Snel eens even kijken. Want straks zegt er iemand iets gemeens over mijquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
is een linkje waarmee je op je (een) nick kunt zoeken, of er over je gepraat is op fok. beetje voor mensen die fok op 2 in hun leven hebben staan.
link al gevondenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
is een linkje waarmee je op je (een) nick kunt zoeken, of er over je gepraat is op fok. beetje voor mensen die fok op 2 in hun leven hebben staan.
Maar dan moeten ze niet de hele tijd je naam verkeerd spellenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Daarom makkelijke naamquote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze niet de hele tijd je naam verkeerd spellen
who cares wat anderen die je niet kent posten op een anoniem forum.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze niet de hele tijd je naam verkeerd spellen
Hoe lang wacht je al?quote:
Kan voor de lol zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom wil je het eigenlijk weten wat er over je gezegd wordt?
Sinds een uur of 2 of zo. Vanmiddag is onze oude kater overleden, dus dat wordt weer gravenquote:
ik denk dat jij teveel denkt,jouw probleem niet de mijnequote:
Link naar je facebook om tegendeel te bewijzen.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik denk dat jij teveel denkt,jouw probleem niet de mijne
Ja muziek maken weer zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:
Nog mensen die vanavond de deur uit gaan?
Gecondoleerdquote:Op donderdag 19 april 2012 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan voor de lol zijn
[..]
Sinds een uur of 2 of zo. Vanmiddag is onze oude kater overleden, dus dat wordt weer graven
paas mij maar een FB linkquote:Op donderdag 19 april 2012 17:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Link naar je facebook om tegendeel te bewijzen.
geen probleem hoor. meer een vermoeden.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik denk dat jij teveel denkt,jouw probleem niet de mijne
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=1121213467
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |