacht ik dat hij misschien al een 5e roos had gegeven die dag en dat hij gewoon beetje hardleers was
Anyway.. vond t dapper dat hij t in t openbaar gaf, meisje lag duidelijk boven zijn niveau
Zoveel mensen die dat doen. Maar je moet eens weten hoeveel mensen heel erg eenzaam zijn en/of zware psyschische probelemen hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doen alsof ik vrienden heb, zelfde als ik hier doe
Zal je dan ook niet de lat lager gaan leggen omdat je zo geil bent dat je moet neukenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef firefly3 het volgende:
Een goed libido verhoogd niet alleen je kansen met vrouwen, maar je voelt je ook veel fitter en je kunt je beter concentreren.
Ik ben er een vanquote:Op donderdag 19 april 2012 16:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoveel mensen die dat doen. Maar je moet eens weten hoeveel mensen heel erg eenzaam zijn en/of zware psyschische probelemen hebben
Als ik zo iets zo krijgen zal ik heel koeltjes reageren. Gewoon van hahahah bedankt, maar komt wel goed hoor. En dan niet meer reageren ;Pquote:Op donderdag 19 april 2012 16:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup dat was het hem juist, meer mensen die het zien.
En het is gekoppeld aan je profiel enzo, lekker dan.
weet ook niet of je je eenzamer voelt met facebook (anderen doen wel leuke dingen in gezelschap en "ik" zit zielig achter mn pc) of dat mensen zich juist toch nog een beetje verbonden voelen met de buitenwereld en dat facebook ze dan juist wat helpt om zich minder ellendig te voelenquote:
Geil motto wel....quote:Op donderdag 19 april 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal je dan ook niet de lat lager gaan leggen omdat je zo geil bent dat je moet neuken
En dat je dan pakt wat je pakken kan onder het motto, een kut is een kut
Facebook geeft me soms wel een 'oh dat zou ik ook willen'-gevoel. Maar daarnaast vind ik het gewoon leuk om te zien wat anderen in het leven doen en zo. En besef ik heel goed dat er vaak een stuk rooskleuriger beeld wordt geschetst dan werkelijkheid is.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet ook niet of je je eenzamer voelt met facebook (anderen doen wel leuke dingen in gezelschap en "ik" zit zielig achter mn pc) of dat mensen zich juist toch nog een beetje verbonden voelen met de buitenwereld en dat facebook ze dan juist wat helpt om zich minder ellendig te voelen
Beide wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet ook niet of je je eenzamer voelt met facebook (anderen doen wel leuke dingen in gezelschap en "ik" zit zielig achter mn pc) of dat mensen zich juist toch nog een beetje verbonden voelen met de buitenwereld en dat facebook ze dan juist wat helpt om zich minder ellendig te voelen
Ach facebook is wel leuk opzich, niet dat ik er gek veel mee doe, maar je blijft ook nog een beetje op de hoogte van iedereen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik zn comment gelikedquote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die vrouwen die zichzelf opgeven
En dan reageren dit soort figuren:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1121213467
Goed zoquote:
quote:
quote:Al veel te lang geen date meer gehad, en mis het vrouwvolk erg. Dus ik geef stiekem mezelf op. :3
quote:xxx zo stiekem dat het published is
[/quote]quote:[quote]Walter Ja, dat vond ik ook wat vreemd
Neuh, maar dat gaat wel een beetje aan het idee achter facebook voorbij.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof je vrienden nodig hebt om een facebookaccount in de lucht te houden....
Dat is toch zoveel mogelijk persoonlijk data verkopen aan malafide instantiesquote:Op donderdag 19 april 2012 16:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neuh, maar dat gaat wel een beetje aan het idee achter facebook voorbij.
Dat kwam later pas.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch zoveel mogelijk persoonlijk data verkopen aan malafide instanties
Veeg me opquote:
ondertussen zitten ze in een ander topic jou en mijn facebook uit te lachenquote:
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ondertussen zitten ze in een ander topic jou en mijn facebook uit te lachen
Ach dat zal je altijd hebben,quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jou (in het algemeen..) en bij mij alleen mn facebookquote:
Waar?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb Diablo 3 gepreorderd.
Dikke money save als ik daadwerkelijk minder uitga
Is dat een verkapte versierpoging?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jou (in het algemeen..) en bij mij alleen mn facebook
heb ik me daar mooi uitgepraat...??
Daarmee lul je je er mooi uit ja ... voor deze keer.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jou (in het algemeen..) en bij mij alleen mn facebook
heb ik me daar mooi uitgepraat...??
Hey Tijn, nog geneukt?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een verkapte versierpoging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |