Beter van niet. Die vragen moet je bewaren voor als je afspreektquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik praat liever eerst wat meer voordat ik zoiets doe.
Ik zie wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter van niet. Die vragen moet je bewaren voor als je afspreekt
Ik zeik niet eens over haar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:58 schreef twi het volgende:
"Dit is mijn handleiding, hij werkt op een iPad. Goed hè? Ik ben heloef van FOK!, dus geef me maar een 10, want anders klets ik een forum vol met zeikposts over U. Doei"
Ow okquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Ik had het over de presentatie van zijn product en degene die de presentatie moet beoordelen. Wat kan mij een random Facebook-chick nou schelen?
Zal wel meevallen denk ik....quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:31 schreef twi het volgende:
Wie weet heb je de liefde van je leven zojuist afgewezen.
Hier ook 1, heb alleen niks te doen de komende 2 uurquote:
Nu nog je bed uitquote:
Maar nog wel in slaap kleding? En onder de dekens?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:14 schreef Lot88 het volgende:
Ik ben ook uit bed! En nu zit ik op bed.. Een poging doen tot doornemen van lesstof voor maandag (tentamen)
ja en nee op de dekensquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar nog wel in slaap kleding? En onder de dekens?
Ah wat schattig! Zit je in de kleermakers zit of lekker benen opgetrokken en met je rug tegen de muur?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja en nee op de dekensals ik er onder ga liggen dan doe ik helemaal niet meer wat ik moet doen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:14 schreef ook_gek het volgende:
Ah wat schattig! Zit je in de kleermakers zit of lekker benen opgetrokken en met je rug tegen de muur?
Zal ik eens wat rommelen in je keuken, en een ontbijtje in elkaar knutselen?
Zoals altijd, na het ontbijtje de deur uitquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Lot, als ik jou was zou ik uit mijn raam ontsnappen want er loopt een inbreker in je keuken rond die niet van plan is zomaar weg te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |