Snel eens even kijken. Want straks zegt er iemand iets gemeens over mijquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
is een linkje waarmee je op je (een) nick kunt zoeken, of er over je gepraat is op fok. beetje voor mensen die fok op 2 in hun leven hebben staan.
link al gevondenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
is een linkje waarmee je op je (een) nick kunt zoeken, of er over je gepraat is op fok. beetje voor mensen die fok op 2 in hun leven hebben staan.
Maar dan moeten ze niet de hele tijd je naam verkeerd spellenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Daarom makkelijke naamquote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze niet de hele tijd je naam verkeerd spellen
who cares wat anderen die je niet kent posten op een anoniem forum.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze niet de hele tijd je naam verkeerd spellen
Hoe lang wacht je al?quote:
Kan voor de lol zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom wil je het eigenlijk weten wat er over je gezegd wordt?
Sinds een uur of 2 of zo. Vanmiddag is onze oude kater overleden, dus dat wordt weer gravenquote:
ik denk dat jij teveel denkt,jouw probleem niet de mijnequote:
Link naar je facebook om tegendeel te bewijzen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik denk dat jij teveel denkt,jouw probleem niet de mijne
Ja muziek maken weer zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:
Nog mensen die vanavond de deur uit gaan?
Gecondoleerdquote:Op donderdag 19 april 2012 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan voor de lol zijn
[..]
Sinds een uur of 2 of zo. Vanmiddag is onze oude kater overleden, dus dat wordt weer graven
paas mij maar een FB linkquote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Link naar je facebook om tegendeel te bewijzen.
geen probleem hoor. meer een vermoeden.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik denk dat jij teveel denkt,jouw probleem niet de mijne
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=1121213467
Gaaf!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja muziek maken weer zoals gewoonlijk.
Maar goed dat ik dat als hobby heb, denk dat ik anders een stuk meer achter fok zat te hangen.
Ik wil je allemaal als vrienden hebbenquote:
Had ik jou niet al dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je allemaal als vrienden hebben
Alleen voetbal trainingquote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:
Ook gaaf!quote:
Vanavond afspraak bij een vrouw uit de kroeg. Even theetje drinken samen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:
Nee ik heb jou niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Had ik jou niet al dan?
Faal, ik vergeet de echte namen bij de usernames
vertel hoe ziet ze eruit waar heb je haar ontmoet?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vanavond afspraak bij een vrouw uit de kroeg. Even theetje drinken samen.
En wie weet er na samen de kroeg in of iets anders.
Nicequote:Op donderdag 19 april 2012 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vanavond afspraak bij een vrouw uit de kroeg. Even theetje drinken samen.
En wie weet er na samen de kroeg in of iets anders.
In de kroeg ontmoet. Tijdje al leuk contact mee en zo doende eens bij haar thuis afgesproken.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:51 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
vertel hoe ziet ze eruit waar heb je haar ontmoet?
Meteen even m'n wekend planning er bij knallen, omdat ik die nu al weet.quote:
Heeft ze een moeder?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In de kroeg ontmoet. Tijdje al leuk contact mee en zo doende eens bij haar thuis afgesproken.
Ze is een half bloedje, slank en lang. 3 jaar ouder dan mij. En wat wil je nog meer weten?
[..]
Meteen even m'n wekend planning er bij knallen, omdat ik die nu al weet.
Morgen opening feest van een strandtent samen met 2 vriendinnen.
Zaterdag verjaardag verjardag van een vriendin die 30 is geworden en er na met andere vriendinnen op stap het nacht leven in.
Hihahi, kree <cockblock opmerking>quote:Op donderdag 19 april 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
Kree vraagt er nu wel om, om gecockblockt te worden door Twi
Hoe jong is ze?quote:
Jaquote:
Neequote:
Neequote:
Qua intensief bel en sms contact? Kleine 2 weken. En maandje of 3 in de kroeg waar ze zelden is.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef strawberry_hill het volgende:
ook_gek hoelang ken je haar al?
Altijdquote:Op donderdag 19 april 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ha squashfanaat, heb je nog indruk gemaakt met je balletjes?
Hoe staat het met de MILFjes van de sportschool?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
AltijdBouncing around the world.
Kruip maar tegen mij aanquote:
quote:
Mja, er zijn zo nu en dan mooie exemplaren maar op het moment niet echt mee bezig eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe staat het met de MILFjes van de sportschool?
quote:
Komt omdat scrwls een ninja is.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:
huh ik word gek.. Ik zie laatste post door screwloose maar ik zie alleen een post van friendx?
Dan zag je mij niet maar andersom welquote:
MIJ?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan zag je mij niet maar andersom wel
Dat weet ik want ik heb een zeker iemand hier ook geblokt
Lamaar lulleh hoor drom, dr comp liep gewoon vast toen ze je wilde blocken. Zoals het hoort..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee jouw misplaatste arrogantie is gewoon te komisch om te blokken
MIJquote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
1 Lobiquote:Op donderdag 19 april 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan zijn er wat rooksignalen weggewaaid, hier komt wel alles doorquote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:
huh ik word gek.. Ik zie laatste post door screwloose maar ik zie alleen een post van friendx?
Dan kon je toch niet reageren, blondje!quote:
Das die vent met die zonnebril.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
"You can't blame woman for what they do wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It's your fault for not training it properly" -Dick Masterson
Vandaar dat ik het gister al even demonstreerde, met behulp van Snarfquote:Op donderdag 19 april 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
"You can't blame woman for what they do wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It's your fault for not training it properly" -Dick Masterson
Wel hoor. Kan je uitvouwenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan kon je toch niet reageren, blondje!
Wel makkelijk alleen wie weet wat je allemaal mistquote:
Dan ga je nog niet iemand blocken en vervolgens die reacties alsnog uitvouwenquote:
Jij als man zijnde misschien niet nee.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ga je nog niet iemand blocken en vervolgens die reacties alsnog uitvouwen
Ohjaquote:Op donderdag 19 april 2012 19:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij als man zijnde misschien niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |